BOSS: ´07 Honda Civic Sedan 1.8 ES M/T, Silver

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • BOSS: ´07 Honda Civic Sedan 1.8 ES M/T, Silver

    Salut voios!
    Luni, 9 dec 2007 am iesit pe poarta dealerului Asko cu noua mea masina: o Honda Civic Sedan argintie. Imi tremurau picioarele (fosta mea masina este o dacia supernova - trecerea a fost brutala).
    Sint incintat de achizitie si in curind o sa postez si niste poze cu Silvica (e silver, domne!). Pina acum, in cei 80km pe care i-am efectuat, am un consum de 14%. Cam mult, dar sint rabdator si nu o turez peste 3000 rpm. Sper sa mai scada consumul (am alimentat cu MOL 98, dupa ce am citit threadurile forumului de fatza).
    Am si eu problema cu trepidatiile la ralanti (sta in vreo 5-600 de ture). Ma intreb daca nu cumva poate fi reglata in service...
    Intentionez sa plec cu ea la ski dupa sarbatori (am incaltat-o de iarna!) si anume in Franta. Aveti vreun sfat, sugestie, etc. care mi-ar putea folosi la acest drum, precum si la perioada de rodaj? V-as ramine indatorat.

    In incheiere, vreau sa v-o recomand pe Andreea de la Asko care s-a comportat exemplar. Nota 10+ (am venit la Honda dezamagit de badarania oamenilor de vinzari de la Mazda BDT si nu imi pare rau nici o secunda)
    Honda Civic Sedan 1.8 ES MT Silver
    www.catalinmihaila.blogspot.com

  • #2
    Iti urez si tie sute de mii de km fara griji si sa o stapanesti sanatos!

    Ca sfaturi doar cele clasice: Fii pregatit pentru orice (lanturi, lopatica, patura si nisip sau sare)!
    '08 Civic 5D 1,8 Sport Champagne Silver: Vicky

    sigpic

    Comment


    • #3
      fii binevenit hondarule artyman: ,trepidatiile vor disparea.bucura-te de ea si...........bafta!
      ex CL7 AT 2006
      CN1 Sport 2005
      KB 1 2007-"A gloriously good car that no-one in their right mind will ever buy"

      "The Honda Legend is a highly technically complicated and luxurious bit of kit that seems to be making more of a name for itself as the secondhand sale of the century"

      Comment


      • #4
        Fi bine venit venit printre noi Boss-ule (Hugo? :lol: )!
        Da bine argintiul pe masina ta, sa te bucuri de ea si la cat mai multi km fara probleme!
        HONDA. The finest from Japan. Since 1963.

        Comment


        • #5
          Salut din nou!
          In weekend am facut o calatorie de 50km care a inclus un capat de autostrada, putin DN si de restul oras (destul de lejer, insa). Am obtinut o medie pe trip de 7,5 la suta, ceea ce mi se pare mai mult decit bine. In saptamina care a trecut am observat urmatoarele, referitor la consumul din oras: intr-un oras blocat, in care mai mult stai decit mergi, consuma vreo 12-13. Daca se circula greu, bea 12%. Daca e aglomerat, dar se merge fluent, imi ia aprox 10. Duminica sau noaptea, consuma 8.5.
          Sint curios care este viteza cea mai mare, in treapta a 6-a, la care consumul este optim. Exista vreun grafic, sau ceva asemanator?
          Honda Civic Sedan 1.8 ES MT Silver
          www.catalinmihaila.blogspot.com

          Comment


          • #6
            Cred ca 120 km/h.
            "Things are not what they appear to be: nor are they otherwise."
            "The truth may be out there, but the lies are inside your head." - Sir Terry Pratchett

            Comment


            • #7
              Am citeva nedumeriri in legatura cu dotarile Civicului Sedan nivelul de echipare ES.

              1. Cum functioneaza sistemul denumit "Asistare la franarea de urgenta"? Inteleg ca nu e ABS-ul, care in lista de dotari e denumit "Sistem anti-blocare roti (ABS), la franare".
              Un prieten care are Accord mi-a spus ca a lui face frina de motor in cazul unei frine foarte bruste si ferme. Lucrul e de mirare la o masina cu cutie automata, dar alminteri nu-mi dau seama ce e aceasta asistare la frinarea de urgenta.
              2. Care este diferenta dintre VSA si ESP si in ce cazuri intervine fiecare?

              P.S. Scuzati-mi ignoranta :?
              P.P.S. In curind o sa implinesc 1000 km cu noul meu sedan si o sa postez un full report.
              Honda Civic Sedan 1.8 ES MT Silver
              www.catalinmihaila.blogspot.com

              Comment


              • #8
                Originally posted by Boss
                Un prieten care are Accord mi-a spus ca a lui face frina de motor in cazul unei frine foarte bruste si ferme. Lucrul e de mirare la o masina cu cutie automata, dar alminteri nu-mi dau seama ce e aceasta asistare la frinarea de urgenta.
                asistenta la franare:in momentul in care franezi la vitezi ff mari vei observa ca in ciuda faptului ca nu exerciti o presiune mai mare in pedala de frana, masina "se infraneaza" din ce in ce mai tare...
                (daca gresesc corectati-ma pt ca nici eu nu stiu ff bine.sau completati-ma)
                VSA nu este totuna cu ESP.il include impreuna cu TSC si ABS
                VSA=ABS+ESP+TSC! :wink:
                amicului cu ACCORD AT spune-i sa nu mai spuna la nimeni :wink: .ce sesizeaza el nu e asistenta la franare.e frana de motor la AT.daca apesi putin frana fara a fi violent vei sesiza ca masina retrogradeaza!asta iti explica el :wink:
                ex CL7 AT 2006
                CN1 Sport 2005
                KB 1 2007-"A gloriously good car that no-one in their right mind will ever buy"

                "The Honda Legend is a highly technically complicated and luxurious bit of kit that seems to be making more of a name for itself as the secondhand sale of the century"

                Comment


                • #9
                  VSA=ABS+ESP+TSC!

                  Imi poate detalia cineva aceasta ecuatie? Ce e TSC?
                  Honda Civic Sedan 1.8 ES MT Silver
                  www.catalinmihaila.blogspot.com

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Boss
                    VSA=ABS+ESP+TSC!

                    Imi poate detalia cineva aceasta ecuatie? Ce e TSC?
                    okk:
                    1.TSC:sistem de control al tractiunii!
                    2.ABS:sistem de antiblocare la franare!
                    3.ESP:sistem elecronic de asistare a stabilitatii!
                    acum iti voi explica cum actioneaza toate 3 intr-un singur sistem numit VSA!
                    In momentul in care masina intra intr-un derapaj vei avea surpriza sa realizezi ca face ceea ce ar trebui sa faci tu numai ca mai face si altceva in plus!franeaza,redreseaza spatele intr-un cuvant aduce masina pe trasa intilala!
                    cand gasesti mai multa zapada si un drum liber incearca sa targi ff rapid de volan ca si cand ai vrea sa treci printre jaloane.60 km/h sunt suficienti!vei avea o surpriza!placuta! :wink:
                    ex CL7 AT 2006
                    CN1 Sport 2005
                    KB 1 2007-"A gloriously good car that no-one in their right mind will ever buy"

                    "The Honda Legend is a highly technically complicated and luxurious bit of kit that seems to be making more of a name for itself as the secondhand sale of the century"

                    Comment


                    • #11
                      Despre VSA:

                      - Noul Civic este de asemenea dotat cu sistemul VSA, creat pentru asistenta soferului in mentinerea controlului in curbe, la accelerare si in cazul unor manevre bruste, prin aplicarea fortei de franare pe partea dreapta sau stanga dupa caz, precum si prin managementul clapetei de acceleratie si al sistemului de franare.

                      - sistemul VSA ajuta la mentinerea constrolului in viraje, accelerari si manevre de evitare a pericolului
                      Iubesc masinile japoneze. Ele nu mint, nu inseala !
                      ACURA & HONDA SUV FAN CLUB ROMANIA - http://daimyo.ro/index.php?action=forum

                      Comment


                      • #12
                        1. Despre sistemul de asistenta la frinare de urgenta stie cineva ceva? Chiar azi am fost nevoit sa pun o frina brusca (prima!) si nu s-a intimplat nimic spectaculos. ABS-ul a cuplat un pic cam devreme dupa parerea mea, iar masina s-a oprit destul de greu...

                        2. Inca o chestie. E posibil sa fiu eu paranoic. Am anvelope de iarna si daca merg pe o strada cu scuar pe centru (drumul taberei), acesta reflecta sunetul produs de masina. Ei bine, eu aud un sunet sacadat (gen galop de cai - va rog sa nu rideti!) care creste in fecventa daca maresc viteza si scade daca incetinesc. E posibil sa fi luat vreun cui care loveste asfaltul de cite ori ajunge dedesupt? Si daca da, de ce nu am pana? Sau e de la anvelopele de iarna care au niste insertii de metal pentru o aderenta sporita?
                        Honda Civic Sedan 1.8 ES MT Silver
                        www.catalinmihaila.blogspot.com

                        Comment


                        • #13
                          Este foarte posibil sa fii luat o piatra intre profilele caucicului si pe ala sa il auzi. Cum ai vazut la cauciucurile de iarna zgomotul la rulare este mai mare decit la cele de vara.
                          honda civic 5D 2,2 diesel 2007

                          Comment


                          • #14
                            Cauciucurile tale de iarna sint cu tinte ? Daca da de acolo se aude zgomotul. Apropo suporti de schiuri si bare transversale de unde cumperi ? Am vrut si eu si la honda mi-a stat ceasul 750 EU pret complet.
                            honda civic 5D 2,2 diesel 2007

                            Comment


                            • #15
                              felicitari, s-o stapanesti sanatos si la cati mai multi km cu ea
                              Suro Tono
                              ex Civic 5d, i-Shift, executive

                              Comment

                              Working...
                              X