Marvin42: '20 Honda Civic Sport Plus 1.5 I-VTEC Turbo CVT, Sonic Grey Pearl

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Turkish
    replied
    cel putin la Toyota sistemul e gandit in asa fel incat sa nu lase bateriile sa se descarce indiferent de modul de sofat - am fript eu un Rav4 2020 pe autostrada cat a dus - tocmai ca sa imi dau seama de limite - si nu a ramas fara baterie
    din cate stiu nici la plug-in hybrids nu ar trebui sa se intample asta pentru ca si ele merg in mod hibrid la drum lung - dar da, am auzit de consumuri de 20 la suta dar in situatii experimentale: mers pur electric in oras, golit bateria si apoi mers doar termic

    Leave a comment:


  • enopul
    replied
    vizitator , eu nu am vandut-o dar era un gand fulger ca as putea sa o vand si eu si sa obtin un pret bun. dimineata mergeam spre birou si am un spring si daca as vinde civic ix, , cu aceiasi bani as lua un spring electric ca si asa o folosesc exclusiv oras s ar fi supor pt mine ca masina de mers a-b. problema e ca trebuie sa ma duc saptamanal la kaufland sa o incarc...acolo am cel mai apropiat punct pentru asa ceva. si cam asta e singurul punct slab la electrice pentru mine personal

    Leave a comment:


  • Jozsi
    replied
    Personal imi place hibridul fiindca, pe langa benzinarul aspirat, mai am si cuplu instant de la motoarele electrice. Prefer un 2.0/2.5L hibrid decat un 1.5 turbo.

    PS: la cum merg eu (usor, in limite), nu cred ca am fost vreodata in situatia sa nu aibe deloc baterie motoarele electrice.

    Leave a comment:


  • mike2005
    replied
    Originally posted by cerevelu View Post

    nu. Categoric nu aveti dreptate. Aveti hibrida? Eu am, deja 10.000 km. Am mers prin toata Europa. E o masina de drumuri lungi. Si e hibrida.
    Omul are dreptate, in sensul ca atunci cand se descarca bateria ajungi sa cari dupa tine 2-300 kg de extra greutate (baterie + motoare) exclusiv pe motorul termic. In plus (in fct de model/configuratie) mai poate trage si bateria din putere pentru a se incarca.

    Ideea hibridului e buna dar cred ca mai are nevoie de imbunatatire. In plus economia de combustibil mi se pare mica fata de cat costa o astfel de masina. Adica dai 30-40k euro si la 10k km pe an castigi 100-200 euro max. Merita toate dezavantajele (greutate crescuta, complexitate mai mare...) ?

    Leave a comment:


  • vizitator
    replied
    sunt 3 tipuri de hibride, mild hibrid , full hibrid si plug in hibrid. Tu ai un CRV-e hibrid, care de fapt este un full hibrid (adica est vorba de un hibrid care se incarca singur, nu este nevoie sa il incarci la priza). Eu ma refeream la plug-in hibride, adica pe cele care le incarci la priza, si a caror baterie se termina cam in o ora de mers pe autostrada.
    @enopul: ai dat masina la buy back sau ai vandut-o pe piata libera?

    Leave a comment:


  • cerevelu
    replied
    Originally posted by vizitator View Post
    Ma scuzi, dar daca vrei masina plug-in hibrid aceasta este ptr oras, nu ptr concedii. Bateria se termina cam in o ora, (si asa se termina si consumul de 1-2%) si apoi treci exclusiv pe motorul termic. Cu motorul termic al unei ghibride vei polua si vei consuma chiar mai mult decat cu un motor termic conventional.
    ptr concedii mai bine iti iei diesel..hibridele, la stadiul tehnologiei actuale, sunt pentru oras si nu ptr drumuri lungi, gen concedii.
    nu. Categoric nu aveti dreptate. Aveti hibrida? Eu am, deja 10.000 km. Am mers prin toata Europa. E o masina de drumuri lungi. Si e hibrida.

    Leave a comment:


  • enopul
    replied
    Repede te-ai miscat . Inteleg ca deja ai ales C4. Mi-ai trezit dracusorul sa ma uit cat as lua faceliftul meu cu 39k km ....

    Leave a comment:


  • marvin42
    replied
    Va raspund amandurora la gramada, ca nu stiu sa dau quote din mai multe mesaje :

    * a fost, intr-adevar, un moment f bun de a o vinde. Am luat aproape 80% din pretul inital, ceea ce la o masina luata de noua mi se pare excelent. Combinatia de chip shortage, km putini, pandemie, lipsa fonduri rabla clasic a jucat in favoarea mea (ma rog, a fost parte din ecuatie, poate ca altfel nu luam decizia acum deci na :-) )
    * hibrida / plugin au fost pe lista. Dar, overall, la cum mergem noi, nu era o economie foarte mare (financiar vorbind), iar asta a fost un factor foarte important
    * pentru concedii sunt mai multe variante. Daca e Grecia, probabil avion. Daca e vestul europei, sunt extrem de multe chargere publice, iar masina se reincarca 20-80% in ~25min (Citroen eC4). O sa trebuiasca sa mergem cu 100-110 in loc de 120-130 pe autostrada si, in general, mai chill. E o decizie asumata, prefer dezavantajul asta, dar sa pot incalzi masina remote, sa "alimentez" foarte ieftin acasa, etc.. Ca idee, la o tura buc - Tm, estimarea e de 8h30, din care 1h si-un pic pauze de incarcare. In cel mai rau caz, la nevoie pot imprumuta o masina de la dealer, contra cost (dar la un pret decent); ma indoiesc ca voi avea nevoie, insa.

    Leave a comment:


  • vizitator
    replied
    Ma scuzi, dar daca vrei masina plug-in hibrid aceasta este ptr oras, nu ptr concedii. Bateria se termina cam in o ora, (si asa se termina si consumul de 1-2%) si apoi treci exclusiv pe motorul termic. Cu motorul termic al unei ghibride vei polua si vei consuma chiar mai mult decat cu un motor termic conventional.
    ptr concedii mai bine iti iei diesel..hibridele, la stadiul tehnologiei actuale, sunt pentru oras si nu ptr drumuri lungi, gen concedii.

    Leave a comment:


  • enopul
    replied
    Da, este un moment bun de vandut, sigur o dai cu pret mai bun acum decat ai lua in 2 ani. Ai ceva pe lista scurta, la electrica ma refer? Daca faci si concedii, nu ti-ar fi mai utila o versiune plug in ?

    Leave a comment:


  • vizitator
    replied
    da, ti-ai ales un moment f bun sa o vinzi. Si eu cred ca o vand pe a mea la anul, preturile la masinile second hand au crescut foarte mult. Ma gandesc sa o dau la buy back la noul Civic, (care va fi un full hibrid), dar nu stiu cand va fi disponibil ptr vanzare. Dealerul spunea ca va fi in aprilie 2022, dar daca cineva are informatii in acest sens este rugat sa imi spuna.

    Leave a comment:


  • marvin42
    replied
    Intre timp am reusit sa rezolv cu AC-ul, am fost si in concediu, ne-am si intors, si-n plus i-am pus si gand rau (s-o vand) :-) .


    Per total, dincolo de stresurile stupide de la inceput cu uleiul si alte bazaconii, ne-am inteles f bine cu masina. On the other hand, mi se pare un moment bun sa o vand - nu stiu cati bani as mai lua pe ea in 1-2 ani - si un moment bun sa iau o electrica. E trist ca Honda nu e in stare sa vanda o masina full electric compacta / subcompacta (macar Jazz-ul, daca nu ceva de dimensiunea Civic-ului), dar poate pana la urmatoarea achizitie isi revin si ei. Am invatat sa apreciez predictibilitatea Honda in ceea ce priveste detinerea unei masini si mi-ar placea sa combin cele doua lumi (Honda si EV-uri).

    Poate ne-auzim la un jurnal atipic dupa ce fac schimbarea :-).

    Leave a comment:


  • marvin42
    replied
    Mda, am sport plus, cu reglaje electrice si, intr-adevar, se poate ridica perna in partea din fata. Pacat ca-s asa diferente mari, la chestii atat de sensibile :-(.
    Altfel, tot n-am AC. Nu stiu cand vin piesele, dupa ce trece canicula probabil.

    Leave a comment:


  • enopul
    replied
    la facelift e mai ok, poti regla scaunul mai bine avand si reglaj pt partea din fata a sezutului

    Leave a comment:


  • vizitator
    replied
    fara reglaj electric, insa scaunele sunt la fel, doar ca varianta sport are reglajul acela electric iar eu nu il am. Ca sa conduc confortabil (ptr zona lombara a spatelui) trebuie sa las spatarul scaunului pe spate, si asta ma departeaza cu mainile de volan si de comenzi. Rezulta posibile reactii intarziate in trafic, plus ca iau mult din locul pasagerului din spate, aplecand asa mult spatarul pe spate.
    Colegul a avut varianta sport si iti poate da mai multe detalii despre scaune, insa nu a fost deloc multumit de reglaje.

    Leave a comment:

Working...
X