Multumesc, am reusit azi dimineata sa il verific, e pe plastic ca sa zic asa, negru si frumos dar doar p palstic. pe metal sunt doar urme cel mai probabil de la tub.
Dar cand veridficam eu uleiul imi atrage atentia o pata , jumatate umeda jumatate uscata exact sub furtunul ce iese din vasil lichidului de racire. pata uscata imi zice ca este vorba de antigel ca e albastru. am incercat sa deschid capacul sa ma uit si eu ca prostul la el dar nu mi-a iesit nici asta. jur ca la masina asta ai nevoie de 2 facultati inchise cu doctorat sa verifici ceva. Capacul se defileteaza , joaca dar nu pot sa il ridic oricum am incercat. Am descarcat acum manualul sa verific cum se face operatie. Oricum , nu e chiar normal sa iasa lichid de racire pe acolo
Dar cand veridficam eu uleiul imi atrage atentia o pata , jumatate umeda jumatate uscata exact sub furtunul ce iese din vasil lichidului de racire. pata uscata imi zice ca este vorba de antigel ca e albastru. am incercat sa deschid capacul sa ma uit si eu ca prostul la el dar nu mi-a iesit nici asta. jur ca la masina asta ai nevoie de 2 facultati inchise cu doctorat sa verifici ceva. Capacul se defileteaza , joaca dar nu pot sa il ridic oricum am incercat. Am descarcat acum manualul sa verific cum se face operatie. Oricum , nu e chiar normal sa iasa lichid de racire pe acolo
Comment