ALLEXINO: '07 Honda Civic 4D ES 1.8 A/T, Alabaster Silver Metallic

Collapse
This topic is closed.
X
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    In maxim 1000km urmeaza revizie si schimb de discuri fata, placute frana fata si spate. Eliminand din start achizitionarea de elemente de franare originale, ceva recomandari la capitolul acesta de la posesori de Civic sedan poate A/T, care au schimat elementele aratate si sunt multumiti de alegerea facuta.....???
    Va multumesc!
    “Masina a devenit sanctuarul secular al individului, templul inchinat lui insusi.”

    Comment


    • #17
      ATE all the way!

      Comment


      • #18
        Asa ma gandeam si eu.... Mai asteptam pareri.
        Ceva recomandari la piese revizie (ulei, filtre)?
        “Masina a devenit sanctuarul secular al individului, templul inchinat lui insusi.”

        Comment


        • #19
          Daca ramai pe ATE sa-mi dai de stire ca sa-ti mai fac o recomandare .
          La filtre OEM aer, ulei Purflux, polen ce vrei tu. La ulei sunt fan Eneos Sustina 5w30; lucruri foarte bune se spun si despre Red Line 0(5)w30.

          Comment


          • #20
            Eu am trecut pe EBC, USR la discuri si yellowstuff la placute. Nici nu se compara cu cele stock si cred ca este maxim ce se poate obtine din sistemul de franare de pe Civic. Nu stiu daca si discurile ajuta cu ceva, dar placutele yellow isi merita banii. Faptul ca discurile sunt slotted poate creste eficienta franarii atunci cand placutele sunt reci.
            "Liniutele sunt pentru masini rapide, curbele sunt pentru soferi rapizi" - un film

            '08 Civic Sedan ES 1.8 M/T Neutron Blue

            Comment


            • #21
              Discurile slotted cresc eficienta ventilarii si a franarii implicit (eliminarea gazelor rezultate la franare), cand sistemul este incins. Intr-adevar, EBC Yellow sunt best la ce inseamna franare, chiar si cu niste discuri stock.
              Pe de alta parte, ATE sunt si ele foarte ok in setup complet.

              Ca sa se inteleaga diferenta mai usor:
              - ATE ofera o franare foarte buna (performanta mai buna decat stock, dupa parerea mea), si incep sa faca fading daca sunt agresate puternic (dupa vreo 8-10 frane foarte agresive, fara sa fie lasate sa se raceasca).
              - Yellow franeaza foarte bine reci (ATE like), si pe masura ce se incalzesc, performanta creste; la frane agresive (incalzite fiind) dau acel feeling de "rup asfaltul".

              Cu toate acestea, foarte importanta e starea suspensiilor; cat de bun ar fi setupul franelor, pe o suspensie uzata/moale, performanta scade puternic (nose diving, transfer de mase spre fata, repartitia fortei de franare pe fata).
              -------------------
              There is no point of having if you can't share.

              Comment


              • #22
                Mersi pentru detalii. Am avut EBC in aceeasi combinatie ca a lui octi pe Lancer si a fost foarte OK. Nu am apucat sa le vad eficienta deoarece in timpul scurt cat le-am utilizat (de la montaj si pana la accident) nu am avut situatiii de franare puternica si repetata.
                Cred totusi ca voi merge pe ATE deoarece situatii de a beneficia de performanta oferita de EBC (adica la temperaturi inalte si franari repetate) nu cred ca se vor ivi. Mai este si diferenta de pret intre cele doua sisteme, in favoarea ATE.
                Acum va cer ajutorul cu privire la megezinul de unde sa achizitionez ansamblul ATE. La UNIX nu gasesc decat placutele. Asa ca apelez din nou la bunavointa dumneavoastra....
                Mersi!
                “Masina a devenit sanctuarul secular al individului, templul inchinat lui insusi.”

                Comment


                • #23
                  Poți să vorbești cu Adilau, are prețuri decente şi sigur te poate ajuta.
                  -------------------
                  There is no point of having if you can't share.

                  Comment


                  • #24
                    Ieri, am ajuns la curte si am desfasurat un proiect de amploare: montat becuri faza scurta Osram Nightbraker si modificat stopuri spate acum avand patru pozitii spate active. Astazi sper sa apuc sa o spal si sa ii fac poze. Daca nu, maine. Pentru ca nu am o conexiune buna la net, tot maine povestim operatiunile.
                    “Masina a devenit sanctuarul secular al individului, templul inchinat lui insusi.”

                    Comment


                    • #25
                      Inca mai asteptam Eu sunt tare interesat de mod-ul cu pozitiile spate.
                      Osram Nightbreaker sunt intradevar un mare plus, nu ma asteptam. Am montat acum cateva zile si pe cealalta masina si chiar e o mare diferenta in bine fata de alte becuri.
                      '08 Civic Sedan 1.8 ES A/T Galaxy Gray Metallic

                      Comment


                      • #26
                        OFF... Scuze dar e super jegoasa si nu am avut timp sa o spal. M-am mutat la curte si am fost super busy. Promit ca duminica aveti poze...
                        “Masina a devenit sanctuarul secular al individului, templul inchinat lui insusi.”

                        Comment


                        • #27
                          Cateva poze cu modificarile facute: pozitii pe toate cele 4 cercuri spate, leduri la nr inmatriculare, leduri pozitie fata, becuri HB4 Osram Nightbraker. Ledurile de pozitie probabil vor fi schimbate cu unele putin mai puternice.
                          Voi mai face in seara asta cateva poze la pozitii. Atunci era foarte intuneric si nu au iesit corect.
                          Attached Files
                          “Masina a devenit sanctuarul secular al individului, templul inchinat lui insusi.”

                          Comment


                          • #28
                            Frumos! Cum te impaci cu Osram-urile?
                            Zi-ne te rog si cum anume ai facut stopurile, unde, ce avem nevoie, etc... Merci!
                            '08 Civic Sedan 1.8 ES A/T Galaxy Gray Metallic

                            Comment


                            • #29
                              Sunt Ok Osram fata de cele normale. Vreau zilele astea sa fac si un polish la faruri pt ca sunt foarte zgariate si cred ca se vor vedea mai bine dupa.
                              Sincer nu as putea sa va detaliez operatiunea si pieselke necesare datorita faptului ca a fost realizata de cumneatul meu in lipsa mea. Il voi intreba si voi posta aici.
                              “Masina a devenit sanctuarul secular al individului, templul inchinat lui insusi.”

                              Comment


                              • #30
                                A trecut anul de cand o am si am facut aproape 20.000km cu ea. Masina se comporta excelent si ma multumeste pe deplin de fiecare data cand o exploatez. Chiar daca e A/T este totusi o Honda si astfel consumul mediu de 7,2 a inlemnit pe afisaj de vreo 3.000km. E adevarat ca nu o abuzez prea des. Insa in ultima vreme am avut cateva victime, toate de la 140km/h in sus: 318D, S60 D5, Fabia RS 2007, A3 TFSI, X3 2.0D.
                                Am v rut sa o dau sa iau alta mai mare pentru familia numeroasa, insa o voi pastra pentru sotie si cred ca voi cauta un FR-V sau poate o Mazda 5.
                                “Masina a devenit sanctuarul secular al individului, templul inchinat lui insusi.”

                                Comment

                                Working...
                                X