RICHIE: '08 Honda Civic Sedan 1,8 M/T , Neutron Blue

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Aveam cireada in fata, se intorceau doamnele acasa .. ma saturasem sa fac 2 m,sa opresc si sa pornesc din nou..

    Comment


    • #32
      Originally posted by richie View Post
      Weekendul asta am plecat sa clolind coclaurii. Dupa o urcare a unui deal taraindu-ma ca un melc vreo 15 min am simtit miros de ambreiaj, ce-i drept am tinut pedala pe la jumatatea cursei si urcam usor din acceleratie. Sensibil tare ambreiajul la Hondele astea..
      o data ajuns in varf si dupa o folosire normala a masinii, totul s-a reintors la normal.

      Sa fie pe duca sau sa nu-mi fac griji? Mentionez ca mirosul venea prin instalatia de aer, clima era On.
      Whaaaattttt???? Pentru ce sa tii apasat ambreiajul daca nu schimbi viteza?!

      https://www.youtube.com/watch?v=klMur6TPkrM

      Comment


      • #33
        Ala din film nu e un exemplu bun, ca ii da in toate felurile, cu varful, cu calcaiul, nu's ce-o avea in cap
        '08 Civic Sedan 1.8 ES A/T Galaxy Gray Metallic

        Comment


        • #34
          Originally posted by vtin View Post
          Whaaaattttt???? Pentru ce sa tii apasat ambreiajul daca nu schimbi viteza?!

          https://www.youtube.com/watch?v=klMur6TPkrM
          Sunt foarte multi soferi care apasa ambreiajul ca sa reduca viteza masinii. Titi Aur, de exemplu, spunea sa nu apesi ambreiajul decat cand schimbi vitezele si in ultimul moment cand se opreste masina.

          Pana la urma, ambreiajul e un consumabil.
          "Things are not what they appear to be: nor are they otherwise."
          "The truth may be out there, but the lies are inside your head." - Sir Terry Pratchett

          Comment


          • #35
            O tineam suspended in time din ambreiaj

            Comment


            • #36
              Originally posted by Delphi View Post
              Sunt foarte multi soferi care apasa ambreiajul ca sa reduca viteza masinii.
              Pai si cum reduci viteza, daca masina nu mai face frana de motor? Intreb doar....
              Last edited by BizaRRe; 15-04-15, 23:11.

              Comment


              • #37
                Păi frâna de motor înseamnă schimbarea vitezei.

                Pentru că unii instructori vor să-şi facă viaţa mai uşoară şi pe a ambreiajului mai lungă (cred ei), îşi învaţă cursanţii să calce ambreiajul la cea mai mică frână. Adică înainte de cea mai mică frână. Cam aşa se nasc călcătorii obsesivi de ambreiaj.

                Oricum, la Richie e vorba de altceva, de mers la relanti, din ambreiaj.
                '16 Suzuki SX4 S-Cross 1.4 BoosterJet 4WD 6MT Spirit Canyon Brown Metallic

                Comment


                • #38
                  Oricum, la Richie e vorba de altceva, de mers la relanti, din ambreiaj.
                  Exact, si m-a atentionat ca nu ii place deloc. A mai patit cineva ?

                  Comment


                  • #39
                    Originally posted by BizaRRe View Post
                    Pai si cum reduc viteza, daca masina nu mai face frana de motor? Intreb doar....
                    De obicei, reducerea vitezei, altminteri cunoscuta ca si franare, se face de obicei din pedala de frana. Cel putin asa am auzit eu ca se zice...

                    @richie: daca si ambreiajul ti-a zis ca nu-i place... Nu-ti face griji, nu l-ai distrus, dar il uzezi inutil prin chestii din astea.
                    "Things are not what they appear to be: nor are they otherwise."
                    "The truth may be out there, but the lies are inside your head." - Sir Terry Pratchett

                    Comment


                    • #40
                      O singura data am patit tot ca tine, aceasi problema, in rampa , tot reduci tot opresti tot abia daca depasesti, etc. Bineinteles, rezultatul asemanator, miros urat ) Acest lucru am patit fix cand am cumparat aceasta masina. Mirosul chiar a persistat si a doua zi.. si m-am panicat putin, ce-i drept, dar totul a revenit la normal. Poti sta linistit, zic eu.

                      De regula folosesc foarte mult pedala de ambreiaj fiindca inainte de orice actionare a pedalei de frana obisnuiesc sa fac frana de motor mai intai, iar apoi apas frana daca mai este cazul.. si sunt mai tot timpul pe drum deci nu fac asta ocazional, iar masina se comporta foarte ok.

                      Comment


                      • #41
                        RICHIE: '08 Honda Civic Sedan 1,8 M/T , Neutron Blue

                        Originally posted by richie View Post
                        Weekendul asta am plecat sa clolind coclaurii. Dupa o urcare a unui deal taraindu-ma ca un melc vreo 15 min am simtit miros de ambreiaj, ce-i drept am tinut pedala pe la jumatatea cursei si urcam usor din acceleratie. Sensibil tare ambreiajul la Hondele astea..
                        o data ajuns in varf si dupa o folosire normala a masinii, totul s-a reintors la normal.

                        Sa fie pe duca sau sa nu-mi fac griji? Mentionez ca mirosul venea prin instalatia de aer, clima era On.
                        Eu zic ca e timpul sa recunosti ca te-ai nascut pregatit pentru e experienta noua... si anume o cutie automata ....poate chiar CVT !!!
                        Acest fenomen a fost deja observat si studiat de către oamenii de știință si psihologii din Marea Britanie. S-a scris chiar si in Wikipedia".

                        … Jazz do it ...

                        Comment


                        • #42
                          Originally posted by InjectoR View Post
                          Eu zic ca e timpul sa recunosti ca te-ai nascut pregatit pentru e experienta noua... si anume o cutie automata ....poate chiar CVT !!!
                          Naaa , imi place la nebunie manuala

                          Cand eram in cautari de Civic, am facut un drivetest cu I shift, aia da..e misto
                          Last edited by richie; 15-04-15, 23:17.

                          Comment


                          • #43
                            Originally posted by AlexKLM View Post
                            O singura data am patit tot ca tine, aceasi problema, in rampa , tot reduci tot opresti tot abia daca depasesti, etc. Bineinteles, rezultatul asemanator, miros urat ) Acest lucru am patit fix cand am cumparat aceasta masina. Mirosul chiar a persistat si a doua zi.. si m-am panicat putin, ce-i drept, dar totul a revenit la normal. Poti sta linistit, zic eu.

                            De regula folosesc foarte mult pedala de ambreiaj fiindca inainte de orice actionare a pedalei de frana obisnuiesc sa fac frana de motor mai intai, iar apoi apas frana daca mai este cazul.. si sunt mai tot timpul pe drum deci nu fac asta ocazional, iar masina se comporta foarte ok.
                            Asa ma gandeam si eu.. azi am alergat-o un pic si se simte bine, schimba perfect.

                            Doar ca in aproape 20 ani de condus nu am mai patit sa-mi miroase ambeiajul dupa o rampa si ma gandeam ca poate e pe duca

                            Comment


                            • #44
                              RICHIE: '08 Honda Civic Sedan 1,8 M/T , Neutron Blue

                              Originally posted by richie View Post
                              Naaa , imi place la nebunie manuala
                              Bingo!!! Raspunsul tau in contextul dat, este foarte important pentru "clubul" amatorilor de cutii automate
                              Last edited by InjectoR; 16-04-15, 16:32.
                              Acest fenomen a fost deja observat si studiat de către oamenii de știință si psihologii din Marea Britanie. S-a scris chiar si in Wikipedia".

                              … Jazz do it ...

                              Comment


                              • #45
                                Pur si simplu nu am ce sa fac, piticul asta a invins tot timpu'...

                                Comment

                                Working...
                                X