AdiHondel: '08 Honda Civic Sedan 1.8 ES M/T , Neutron Blue

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • AdiHondel: '08 Honda Civic Sedan 1.8 ES M/T , Neutron Blue

    Salutare tuturor si bine v-am gasit!

    Sunt fericitul posesor al unei masini pe care deja o cunoasteti, asa ca nu o sa insist pe acest aspect. Ii multumesc lui Alex ca a fost un vanzator asa cum iti doresti sa intalnesti.
    De mult timp ma visez la volanul unui civic si iata ca visul s-a indeplinit in sfasit. Drumul catre casa cu Honda a fost senzational pentru mine, desi eram foarte obosit si intimidat de dimensiunile mari la care trebuia sa ma adaptez la volan. Acum sunt mai relaxat, am aproape 2000 de km facuti cu ea si pot spune cu incredere ca e ceea ce mi-am dorit .

    O poza facuta pe Valea Cerbului in weekend, vor urma mai multe la sfarsitul lunii cand voi face un drum pana la Oradea.

    Link:
    http://imageshack.com/a/img905/4623/wxiyHq.jpg
    Attached Files
    Last edited by AdiHondel; 03-06-15, 11:50.

  • #2
    salut, sa o stapanesti cu placere, si bine ai venit pe forum.

    urca in alta parte poza, ca nu merge atasata aici (sunt ceva probleme la forum pe partea asta).
    '08 Jaguar XF 3.0 V6 Premium Luxury A/T
    Ex: 09 Honda Accord 2.4 CU2 EXEC A/T & '07 Honda Accord 2.0 EXEC M/T

    Comment


    • #3
      Sa fie intr-un ceas bun! Sa te bucuri de ea!

      Ps.: sa-ti faci o lista de schimbari, mai ales de discuri si placute de frana, stock-urile fiind mizerabile!
      Last edited by vtin; 03-06-15, 11:58.

      Comment


      • #4
        Multumesc!
        Discurile si placutele pe fata sunt schimbate: EBC +YS, iar pe spate sunt discurile OEM si placute schimbate recent, modificarile fiind facute deja de colegul ALEXKLM.

        Comment


        • #5
          Frumoasa foc!
          Fix ca a mea

          @vtin: hai ca sunt ok si stock-urile daca mergi cu ea normal
          Si normalitatea e relativa, stiu

          Comment


          • #6
            Am editat instructiunile pt postare poze:

            http://www.hondafan.ro/forum/announcement.php?f=95&a=5

            Extras:

            Pentru upload de poze:

            Incarcati pozele pe un site extern gen imgur.com -> Upload pictures

            Se va genera un link de genul:
            BBCode (message boards & forums)

            [img] *http://i.imgur.com/zG5VD7A.jpg [/img]


            care trebuie copiat in mesaj / post unde va arata asa (in cazul lui Adi):



            Spor!
            '08 Civic 5D 1,8 Sport Champagne Silver: Vicky

            sigpic

            Comment


            • #7
              Sa o conduci cu placere multi km. fara probleme.

              Comment


              • #8
                Multumesc pentru urari!

                Un update de kilometraj:



                Si un consum realizat cu un drum la munte si in rest de acasa la munca, aproximativ 50 de km Braila/Galati:

                Comment


                • #9
                  Salut din nou!

                  Revin cu impresiile despre mașină după un drum lung de 2200 de km prin țară; īncărcat la maxim, cu 4 pasageri și cu portbagajul plin, mașina a mers liniar pe pe toate tipurile de șosele. Cu un consum de 6.2 litri la suta de kilometri (pe CB) īn condițiile date, ma declar mulțumit, avānd īn vedere ca aerul condiționat a fost prezent non-stop.

                  Un aspect ciudat pe care l am simțit de multe ori datorită drumurilor noastre, este acela ca la denivelări luate cu o singura roata pe spate, mașina "fuge" de fund in partea pe care este luata denivelarea. Am simțit asta și īnainte cānd eram doar eu īn mașină, dar am pus-o īn seama suspensiei independente; īnsă amicilor mei li s-a părut foarte ciudat și acum īmi pun semne de īntrebare mai accentuate. O sa merg la un stand I.T.P pentru un test la amortizoare sa le aflu starea, cred eu ca asa ar trebui procedat īn prima faza. Orice sugestie este bine venita!

                  Atașez o poza făcută la cazanele mici, un loc de care cu greu m am despărțit, este un peisaj deosebit și recomand oricui sa īl viziteze.






                  Sent from my Nexus 7 using Tapatalk

                  Comment


                  • #10
                    Masina e in regula, senzatia ca-ti fuge spatele (chiar iti fuge) e data de suspensia independenta, de arcurile destul de moi si de bodyroll-ul masinii. Nu e nicio problema, suspensia acopera alunecarea respectiva.
                    Alteori, in caz de viraj foarte strans pe drum cu declivitate vei avea impresia ca roata spate dinspre interiorul virajului are tendinta de a intra sub masina.
                    Am scapat de neplacerile astea dupa ce i-am pus un strut bar spate si am schimbat barile antiruliu, masina inclinandu-se mai putin, devenind mai rigida si mai putin subviratoare.
                    Sa vezi cum e cu Civicul 5d atunci cand iei aceleasi damburi pe viraje... Atunci nu ti se duce roata spate dinspre damb, iti fuge tot spatele.

                    Comment


                    • #11
                      Bun atunci! Mașina este surprinzător de stabila īn viraje strānse și nu am avut emoții ca o sa iasă de pe trasa aleasă. Mulțumesc frumos! O sa revin la liniștea mea de dinainte.

                      Sent from my Nexus 7 using Tapatalk

                      Comment


                      • #12
                        A venit vremea de o revizie tehnica, mai exact ulei si filtre. Am decis sa schimb uleiul cu unul recomandat la numarul de km avuti, mai exact 110500 km. de la inceputul lunii iunie am parcurs aproape 7000 de km si nu am ce sa-i reprosez, sunt multumit de comportamentul masinii, asa ca i-am facut un mic cadou cand m-am intors din concediu



                        Sper sa ramana ceva timp acolo!

                        Comment


                        • #13
                          Multi inainte cu bine!
                          O sugestie: nu renunta asa usor la filtrul de aer OEM!

                          Comment


                          • #14
                            Mulțumesc, am īnțeles că este destul de ok si acesta, dar am sa țin cont de sfatul tau la următoarea revizie.

                            Trimis de pe al meu GT-I9192 folosind Tapatalk

                            Comment


                            • #15
                              Ma confrunt cu o problema urat mirositoare, mai exact: atunci cand am aeroterma pornita imi baga un miros greu in habitaclu si sunt nevoit sa pornesc compresorul de a/c sa scap de miros. Pana acum nu am avut probleme, fiind cald, am mers tot timpul cu el pornit. Initial am crezut ca voi scapa de acest miros inlocuind filtrul de polen, dar fara nici un rezultat pozitiv. Am sa incerc si un spray cu spuma, insa stiu ca problema este rezolvata pentru o perioada scurta de timp. Ce imi recomandati sa mai fac?

                              Trimis de pe al meu Nexus 7 folosind Tapatalk

                              Comment

                              Working...
                              X