SETH: '08 Honda Civic Sedan 1.8 ES M/T, Neutron Blue

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ce masa are Accordul nou?

    Comment


    • 2.0 cred ca undeva la 1400-1450, 2.2 vad ca are 1600. (2.0 nici nu mai este la vanzare la HTR si multi dealeri, probabil nu mai sunt pe stoc).
      '09 Audi A6, 2.0, A/T, Grey
      Fosta:
      '08 Honda Civic Sedan 1.8 M/T, Taffeta White
      Javascript motherfucker in Iasi?
      http://hondafan.etp.ro/gallery/v/andrei_r/

      Comment


      • Grea... grea
        95% am sa merg tot pe FD1 de pe forum, urati-mi success la bricolat.
        Daca nu imi convine ce imi dau pe epava macar o pastrez de piese...

        Comment


        • Originally posted by Seth View Post
          Grea... grea
          95% am sa merg tot pe FD1 de pe forum, urati-mi success la bricolat.
          Daca nu imi convine ce imi dau pe epava macar o pastrez de piese...
          Si eu ma gandeam ca ar fi o alegere buna. Poti pune aproape orice de pe epava si stii la ce sa te astepti.

          Jazzul este o masina extraordinara pentru oras, mai ales cu CVT, dar s-ar preta mai bine pentru un oras ca Bucurestiul. Stiu ca s-a mai eliberat traficul in Craiova de cand nu mai intra toate TIR-urile, deci te-ai descurca destul de bine cu FD1.

          Accordul ala de care zicea colegul mai sus (Type-S) este ceva foarte interesant, insa cred ca mai mult se merita o masina SH deja inmatriculata in Romania, decat adusa din Germania, pentru ca nu stii acum ce taxe le mai trece astora prin cap ca trebuie sa platim.

          Bafta!
          CR-V e:HEV
          JAZZ GD1 CVT
          Ex: CR-V RE6

          Ex: RDX TB1
          Ex: Civic FD1

          Ex - JAZZ GD1
          Ex - ACCORD Type-R
          Ex - DEL SOL EH6

          Comment


          • Originally posted by Seth View Post
            Grea... grea
            95% am sa merg tot pe FD1 de pe forum, urati-mi success la bricolat.
            Daca nu rezolvi cu colegul, da-mi un semn
            '09 Audi A6, 2.0, A/T, Grey
            Fosta:
            '08 Honda Civic Sedan 1.8 M/T, Taffeta White
            Javascript motherfucker in Iasi?
            http://hondafan.etp.ro/gallery/v/andrei_r/

            Comment


            • Originally posted by maruta View Post
              Si eu ma gandeam ca ar fi o alegere buna. Poti pune aproape orice de pe epava si stii la ce sa te astepti.

              Jazzul este o masina extraordinara pentru oras, mai ales cu CVT, dar s-ar preta mai bine pentru un oras ca Bucurestiul. Stiu ca s-a mai eliberat traficul in Craiova de cand nu mai intra toate TIR-urile, deci te-ai descurca destul de bine cu FD1.

              Accordul ala de care zicea colegul mai sus (Type-S) este ceva foarte interesant, insa cred ca mai mult se merita o masina SH deja inmatriculata in Romania, decat adusa din Germania, pentru ca nu stii acum ce taxe le mai trece astora prin cap ca trebuie sa platim.

              Bafta!
              S-a inchis calea Bucuresti de la universitate la Schmidt. E distractie maxima pe centru.

              Sent from my GT-I9000

              Comment


              • Originally posted by Seth View Post
                S-a inchis calea Bucuresti de la universitate la Schmidt. E distractie maxima pe centru.

                Sent from my GT-I9000
                Hmmm, nasol. Atunci, ce sa mai zic?...Hai Stiinta!
                CR-V e:HEV
                JAZZ GD1 CVT
                Ex: CR-V RE6

                Ex: RDX TB1
                Ex: Civic FD1

                Ex - JAZZ GD1
                Ex - ACCORD Type-R
                Ex - DEL SOL EH6

                Comment


                • Care Stiinta? De carte a lu' Mititelu poate.

                  Comment


                  • daca ma intrebi pe mine, care am dat peste FD1 mai mult dintr-un concurs de imprejurari , la mine masina ar trebui sa indeplineasca niste criterii de baza:
                    -motor sub 2.0 (cine stie ce taxe se mai trezesc iar sa dubleze peste noapte)
                    -cutie cu 6 trepte
                    -made in japan (asta daca ai mers mai mult cu japoneze si ti-au tot placut )
                    -in functie de cat mergi, pe unde mergi, si cat de mult o folosesti, sa fie ori cea mai economica posibil (daca toata ziulica te invarti prin oras), ori cea mai puterina (iar in cazul asta iau Lancer RallyArt, iar mai departe sanatate )

                    Din tot ce ai insirat aici, pe de alta parte, avand in vedere ca poti sa recuperezi piesele de pe sedan, si ai o varianta cu un FD1 intr-o stare foarte buna, eu as merge pe el. De ce? Pai da crezi tu ca nu o sa te apuci sa o modifici si p-aia noua? Macar o termini mai repede si stii unde trebuie sa ajungi.

                    Iar in legatura cu oful, cu ambreiajul, va confirm eu ca este de la ambreiaj. L-am schimbat pe garantie acum aproape o luna, si dupa 1000 de km pot sa zic ca el este vina. Masina merge ca noua, poate si mai bine de atat, si intr-un final functioneaza si ambreiajul asa cum trebuie. Problema, la mine, era cum am spus si presupus inca de la inceput, de la placa de presiune, care numai dreapta nu era (era in valuri, ca avea in unele parti si diferente de zecimi de la un centimetru la altul). Ambreiajul era in stare rezonabila, cu o uzura obisnuita. Deci e vorba de inelul metalic al placii de presiune, care se deformeaza. De ce? Foarte probabil din cauza materialului slab din care este facut.
                    Sa vedem cat il tine acum

                    Intratul intr-a I-a, de pe loc, pe de alta parte, a ramas tot anapoda; presupun ca mai trebuie stranse un pic cablurile de transmisie. O sa o fac si pe asta, candva, in vara. Macar restul treptelor de viteza merg bine.


                    Spor la cumparaturi

                    Comment


                    • Multumesc de sfaturi, si eu ajunsesem la concluzia ca e ambreiajul la cea veche, sper ca totusi sa nu mai am problema asta.
                      De modificat sigur modific, am reusit sa dau de baiatul care m-a ajutat si prima data si ar trebui sa mearga ok treaba.
                      As vrea sa-i fac ceva la partea audio care sa nu presupuna ditamai cutia in portbagaj, un upgrade de boxe si probabil amplificator.
                      Problema e ca habar nu am, si nici nu prea am prin Craiova la ce "meseriasi" sa ma duc.
                      Prin Buc imi recomandati ceva? Nu vreau sa bag bani prea multi pt ca oricum momentan nici nu-i am.

                      Comment


                      • Ma apuc sa fac walkthrough si la sistemul audio?

                        Comment


                        • Intai spune cat a costat ca sa nu te apuci degeaba.

                          Comment


                          • Total? Total total total total, cu tot ce vrei: fire, insonorizant, izolir, termocontractabil, placaje, soricel, surubelnita electrica, etc, etc, etc (zica ca nah, unele poate le ai :P), catre 6500RON.
                            Da daca e sa-l fac (si probabil ca o sa-l scriu vara asta), nu il fac gen sa faca si altii ca mine; as explica ce si cum, la fiecare pas si la fiecare etapa, si de ce ar fi mai bine sa faci aici intr-un fel, si dincolo altfel.


                            Pe scurt, si cred ca cea mai drastica modificare pe care as face-o la prima vedere, daca ma pui acum sa-l fac iarasi, as face tot ce e posibil sa nu mai am treaba cu amplificatorul (ceea ce inseamna pe de alta parte schimbat HU).

                            L.E.: La costuri, ai simplu: 1) vrei sa pastrezi HU si sa pui amplif, te costa amplifu vreo 1500RON (decat sa pui o janghina, mai bine nu mai faci nimic; nu are sens sa pierzi vremea si sa te uiti la altceva decat Audison, Helix, JL, etc; am facut-o eu, si tot la astea am ajuns), difuzoarele or sa bata inspre 1000RON (iarasi, nu are sens sa pierzi vremea cu firme ieftine, ca ieftin o sa iasa), si subwooferul vreo 500RON. Aici ai deja 3000RON; iar practic, ajungi la dublu, pentru ca ai tot felul de elemente conexe: insonorizant, cabluri, mufe, etc.
                            2) iei HU nou (si asta e in jur de 1000RON), iei difuzoare de vreo 500RON (pentru ca unele mai mari si mai puternice, nu o sa le duca HU-ul), si iei eventual difuzoare pentru joase, pe spate, alimentate tot din HU, si astea tot catre 500RON. Faci x2 si iti da 4000RON.

                            Ceva sub 3000RON pe parte de sistem audio, nu o sa reusesti sa faci calumea pe civic pentru ca usile au nevoie de insonorizare, atlfel strici difuzoarele pentru ca nu au incinta (insonorizezi usa pentru ca in primul rand sa ii faci incinta). Deci ai un cost destul de mare din start. Iar usa este destul de mare, ca si volum, si goala, si vei avea nevoie de niste difuzoare care sa poata sa cante bine in ea. Deci nu poti lua orice difuzor de la colt, sa il pui in ea, si sa te astepti sa sune bine.

                            Asta ca sa-ti fac o sinteza la sistemul audio, cand te gandesti la el

                            Al meu...suna intr-un fel Sincer, lumea se da jos destul de incantata dupa ce il aude
                            LittleM@n
                            Senior Member
                            Last edited by LittleM@n; 09-06-11, 19:57.

                            Comment


                            • Dynamat am deja, insonorizarea o fac singur, sper ca imi ajunge macar pt usile fata.
                              Cand o fi sa fie trebuie sa te angajez ca si conslier, si poate sa iti fac o vizita.

                              Comment


                              • Pai de unde ai, il dai jos de pe usile de la fosta?:P
                                Daca da, fa-o cat e vara, k e bine: lasi masina la copt in soare, si apoi folosesti si un pistol cu aer cald, k sa le scoti usor; vezi sa folosesti manusi, k s-ar putea sa te frigi rau
                                Ah, si dak nu le pui direct, vezi pe ce plastic neaderent le lipesti

                                Si eventual, cel mai simplu si usor, asculta, knd poti, cum poti, cateva masini pregatite bine pe partea de car audio (ma refer la SQ, k nu cred k vorbim de bubuieli aici ), si iti faci clar o idee de ce vrei si ce trebuie sa faci, si cat de mult te costa; e cel mai simplu

                                Comment

                                Working...
                                X