Marvin42: '20 Honda Civic Sport Plus 1.5 I-VTEC Turbo CVT, Sonic Grey Pearl

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • closchkutza
    replied
    Matematica zice ca e normal, daca ai o medie de 18km/zi si faci drumuri in extra-urban (mai lungi decat media) = > media creste = > nr. de zile ramase scade.

    Indicatiile vor scadea liniar doar in conditiile in care:
    - se pastreaza aceeasi rutina pe tot parcursul intervalului;
    - media este suficient de mica incat ajustarea zilelor ramase se face pe baza trecerii timpului (exemplul dat de mine mai sus, ~11.000km intr-un an);

    In orice alta situatie vor exista salturi sau stagnari in ceea ce priveste numarul de zile ramase.
    Last edited by closchkutza; 15-09-20, 11:41.

    Leave a comment:


  • vizitator
    replied
    Cu cat mergi mai mult in afara, cu atat iti scad zilele mai repede...Mie, timp de 5 zile mi-a aratat pe bord ca mai am 30 zile pana la revizie (timp in care am facut cam 18 km/zi in regim mixt). Cum am iesit extraurban, timpul a scazut la 26 zile (si acolo sta de cateva zile).

    Leave a comment:


  • closchkutza
    replied
    Ca idee, atat Honda Nord cat si Asko nu mai permit accesul in service pe motiv de pandemie. Ambele te lasau inainte sa stai langa masina fara probleme.

    Iar cu zilele, acestea nu sunt calendaristice ci o transformare din km in unitate de timp pe baza mediei de km/zi, ajustata cu conditiile de exploatare. Ca un contra-exemplu, ultima revizie la fosta mea masina a fost in Oct. 2019. Vinerea trecuta afisa 30 zile pana la urm. revizie. Km parcursi, ~ 11.000km, trafic mixt.
    Last edited by closchkutza; 14-09-20, 19:27.

    Leave a comment:


  • adiwarp
    replied
    Originally posted by Io si Ea View Post
    Fugi unde vezi cu ochii de Honda Ploiesti si uita ca exista!
    dupa refuzul sefviceului de a-mi permite participarea la revizie si transparenta in ceea ce priveste setarile masinii, am sunat ( ca romanu) la toti cunoscutii. surpriza !!!! cu toate ca aveau Mercedes sau Honda TOTI , absolut toti ( 100%) mi-au vorbit de rau serviceul ( suspiciuni mari de incompetenta si rea vointa). sigur patronul nu stie cum iti da mecanicii si seful( Dumnezeul) de la service !!!altfel ar lua masuri drasnice si prima ar fi - vrea clientul sa stea linga masina cind ii schimbi uleiul-il lasi , vrea sa vada- il lasi, intreaba-ii raspunzi.
    DEJA FUG spre alta reprezentanta

    Leave a comment:


  • adiwarp
    replied
    Originally posted by adiwarp View Post

    azi m-am convins: am plecat cu 14 zile ramase pana la revizie de la Ploiesti la Ramnicu Vilcea si m-am intors cu 8 !!!!! in afara de 140 km/ora pe o bucatiaca de autostrada am rulat 70 km/ora constant coloana, fara liniune, etc. dovada consumul a fost 4.8%
    am sunat la serviceul Honda Ploiesti si am cerut programare la service cu conditia sa particip efectiv, sa pun intrebari si sa mi se arate exact setarile masinii , in caz contrar ma voi duce la alt service si o sa cer acelasi lucru. luni primesc raspunsul
    UPdate: seful de service Honda Ploiesti NU este transparent in ceea ce priveste revizia 2 . am fost sunat sa mi se spuna ca pot participa un timp limitat doar dupa schimburile de ulei si filtre , deci DUPA si INAINTE . am refuzat. si caut o alta reprezentanta care sa-mi arate setarile

    Leave a comment:


  • adiwarp
    replied
    Originally posted by adiwarp View Post

    azi m-am convins: am plecat cu 14 zile ramase pana la revizie de la Ploiesti la Ramnicu Vilcea si m-am intors cu 8 !!!!! in afara de 140 km/ora pe o bucatiaca de autostrada am rulat 70 km/ora constant coloana, fara liniune, etc. dovada consumul a fost 4.8%
    am sunat la serviceul Honda Ploiesti si am cerut programare la service cu conditia sa particip efectiv, sa pun intrebari si sa mi se arate exact setarile masinii , in caz contrar ma voi duce la alt service si o sa cer acelasi lucru. luni primesc raspunsul
    Update: plecat simbata Buzau-Brasov=Ploiesti cu 8 zile intors cu 2 zile. plecat de dimi cu masina cu 2 zile inors cu -1 ( 80 km prin imprejurimile Ploiestiului).

    Leave a comment:


  • Io si Ea
    replied
    Fugi unde vezi cu ochii de Honda Ploiesti si uita ca exista!

    Leave a comment:


  • adiwarp
    replied
    Originally posted by vizitator View Post
    asa este la toate motorizarile; eu spre exemplu detin motorul 1.6 idtec si ma cheama la schimbul de ulei la 9000km-10000km sau 9 luni de zile. Asa m-a chemat si la prima revizie (cu ulei original), asa ma cheama si la a doua (cu ulei de la Honda Nord). Zilele de pe calculator scad in functie de regimul in care e folosita masina. Am plecat de acasa cu 200 zile ramase pana la revizie, si a doua zi cand am pornit masina (dupa un drum de 300km), numarul de zile scazute la 196. Apoi, daca merg mult in oras, stau mai multe zile cu 196 zile pana la revizie.
    azi m-am convins: am plecat cu 14 zile ramase pana la revizie de la Ploiesti la Ramnicu Vilcea si m-am intors cu 8 !!!!! in afara de 140 km/ora pe o bucatiaca de autostrada am rulat 70 km/ora constant coloana, fara liniune, etc. dovada consumul a fost 4.8%
    am sunat la serviceul Honda Ploiesti si am cerut programare la service cu conditia sa particip efectiv, sa pun intrebari si sa mi se arate exact setarile masinii , in caz contrar ma voi duce la alt service si o sa cer acelasi lucru. luni primesc raspunsul

    Leave a comment:


  • vizitator
    replied
    asa este la toate motorizarile; eu spre exemplu detin motorul 1.6 idtec si ma cheama la schimbul de ulei la 9000km-10000km sau 9 luni de zile. Asa m-a chemat si la prima revizie (cu ulei original), asa ma cheama si la a doua (cu ulei de la Honda Nord). Zilele de pe calculator scad in functie de regimul in care e folosita masina. Am plecat de acasa cu 200 zile ramase pana la revizie, si a doua zi cand am pornit masina (dupa un drum de 300km), numarul de zile scazute la 196. Apoi, daca merg mult in oras, stau mai multe zile cu 196 zile pana la revizie.

    Leave a comment:


  • adiwarp
    replied
    Originally posted by marvin42 View Post
    adiwarp - e o problema a motorului, nu tine de dealer. N-ai ce sa faci, din cate imi dau seama, e pur si simplu incompetenta celor de la Honda.
    de la postare am verificat scaderea numarului de zile- au scazut 1 la 1 si chiar intr-o zi am conduc doar pana la birou si surpriza la intoarcere mi-a mai scazut cu inca 1 zi cu toate ca nu am rulat toata ziua.

    Leave a comment:


  • adiwarp
    replied
    Originally posted by bobescu25 View Post
    După mine este simplu, și cred că confirma o bănuială a mea. In Romania, autoklass, după schimbarea uleiului face un switch pe rulare condiții severe a mașinii pentru a face bani din serviceuri. In cartea mașinii exista un Asterix unde spune că īn condiții severe schimbul de ulei se face la 10000 km (la jumătate) sau cānd se aprinde martorul de schimb ulei. Bănuiala mea este că dim fabrica a venit pe setări normale fara condiții severe. La primul schimb au activat condiții severe, din moment ce ai spus că nu ai schimbat comportamentul de mers. Eu am un comportament chill de condus și maxim am prins 9300 km intre schimburi pe 60%urban 40% extra sau aprox.
    Acuma nu zic, e ok sa schimbi devreme uleiul, dar macar sa fie transparenți, să lase la latitudinea clientului, să ii explice că e ok sa īl schimbe la 10.000. mie personal mi se pare decent un schimb la 10-12 k, in condițiile in care merg normal cu mașina și nu mă dau la ea decat f rar. Schimburi de ulei la 5-7000 km , după cum am mai auzit că mai cere mașina la unii sunt forțate după mine, și nu cred că cei īn cauză au mers cu ea preponderent pe circuit.
    da.am raspunsul si va multumesc. fara sa spun unde am facut prima revizie . acum va rog indicati-mi un service Honda serios care sa ma lase la revizie si sa-mi refaca setarile.

    Leave a comment:


  • bobescu25
    replied
    După mine este simplu, și cred că confirma o bănuială a mea. In Romania, autoklass, după schimbarea uleiului face un switch pe rulare condiții severe a mașinii pentru a face bani din serviceuri. In cartea mașinii exista un Asterix unde spune că īn condiții severe schimbul de ulei se face la 10000 km (la jumătate) sau cānd se aprinde martorul de schimb ulei. Bănuiala mea este că dim fabrica a venit pe setări normale fara condiții severe. La primul schimb au activat condiții severe, din moment ce ai spus că nu ai schimbat comportamentul de mers. Eu am un comportament chill de condus și maxim am prins 9300 km intre schimburi pe 60%urban 40% extra sau aprox.
    Acuma nu zic, e ok sa schimbi devreme uleiul, dar macar sa fie transparenți, să lase la latitudinea clientului, să ii explice că e ok sa īl schimbe la 10.000. mie personal mi se pare decent un schimb la 10-12 k, in condițiile in care merg normal cu mașina și nu mă dau la ea decat f rar. Schimburi de ulei la 5-7000 km , după cum am mai auzit că mai cere mașina la unii sunt forțate după mine, și nu cred că cei īn cauză au mers cu ea preponderent pe circuit.

    Leave a comment:


  • marvin42
    replied
    adiwarp - e o problema a motorului, nu tine de dealer. N-ai ce sa faci, din cate imi dau seama, e pur si simplu incompetenta celor de la Honda.

    Leave a comment:


  • IB
    replied
    Masina nu stie sa analizeze proprietatile sau calitatile unui ulei.

    Leave a comment:


  • adiwarp
    replied
    Originally posted by marvin42 View Post
    Facui prima revizie azi. Schimb ulei, filtru si filtru de polen, la ASKO, total vreo 680 parca.

    Km cu primul ulei - 9100, dar in ultima vreme am mers aproape exclusiv in afara orasului. Nu m-am gandit sa ma uit de la cat a pornit numaratoarea azi, o sa verific maine :-).
    este important. eu sunt intr-o mare dilema. daca la achizitia masinii prima data m-a trimis in service la 20.000 km si aprox 1 an de rulaj , dupa revizie surpriza mai aveam 270 de zile ( m-am intrebat de ce) intre timp fara sa-mi schimb stilul de condus sau obiceiurile zilnice ( ba din contra consumul scazand pe 25000 km cu 0,2%/100 km) scade vertiginos si apreciez ca o sa ajung in service cu +8000 km si la 7 luni. diferentele intre 20.000/8000 respectiv 12 luni/7 luni mi se par imense. asa ca : suspectez calitate slaba a uleiului la schimbul de la prima revizie sau "smechereala serviceului". ma gansesc sa fac urmatoarea revizie la alta reprezentanta unde sa ma lase sa stau linga masina. voi ce ziceti?

    Leave a comment:

Working...
X