BogdanCTR(no.3): '08 Civic Sedan ES 1.8 M/T, New Red Pearl

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Cu mare intarziere, Felicitari si muuuuuuuuuulti km in zumzet de Vtec! Si bine ai revenit maestre!
    "If Honda would make people, they would never die"
    '08 Honda Civic 4D 1.8 ES M/T Nighthawk Black Pearl
    http://hondafan.etp.ro/gallery/v/dragos+voicu/

    Comment


    • #47
      Multumesc mult.

      Ce inspirat am fost ca n-am asteptat noul Accord...

      Despre masinuta, numai cuvinte de lauda.

      Deja i-am facut 1000 km si pot sa spun ca e un deliciu. In primul rand, este pentru prima oara cand am condus 500 km fara sa simt o urma de oboseala. E atat de bine construita ca si ergonomie, incat nu-mi vine sa cobor din ea. In plus, e foarte usurica in manevre, dar in acelasi timp precisa si stabila. Zgomotul suspensiilor e filtrat foarte bine, socul in directie e aproape inexistent.
      La consum, m-a uimit total...mers 60% linistit, 20% alert si 20% sportiv cu turare la maxim, consum mediu 7-7.3 la suta. Si e noua! In oras, cu greu trece de 9.

      Ca sa nu par subiectiv, mentionez si micile minusuri. Plasticul volanului e usor cam slab inchegat, prin urmare are foarte mici scartaituri la viraje sau gropi, atunci cand este cald in masina sau bate soarele. Cand e frig nu se aude nimic. Voi monta o alarma in curand si cred ca voi rezolva si problema asta. A doua chestie e celebrul tremurat usor la relanti in anumite momente, de regula cand este rece si are multi consumatori. Ce am observat este ca in timp, intensitatea lui este din ce in ce mai mica, ceea ce ma face sa suspectez o duritate a curelei de alternator care se rezolva in timp. A treia chestiune tine pur si simplu de gusturile mele sau obisnuinta mea: comenzile sunt prea usurele, prea soft, pedalele sunt usor de apasat, volanul usor de manevrat. Pentru multi e un deliciu, si recunosc ca la drum intins e super, dar eu m-am obisnuit cu CTR-ul si cu comenzile lui dure, care par ca ofera ceva mai mult feedback.

      In rest, suspensia spate e un deliciu.

      Comment


      • #48
        Bogdan, poate imi deslusesti si mie o nelamurire pe care o am de mult timp, pentru ca banuiesc ca tu ai condus mult mai multe Civicuri 5D si 4D decat oricine de pe forum.

        De ce sedanul este trecut cu un timp mai mare pe 0-100 si cu un consum in oras mai mare decat 5D, atata vreme cat este vorba de acelasi motor, aceeasi greutate, acelasi Cx? Este vreo diferenta la cutie?

        Referitor la consum, mie mi s-a parut din cifrele postate pe pe forum ca la sedan este totusi mai bun decat la 5D. Cel putin consumul tau e cel putin la fel de bun ca al meu, cea ce e remarcabil fiind vorba de o masina noua, cu motor mai mare si mai puternic si ceva mai grea.
        "Things are not what they appear to be: nor are they otherwise."
        "The truth may be out there, but the lies are inside your head." - Sir Terry Pratchett

        Comment


        • #49
          Da, pot spune ca la Sedan cutia este setata mai mult spre consum,pe cand 5D e ceva mai "smucit", de aici si diferenta de 0.2-0.3 secunde. Pentru cineva care n-a mai condus Civic, nu prea se simte, dar exista o diferenta din punct de vedere al reprizelor. O sa caut niste cifre sa vad daca chiar exista o diferenta. S-ar putea sa existe la raportul final in cutie, nu neaparat pe fiecare viteza in parte. Per total, mi se pare si mult mai comfortabila de condus.

          Comment


          • #50
            Originally posted by Delphi
            Este vreo diferenta la cutie?
            Limuzina:

            5-AT:
            I. 2,666
            II. 1,534
            III. 1,066
            IV. 0,756
            V. 0,550
            R. 1,956


            5-MT
            :
            I. 3,142
            II. 1,869
            III. 1,235
            IV. 0,948
            V. 0,727
            R. 3,307

            5D:

            6-MT:
            I. 3,142
            II. 1,869
            III. 1,303
            IV. 1,054
            V. 0,853
            VI. 0,727
            R. 3,307
            HONDA. The finest from Japan. Since 1963.

            Comment


            • #51
              Care sunt rapoartele pt 4D 6MT?

              Comment


              • #52
                Profit din nou de ocazie si ma prezint cu un scurt rezumat in ceea ce priveste Civicul Sedan din familie. Masina a ajuns aproape de 50.000 km, si cu bune si cu rele.

                Neasteptat de bune:
                -amortizoarele se prezinta inca super ok, sunt foarte multumit de calitatea cursei lor (dupa cum se vede, eu am o boala cu chestiunea asta pentru ca la ex-VAG-uri dupa 15-20.000 km se transforma masina din rau in mai rau cu cat inainta in varsta si kilometraj)
                -nu s-a ars absolut nici un bec
                -nu a papat deloc ulei in exces
                -consumul si comportamentul dinamic este in continuare din ce in ce mai bun, parca e mai 'fun' pe zi ce trece, mai ales pe reprize de acceleratii (intamplare: intr-o noapte, parca pe 29 dec, am facut un play spontan cu un Accord de 2.4 si, spre marea mea surpindere, am iesit egali pana la 130-140 km/h; omul ii dadea bice la fiecare "verde", nu stiu daca era AT sau MT, probabil ca AT).
                -uzura pe interior a plasticelor e foarte-foarte putin vizibila, un pic doar la prag, iar a pielii de pe volan...nu exista!

                Si cele proaste:
                -placutele de frana pe fata sunt oribile, sunt prea dure si se manifesta prin huruit si trepidatii la franari de la viteze mai mari. Stiu ca e boala lor si le voi inlocui in curand cu unele aftermarket acceptate si oferite de Asko.
                -a inceput sa apara celebrul scartait in pedala de ambreiaj, deocamdata a disparut dar sigur va reapare odata cu venirea sezonului cald.
                -chederul geam lateral sofer a fost inlocuit o singura data din cauza problemei deja cunoscute cu compozitia lui care-l face prea lfexibil dupa un anumit timp.
                -din cand in cand, chederul trapei strange mizerie si mai scartaie la actionare, dar il curat si devine ok (in fond mai bine sa scartaie decat sa-mi ploua in cap)
                -caseta de directie e pe duca, iarasi o celebra problema a lor, pe care o voi rezolva saptamana asta, sper. Nu se manifesta momentan decat prin troncanituri si un usor feeling de imprecizie la viteze mari.
                -a aparut un singur "soricel", la usa soferului pe coltul stanga sus, langa stalp, si un mic zgomot de tipul unui "mieunat" usor la inchiderea centralizata pe stanga spate. Sper sa le rezolv si pe-astea.
                -velurul de pe scaune e foarte confortabil, insa se uzeaza destul de repede si cam uratel, mai ales la cotiera. De preferat ar fi niste huse. O sa incerc sa le bag o curatare mai serioasa imediat ce trec de iarna asta, poate isi mai revin.

                Comment


                • #53
                  Huruitul/trepidatiile la franare sunt de la discuri. Eu le-am schimbat, impreuna cu placutele si acum e OK. Sa vedem cat timp...

                  Originally posted by BogdanRR View Post
                  ...si un mic zgomot de tipul unui "mieunat" usor la inchiderea centralizata pe stanga spate. ...
                  pe asta il am si eu...doar ca mie mi se pare ca vine din stanga fata.
                  "Liniutele sunt pentru masini rapide, curbele sunt pentru soferi rapizi" - un film

                  '08 Civic Sedan ES 1.8 M/T Neutron Blue

                  Comment


                  • #54
                    Eu intelesesem de la Razvan/Asko ca placutele sunt prea dure si asta stiam si eu. Avantaj, se uzeaza mai greu, dezavantaj, exact ce reclamam.
                    'Mieunatul' vine sigur din spate, am stat sa-l ascult, si se aude cand se inchid automat usile la pornire motor (comanda alarmei). Actionata separat, nu se aude.

                    Comment


                    • #55
                      Si eu stiu tot de placute, daca le schimbi rezolvi problema.
                      Cresteri de putere Honda motorizari benzina si diesel.
                      Civic TypeR FK2 '16 Milano Red | Jazz '05

                      ex - Accord '06 CN1 |ex - Accord '02 Type-R | ex -CRX '92 DelSol VTI | ex - Accord '09 Tourer | ex - Type-R '07 Milano Red | ex - Honda S2000
                      ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X TC-SST | ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X GSR | ex. Type-R '07 Time Attack car | ex. BMW '07 X3 X-Drive 35d

                      Comment


                      • #56
                        Ma bag ca musca-n lapte dar si eu mai am parte cateodata de un huruit la frane mai prompte de la viteze peste 170 km/h. Am verificat discurile ochiometric si mi s-au parut in regula. Mai aveam de gand sa dau placutele jos sa vad daca nu cumva are vreuna din ele o insertie mai grosolana.
                        Accord 2009 2.4 M/T White Pearl ex Accord 2009 2.4 A/t Black Pearl
                        http://www.hondafan.ro/forum/album.php?albumid=193

                        Comment


                        • #57
                          Se incing placutele stoc care nu prea tin la franari succesive sau de la viteza foarte mare. Problema este intalnita la toate modele Honda. Placutele stoc pentru ca sunt moi ofera o senzatie placuta la franarile din oras, la viteza mica, uzeaza mai putin discurile si nu necesita incalzire.
                          Cresteri de putere Honda motorizari benzina si diesel.
                          Civic TypeR FK2 '16 Milano Red | Jazz '05

                          ex - Accord '06 CN1 |ex - Accord '02 Type-R | ex -CRX '92 DelSol VTI | ex - Accord '09 Tourer | ex - Type-R '07 Milano Red | ex - Honda S2000
                          ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X TC-SST | ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X GSR | ex. Type-R '07 Time Attack car | ex. BMW '07 X3 X-Drive 35d

                          Comment


                          • #58
                            Originally posted by Doc View Post
                            Si eu stiu tot de placute, daca le schimbi rezolvi problema.
                            Este adevărat că plăcuţele sunt puţin prea tari pentru discurile astea, dar problema tot de la discuri se manifestă. Aşa cum a spus Bogdan, fenomenul apare numai atunci cānd se īncing bine discurile şi numai la viteze mari (de exemplu iarna, cānd răcirea este mult mai bună, mai rar se īntāmplă).
                            Eu am schimbat şi discuri şi plăcuţe cu unele stock şi mai am din cānd īn cānd vibraţii īn pedală plus un huruit (īn condiţiile arătate mai sus), dar niciodată senzaţia că nu mai ţin frānele.
                            Aş fi curios să ne spună cineva cu alte plăcuţe decāt cele stock cum stă treaba. Probabil Bogdan ne va spune după ce le va schimba.

                            LE: eu ştiam că plăcuţele stock sunt mai tari pe 4D, de-asta şi ţin aşa de mult faţă de 5D unde se schimbă pe la 25k...
                            CR-V RE6
                            JAZZ GD1 CVT

                            Ex: Civic FD1
                            Ex: RDX TB1

                            Ex - JAZZ GD1
                            Ex - ACCORD Type-R
                            Ex - DEL SOL EH6

                            Comment


                            • #59
                              Si TypeR are aceeasi problema, cu placute aftermarket Ferodo DS2500 se diminueaza problema. Daca ar fi fost de la discuri ar fi facut la fel si dupa schimbul de placute. De altfel problema este foarte binecunoscuta de service-ul Asko de aceea la vanzare se gasesc si placute aftermarket.
                              Cresteri de putere Honda motorizari benzina si diesel.
                              Civic TypeR FK2 '16 Milano Red | Jazz '05

                              ex - Accord '06 CN1 |ex - Accord '02 Type-R | ex -CRX '92 DelSol VTI | ex - Accord '09 Tourer | ex - Type-R '07 Milano Red | ex - Honda S2000
                              ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X TC-SST | ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X GSR | ex. Type-R '07 Time Attack car | ex. BMW '07 X3 X-Drive 35d

                              Comment

                              Working...
                              X