Honda Civic Hatchback 1.5 VTEC TURBO 182CP

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Honda Civic Hatchback 1.5 VTEC TURBO 182CP

    Salut! As vrea sa cumpar o masina noua Honda Civic Hatchback 1.5 VTEC TURBO. Poate cineva sa imi ofere o parere dspre aceasta masina, acest motor si cam cat costa revizia? Orice informatie este foarte utila. Multumesc

  • #2
    Revizia costa 500 lei fara filtrul de polen, care e inca 110 lei luat pe cont propriu. Parerea ti-o formezi conducand masina, nu asculta de noi. Du-te si fa drivetest. Cam ce raspunsuri te astepti sa primesti pe o comunitate honda?

    Comment


    • #3
      Salut...revizia m-a costat 770 lei (ulei si toate filtrele).
      Eu am varianta Sport plus..e superba foc, sunt foarte multumit de ea.
      Eu nu am facut drive test, eu am vazut masina, mi-a placut si am facut o achizitie buna.
      Succes.

      Comment


      • #4
        Nu recomand sa cumperi nicio masina fara test drive. Este o cheltuiala mare si fiecare masina are alta pozitie de condus, forma a scaunului, volan, bord, dinamica, confort, multe lucruri care tie personal se poate sa nu ti se potriveasca, oricat de mult ti-ar placea masina altfel. Vezi si concurenta ca sa fii sigur ca ai ales ce ti se potriveste.

        Pe mine m-a costat o revizie completa vreo 1050 lei la Autoklass. Difera in functie de reprezentanta. Reprezentanta Mercedes-Benz cu preturi pe masura...

        Daca vrei pareri detaliate poti citi postarile colegilor de aici care au deja masinile de 1-2 ani.

        Foarte pe scurt: masinile nu au probleme tehnice; se schimba uleiul cam la 7000-10000 km in functie de stilul de condus; la unele zdrangane plasticele pe dinauntru; cutia CVT e confortabila dar nu e dinamica; masina per ansamblu se conduce placut si dinamic, mai ales cea manuala; consumul este ok pentru puterea motorului; sistemele de siguranta activa si confort functioneaza bine si fac condusul la drum lung mai relaxant.

        Comment


        • #5
          Daca tot ai deschis topic in sectiunea de jurnal, total neindicat, nu mai bine inainte de a-l deschide citeai pe aici? Sunt suficiente jurnale astfel incar sa afli tot ce ai vrea sa stii. Nu vad nici un rost in a repeta aceleasi chestii in n topicuri, de fiecare data cand cineva intra si nu vrea sa caute nimic, doar sa i se dea mura’n gura.

          Comment


          • #6
            Hai să nu-l descurajăm...
            DIn 2019 conduc un exemplar din ăsta, īnsă versiunea fără facelift, care suferă la capitolul ergonomie dacă e vorba de consola centrală (ecranul tactil).
            Mai are probleme şi cu antifonarea, cam slabă pentru rulajul pe unele tipuri de asfalt. Ca exemplu: maşina este mai gălăgioasă pe A3, la 100 km/h, decāt pe DN39, la 120 km/h şi peste (nu īncercaţi asta acasă, conduceţi regulamentar).
            Īn curbe stă excelent, mai ales cu suspensia dinamică activată (dar zgālţāie mai bine dacă asfaltul e vălurit sau cu gropiţe). Ca idee, poţi merge īn curbele de pe DN5 cu 90 km/h fără probleme, dacă asfaltul e uscat. Serpentinele de la Posada le-am negociat şi cu 70 km/h, tot pe asfalt uscat, tot fără probleme.

            Singurele aspecte negative:
            - consum măricel, dacă te dai la ea (peste 7% mediu);
            - probleme cu ocupanta locului din dreapta, dacă nu apreciază maşinile cu veleităţi sportive;
            - problemele cu plasticele ieftine din interior (greieraşi), deşi nu este o maşină din segmentul celor ieftine (Mazda 3 stă mai bine la capitolul interior şi antifonare, closchkutza şi eu īţi putem confirma);
            - revizia m-a costat undeva pe la 1.000 lei, dar asta fiindcă, pe lāngă operaţiile standard am cerut, de fiecare dată, verificare din bară-n bară;
            - īntre două maşini e bine să parchezi cu spatele spre drum. Dacă spatele maşinii e īn linie cu ale celorlalte, doar prin mutarea schimbătorului īn marşarier, fără să mişti maşina, camera īţi va arăta aproape toată strada, dacă e dreaptă (vezi după colţ, cum s-ar spune);
            - īţi recomand varianta cu cutie manuală, vei avea cuplu mai mare şi consum mai mic faţă de CVT, plus că te vei bucura de maşină aşa cum merită (şi meriţi).

            Pentru mine, a fost preferata mea numai prin simpla vizionare a unui clip pe YouTube, unde un om doar se urca īn ea şi o conducea, fără să spună absolut nimic. TD-ul doar m-a īmbolnăvit irecuperabil. Boala a trecut doar după ce am ieşit cu ea din curtea Honda, ştiind că e a mea şi că nu trebuie să le-o mai īnapoiez.

            Comment


            • #7
              Ergonomia scaunului tine si te structura corporala a fiecaruia. Eu mai plinut de fel, nu ma prea misc in scaun dar la achizitie am tinut musai sa iau facelift pt ca avea reglaj sus jos al partii frontale, la prefacelift lipseste si chiar e greu de gasit pozitia. Suportul lombar e ca o galma la Honda, pe Focus de exemplu chiar simti ca te ajuta medical. cand ma sui acum in Civicul IX al sotiei , mi se pare ca ma strange, ca ma imbraca dar cu un numar mai mic
              Honda Civic x 2020 1.5 182 CP

              Honda Civic IX 2015 1.8 142 CP

              Comment


              • #8
                Eu nu sunt plinuț, īnsă supraponderal sunt, iar toate kg-ele īn plus sunt pe burtă. Īn plus, am picioarele lungi. Ca să pot conduce confortabil, trebuie să mut scaunul mai departe de volan cu o treaptă de reglaj, față de cei mai mulți șoferi. Asta generează următoarele dezavantaje: ajung puțin mai greu la tabletă și, mai ales, la butonul de mulțumire (semnalul de avarie), fiind nevoie să mă aplec īn față; pasagerul din spate, dacă e tot cu picioare lungi, mă va bodogăni tot drumul din cauza poziției scaunului; centura de siguranță se pliază mai greu la decuplare, odată era s-o prind cu ușa. Cu toate astea, plăcerea condusului rămāne, iar senzația de confort la volan nu o vei vedea, decāt după un TD (dar nu unul din ăla zgārcit, de 7 km).

                Comment

                Working...
                X