ENOPUL: '20 Honda Civic 1.5 i-VTEC Turbo M/T Sport Plus, Obsidian Blue (Lidiu)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    2 sapt - 3500 km prin tara. In continuare imi place cum se conduce masina, cred ca mi-am gasit si pozitia ideala la volan, dupa drum de 6 ore, nu ma doare nimic....ori sunt prea gras si nu mai ajunge nimic la oase

    Consumul absolut decent pt un mers alert, 6.2- 6.5, ac -ul pornit si functional.

    Ma ucide in continuare un greier din spatele tabletei si cum pe 24 aug am programata revizia o sa le spun si despre asta. Ca veni vorba de revizie, revizie B cu schimb de ulei si filtru de ulei, distanta parcursa va fi de aprox 9500 km, preponderent afara , 75% chiar drumuri extraurbane. eu sunt multumit, oricum la 10000 ii faceam schimbul .

    La capitolul mici modificari , am pus o banda rosie pe bord si am imbracat cotierea in piele ecologica, urmeaza sa imbrac si fetele de usi si cotierele de pe usi.

    Honda Civic x 2020 1.5 182 CP

    Honda Civic IX 2015 1.8 142 CP

    Comment


    • #62
      Salutam,

      Azi am efectuat si revizia B la 36000 km dupa un parcurs de 9150 km intre schimburi de ulei. Honda Nord, 398 lei . Uleiul a fost la bidon de 4 l nu de la butoi, filtrul Honda by Purflux

      Am reclamat un zgomot, greieras in bord si baieti de acolo mi-au demonstrat ca e de la camera mea de bord, filtrul obiectivului mai exact ceea ce ma face sa cred ca sunt cu probleme la directia sunetului .

      Dar daca tot m-am dus, nu m-am lasat sa nu ii gasesc ceva asa ca am ajuns impreuna la concluzia ca e de schimbat radiatorul AC pe garantie, astept sa ma sune sa ma programeze. Nu aveam probleme cu temepratura, racea bine dar se auzea un sunet ciudat de bolboroseala si un mic suierat. In rest toate bune
      Honda Civic x 2020 1.5 182 CP

      Honda Civic IX 2015 1.8 142 CP

      Comment


      • #63
        Foarte ieftin ai iesit la revizie. Pe mine schimbul de ulei si filtru m-a dus la 650 RON, (5l de ulei ptr diesel si 170 manopera)

        Comment


        • #64
          Salut,

          Pentru cei care sunt in cautare de o alternativa la uleiul Honda si au modele cu filtru de particule care cer ACEA C2 , am pus o comparatie pt cateva modele. Shell ala pare interesant
          Honda Civic x 2020 1.5 182 CP

          Honda Civic IX 2015 1.8 142 CP

          Comment


          • #65
            Un mic update...dupa aprox 1500 km rulati , 97% exterior, mi-a aparut noul interval de schimb al uleiului si anume 11600 km. Ieri am facut un drum ce a inclus 30 km autostrada si vreo 15 de oras bara la bara in sensul ca mai mult stateam...a scazut instant la 11000 km!!!
            Honda Civic x 2020 1.5 182 CP

            Honda Civic IX 2015 1.8 142 CP

            Comment


            • #66
              UPDATE 2:
              Dupa aprox 2200 km de la revizie, imi arata urmatorul schimb il fac in 9300 km....in ritmul asta sigur nu trec iarna cu uleiul asta. si 90% din astia 2000 au fost exterior nu urban.

              Honda Civic x 2020 1.5 182 CP

              Honda Civic IX 2015 1.8 142 CP

              Comment


              • #67
                Salutam,

                joi am fost la Honda Nord sa onorez programarea pt inlocuirea radiatorului. am lasat masina la ei la 8 30, am ridicat-o la 15 30 pt ca atunci am avut timp sa o recuperez desi ei m-au sunat ca este gata pe 11. Au fost amabili si mi-au facut si o spalare interior exterior. Dupa ce am ridicat masina, , in drum spre birou, auzeam niste sunete de la frana de ziceai ca se rupe ceva....scartait, presiune, trosnituri. Am facut un video , mai mult pentru sunet si le-am trimis desi eram constient a nu are legatura frana cu radiatorul, am vb cu ei la telefon si am convenit ca o tin sub observatie si daca e cazul revin pt o programare la constatare. Se pare nu e cazul, cel mai probabil in urma spalarii si stationarii masinii pana am ridicat-o s-au format difverse reactii intre placute si discuri.
                ACul functioneaza ok, asa functiona si inainte de schimbare insa acum aud o un sunet ce pare a fi o rezonanta a sistemului de climatizare, un mic suerat ....e drept , am testat ac-ul si cu radio oprit .

                Per total, multumit de Honda Nord

                In weekend ma plictiseam si am zis sa ii mai pun 3 CP asa ca i-am tras o banda rosie ...usor usor o fac editie Tommy Hilfinger


                Click image for larger version

Name:	IMG_20211003_113533.jpg
Views:	820
Size:	105.5 KB
ID:	876743
                Honda Civic x 2020 1.5 182 CP

                Honda Civic IX 2015 1.8 142 CP

                Comment


                • #68
                  Banda rosie ma intereseaza si pe mine sa imi procur. De unde ai cumparat-o?
                  Si eu spal masina singur, la OMV, dar nu aud niciodata trosinituri dupa ce plec de la spalatorie. Insa, orice masina daca e plouata/udata si sta nefolosita, prinde un strat superficial de rugina pe discurile de frana, si de acolo zgomotele. Ar trebui sa se auda ca un scartait de fier pe fier, strict cand franezi.

                  Comment


                  • #69
                    Banda am luat-o de pe ebay, 10 mm x 10 m dar exista si alte dimnensiuni
                    Honda Civic x 2020 1.5 182 CP

                    Honda Civic IX 2015 1.8 142 CP

                    Comment


                    • #70
                      Salut,

                      Si la civic IX si la Cvic X exista un buton ECO. Pe IX , l-am testat de mai multe ori si in afara de faptul ca ma enerva maxim cum se misca masina, nu vedeam nici o imbunatatire la consum asa ca pe X nici macar nu l-am apasat . Totusi, cand a inceput scoala , dupa ce am facut plinul, am zis sa vad, ce stie sa faca . Dupa 1 luna, plin pe plin, si mers exclusiv in oras, ECO activat, dimineata spre scoala si birou, seara, spre casa deci conditii grele , consumul mediu este 8.6 l/100 km. in vara, cand traficul era mult mai lejer, oscila intre 9.5 si 10. Nu am schimbat nimic in stilul de condus, doar ca merg mai incet pt ca e mai aglomerat insa am asa o banuiala ca aerul mai rece face bine la consum. Nu am mania consumui, nu e prioritar la mine dar s-a intamplat sa scada...acum ca e de la aerul mai rece , ca e de la butonul eco...nu stiu dar sincer, odata cu cresterea traficului, ma asteptam sa creasca spre 11....supriza placuta, nu!
                      In rest....scad km pana urmatorul schimb de ulei ca Fat Frumos....in nici 2 luni dela revizie s-a dus in 7500km indicatorul....am mai zis, nu trec iarna cu uleiul asta
                      Honda Civic x 2020 1.5 182 CP

                      Honda Civic IX 2015 1.8 142 CP

                      Comment


                      • #71
                        Iarna, motorul are mai multa forta ptr ca aerul se contracta din cauza frigului si, in acelasi volum de aer aspirat in motor intra mai mult oxigen pur, favorizand arderea combustibilului in camera de ardere. Doar ca, tot din cauza frigului, consumi si mai mult combustibil cu incalzitul masinii si al motorului.
                        Deci eu zic ca, respectiva scadere de consum este de la butonul eco, si nu de la aerul mai rece.

                        Comment


                        • #72
                          Salutam,

                          Piticii mei maturi insista sa imi fac insonorizare la masina. Pentru a tine oarecum costurile sub control am decis sa imi dedic niste timp , mult, si sa o fac eu . Am studiat putin cam ce ar trebui si am ajuns la concluzia ca STP Black Gold , STP Accent 6 si STP Biplast 10, ar fi suficient .

                          Daca este cineva care si-a facut sau a facut si imi poate recomanda altceva, ii primesc ideiile cu bratele deschise.

                          Multumesc,





                          Honda Civic x 2020 1.5 182 CP

                          Honda Civic IX 2015 1.8 142 CP

                          Comment


                          • #73
                            Salutam,

                            Pansa imi fac eu piticii sa taca am niste nedumeriri. Am ridicat azi capota sa verific nivelul uleiului si pare ok insa mi-a atras atentia o lucrare romaneasca tip "leag-o cu soricel". ultima data am fost in service sa schimb radiatorul si de atunci nu am ridicat capota. Nu prea ma prind ce ar putea fi dar imi dau seama ca nici voi nu aveti cum sa va prindeti pentru ca nu pot sa incarc pozele. O alta problema e ca iar am scurgeri de antigel pe la furtunul de ce iese din vasul de expansiune.
                            Honda Civic x 2020 1.5 182 CP

                            Honda Civic IX 2015 1.8 142 CP

                            Comment


                            • #74
                              Lucrarea tip ,,leag-o cu soricel" nu este neaparat romanesca, (ai nostri leaga cu leucoplast sau banda izoliera). Am vazut si la Volkswagen astfel de lucrari, doar ca acolo scria Wolkswagen pe soricel (deci o improvizatie cu staif).

                              Comment


                              • #75
                                Deci ce e legat cu soricei?
                                Nivelul antigelului in vasul de expansiune cam pe unde se situeaza, la rece?

                                Comment

                                Working...
                                X