ROBYLUP0785: '08 Civic Sedan Hybrid 1.3 IMA, Crystal Black Pearl

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Popescu Cristian
    replied
    Pentru un consum mai mic trebuie folosit ceea ce recomanda Honda 0W20,daca consuma ulei poti merge ceva mai sus cu norma 5w30,va consuma mai putin ulei.

    Leave a comment:


  • benjk
    replied
    Salut, am citit postul cu experimentul IMA. Foarte interesant. Eu am CR-Z din 2010 și mă īntreb dacă ar beneficia de pe urma unui schimb de acumulator/elemenți. Se potrivesc cei de pe Insight? De fapt, despre ulei voiam să īntreb, așa am ajuns aici: și eu am ceva probleme cu consumul de ulei (cam 600-1000 ml la 10.000km), și īnțeleg că nu e atāt de neobișnuit cum credeam eu... Am 3 variante de ulei, am īnceput să merg pe cel pt Hibrid: Honda Green (găsesc f greu), Ravenol 0w16 Hybrid sau Motul 0w16 Hybrid. Ce ați recomanda?

    Leave a comment:


  • Popescu Cristian
    replied
    https://www.ebay.com/itm/CV-Axle-Ass...item594393bb6d,asta e planetara pe care am luat-o de pe Ebay,atunci era 55 dolari plus 50 dolari transportul.

    Leave a comment:


  • Popescu Cristian
    replied
    Asta este uleiul de hybrid.
    Attached Files

    Leave a comment:


  • Popescu Cristian
    replied
    gabrieldim,am vazut acum intrebarea de ulei,eu folosesc deja 5w30 pentru ca 0w20 recomandat se consuma destul de repede(foloseam Motul 0w20,au o versiune si pentru hybride,poti sa incerci).

    Leave a comment:


  • gabrieldim
    replied
    Popescu Cristian pana la urma am găsit planetara la cineva la București, un after market cu 1100 lei iar cea veche i-am dat-o unui prieten.
    Acum am o alta problema. Nu știu dacă sa scriu aici sau sa deschid un thread nou!!
    A īnceput mașina sa facă un zgomot ca o bătaie, ca bătaia de tacheti, īnsă numai cānd e īn sarcina pe la 1600-1900 de turații!! Cānd este motorul rece nu o aud īnsă cel mai tare se aude cānd e o panta ușoară și o țin la 1700 de turații. Dacă accelerez peste 1900 nu se mai aude, la fel și dacă scade turația sub 1600.
    Sunt la al doilea schimb de ulei cu Ravenol USVO 0W20.
    Ideea este ca se aude parca din ce īn ce mai tare!!
    Poate fi de la ulei???

    Leave a comment:


  • Popescu Cristian
    replied
    robylup0785 am schimbat un stick-uri vechi cu unul nou din China si nu vrea sa mearga cu el,imi tot face verificari si nu foloseste IMA,cred ca trebuie facut un update la softul IMA daca schimbi acumulatori de alt tip,la tine nu a trebuit facut ceva setari cu cablul de diagnoza?

    Leave a comment:


  • Popescu Cristian
    replied
    gabrieldim ai sudat planetara,sau ai luat una noua.Problema cu planetara dreapta rupta e o problema comuna la Civic Hybrid.Daca o sa gasesti un model cu LI-ion,este fiabil acumulatorul,problemele acumulatorilor ni-mh este notorie.

    Leave a comment:


  • robylup0785
    replied
    @gabrieldim nu exista Honda 08-09 cu Litiu, doar nikel metal. Litiu gasesti pe Crv-ul 2019

    Leave a comment:


  • gabrieldim
    replied
    Salut. Dacă tot v-am prins pe subiect, ajutați-mă va rog și pe mine cu un hint!!
    Am un '07 de care sunt foarte mulțumit, īl am de exact 13 luni și am făcut 70k fără probleme prea mari probleme. Doar o planetara dreapta rupta dar care se pare ca a mai fost rupta o data și sudata. N-am avut probleme cu IMA doar vesnicele atenționări că-i va veni vremea dar cam atāt. Acum am găsit-o s-o dau și vreau să-mi iau alta din '08-'09. Ce-mi recomandați, una cu baterii NiMh sau Li-Ion???

    Leave a comment:


  • Popescu Cristian
    replied
    Viitorul suna bine ,daca vrei sa mergi pe linia Honda,la Skoda fabia am luat VAG COM cu 120 roni si merge perfect pe toate masinile din grupul VAG,de ce trebuie japonezii sa fie mai cu mot oare?Am citit ca numai modelul Civic Hybrid are problema asta pacatoasa cu cablul de dignoza dedicat si scump.

    Leave a comment:


  • robylup0785
    replied
    Am incercat vreo 10 modele, inclusiv clone Delphi de toate tipurile. Nu am gasit nici una sa mearga. Pana la urma am luat un Bosch Kts 560 pe firma, licentiata si merge tot, inclusiv sistemul hybrid dar costa cat o baterie noua ))

    Leave a comment:


  • Popescu Cristian
    replied
    Cred ca e facut de cel de la care am luat masina,un cablu de diagnoza de honda civic hybrid unde se poate gasi,eu am luat deja 2 chinezarii si nu merge?

    Leave a comment:


  • robylup0785
    replied
    Nu am reusit sa o descarc mai mult de 5 linii si asta la condus agresiv. Pana la ultima oricum nu o sa mearga decat daca nu ai update.ul de soft de la honda, ala limiteaza la ultimele 2 liniute bateria pt a prevenii degradarea prematura. Daca nu ai update.ul facut, te sfatuiesc sa.l faci

    Leave a comment:


  • Popescu Cristian
    replied
    Descarcarea acumulatorilor IMA la tine,dupa schimbarea acumulatorilor,merge pana la ultima liniuta la afisajul acumulatorului IMA?La mine nu merge mai jos de 4 liniute(la descarcare).

    Leave a comment:

Working...
X