DANBOSS: '07 Honda Civic Sedan 1.8i ES M/T, Blue Pearl

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • DANBOSS: '07 Honda Civic Sedan 1.8i ES M/T, Blue Pearl

    Buna ziua tuturor fanilor Honda!
    In urma cu 6 luni am devenit posesorul unui Civic descris mai sus (multumesc Mihai) si totodata am marit numarul fanilor Honda care este in crestere si la Cluj, la fel cum este in crestere numarul de Honde prin oras .
    Am intrat mai tarziu si din lipsa de timp, dar si pt ca a durat destul de mult activarea contului
    Am trecut prin analizarea multor masini pana am ales-o pe aceasta. Trebuie sa recunosc faptul ca acest citirea acestui forum a fost unul din factorii care m-au influentat in luarea deciziei. Pe scurt mi-ar fi placut 407-le ca design, cel putin pana am vazut Hondele, am mai luat in calcul Passat-ul pt tractiunea integrala, dar am inteles de pe vwforum ca ultimele variante sunt tot mai slabe ca fiabilitate, si asa am ajuns la masinile japoneze. Aici am avut de ales intre Avensis si Accord. Avensis-ul l-am condus la un drive test si nu m-a impresionat de loc, desi am incercat benzina de 1.8 de 129 cp, iar dealerul a fost mai mult decat compliant la orice i-am cerut in timpul testului. In fine am ajuns la Honda unde am avut o problema majora cu Accordul la care ma incadram eu ca pret: lipsa mp3-player-ului, dar si lipsa jentilor de aliaj. Pt mine mp3-player-ul in masina este vital. In concluzie dealer-ul din Cluj mi-a propus Civic-ul Sedan care a intrunit toate cerintele mele de la masina.
    Masina este tot ce am citit pe aici ca ar fi, poate chiar mai mult. Chiar daca s-a mai dus din entuziasmul de la inceput (cum din pacate se intampla atat de des), placerea este intotdeauna maxima, mai ales daca am loc pe sosea sa mai scap piciorul in acceleratie.
    Ca probleme ar fi cam aceleasi pe care le-am gasit si pe aici:
    - turatia la ralanti nu foarte stabila
    - vizibilitatea redusa din cauza stalpilor din fata
    - tocmai a aparut si problema cu geamul de la sofer (sper sa o rezolv maine la service)
    - instalatia audio destul de slaba, in special difuzoarele care sunt sub mediocre (maine voi schimba si difuzoare din usi, apoi pe cele din spate)
    - pe drumuri proaste scartaie cauciucul de la trapa (dealer-ul a spus sa-l ung cu ulei, dar inca nu am incercat, ma gandesc ca se va aduna praful mai tare)
    - uleiul este la nivelul maxim dupa 6500km, dar s-a innegrit destul de tare. Dealer-ul mi-a recomandat sa-l schimb. Este normal, sau am tras eu prea tare de motor? Am schimbat de mai multe ori viteza la 5-6000 de ture, rar chiar mai sus (nu m-am putut abtine :lol: ), iar recent am aflat de aici ca ar fi bine sa incalzesc motorul inainte sa il duc la turatia care deschide vtec-ul. Din pacate prin oras nu prea umblu atat de mult incat sa se incalzeasca, iar venirea iernii va inrautatii situatia. Se va intampla tot timpul asa sau doar acum pt ca e nou motorul?
    - consumul real este mai mare decat cel indicat de computer cu 0.5-1 litru (oricum nici cel de pe computer nu este cel din carte, cam greu de mers economic cu motorul acesta )
    O alta problema descoperita este cea a preturilor la piesele de schimb. Am avut ghinionul sa ma intersectez cu un caine. Rezultatul a fost decesul cainelui si indoirea ireversibila a barii fata. Am casco, dar pretul de 2000 RON materiale si manopera mi s-a parut destul de mare, in conditiile in care la alte tipuri de masini noi o bara similara este 250-350 RON, fata de 1400 RON bara la Civic. Oare toate piesele sunt asa de scumpe fata de alte masini?
    Ajunge pt un prim post, voi reveni maine cu impresii despre noua sonorizare. Multumesc pt rabdare celor care au citit ce am scris eu si astept raspunsuri la problemele mentionate.

  • #2
    Deci inca odata Dane, fi bine venit printre noi!
    Masina, sa o stapanesti sanatos si la cat mai multi km fara probleme (iar pe cele ce le ai, sa le vezi rezolvate).
    Cat priveste numar tot mai mare al Hondelor de pe strazile Clujului, cum am mai spus, era si timpul, cum de altfel in mai tot Ardealul,incet dar sigur.
    Activez zilnic conturile noilor veniti si nu pot sa cred ca a trebuit sa astepti chiar asa de mult :roll:
    Referitor la problemele tale, din ce s-a mai discutat pe aici ar suna cam asa:
    - turatia instabila la relanti ar avea ca si cauza functionarea simultana a A/C care ii cam mananca din energie
    - problema vizibilitatii a inceput la Civic inca de la generatia anterioara (o posed, deci stiu din ce vorbesc) si are ca motive siguranta (se folosesc materiale absorbante de energie in caz de accident) dar si designul.
    - oricat de tare s-ar fi innegrit uleiul in doar cei 6.500km parcursi, eu tot as astepta macar primii 10.000km, mai ales daca n-ai fost rugat sa vii mai repede. Nu mai e ulei de proba, la Honda asta se face pe bancul de probe, e ulei normal care oricum ai fi mers, macar jumatate (10.000km) din perioada prescrisa, ar fi trebuit sa te tina.
    - a incalzi motorul inainte de a intra cu el si in VTEC, nu inseamna sa stai cu masina pe loc 2min. cam cum faceam iarna cu Dacia ci doar sa o conduci lin (max. 2500 rpm) pana se incalzeste acesta. Daca ai drumuri scurte de oras e clar ca nu apuca sa ti se incalzeasca, iar la iarna nici atat, deci cred ca nu o sa prea gusti din VTEC.
    Da, se va intampla tot timpul, nu numai acum ca e motorul nerodat.
    Cat priveste preturile pieselor Honda, va trebui sa dam cuvantul unuia dintre baietii care lucreaza in domeniu.
    HONDA. The finest from Japan. Since 1963.

    Comment


    • #3
      S-o stapanesti sanatos. :wink:

      La pretul barilor, tb sa te contrazic. Am lucrat inainte si la Porsche si erau la fel de scumpe, ba chair mai scumpe acolo. Un spoiler vopsit cu 300 RON nu vei gasi in veci, asta te asigur.

      VTEC-ul nu actioneaza daca temperatura uleiului nu atinge nivelul optim, pentru ca de-abia atunci poate fi folosit la actionarea angrenajului VTEC. Si sa dai intr-o masina in care temperatura nu a crescut macar la o treime, e egal cu a-ti bate joc de ea, indiferent de masina.

      Turatia nu are genul de variatie ca masinile de la VW, unde masina tremura literalmente la relanti extrem de haosist, ci variaza din cauza cuplarii/decuplarii compresorului de AC, care se face la intervale foarte scurte pentru a evit consumul mare.

      Comment


      • #4
        Felicitari si din partea mea, un wannabe Civic owner (prorietar in devenire)! Si bine ai venit in comunitatea HondaFan! Ai ales foarte bine! Si eu m-am convins (mai exact m-au convins posturile pline de entziasm ale oamenilor de aici) sa fac trecerea la iarna la un Civic 5d. Nu am ales sedanul pentru ca, pana la urma, merg mai mult in Bucuresti si e mai bine sa am o compacta.

        Revenind la masina ta, desi nu ai timp, te asteptam cu poze aici: http://hondafan.etp.ro/gallery/main.php

        Referitor la probleme... se rezolva toate. Noi sa fim sanatosi
        Felicitari din nou si bucura-te de masina ta!
        '08 Civic 5D 1,8 Sport Champagne Silver: Vicky

        sigpic

        Comment


        • #5
          Buna tuturor!
          Intai vreau sa multumesc celor care mi-au raspuns. La problema turatiei asa banuiam si eu, ca este din cauza ventilatoarelor. Acum ca s-a confirmat sunt mai linistit. In problema uleiului, l-am schimbat azi la recomandarea dealer-ului. Geamul a fost reglat si curatat de praf si acum merge. Vom vedea daca revine problema. Apropos de pretul barilor, am vazut un versus pe pretul pieselor intre Fiat si inca o marca, iar preturile erau cele pe care le-am precizat mai sus. Probabil nu contineau vopsit si tva. Oricum.... La problema cu activarea contului nu am fost deranjat de cat a durat, am incercat sa explic ca a fost unul din motivele pt care am intrat atat de tarziu. Totusi, cu acordul persoanei implicate, imi permit sa fac o atentionare administratorilor ca, conform spuselor lui Mihai, dealer-ul de la Cluj, are cont pe forum de cel putin 5 LUNI!!! si inca nu a fost activat. Cand am vazut ca nu se activeaza contul meu, am crezut ca forumul este ceva mai exclusivist, sau verifica mai cu atentie pe cei care vor sa intre si am crezut ca Mihai m-ar putea ajuta cu o recomandare. Nici nu mi-am putut imagina ca el, ca dealer, nu are cont activat. Oricum voi reveni cu aceasta problema si pe "site/probleme forum".
          Cum am promis, va tin la curent cu montarea difuzoarelor. Din pacate, nu am rezolvat mare lucru. Marimea pe care am ales-o, 16cm, este buna, dar cele originale au carcasa facuta dintr-un plastic foarte gros, mai ales pe margine, astfel orice difuzor normal din tabla nu va fi asezat in pozitia corecta. Trebuie sa gasesc un distantier potrivit, apoi ma intorc la service sa le montez. Cele din spate sunt identice cu cele din usa, dar acolo ma tem ca va fi o alta problema, daca le inalt prea mult s-ar putea sa nu mai incapa sub capace.

          Comment


          • #6
            sa te bucuri cat mai mult de masina ta!

            dane, tu si dealerul din cluj ati incercat vreodata sa va logati? pentru ca eu am patit urmatorul lucru: mi-am creat cont si am asteptat mailul de activare, mail care n-a sosit nici pana astazi. dar dupa cum bine vezi am cont activ.
            civic 2.2 5D FK3
            CR-V 2.2 AT RE6

            Comment


            • #7
              Dane, maine in cursul diminetii il voi suna pe Mihai sa discut datele problemei.
              HONDA. The finest from Japan. Since 1963.

              Comment


              • #8
                Am incercat de mai multe ori si eu si Mihai si raspunsul la logare era ca nu este activat contul.

                Comment


                • #9
                  welcome to the club
                  ex CL7 AT 2006
                  CN1 Sport 2005
                  KB 1 2007-"A gloriously good car that no-one in their right mind will ever buy"

                  "The Honda Legend is a highly technically complicated and luxurious bit of kit that seems to be making more of a name for itself as the secondhand sale of the century"

                  Comment


                  • #10
                    Bine ai venit si sa te bucuri de masina mult si bine!
                    Si eu am patit la fel ca si chipson78, mailul nu a venit nici acum.
                    2007 Honda Accord 2.0 M/T LS NHB
                    2008 Honda CR-V 2.0 M/T EX NHB
                    2000 Honda S2000 Berlina Black
                    http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/nolty/

                    Comment


                    • #11
                      Bine ai venit pintre noi.Eu am civicul din aprilie,si vineri (12.10.2007)merg sa mi se inlocuiasca geamul stanga fata, motoras, chedere...
                      Se pare ca este singura solutie pentru geamul stanga fata.
                      Prima revizie am facut-o cam de o luna si mi s-a parut ok ca pret: ~315 lei.
                      Apropo de ulei, al meu la 10.000 era galben si intre limite pe joja.
                      Nu-ti urez decat sa ai bafta de ea in continuare si sa te bucuri de ea.

                      Comment


                      • #12
                        Intr-un tarziu am reusit sa montez difuzoarele noi. La volum mic nu este foarte mare diferenta. Mai mult in spate unde la cele vechi se simtea lipsa tweeter-elor, dar la volum mai mare de 12-13 diferenta incepe sa se simta bine, in sensul ca nu se simte nici o alterare a sunetului pana aproape la maxim, unde incepe sa distorsioneze amplificatorul final din unitatea audio. Distractia a fost destul de scumpa calculand materialele si manopera, dar pentru mine a meritat. Pentru un utilizator obisnuit s-ar putea sa nu fie suficient de mare diferenta de calitate a sunetului. Insa pt o imbunatatire mai spectaculoasa sunt necesare modificari serioase, mai ales schimbarea unitatii audio si montarea unui difuzor de bas in portbagaj care ar reduce portbagajul si asa destul de mic.
                        In alta ordine de idei, a venit frigul, iar temperatura indicata de computerul de bord este in modul corecta, dar lipseste semnul "-". Sa fie valabila explicatia dealer-ului ca "Hondele nu au minusuri" ? La voi cum se prezinta situatia?
                        In rest totul este OK, am avut ocazia sa fac cateva drumuri mai lungi si am putut sa folosesc si eu masina la capacitatea ei maxima (sau aproape ).

                        Comment


                        • #13
                          Unde stai tu de ai apucat deja anul asta sa experimentezi temperaturi cu minus?
                          Honda Accord 2.0 M/T Sport SE 2007, Honda Jazz 1.4 M/T ES 2002

                          Comment


                          • #14
                            Să o stăpânești sănătos! Și pe EA(EL?) ca nou!!!
                            La ce consum ai ajuns?
                            MY_CIVIC_1.8MT_ES_black
                            http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/pantianu/

                            Comment


                            • #15
                              Gociule, omuŽ dupa cum bine vezi locuieste in HD dar probabil o fi urcat pe la Balea putin si acolo a facut si masina cunostinta cu gradele minus!
                              HONDA. The finest from Japan. Since 1963.

                              Comment

                              Working...
                              X