POPESCU CRISTIAN: '08 Honda Civic Sedan Hybrid 1.3 IMA

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Am achizitionat de pe Aliexpress (e pe drum),iMAX B6 Lipo NiMh Li-ion Ni-Cd RC Battery Balance Digital Charger,cu asta se pot face operatiunea de descarcare si eliminare a efectului de memorie specific acumulatorilor Ni-mh.Bigfoot23 daca pot face eu echilibrarea de ce sa mai arunc banii.Fbogdan initial am vrut sa achizitionez de la accea firma din brasov dar pretul cam ridicat m-a razgandit .Dupa ce fac echilibrarea acumulatorilor IMA am sa fac un comentariu,deja am demontat acumulatorul IMA si i-am facut o evaluare vizuala element cu element sa nu fie unul defect vizibil(m-a ajutat la demontare filmuletul de pe youtube care explica pas cu pas demontarea si asamblarea acumulatorului IMA).

    Comment


    • #17
      Acel iMax face de cati bani ai dat pe el. Din pacate am experimentat si eu cu el si ca sa ajungi la niste rezultate cat de cat ok, ar trebui sa le incaraci pe toate odata, ala nu face minuni. Celulele sunt batrane si oricat o sa vrei tu sa nu mai aiba, tot au memorie. Pana o termini pe ultima, primele vor fi varza.
      Intr-un final, dupa ce am vb si cu cel de la Brasov, care apropo, e varza, am trecut la grid charger. Am deschis si aici pe forum topic dedicat. Grid charger-ul e raspunsul americanilor la nenumartelor masini cu baterii obosite si pur si simplu schimba masina (in bine).

      Comment


      • #18
        Daca ai experimentat cu Imax,se pot incarca descarca mai multi elementi odata?Asta ar scurta timpul necesar balansarii celor 21 de acumulatori.De grid charger am auzit si eu si am vazut filmulete pe youtube,dar tot nu sunt convins ca poate face balansarea fara decuplarea elementelor si incarcarea-descarcarea lor separata,dar daca ai incercat tu si are efect cat tine o regenerare cu grid charger?Am cautat si pe alibaba stick-uri de 7.2 volti de 10.000 mah si am gasit la 48 $ bucata minim 20 bucati,numai ca nu stiu cum trece de vama.Oricum pack-ul de acumulatori inca e functional doar cand sta 2 zile masina se aprinde martorul IMA si cel de baterie(invertorul de la IMA alimenteaza si bateria de 12v,nu are alternatorul obisnuit),dupa 2 km se stinge si face cateva cicluri de descarcare si merge bine,masina are 106.000 km nu ma astept sa cada asa repede toate elementele.

        Comment


        • #19
          Click image for larger version

Name:	IMG_0166.jpg
Views:	1
Size:	72.8 KB
ID:	726418
          Iit pun o poza ca sa intelegi de ce imi permit sa te sfatuiesc ca sa nu arunci banii cum am facut eu. Regenerez baterii de mult timp si am experimentat cu scule si inca experimentez, faza e ca Imax-ul e o chinezarie nesimtita, nu face nimic decat sa "incarce". Nu regenereaza si nici nu o sa regenereze vreo data.
          Sculele serioase pt Ni-MH sunt inca foarte scumpe. Dupa ce am experimentat pe banii mei, dupa ce am vb cu cei care fac asta de la Constanta si Oradea in tara pana la cei din state, nu exista rezultate favorabile pe termen lung. Doar pe termen scurt.
          In schimb grid chargerul nu se lauda ca regenereaza ci echilibreaza, intretine. Tehnic o transformi intr-o hibrida plug in. Eu am montat pe 2 hibride grid chargerul si mai sunt vreo 3 colegii de pe grupul hondafan de pe facebook care la recomandarea mea au cumparat. Ce sa-ti spun in afara ca masina merge impecabil, nu mai ai parte de martori in bord, assistul intra cum trebuie de la turatii mici si consumul a scazut. Ca sfat colegial, nu arunca banii, ca au aruncat americanii inaintea noastra si pt ca sunt capos, am aruncat si eu. Ori cumperi celule noi, ori cumperi baterie, ori grid charger. Ca sa iti faci o idee, luna trecuta am fost in concediu si la o luna dupa ce am incarcat bateria, am lasat masina la aeroport in Bacau 10 zile si cand m-am intors totul era normal, fara martori, bateria undeva la 60%. Daca mai ai intrebari, iti stau la dispozitie.

          Comment


          • #20
            Cred ca nu mai am ce comenta la ce ai spus,faza e ca imax-ul imediat ajunge,nu mai am cum sa renunt la el.Este un filmulet pe youtube legat de acumulatorii Ni-Mh care sunt in stick-urile IMA,de ce se dezechilibreaza,elementele Ni-Mh care sunt inseriate,stick-ul are 6 acumulatori inseriati si 21 de stick-uri si din cauza efectului de memorie e greu sa se mentina toti acumulatorii la acelasi nivel,unii se sunt la 60% altii la 100%,in timp diferentele tot cresc si ajungi cu stick-ul de la 6500 mah la un sfert sau chiar mai putin.Acum m-ai taiat avantul legat de Imax credeam ca-si va face treaba......Montajul grid chargerului implica o mufa de conectare exterioara,cred,ce investitie implica?

            Comment


            • #21
              http://www.hondafan.ro/forum/showthr...rie-IMA-hibrid
              Aici ai detalii, costurile sunt undeva la 300 euro
              Daca stiam ca l ai comandat deja nu ti mai stricam zen ul

              Comment


              • #22
                Ei,lasa ca nu am zen asa sensibil ,doar ca aveam impresia ca o sa faca minuni,ceea ce nu e cazul....Montajul grid chargerului l-ai facut tu?Dupa filmuletul ala,ca am vazut ca are 2 fire unul merge la minus si altul plusul merge undeva pe battery pack.Cat tine o incarcare si cati km facuti au bateriile tale?Ca sa ma pot orienta daca merita investitia,cat mai tin acumulatorii.

                Comment


                • #23
                  O incarcare depinde de modul de condus f mult si unde conduci. Am avut incarcare care m a tinut 3 luni si incarcare care a tinut 2 saptamani. Masina are 220000 km. Montajul da l am facut eu, are 5 fire, plus si minus direct pe baterie, un plus pentru ventilatorul bateriei, unul calculatorul Ima si unul masa pe caroserie.

                  Comment


                  • #24
                    Am urmarit filmul de pe youtube pus de tine in postul celalalt,dar acolo sunt numai 2 fire,care se monteaza pe pack-ul de acumulatori,la tine ai montat cu 5 fire "+","-" pe cele doi conectori grosi de 8(cheia tubulara de 12),firul pentru ventilator unde merge,si cel de la IMA?

                    Comment


                    • #25
                      ala e doar o parte din film, mai este unul
                      celelalte 3 vin exact in coltul dreapta jos al asamblului, excat pe culori, au un dispozitiv cu ac, care sparge cablul original si se conecteaza automat si masa la fel in dreapta pe caroserie.
                      Attached Files
                      robylup0785
                      Member
                      Last edited by robylup0785; 26-06-18, 12:33.

                      Comment


                      • #26
                        Merci pentru pont,acum sa vad cum merge cu Imax si precis ca o sa iau si eu un grid charger,e mai comod decat sa desfaci toate acumulatoarele sa le incarci si sa la montezi inapoi .

                        Comment


                        • #27
                          Am gasit filmuletul pe youtube cu balansarea acumulatorilor Ni-mh inseriati.https://www.youtube.com/watch?v=0KSFitqvap0

                          Comment


                          • #28
                            Da f buna explicatia si exact la obiect fara artificii

                            Comment


                            • #29
                              Sper ca e ok ca postez aici (sa nu mai fac un nou topic).

                              1. Mult timp am crezut ca masina are 95cp. Doar recent am descoperit ca sunt 115 (95 termici si 20 electrici). E corect?
                              2. Motorul termic se poate tuna la mai multi cai? A incercat cineva?

                              Multumesc.

                              Comment


                              • #30
                                95 + 20 = 110 combinati
                                '08 Civic 5D 1,8 Sport Champagne Silver: Vicky

                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X