ROBYLUP0785: '08 Civic Sedan Hybrid 1.3 IMA, Crystal Black Pearl

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Pentru cei interesati, revin cu detalii despre elementii de insight pusi pe Civic.
    Dupa exact o saptamana si aprox 500 de km parcursi am urmatoarele concluzii (stiu ca e putin, dar pt mine masina acum are efectul WOW):
    1. Nu stiam cum trebuie sa functioneze sistemul hybrid, e alta masina fata de ce stiam eu.
    2. Nu am reusit sa descarc bateria mai mult de 4 liniute, chiar si la reprize violente de 160km/h
    3. Auto/stop.ul functioneza "nelimitat" cred, l.am tinut in test aprox 10 minute si la repornire bateria nu se descarcase nici macar 1 liniuta.
    4. Masina porneste pe electric oricand, la orice temperatura. Cel putin la -5 grade a pornit ca la +15.
    5. Au disparut variatiile de turatie la relante.
    6. Masina are assist oricand si oriunde, nu mai folosesc treapta second (S) nici la depasiri, nici la urcat, masina are vlaga oricand.
    7. Incarcarea bateriei mici porneste instant la 14.1V, o incarcare sanatoasa, cu bateria degrada urca usor de la 12.6V, dura vreo 10-15 sec pana ajungea la 14V
    8. Bateria IMA nu pierde din tensiune peste noapte.
    9. Cel mai important aspect, consumul, un mixt 20% exterior, 80% urban Iasi cam tot timpul la ore de varf, 7.8-8.2 l/100km fata de 11, chiar 12 la temperaturi scazute. Exterior, Galati-Iasi cu reprize violente de 150/160 la ora ( teste de descarcare ) 5.3 l
    Cred ca consumul se va mai aseza dupa ce ma linistesc cu testele ))

    Comment


    • #32
      Acumulatorii de Insight sunt SH,daca da,de ce au fost schimbati?Citeam de motorul de Honda I-VTEC a fost declarat cel mai fiabil motor cu benzina,asa ca"calcaiul lui ahile"la masina asta este IMA,in mod special acumulatorii Ni-Mh.Vad ca ai trecut de la S la D la condus ,este mai linistita masina asa,cred ca S-ul nu cred ca vine de la sport,cat de la second si am observat ca ajuta la urcarea unui deal,tine motorul mai turat.

      Comment


      • #33
        Nu au fost schimbati au fost luati de pe 2 masini cu dauna totala. Da intradevar S vin de la second nu sport.

        Comment


        • #34
          Descarcarea acumulatorilor IMA la tine,dupa schimbarea acumulatorilor,merge pana la ultima liniuta la afisajul acumulatorului IMA?La mine nu merge mai jos de 4 liniute(la descarcare).

          Comment


          • #35
            Nu am reusit sa o descarc mai mult de 5 linii si asta la condus agresiv. Pana la ultima oricum nu o sa mearga decat daca nu ai update.ul de soft de la honda, ala limiteaza la ultimele 2 liniute bateria pt a prevenii degradarea prematura. Daca nu ai update.ul facut, te sfatuiesc sa.l faci

            Comment


            • #36
              Cred ca e facut de cel de la care am luat masina,un cablu de diagnoza de honda civic hybrid unde se poate gasi,eu am luat deja 2 chinezarii si nu merge?

              Comment


              • #37
                Am incercat vreo 10 modele, inclusiv clone Delphi de toate tipurile. Nu am gasit nici una sa mearga. Pana la urma am luat un Bosch Kts 560 pe firma, licentiata si merge tot, inclusiv sistemul hybrid dar costa cat o baterie noua ))

                Comment


                • #38
                  Viitorul suna bine ,daca vrei sa mergi pe linia Honda,la Skoda fabia am luat VAG COM cu 120 roni si merge perfect pe toate masinile din grupul VAG,de ce trebuie japonezii sa fie mai cu mot oare?Am citit ca numai modelul Civic Hybrid are problema asta pacatoasa cu cablul de dignoza dedicat si scump.

                  Comment


                  • #39
                    Salut. Dacă tot v-am prins pe subiect, ajutați-mă va rog și pe mine cu un hint!!
                    Am un '07 de care sunt foarte mulțumit, īl am de exact 13 luni și am făcut 70k fără probleme prea mari probleme. Doar o planetara dreapta rupta dar care se pare ca a mai fost rupta o data și sudata. N-am avut probleme cu IMA doar vesnicele atenționări că-i va veni vremea dar cam atāt. Acum am găsit-o s-o dau și vreau să-mi iau alta din '08-'09. Ce-mi recomandați, una cu baterii NiMh sau Li-Ion???

                    Comment


                    • #40
                      @gabrieldim nu exista Honda 08-09 cu Litiu, doar nikel metal. Litiu gasesti pe Crv-ul 2019

                      Comment


                      • #41
                        gabrieldim
                        Junior Member
                        gabrieldim ai sudat planetara,sau ai luat una noua.Problema cu planetara dreapta rupta e o problema comuna la Civic Hybrid.Daca o sa gasesti un model cu LI-ion,este fiabil acumulatorul,problemele acumulatorilor ni-mh este notorie.

                        Comment


                        • #42
                          robylup0785
                          Member
                          robylup0785 am schimbat un stick-uri vechi cu unul nou din China si nu vrea sa mearga cu el,imi tot face verificari si nu foloseste IMA,cred ca trebuie facut un update la softul IMA daca schimbi acumulatori de alt tip,la tine nu a trebuit facut ceva setari cu cablul de diagnoza?

                          Comment


                          • #43
                            Popescu Cristian
                            Member
                            Popescu Cristian pana la urma am găsit planetara la cineva la București, un after market cu 1100 lei iar cea veche i-am dat-o unui prieten.
                            Acum am o alta problema. Nu știu dacă sa scriu aici sau sa deschid un thread nou!!
                            A īnceput mașina sa facă un zgomot ca o bătaie, ca bătaia de tacheti, īnsă numai cānd e īn sarcina pe la 1600-1900 de turații!! Cānd este motorul rece nu o aud īnsă cel mai tare se aude cānd e o panta ușoară și o țin la 1700 de turații. Dacă accelerez peste 1900 nu se mai aude, la fel și dacă scade turația sub 1600.
                            Sunt la al doilea schimb de ulei cu Ravenol USVO 0W20.
                            Ideea este ca se aude parca din ce īn ce mai tare!!
                            Poate fi de la ulei???

                            Comment


                            • #44
                              gabrieldim,am vazut acum intrebarea de ulei,eu folosesc deja 5w30 pentru ca 0w20 recomandat se consuma destul de repede(foloseam Motul 0w20,au o versiune si pentru hybride,poti sa incerci).

                              Comment


                              • #45
                                Asta este uleiul de hybrid.
                                Attached Files

                                Comment

                                Working...
                                X