Buna ziua tuturor fanilor Honda!
In urma cu 6 luni am devenit posesorul unui Civic descris mai sus (multumesc Mihai) si totodata am marit numarul fanilor Honda care este in crestere si la Cluj, la fel cum este in crestere numarul de Honde prin oras .
Am intrat mai tarziu si din lipsa de timp, dar si pt ca a durat destul de mult activarea contului
Am trecut prin analizarea multor masini pana am ales-o pe aceasta. Trebuie sa recunosc faptul ca acest citirea acestui forum a fost unul din factorii care m-au influentat in luarea deciziei. Pe scurt mi-ar fi placut 407-le ca design, cel putin pana am vazut Hondele, am mai luat in calcul Passat-ul pt tractiunea integrala, dar am inteles de pe vwforum ca ultimele variante sunt tot mai slabe ca fiabilitate, si asa am ajuns la masinile japoneze. Aici am avut de ales intre Avensis si Accord. Avensis-ul l-am condus la un drive test si nu m-a impresionat de loc, desi am incercat benzina de 1.8 de 129 cp, iar dealerul a fost mai mult decat compliant la orice i-am cerut in timpul testului. In fine am ajuns la Honda unde am avut o problema majora cu Accordul la care ma incadram eu ca pret: lipsa mp3-player-ului, dar si lipsa jentilor de aliaj. Pt mine mp3-player-ul in masina este vital. In concluzie dealer-ul din Cluj mi-a propus Civic-ul Sedan care a intrunit toate cerintele mele de la masina.
Masina este tot ce am citit pe aici ca ar fi, poate chiar mai mult. Chiar daca s-a mai dus din entuziasmul de la inceput (cum din pacate se intampla atat de des), placerea este intotdeauna maxima, mai ales daca am loc pe sosea sa mai scap piciorul in acceleratie.
Ca probleme ar fi cam aceleasi pe care le-am gasit si pe aici:
- turatia la ralanti nu foarte stabila
- vizibilitatea redusa din cauza stalpilor din fata
- tocmai a aparut si problema cu geamul de la sofer (sper sa o rezolv maine la service)
- instalatia audio destul de slaba, in special difuzoarele care sunt sub mediocre (maine voi schimba si difuzoare din usi, apoi pe cele din spate)
- pe drumuri proaste scartaie cauciucul de la trapa (dealer-ul a spus sa-l ung cu ulei, dar inca nu am incercat, ma gandesc ca se va aduna praful mai tare)
- uleiul este la nivelul maxim dupa 6500km, dar s-a innegrit destul de tare. Dealer-ul mi-a recomandat sa-l schimb. Este normal, sau am tras eu prea tare de motor? Am schimbat de mai multe ori viteza la 5-6000 de ture, rar chiar mai sus (nu m-am putut abtine :lol: ), iar recent am aflat de aici ca ar fi bine sa incalzesc motorul inainte sa il duc la turatia care deschide vtec-ul. Din pacate prin oras nu prea umblu atat de mult incat sa se incalzeasca, iar venirea iernii va inrautatii situatia. Se va intampla tot timpul asa sau doar acum pt ca e nou motorul?
- consumul real este mai mare decat cel indicat de computer cu 0.5-1 litru (oricum nici cel de pe computer nu este cel din carte, cam greu de mers economic cu motorul acesta )
O alta problema descoperita este cea a preturilor la piesele de schimb. Am avut ghinionul sa ma intersectez cu un caine. Rezultatul a fost decesul cainelui si indoirea ireversibila a barii fata. Am casco, dar pretul de 2000 RON materiale si manopera mi s-a parut destul de mare, in conditiile in care la alte tipuri de masini noi o bara similara este 250-350 RON, fata de 1400 RON bara la Civic. Oare toate piesele sunt asa de scumpe fata de alte masini?
Ajunge pt un prim post, voi reveni maine cu impresii despre noua sonorizare. Multumesc pt rabdare celor care au citit ce am scris eu si astept raspunsuri la problemele mentionate.
In urma cu 6 luni am devenit posesorul unui Civic descris mai sus (multumesc Mihai) si totodata am marit numarul fanilor Honda care este in crestere si la Cluj, la fel cum este in crestere numarul de Honde prin oras .
Am intrat mai tarziu si din lipsa de timp, dar si pt ca a durat destul de mult activarea contului
Am trecut prin analizarea multor masini pana am ales-o pe aceasta. Trebuie sa recunosc faptul ca acest citirea acestui forum a fost unul din factorii care m-au influentat in luarea deciziei. Pe scurt mi-ar fi placut 407-le ca design, cel putin pana am vazut Hondele, am mai luat in calcul Passat-ul pt tractiunea integrala, dar am inteles de pe vwforum ca ultimele variante sunt tot mai slabe ca fiabilitate, si asa am ajuns la masinile japoneze. Aici am avut de ales intre Avensis si Accord. Avensis-ul l-am condus la un drive test si nu m-a impresionat de loc, desi am incercat benzina de 1.8 de 129 cp, iar dealerul a fost mai mult decat compliant la orice i-am cerut in timpul testului. In fine am ajuns la Honda unde am avut o problema majora cu Accordul la care ma incadram eu ca pret: lipsa mp3-player-ului, dar si lipsa jentilor de aliaj. Pt mine mp3-player-ul in masina este vital. In concluzie dealer-ul din Cluj mi-a propus Civic-ul Sedan care a intrunit toate cerintele mele de la masina.
Masina este tot ce am citit pe aici ca ar fi, poate chiar mai mult. Chiar daca s-a mai dus din entuziasmul de la inceput (cum din pacate se intampla atat de des), placerea este intotdeauna maxima, mai ales daca am loc pe sosea sa mai scap piciorul in acceleratie.
Ca probleme ar fi cam aceleasi pe care le-am gasit si pe aici:
- turatia la ralanti nu foarte stabila
- vizibilitatea redusa din cauza stalpilor din fata
- tocmai a aparut si problema cu geamul de la sofer (sper sa o rezolv maine la service)
- instalatia audio destul de slaba, in special difuzoarele care sunt sub mediocre (maine voi schimba si difuzoare din usi, apoi pe cele din spate)
- pe drumuri proaste scartaie cauciucul de la trapa (dealer-ul a spus sa-l ung cu ulei, dar inca nu am incercat, ma gandesc ca se va aduna praful mai tare)
- uleiul este la nivelul maxim dupa 6500km, dar s-a innegrit destul de tare. Dealer-ul mi-a recomandat sa-l schimb. Este normal, sau am tras eu prea tare de motor? Am schimbat de mai multe ori viteza la 5-6000 de ture, rar chiar mai sus (nu m-am putut abtine :lol: ), iar recent am aflat de aici ca ar fi bine sa incalzesc motorul inainte sa il duc la turatia care deschide vtec-ul. Din pacate prin oras nu prea umblu atat de mult incat sa se incalzeasca, iar venirea iernii va inrautatii situatia. Se va intampla tot timpul asa sau doar acum pt ca e nou motorul?
- consumul real este mai mare decat cel indicat de computer cu 0.5-1 litru (oricum nici cel de pe computer nu este cel din carte, cam greu de mers economic cu motorul acesta )
O alta problema descoperita este cea a preturilor la piesele de schimb. Am avut ghinionul sa ma intersectez cu un caine. Rezultatul a fost decesul cainelui si indoirea ireversibila a barii fata. Am casco, dar pretul de 2000 RON materiale si manopera mi s-a parut destul de mare, in conditiile in care la alte tipuri de masini noi o bara similara este 250-350 RON, fata de 1400 RON bara la Civic. Oare toate piesele sunt asa de scumpe fata de alte masini?
Ajunge pt un prim post, voi reveni maine cu impresii despre noua sonorizare. Multumesc pt rabdare celor care au citit ce am scris eu si astept raspunsuri la problemele mentionate.
Comment