Pentru cei interesati, revin cu detalii despre elementii de insight pusi pe Civic.
Dupa exact o saptamana si aprox 500 de km parcursi am urmatoarele concluzii (stiu ca e putin, dar pt mine masina acum are efectul WOW):
1. Nu stiam cum trebuie sa functioneze sistemul hybrid, e alta masina fata de ce stiam eu.
2. Nu am reusit sa descarc bateria mai mult de 4 liniute, chiar si la reprize violente de 160km/h
3. Auto/stop.ul functioneza "nelimitat" cred, l.am tinut in test aprox 10 minute si la repornire bateria nu se descarcase nici macar 1 liniuta.
4. Masina porneste pe electric oricand, la orice temperatura. Cel putin la -5 grade a pornit ca la +15.
5. Au disparut variatiile de turatie la relante.
6. Masina are assist oricand si oriunde, nu mai folosesc treapta second (S) nici la depasiri, nici la urcat, masina are vlaga oricand.
7. Incarcarea bateriei mici porneste instant la 14.1V, o incarcare sanatoasa, cu bateria degrada urca usor de la 12.6V, dura vreo 10-15 sec pana ajungea la 14V
8. Bateria IMA nu pierde din tensiune peste noapte.
9. Cel mai important aspect, consumul, un mixt 20% exterior, 80% urban Iasi cam tot timpul la ore de varf, 7.8-8.2 l/100km fata de 11, chiar 12 la temperaturi scazute. Exterior, Galati-Iasi cu reprize violente de 150/160 la ora ( teste de descarcare ) 5.3 l
Cred ca consumul se va mai aseza dupa ce ma linistesc cu testele ))
Dupa exact o saptamana si aprox 500 de km parcursi am urmatoarele concluzii (stiu ca e putin, dar pt mine masina acum are efectul WOW):
1. Nu stiam cum trebuie sa functioneze sistemul hybrid, e alta masina fata de ce stiam eu.
2. Nu am reusit sa descarc bateria mai mult de 4 liniute, chiar si la reprize violente de 160km/h
3. Auto/stop.ul functioneza "nelimitat" cred, l.am tinut in test aprox 10 minute si la repornire bateria nu se descarcase nici macar 1 liniuta.
4. Masina porneste pe electric oricand, la orice temperatura. Cel putin la -5 grade a pornit ca la +15.
5. Au disparut variatiile de turatie la relante.
6. Masina are assist oricand si oriunde, nu mai folosesc treapta second (S) nici la depasiri, nici la urcat, masina are vlaga oricand.
7. Incarcarea bateriei mici porneste instant la 14.1V, o incarcare sanatoasa, cu bateria degrada urca usor de la 12.6V, dura vreo 10-15 sec pana ajungea la 14V
8. Bateria IMA nu pierde din tensiune peste noapte.
9. Cel mai important aspect, consumul, un mixt 20% exterior, 80% urban Iasi cam tot timpul la ore de varf, 7.8-8.2 l/100km fata de 11, chiar 12 la temperaturi scazute. Exterior, Galati-Iasi cu reprize violente de 150/160 la ora ( teste de descarcare ) 5.3 l
Cred ca consumul se va mai aseza dupa ce ma linistesc cu testele ))
Comment