Marvin42: '20 Honda Civic Sport Plus 1.5 I-VTEC Turbo CVT, Sonic Grey Pearl

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Aurelian nu schimb eu din km in zile sau invers, calculatorul o face de capul lui, imi arata ba in km ba in zile, plus ca a plecat de la 260 zile cu ulei proaspat schimbat. La Asko nu mi-a resetat nimic asa ca am facut-o eu dupa carte. Iar sa zic ca celebrul Asko mi-a pus ceva mai mult ulei si a uitat sa-mi schimbe si filtrul de motorina considerand ca nu e necesar, asta fara sa aiva cartea de service in fata sa stie ce si cum.

    Comment


    • #77
      si ca sa fie treaba clara, la crv-ul meu hibrid, meniul de service nu exista, e dezactivat complet.

      Comment


      • #78
        Ce se stie despre dilutia uleiului la Civic 1.5T?

        Comment


        • #79
          Nu este acelasi motor. Pe civic este alt motor.

          Comment


          • #80
            Ajung abia maine la ASKO. N-am mai miscat masina de vreo doua zile, n-am nici un update. Ce vreau sa fac, pe termen scurt:

            * cumparat adaptor OBD II si vazut ce pot citi cu Torque - e pura curiozitate, nimic altceva
            * gasit ceva stingator care sa se potriveasca in gaura din stanga portbagajului. Momentan il am pe cel care mi-a fost dat cu masina intr-o papornita, agatat in carligul din stanga, ca sa nu se mai plimbe prin portbagaj (serios, cat de greu e sa faci un locas special, accesibil si potrivit pentru stingatoare de orice dimensiune, de pana intr-un litru?!)

            Ce mi-ar placea sa reusesc, desi nu stiu cat de simplu este, e sa activez si functiile care lipsesc comparativ cu versiunea de pe piata din SUA. In continuare ma sacaie faptul ca nu se blocheaza usile singure cand plec de pe loc sau ca nu am "walk away lock", precum ceilalti, de exemplu.

            Comment


            • #81
              Originally posted by aalex691 View Post
              Acel algoritm ( mai precis un grafic unde sunt prezentate toate variabilele care sunt luate in considerare ) poate fi consultat la Asko, il avea domnul Alexandru Stan in birou pe perete si mi l-a aratat.
              Cand am luat eu masina in 2018, mi s-au zis urmatoarele: intervalul ala pleaca de la 20.000km, indiferent unde va fi utilizata masina. Range-ul va scade in functie de exploatare, nu pleaca de la 10.000km pt cei care utilizeaza masina in 'conditii severe'. La mine pleaca de la 20.000, dar real fac 6500-8000 in conditiile in care 80% masina e condusa in Iasi.
              Asa am fost informat si eu privind intervalul de service. Real fac aproape 11000 folosită 90% in afara Bucurestiului, perioada martie - septembrie. Iarna vad ca scade mai mult in aceleasi conditii de utilizare. Se pare ca avem acelasi interval de service la civic- crv. Dacă se poate, de la proprietarii de civic 1.5T, detalii despre contaminarea uleiului cu benzina la acest motor.

              Comment


              • #82
                Originally posted by MPopescu View Post

                Dacă se poate, de la proprietarii de civic 1.5T, detalii despre contaminarea uleiului cu benzina la acest motor.
                Nu cred ca sunt probleme reale. Doar chestii de genul "cred ca nivelul este peste maxim" sau "miroase a benzina". Eu am incercat sa vad nivelul pe joja si nici macar nu imi dau seama unde este. De atunci nu mi-a mai pasat. Schimb uleiul cand trebuie si sanatate.

                Comment


                • #83
                  Originally posted by BBR91 View Post

                  Nu cred ca sunt probleme reale. Doar chestii de genul "cred ca nivelul este peste maxim" sau "miroase a benzina". Eu am incercat sa vad nivelul pe joja si nici macar nu imi dau seama unde este. De atunci nu mi-a mai pasat. Schimb uleiul cand trebuie si sanatate.
                  Si la Crv 1.5T, AT, 193CP sunt aceleasi chestii, nesemnificative despre contaminarea uleiului cu benzina. Zi buna!

                  Comment


                  • #84
                    1300km, 7400km oil life, practic am un raport de 2x intre km "expirati" si km "rulati efectiv". Am mers, ce-i drept, prin oras lately (dar "oras" insemnand centru - baneasa - snagov sau centru - mogosoaia - buftea - militari - centru sau vizite la Asko, in Chiajna) - nicidecum bara la bara "spre birou". Ca sa va faceti o idee, consumul mediu pana acum (cam 2/3 din rezervor) e undeva sub 8. Deci clar nu am stat doar in trafic.

                    Mi se pare o prostie imensa acest indicator si felul in care evolueaza "kilometrii". Nu am insistat prea mult la Asko pe tema asta, pentru ca vreau sa treaca mai mult timp, insa mie mi se pare ca-i un defect clar - n-ai cum sa vinzi o masina la care sa fii nevoit sa faci schimburi de ulei la 4000-5000km, in conditii de mers cat se poate de normal / firesc. Daca ar fi masina folosita in regim de taxi ar trebui schimbat uleiul la doua saptamani .

                    Ma rog, am de gand sa monitorizez exact evolutia si sa revin la asko pentru clarificari. Iubesc masina, arata demential, imi place tot la ea, dar partea asta cu uleiul e de o idiotenie ireala.

                    Comment


                    • #85
                      Ti-am zis cu 2 pagini in urma sa discuti cu cei de la service in privinta asta si sa lamuresti problema, eventual sa ceri update la sistemul in zile.
                      Ultima data cand m-am uitat la el (in weekend) aveam ramase 260 zile cu un parcurs de vreo 3500-4000km de la revizie pana acum (pot sa-ti zic cand ajung acasa exact cand am de la revizie), mare parte din ei Corbeanca-Bucuresti-Corbeanca, la si dinspre birou. Deci am "consumat" mai putin un pic de 1/3 din interval pentru rulajul asta.

                      Comment


                      • #86
                        Am iesit la o tura mai lunga (buc - pitesti - buc) si m-au tinut "100km" vreo 250km rulati, la 110 (cu vreo 20km mersi chill prin oras), deci la drum lung si constant chiar e mult mai ok. Basically m-am calmat.

                        In alta ordine de idei:

                        * 110kmph cu ACC most of the way = 5.3-5.4l/100km (!!!!!). Excelent consumul.
                        * m-am salutat cu un civic (salutari, AG-something-something) pe drumul spre Pitesti. Mi se pare faina legatura asta intre soferii de Civic :-)
                        * stergatoarele merg OK si pe auto. Uneori mai dau gherle, intr-adevar, dar overall mi se par ok (a plouat la Pitesti si toate camioanele aruncau o tona de apa)
                        * desi am criticat sistemul audio, azi m-a surprins placut. Ascultam Strunga si am auzit niste instrumente pe care nu le-auzeam in masina precedenta



                        Comment


                        • #87
                          Originally posted by marvin42 View Post
                          Am iesit la o tura mai lunga (buc - pitesti - buc) si m-au tinut "100km" vreo 250km rulati, la 110 (cu vreo 20km mersi chill prin oras), deci la drum lung si constant chiar e mult mai ok. Basically m-am calmat.

                          In alta ordine de idei:

                          * 110kmph cu ACC most of the way = 5.3-5.4l/100km (!!!!!). Excelent consumul.
                          * m-am salutat cu un civic (salutari, AG-something-something) pe drumul spre Pitesti. Mi se pare faina legatura asta intre soferii de Civic :-)
                          * stergatoarele merg OK si pe auto. Uneori mai dau gherle, intr-adevar, dar overall mi se par ok (a plouat la Pitesti si toate camioanele aruncau o tona de apa)
                          * desi am criticat sistemul audio, azi m-a surprins placut. Ascultam Strunga si am auzit niste instrumente pe care nu le-auzeam in masina precedenta


                          Eu am o mare problema cu sistemul audio. La anumite melodii simți clar că nu e ok (eu am modelul Sport, deci nu am sistemul șmecher de pe Plus), dar la altele se aude surprinzător de bine.
                          bine (comparam melodii care sunt ambele bine masterate, ambele la rezoluție maximă pe Spotify (Tidal nu prea se justifica pentru mine, bluetooth-ul sau Android Auto oricum fac zob datele)).

                          Cred că are mai mult legătură cu insonorizarea mașinii și felul īn īn care rezonează materialele din interior. Probabil că la anumite frecvente și tonalități nu vibrează așa tare, și sunetul e clar, iar la altele vibrează și devine noroios.

                          E doar o bănuială...

                          Comment


                          • #88
                            Eh, nu-i asa de smecher nici asta de pe Sport Plus. Incearca si cu niste FLAC-uri. Eu dau vina pe sursa originala (i.e.: cea din care au digitalizat astia de la Spotify / Google / whatever), deci oricat de "high quality" ar fi Spotify, esti limitat de ce au avut initial.

                            Comment


                            • #89
                              Este diferenta de calitate intre cele 2 sisteme, mai ales la volum mai mare de 15 (cu 100% din sursa), cu aceeasi sursa (apple music, care se lauda ca au numai calitate la nivel loseless).

                              Comment


                              • #90
                                Originally posted by closchkutza View Post
                                Este diferenta de calitate intre cele 2 sisteme, mai ales la volum mai mare de 15 (cu 100% din sursa), cu aceeasi sursa (apple music, care se lauda ca au numai calitate la nivel loseless).
                                Apple Music nu are lossless. Singurii care au lossless sunt Tidal, Deezer in anumite tari și Qobuz. Eu am doua abonamente, unul la Tidal si unul la Spotify (in ciuda calității superioare, engine-ul AI de recomandări Tidal este foarte prost īn comparație cu Spotify), și va pot spune că prin Android Auto sau prin Bluetooth, la Honda, nu se simte diferența īntre FLAC lossless și MP3 max quality de la Spotify.

                                Sunt cāteva motive:
                                1. DAC-ul nu este īndeajuns de performant īncāt să scoata "nuanțele" din file-urile FLAC
                                2. Bluetooth nu poate să transfere cantitatea necesara de date fara compresii suplimentare
                                3. Statia și sistemul audio ale mașinii nu sunt īndeajuns de bune īncāt să scoata la lumina diferența dintre FLAC și compressed.

                                Eu știu că nici pe căști bune la telefon nu prea simt diferența intre Tidal si Spotify, e foarte mică. Diferența semnificativă este cānd ai un set de boxe bune, o statie buna, și un streamer cu DAC integrat capabil sa se joace cu datele FLAC sau MQA in intregime.

                                Se poate să greșesc, vorbesc din experiența și din ceea ce am studiat pe internet fiind destul de pasionat de sisteme audio Hi-Fi s.a.m.d.

                                Comment

                                Working...
                                X