JOE06: '08 Honda Civic Sedan 1.8 ES M/T, Silver

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • joe06
    started a topic JOE06: '08 Honda Civic Sedan 1.8 ES M/T, Silver

    JOE06: '08 Honda Civic Sedan 1.8 ES M/T, Silver

    Salut,sunt nou pe forum si astept si eu o honda ca si alt coleg de aici tot in 25.09.2008. Masina e superba, dar nu stiu cum se comporta la drum.
    Momentan am un Ford Focus din 2006, 2.0 TDCI, 136 CP( de fapt are 148 si 370 Nm, comform testului dyno facut azi.
    Teoretic masina ar trebui sa o ia tatal meu, dar pot sa o pastrez eu si sa-i dau focusul la schimb.
    Problema mea este daca honda cu 140 de cai benzina si 175 Nm va merge la fel de bine ca focusul.

    Masina pt. drive-test nu am gasit, si cu benzina nu am mai mers de 5-6 ani,(doar cu Loganul de la servici de 90 de cai, dar ala nu se pune).
    Focosul merge super bine, trage de rupe pamantul, in orice conditii, panta,serpentine,depasiri in scurt, autostrada.
    Oare Honda se va comporta la fel avand in vedere ca e benzina aspirat.
    Astept pareri de la cei care au condus si Honda dar si dieseluri de putere egala cu a mea.

    Voi ce parere aveti, sa o pastrez pt.mine, sau sa raman cu focusul.
    Ma intereseaza pareri despre motorizare, ca la design interior si esterior e clar cateva clase peste focus.
    Multumesc.
    Last edited by ticker; 04-10-08, 23:23.

  • joe06
    replied
    Salutare Forumisti! Nu prea am mai intrat de multi ani pe aici. Masina merge bine, nu a avut nicio problema pana acum, doar revizii si benzina buna. A mai avut si o usa zgariata de o domnisoara īncepatoare. S-a reparat/vopsit pe RCA-ul domnisoarei neatente.
    A ajuns la un numar fooooarte mare de km: 85000. Pt ca masina a ajuns sa stea la mine, vreau sa-i fac o revizie.
    Aici apelez la ajutorul vostru. Puteti sa-mi recomandati in București un mecanic/service bun pentru o revizie standard si o verificare de rutina gen verificat placute si inlocuit, daca e cazul, tras de roti si verificat bucsaraie, suspensie, si ce mai este pe acolo. Intentionez sa plec cu ea in concediu in vara si nu vreau sa am surprize pe meleaguri straine. De ulei nu mai intreb pt. ca pana acum a primit doar ulei Honda 5W=30 si o sa primeasca si acum tot ulei Honda, sau altceva dar tot 5W-30.
    Va multumesc!

    Leave a comment:


  • vtin
    replied
    Conform manualului, "alegeti un ulei SAE/ACEA cu o vascozitate corespunzatoare diagramei:...
    Folositi intotdeauna un ulei original Honda Motor Oil sau un ulei eficient pentru combustibil, de tip ACEA A1/B1 sau ACEA A3/B3. Acest ulei este special creat pentru a ajuta motorul sa foloseasca mai putin combustibil" (pag. 258).
    Din diagrama rezulta ca intre temperaturi de la -20 grade Celsius pana la +40 si mai sus poti folosi orice ulei cu specificatii 10w30, 10w40; intre -30 grade pana la 40 grade si mai mult poti folosi o combinatie de 0w20, 0w30, 0w40.
    Discutii s-au tot facut pe topicul despre ulei si incalzirea lui, arunca si un ochi acolo.
    Pana acum am folosit, pe langa cel original Honda, Motul X-Lite 0w30, Amsoil 0w30, Eneos 5w40. Cel mai bine s-a simtit masina (am tot 4d) cu cel din urma.
    Multi kilometri linistiti, fara incidente!

    Leave a comment:


  • joe06
    replied
    Salut baieti. Nu prea am mai intrat de multi ani pe aici. Masina merge bine, nu a avut nicio problema pana acum, doar revizii si benzina buna.
    A ajuns la un numar fooooarte mare de km: 50000 si urmeaza o revizie.
    Aici apelez la ajutorul vostru. Pentru ca masina nu este la mine si nu am nici cartea tehnica, nu stiu ce ulei trebuie bagat in motor. Tata nu prea se pricepe si idiotii din reprezentante recomanda ba 0W-20, ba 5W-40, ba 5W-30, de parca nu stiu sa se uite in carte sa vada ce scrie producatorul acolo. Banuiesc ca fiecare recomanda ce are el pe stoc.
    Ma poate ajuta cineva cu specificatiile producatorului care sigur sunt trecute in cartea tehnica intr-un tabel? (cel putin asa banuiesc pentru ca asa am vazut la alte marci).
    Multumesc!

    Leave a comment:


  • joe06
    replied
    Ok. Te astept.

    Leave a comment:


  • pauliasi
    replied
    Multumesc!
    Daca e sa am drum mai curand pe la Bucuresti, iti scriu

    Leave a comment:


  • joe06
    replied
    Daca esti interesat de un test-drive si ajungi prin Buc da un telefon ( nr de tel pe privat daca vrei).
    Dupa specificatiile lor are doar 320 NM si cu over-boost!? cica 340 NM, dupa fisa Dyno ar acea 378 parca.
    Tocmai ca mie mi s-a parut ca urca destul de greu in 2, 3 si 4 si crede-ma ca am tras de ea cum trebuie, nu asa la vrajeala.
    Oricum decizia e luata, raman cu a mea si pe viitor o sa trec la 3000 diesel, probabil un 535. Sau benzina turbo, dar putin probabil.
    Te astept la Buc.

    Leave a comment:


  • pauliasi
    replied
    Originally posted by joe06 View Post
    Chiar ca e mare diferenta. Pacat ca nu esti din Buc, te-as fi invitat la un test-drive cu a mea, ca sa-ti faci o parere.
    Eeee... asta sa fie singurul pacat, ca nu sunt din Bucuresti
    Revenind la masinute, bineinteles ca e mare diferenta... si eu ma intrebam la inceput, inainte de a lua civicul cat de mult te poate ajuta in depasiri, de exemplu, daca are cuplul atat de mic. Reno-ul avea 200Nm si se simtea... era chiar util in acceleratii, in schimb la honda cred ca intervine factorul putere, ce-i drept la ture ceva mai ridicate.
    Cel putin in viteza a II-a, a III-a si chiar a IV-a urca foarte repede in ture si, bineinteles in viteza.
    La focus cuplul de 370Nm sau cat are, e clar ca te ajuta foarte mult sau ca masina raspunde destul de repede cel putin pe plaja in care ai cuplul maxim.

    Leave a comment:


  • joe06
    replied
    Chiar ca e mare diferenta. Pacat ca nu esti din Buc, te-as fi invitat la un test-drive cu a mea, ca sa-ti faci o parere.

    Leave a comment:


  • pauliasi
    replied
    Renault symbol... bineinteles ca diferenta este destul de mare de la 80 CP la 140 CP

    Leave a comment:


  • joe06
    replied
    Pauliasi ce diesel ai avut?
    Pentru oras e buna, nu zic nu. Problema e ca mai fac si drumuri prin tara unde nu conduc doar asa ca sa ajung la destinatie. M-as descurca si cu Civicul dar mult mai greu si mai mult m-as enerva sa vad ca ajung la jumatatea tirului si trebuie sa franez ca nu trage masina cum trebuie si nu am timp sa fac depasirea. Deci eu nu ma simt in siguranta cu Civicul.
    Asta este, fiecare cu stilul lui de condus.
    Oricum, astept poate baga motorul diesel si pe sedan si atunci sunt primul care cumpara.

    Leave a comment:


  • pauliasi
    replied
    Originally posted by joe06 View Post
    Ticker: eu nu ma mai intorc la benzina aspirata niciodata, doar la turbo, dar asta este deja alta mancare de peste.
    Inseamna ca sava cristian pierdea pariul

    Originally posted by sava cristian View Post
    Pun pariu ca ramai cu civic-ul
    In alta ordine de idei, si eu am avut diesel inainte de civic si, desi se simtea cuplul mai bine decat la civic, cu honda depasirile le fac mai in scurt si parca mai in siguranta. De exemplu depasiri in viteza a doua in oras sau in viteza a 3-a, a 4-a in afara, turata peste 4000 rpm sunt o placere.

    Leave a comment:


  • joe06
    replied
    Civics, am schimbat si la 5500-6000 si nu ma convinge cu nimic. O saptamana am tras de ea cat s-a putut ca sa ma conving ca trage mai bine ca dieselul. Dieselul trage mult mai bine. Chiar e super masina dar nu trage si nu zvacneste ca dieselul. Nu as avea curaj sa fac cu ea depasirile in scurt pe Dealul Negru sau Valea Oltului asa cum fac cu dieselul.
    Cand am zis de performante, nu ma refeream la cate secunde are de la 0-100 km, ma refeream la cum se comporta masina la un drum unde trebuie sa faci depasiri repetate si in scurt, sa urci serpentine etc. Nu ma incalzeste cu nimic ca prinde 100 cu cateva zecimi de secunda mai repede ca fordul, daca dupa aceea ma plictisesc pana ajung cu ea la 6000 de ture, sau trebuie sa astept pana ajunge la 3500 ca sa simpt ca trage putin.
    Nu zgomotul de la tobe ma deranjeaza ci zgomotul care se aude la viteze mari, parca nu e antifonata cum trebuie.
    Ticker: eu nu ma mai intorc la benzina aspirata niciodata, doar la turbo, dar asta este deja alta mancare de peste.

    Leave a comment:


  • ticker
    replied
    Sa nu uitam ca la diesel senzatia de cuplu e mai puternica, si de asta ti se pare mai performanta

    Eu vin de pe diesel si nu ma intorc prea curand

    Leave a comment:


  • civics
    replied
    Am avut Ford Focus 2.0 diesel si pot sa-ti spun ca performantele Sedanului pe care il posed acum m-au facut sa uit de TDci...forever. Intr-adevar Sedanul nu este o masina sport, eu am luat-o ca masina de familie, dar totusi...n-are nici o treaba dieselul de la ford cu vtec-ul de 1,8. Diferenta pe care o simti acum este datorata lipsei cuplului cu care te-ai obisnuit, dar, dupa cum poti sa urmaresti alte discutii pe forum...cuplul nu inseamna neaparat performante mai bune. Gandeste-te ca motorul asta de 1,8 nu are nici turbo nici compresor. Daca vrei condus sportiv, schimba vitezele peste 3500-4000 ture, ii place. Cat despre zgomot, unii platesc pentru asta
    Toate bune !

    Leave a comment:

Working...
X