RICHIE: '08 Honda Civic Sedan 1,8 M/T , Neutron Blue

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • RICHIE: '08 Honda Civic Sedan 1,8 M/T , Neutron Blue

    Salutare!

    Sunt fericitul posesor al fetei din titlu, luata de la primul proprietar in mai 2014. Masina e fabricata in 2008 dar primul pas pe strada l-a facut in martie 2010, a stat 2 ani in vitrina
    In 4 ani a facut 54mii km , nimic de reprosat fostului proprietar..mici zgarieturi inerente, testarea la reprezentanta mi-a confirmat ca e sanatoasa tun.

    Recunosc ca initial am vrut 5D dar cand am vazut-o pe albastra asta, m-am indragostit iremediabil mai ales ca e jappo de la mama ei ca fosta mea Swift GTI care in 7 ani nu a avut nimic.
    Nu am ce sa ii reprosez, consum in linie cu ce am citit pe forum, e o placere sa o conduci , o am de 6 luni si nu a avut nevoie decat de benzina. Se impaca foarte bine cu Rompetrol 95 , ii mai dau din cand in cand efix 98 sau cum am facut in seara asta, i-am dat sa bea Maxxmotion 100 de la OMV si zboara!

    Am incaltat-o acum cu Dunlop SP Winter Sport 3D, par ok.

    Daca aveti recomandari pretioase, va rog sa mi le spuneti! Cam atat deocamdata.

    Sa ne auzim numai de bine!

    Click image for larger version

Name:	1.jpg
Views:	1
Size:	54.9 KB
ID:	728837

  • richie
    replied
    La pāndă!
    Attached Files

    Leave a comment:


  • richie
    replied
    Update: schimbat filtre, ulei OEM 0W20 , lichid de frānă ATE si becurile de fază scurtă. Am trecut pe Osram Coolblue, altă viață față de cele OEM.
    Īn rest mașina e rock solid si pregătită de alergat, vara asta avem de colindat

    Leave a comment:


  • richie
    replied
    Originally posted by bekxy View Post
    Oem, nonoem, important e ca schimbul să fie făcut cu al tău şi nu cu ce au īn pompa sub presiune cu care se face īn general schimbul acum.
    Există, evident, şi metoda tradiţională de īnlocuire, trebuie doar să găseşti pe cineva dispus să o aplice.
    Voi sta cu ochii pe ei
    De obicei stau langa masina la revizii, daca nu vad ce fac, nu ma simt bine.

    Si ATE Typ 200 este foarte bun.
    Merci!

    Originally posted by vtin View Post
    Sa fie intr-un ceas bun si sa-l folosesti rar!
    Merci!
    Last edited by richie; 18-03-17, 17:48.

    Leave a comment:


  • bekxy
    replied
    Oem, nonoem, important e ca schimbul să fie făcut cu al tău şi nu cu ce au īn pompa sub presiune cu care se face īn general schimbul acum.
    Există, evident, şi metoda tradiţională de īnlocuire, trebuie doar să găseşti pe cineva dispus să o aplice.

    Leave a comment:


  • Delphi
    replied
    Si ATE Typ 200 este foarte bun.

    Leave a comment:


  • vtin
    replied
    Sa fie intr-un ceas bun si sa-l folosesti rar!

    Leave a comment:


  • richie
    replied
    Oem adjudecat!
    Asa ziceam si eu dar am zis sa īntreb.

    Leave a comment:


  • vtin
    replied
    Ca si la transmisie, in afara de OEM, eu nu mai stiu altceva.

    Leave a comment:


  • richie
    replied
    Salutare!

    Recomandări ulei de frānă, OEM sau ATE?

    Leave a comment:


  • richie
    replied
    Operațiunea Takata - checked , a durat o oră și jumătate.
    Au umblat la airbag pasager și au schimbat nu știu ce piesă, operație reușită.

    Leave a comment:


  • richie
    replied
    Consumă cāt vrei tu
    Eu am "reusit" și mai mult de 8,4 ..

    Leave a comment:


  • crazy_88_fox
    replied
    Eu nu am reusit sa scot consum mai mare de 8.4 pe distante mai mari,am avut 10.7 dupa 30 km dar a scazut la 7.5 dupa ce m-am potolit.

    Leave a comment:


  • richie
    replied
    Cānd am luat FD-ul, am verificat de vreo 2 ori consumul real, la pompa și țin minte ca diferența era de sub 0,5l/100km. De atunci nu am mai făcut asta pentru ca nu sunt un ahtiat al consumului exact, mai ales ca cel din bord e pe acolo

    Leave a comment:


  • IB
    replied
    9 in bord inseamna la FD1 aproximativ 9.5-9.8 consum real. Avand in vedere ce friguri au fost iarna asta, cand si diesel-ul se duce spre 10, consumul este mai mult decat decent.

    Like!

    Leave a comment:

Working...
X