BBO: Civic Sport 1.5 M/T Sonic Grey Pearl

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • BBO: Civic Sport 1.5 M/T Sonic Grey Pearl

    Salutare si bine v-am gasit!
    Am stat putin pe ganduri pana sa ma hotarasc sa scriu aici, dar imi place prea mult masina ca sa nu . Urmaresc modelul de vreo 2 ani de zile, reviewuri pe internet cat cuprinde, indiferent de continent ( SI-u ala' din america e interesant chiar daca nu ma omor dupa masini in 2 usi), si de ceva timp si forumuri, sa vad ce spun proprietarii. Anterior am avut o Kia Cee'd, imi place asiaticele ce pot sa spun , si dupa 11 ani am zis ca e timpul sa o schimb. Inainte de a ma hotara la Civic am inspectat piata si dupa ce mi-am luat gandul de la Toyota CHR hibrid - nu consider ca este inca momentul si spatiul interior mi se pare muuuult prea mic, am ramas la a alege intre Kia XCeed si Civic - in urma testelor de drum si raportul calitate - pret: a castigat Civiul. Din considerente personale si materiale am ales varianta Sport si nu Sport+ cu care am facut test drive la ASKO Vest. Anul trecut am fost la primul test drive la Honda Nord, si sa fiu sincer atunci mi-a lasat un gust amar, si atitudinea dealerului (se purta de parca el imi face mie un serviciu ca imi vinde masina - pe banii mei - so BIG NO NO ) si masina, un CVT Sport+, am zis ca mai incerc altadata si vreau sa vad neaparat cum se comporta cea manuala. Ca urmare anul acest prin Februarie m-am programat atat la Kia cat si la Honda la test drive, fix in ordinea aceasta.Experienta placuta la Asko inca de la intampinare, in conditiile in care aveau ceva probleme fiind in efectiv redus si cu cativa clienti in ziua respectiva. Ne-au oferit cafea/ceai etc si scuze de rigoare ca trebuie sa asteptam..oricum, momentul testului - am de ales intre 2 trasee, bineinteles ca il aleg pe cel mai lung care include si o portiune de autostrada..de precizat ca masina era deja incalzita de la testele anterioare asa ca am profitat din plin, interesanta suspensia sport/normal, dar se poate trai si cu normal (este foarte confortabila din punctul meu de vedere). Civic Sport+ MT - e suficient sa spun ca eram demult plecat de la reprezentanta si inca aveam zambetul pe fata si ma gandeam cum ajung mai repede in posesia masinii. "BBO" are culoarea sonic grey, mi-a ramas pe retina de cand am vazut-o prima data, mi se pare geniala si pentru ca oricum trebuia sa platesc culoarea, am zis sa imi fac moftul asta ( din acest an culoarea mocca e cea neagra - nonculoare whatever..) Desi ma incanta keyless entry si spatiul ala mai mare in portbagj, am ales Sport simplu - intentionez sa pun portbagaj de biciclete - transport etc so, varianta Sport+ nu permitea, asa ca am facut o concesie si, here goes the "briceag key". "Chapeau bas" lui Bogdan de la ASKO: super tip, stie vanzare si interactioneaza foarte placut cu clientii plus ca m-a ajutat foarte mult si a raspuns de fiecare data pe mail/whatsup/telefon. Masina era pe stoc - a trebuit doar sa astept sa inceapa rabla si apoi sa demaram cu restul detaliilor...long story short pe data de 8.04 in plina carantina cu Adeverinta la mana ridicam masina de la ASKO Vest. Plangeam in mine fiindca planul era sa merg cel putin pana la munte/mare ca sa fac macar cativa KM de prima iesire....aia fu' , m-am resemnat si pana in momentul de fata am vreo 150km la bord facuti cu drumuri la cumparaturi, job si mici escapade prin cartier. Ce imi place la ea: TOT. Acum vreau sa mai conduc si sa vad cum se comporta. Am cativa pitici si voi vedea cum ii matrasesc in timp, mai exact, schimbatorul mi se pare ca nu e chiar ce trebuie si e dubios cum intra in marsarier( poate ca o sa vi se para ciudat dar Ceed-ul parca e la acelasi nivel, ca sa nu mai zic ca in marsarier intra impecabil si nu trebuie sa fac nicio miscare suplimentara stanga-dreapta - sau poate m-am obisnuit eu cu el si..., oricum), ca urmare tot urmarind am vazut optiunea de la Acuity - care este prezenta pe masinile a cel putin 2 proprietari de pe forum, o iau in considerare pentru viitor. De asemenea mici cacatisuri de pe Ali( don't be haters, unele chestii sunt ok): un sticker, o protectie de praguri, elemente reflectorizante,..that kind of shiet. I-am pus deja o tavita in portbagaj, de la Ceed am ramas cu piticul pe creier ca materialul ala textil se curata foarte greu in caz de "avarie" si nici atunci bine de tot, asa ca mai bine de la bun inceput, si bine am facut ca deja am ceva urme de praf pe el de la cumparat diverse. Now: imi place la nebunie sistemul de infotainment cu Android auto on, youtube premium is a charm, ma deranjeaza insa waze-ul ca intrerupe muzica, tre' sa ma mai joc prin setari. Nu stiu de ce, dar portbagajul de Sport+ imi place mai mult, cu adancitura aceea, il face si mai mare si mai util, presupun, ma gandesc la o varianta sa execut modificarea si la mine( de luat in considerare insa doarece roata de rezerva de la Ceed am utilizat-o in vreo 2 cazuri - linii de tramvai, bordura). As vrea un sunet ceva mai "grav" de la evacuare, ma asteptam sa se auda ceva mai tare la cum arata tips'urile, dar..mai vedem in timp fiindca o modificare de genul nu e simplu de facut si poate sa taxeze in viitor, ma gandesc la garantie - legalitate. Am multe in cap in momentul de fata, dar, stiu ca asa este la inceput ca urmare astept sa mai treaca timpul. Imi plac foarte mult jantele cu care a venit si o sa ii iau un set separat de iarna pe 16, nu m-am hotarat daca de tabla - sunt simple nu ma deranjeaza daca se zgarie dar va arata...banal, sau ceva seturi de aliaj cu atentia de rigoare - mai vad la momentul T0. Fiindca am condus aspirat benzina pana acum sunt destul de atent si sper sa nu o vandalizez prea tare, vechiurile obiceiuri sunt greu de scos din sistem, faptul ca nu pot sa o calc pana nu se incalzeste bine uleiul este ceva, de asemenea daca merg mai mult sa o mai las sa mearga pentru a se raci treptat uleiul, practic sa fiu atent cu ea pentru viata indelungata a tubinei; destul de greu mai ales ca urcam, cheie, ajungeam acasa oprit motorul, will see.
    Ca idee, mi-am propus sa merg "batraneste" in prima mie de KM, desi Bogdan mi-a zis doar sa nu o bruschez in treapta intai, oricum din ce inteleg nu e bine indiferent de treapta sa fie bruscata turbina, so no more foot on the floor , iar referitor la o prima verificare, un amic cu suzuki trebuie sa se duca dupa prima mie sa ii faca o verificare sumara, mie la ASKO mi-a zis ca daca vreau sa ma duc, altfel nu e obligatoriu, voi ati fost, what should I do?
    Ma opresc momentan ca am atatea in cap si ordinea este complet aleatorie si dau din una in alta...vreau doar sa o conduc....a, diseara o spal ca e plina de praf , si cat de curand urmeaza si inmatricularea, daca inca mai e dispo' numrul va contine BBO - alt pitic )).

  • #2
    Sa te bucuri de ea!

    Eu nu stiu de nicio verificare dupa 1000 Km.

    Comment


    • #3
      Sa o conduci cu placere multi km si fara de probleme.

      Comment


      • #4
        Sa te poarte sanatos!
        Sute de mii de km fara probleme!

        Comment


        • #5
          S-o stapanesti sanatos! Am aceeasi culoare, dar CVT, mi se pare dementiala (mai ales spre amurg, cu farurile aprinse ) .

          Referitor la (o parte din) ce ai spus:

          ma deranjeaza insa waze-ul ca intrerupe muzica, tre' sa ma mai joc prin setari
          In Waze, butonul din dreapta jos care arata ca un difuzor. Il poti seta pe "sound on" (toate notificarile + turn by turn navigation), "alerts only" (doar notificarile care-s activate) sau "sound off".
          Apoi, din setari => "Alerts & Reports" => Reports. Aici poti activa / dezactiva ce alerte vrei (eu tin doar politie, accidente si pericolele de toate felurile)

          mie la ASKO mi-a zis ca daca vreau sa ma duc, altfel nu e obligatoriu, voi ati fost, what should I do
          Am fost, nu era obligatoriu.

          Comment


          • #6
            700KM and counting
            Sambata si duminica am plimbat-o pana la ai mei si putin spre Cabana Zanoaga.

            Merci marvin42, am modificat da, merci. DAaaaa, e foarte foarte faina culoarea, am vazut vreo 2 cat am facut plimbarea in weekend.

            Referitor la schimbator, ma corectez singur, e demential ( cu mentiunea ca tot nu imi place cum intra in marsarier, dar fie). Pe autostrada e vis pilotul automat, chiar daca uneori incetinirea se face putin mai brutal, consoarta mi-a reclamat ca nu a dormit bine pe autostrada din cauza asta .
            Abia astept weekend-ul urmator acum

            Comment


            • #7
              Originally posted by marvin42 View Post
              S-o stapanesti sanatos! Am aceeasi culoare, dar CVT, mi se pare dementiala (mai ales spre amurg, cu farurile aprinse ) .

              Referitor la (o parte din) ce ai spus:


              In Waze, butonul din dreapta jos care arata ca un difuzor. Il poti seta pe "sound on" (toate notificarile + turn by turn navigation), "alerts only" (doar notificarile care-s activate) sau "sound off".
              Apoi, din setari => "Alerts & Reports" => Reports. Aici poti activa / dezactiva ce alerte vrei (eu tin doar politie, accidente si pericolele de toate felurile)


              Am fost, nu era obligatoriu.
              Intrebare de baraj: cum pot sa dezactivez sa nu imi mai arate indicatiile in bord??? total inutil si e f frustrant cand vrei sa faci un apel si intervine wazeul/mapsul peste si te scoate din meniu...

              Comment


              • #8
                Eu am facut verificarea la 1000 km si o recomand cu caldura. La mine au strans mai multe suruburi de pe dedesupt. Ideea este ca dupa 1000 km se mai "aseaza componentele".

                Comment


                • #9
                  Originally posted by AlinS View Post
                  700KM and counting


                  Referitor la schimbator, ma corectez singur, e demential ( cu mentiunea ca tot nu imi place cum intra in marsarier, dar fie).
                  Ca sa intre usor trebuie sa astepti ~2 secunde cu ambreiajul apasat. Daca apesi si incerci direct sa bagi marsalier nu o sa mearga / te lupti cu el. E trecut ceva legat de asta si in manualul de utilizare. Din cate m-am prins eu, e ceva legat de un lag pe care il are sistemul electronic de blocare a marsalierului.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by closchkutza View Post
                    Ca sa intre usor trebuie sa astepti ~2 secunde cu ambreiajul apasat. Daca apesi si incerci direct sa bagi marsalier nu o sa mearga / te lupti cu el. E trecut ceva legat de asta si in manualul de utilizare. Din cate m-am prins eu, e ceva legat de un lag pe care il are sistemul electronic de blocare a marsalierului.
                    Posibil sa ma grabesc uneori, ca am citit manualul - daca tot am avut timp sa il studiez - si procedura o urmez ca atare: trag stanga si apoi dreapta sa bag in marsarier, doar ca nu intra "soft" cum se misca in celelalte trepte. Asta mai vad oricum, merci de info, incerc si cu asteptat mai mult sa vedem cum se comporta.

                    Comment


                    • #11
                      S-o stapinesti sanatos,si sa te bucuri tot timpul de ea !

                      Comment


                      • #12
                        AlinS , nu e nevoie sa te duci spre stanga, doar sa astepti un pic cu ambreiajul apasat si cutia pe liber inainte sa initiezi manevra. Daca apesi ambreiaj si direct incerci sa cuplezi marsalier intr-adevar, nu vrea sa intre / intra greu.

                        Comment


                        • #13
                          Dupa ploaia de ieri am dat de prima grija, caut acum aparatori de noroi. Strazile prin Bragadiru, zona in care locuiesc, sunt neasfaltate, muuulte, si ca atare, la o mica plimare azi mi-a sarit noroiul pana la geamuri, desi am mers incet. Caut ca bezmeticul pe forum si net acum dar nu gasesc ceva concret pentru modelul 2017-> . Si-a luat cineva pana acum, de unde?

                          Comment


                          • #14
                            Ai doua optiuni:
                            - OEM pe care apoi trebuie sa le tai pentru a se potrivi pe modelul Sport (cele OEM nu sunt compatibile cu extensiile de praguri / bari de la Sport / Sport Plus, sunt fabricate pentru modelele Non-Sport);
                            - aftermarket (rally armour universale) pe care oricum va trebui sa le ajustezi / gauresti in functie de cum vrei sa stea pe masina, cat de jos sa fie, cat sa iasa in afara, daca sau nu sa se prinda de bara spate sau de mocheta, etc.

                            Mai multe info aici: https://www.civicx.com/forum/threads...pics-if.10837/

                            Nu stiu sa fie cineva pe forum care sa-si fi montat aparatori pe sport / sport plus.

                            Comment


                            • #15
                              Ce fel de tavita de portbagaj ai luat? Cumva asta: https://rimi.ro/honda-civic-10-2017-...igum-3265.html ? Se potriveste cu podeaua portbagajului mai ridicata de la Sport?
                              pentru Bogdan!

                              Comment

                              Working...
                              X