Marvin42: '20 Honda Civic Sport Plus 1.5 I-VTEC Turbo CVT, Sonic Grey Pearl

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Eu sunt obisnuit (prost) de la castile pe care le folosesc atunci cand alerg cu mult mai mult accent pe bass. Probabil de-asta mi s-a si parut la inceput ca "nu e ok", plus comparatia cu Xceed de ex, unde - la fel - era mult mai bass heavy (are subwoofer).
    In schimb, se aud inaltele mult mai clar si as zice ca si mediile. Also, ce zice closchkutza e corect, aseara am dat destul de tare si inca se auzea clar. Sistemul "normal" nu l-am incercat decat in showroom si n-am putut da prea tare :P.

    Comment


    • #92
      Ai dreptate cu AM, au 256 AAC, nu stiu de ce imi ramasese mie in minte ca au si ALAC. Oricum, ce au se aude ok si pe sisteme audio mai serioase (home) si..destul de consistent dpdv calitate.
      Legat de cele doua sisteme audio, din cate am inteles sunt diferente mai mari decat numarul de boxe. Diferentele aparent ar fi legate de boxele in sine, procesorul audio si faptul ca cel “premium” ar avea amplificare separata, vs cel de 8 care nu are.
      Am facut proba cu telefonul meu la un vecin, aceeasi melodie, la el vs la mine si la volum 20 pe HU (100% pe telefon) diferentele erau destul de evidente intre ele, din punct de vedere al calitatii redarii.
      Altfel de acord cu tine, muzica redata prin BT de pe telefon este un compromis mai acceptabil sau mai nu, functie si de telefon si unde asculti. Daca la masina e OK, la sistemul din casa (receiver Yamaha + boxe Monitor Audio) nu folosesc niciodata BT, wireless doar AirPlay-ul vrei sa-l folosesti , diferentele de calitate fiind foarte evidente.

      Comment


      • #93
        Cred ca am spus mai demult ca la hatch cel putin (nu stiu daca si la sedan si nu stiu daca e la fel ca la pre-facelift) stingatorul original nu incape nicaieri in portbagaj. E un locas special in stanga, insa diametrul celui original e prea mare si ramane bombata dracovenia aia de placaj, de nu se mai inchide.
        Am luat de la Carrefour un stingator de volum mai mic (600ml vs. originalul de 1000), mai subtire si mai lunguiet, care s-a potrivit [aproape] la fix. Se inchide chestia aia (cu f putin ajutor) si nu mi se mai balangane nimic in portbagaj. Cel original o sa-l tin in casa, ca tot n-aveam stingator si imi lipsea :-).

        Also, am prins o bariera mai lunga in seara asta si am profitat de ocazie sa fac o poza pe intuneric cu lumina ambientala din plafoniera (intreba un coleg, pe undeva, poate-o da peste mesajul asta :-) ). E foarte discreta, imi place (nuantele de rosu din zona schimbatorului / suportului de bauturi).

        M-am bucurat ieri de trapa deschisa pentru ca a fost cald in Bucuresti - e absolut dementiala .

        Comment


        • #94
          Spatiul acela e pentru cric, nu pentru extinctor

          Comment


          • #95
            Originally posted by closchkutza View Post
            Spatiul acela e pentru cric, nu pentru extinctor
            HAHAHAHA. Man, nici nu stiu sigur daca am cric, sigur n-am rezerva, de nici un fel. Mi-au dat la preluarea masinii diverse accesorii (kit reparatie pana, trusa, triunghiuri) si le-am inghesuit pe toate sub tablia portbagajului. Ce-a ramas sunt stingatorul original + whatever it is chestia aia in panza, in poza cu stingatorul. Si, fie vorba intre noi, spatiul ala ptr cric este amazingly fire extinguisher from Carrefour shaped .

            Comment


            • #96
              Mie la sedan imi incape stingatorul original sub podeaua portbagajului. Poate pentru ca nu are evacuare centrala? La sedan lumina ambientala este albastra, e mai zen .

              Comment


              • #97
                Originally posted by marvin42 View Post

                HAHAHAHA. Man, nici nu stiu sigur daca am cric, sigur n-am rezerva, de nici un fel. Mi-au dat la preluarea masinii diverse accesorii (kit reparatie pana, trusa, triunghiuri) si le-am inghesuit pe toate sub tablia portbagajului. Ce-a ramas sunt stingatorul original + whatever it is chestia aia in panza, in poza cu stingatorul. Si, fie vorba intre noi, spatiul ala ptr cric este amazingly fire extinguisher from Carrefour shaped .
                Stiu ca nu ai cric, si eu tot kit de pana am insa iti zic sigur ca pentru asta e, eu am cumparat cricul ulterior si acolo vine bagat. Momentan nu te incurca insa daca iti vei lua vreodata cricul sa stii ca acela e locul lui si va trebui sa muti extinctorul.

                BBR91, da, din cauza evacuarii. Zona de sub podea la cele cu evacuare centrala e mai putin adanca ca sa aiba loc tobele.

                Comment


                • #98
                  @marvin42 Multumesc frumos pentru foto cu bordul, dupa ce am testat civicul sedan am dat volumul peste 25% si nu a distursionat, mi s-a parut ca se aude chiar ok, acum ca sursa era radio..deci nu ceva FLAC sau WAV pentru a asculta o alta calitatea, insa cred ca este la fel ca un 320, din cate am citit pe un site dedicat, oamenii nu pot percepe mai mult de 128 kbps.

                  Comment


                  • #99
                    Eu am reusit sa-l bag unde ar fi trebuit sa fie roata de rezerva cu o mica rocada

                    Comment


                    • Pe cel care vine cu masina? La TypeR? Fara sa tai nimic din tava?

                      Comment


                      • Legat de schimbul de ulei am aflat un lucru interesant, intreband un inginer mecanic mi-a zis ca intradevar softul masinii calculeaza in functie de modul de condus al soferului si distanta de parcurs in cat timp se face urmatorul schimb de ulei, a zis ca la masina de teste a fost schimbat uleiul la 2.500 km , mi se parea prea exagerat...am vazut ca s-a tot discutat despre acest aspect, am vrut doar sa specific acest lucru.

                        Comment


                        • @closchkutza
                          Da la type r le-am rotit putin pe acolo si pana la urma am reusit sa-l bag in spate, si acolo sta.
                          LE: cam asa, aveam o cutie deasupra si n-am deschis tot dar va prindeti voi
                          Attached Files
                          Last edited by unixro; 04-02-20, 22:07.

                          Comment


                          • Originally posted by Catalin21 View Post
                            (...) a zis ca la masina de teste a fost schimbat uleiul la 2.500 km , (...)
                            Mie asta mi se pare cea mai graitoare dovada ca e un bullshit total ce se intampla aici. Absolut nimic din ceea ce semnezi / vezi in momentul in care faci testdrive / comanzi masina nu iti spune, direct sau indirect, ca exista posibilitatea sa fii nevoit sa schimbi uleiul la 2500 / 3000 / 5000km. Exista conceptul de conditii severe si-atat. Also, faptul ca acel algoritm cere un schimb de ulei mult mai devreme decat am fost invatati in decenii de motoare cu combustie interna ma face pe mine sa pun la indoiala fiabilitatea masinii. Or, la dracu, unul dintre motivele serioase pentru care lumea cumpara Honda e fiabilitatea dovedita in timp.

                            Revenind un pic la masina mea, am 2000km si pute joja aia simtitor. Daca ar mai fi aurolaci prin Bucuresti ca in anii '90, i-as gasi dimineata incercand sa ridice capota. Asta in conditiile in care in ultimii 700km am mers minim 500 la drum lung, maxim 100-110kmph si constant, iar in trafic aglomerat nu prea am treaba. Nu vreau sa ma gandesc ce s-ar fi intamplat daca as fi mers la birou zilnic cu masina, asa cum faceam cu civicul vechi. Si-apoi, hai sa punem problema si altfel - am luat un hatch misto, de 180cai. Acum ce fac, evit sa-l duc la 4000-5000rpm, daca vreau sa dau o tura mai fun pe la munte stau pe ACC la 80kmph, ca sa am grija sa nu omor 1000km dintr-o tura de 200? Sa fim seriosi.

                            Anyway, incerc sa nu ma mai gandesc la treaba asta, it is what it is. Astept o pozitie oficiala din partea dealerului cu privire la viata redusa a uleiului (cel putin in masina mea) si om vedea ce se mai intampla mai departe. Masina este excelenta din punctul meu de vedere, in toate privintele mai putin grija pentru ulei / motor si valoarea de revanzare.

                            Comment


                            • Cred ca te consumi un pic cam mult. Ca miroase joja a benzina e normal, nu inseamna nimic, decat ca functioneaza cu benzina motorul. Cel mai bine vezi cand schimbi uleiul prima data, si vezi atunci daca este mult prea devreme. Daca il schimbi la 10 luni de cand ai masina si ai 7000 km nu e asa mare tragedie, ca oricum il schimbai la 12 luni.

                              Cred ca mai mult deranjeaza impredictibilitatea acelei indicatii.

                              Este un coleg pe grupul de Facebook care reseteaza singur contorul acela si schimba uleiul la 10.000 km. Sunt masini in state cu 4 ani si peste 150.000 km si merg foarte bine. Nu e din hartie motorul.

                              Eu zic sa mergi linistit la munca si sa faci cu masina exact ceea ce ai nevoie sa faci cu ea, ca este o unealta si de aceea ai cumparat-o. Pana acum nu ai nicio problema reala cu ea deci nu te mai consuma.

                              Odata iesita din garantie masina, eu as pune un Motul 0W30 ACEA C2 care e conform manualului si l-as schimba la an sau 10.000 km. Din pacate 5 ani esti legat de reprezentante.

                              Personal am problema ca plec periodic din tara cate 4 luni si las masina intr-un garaj si la orice masina as avea fac reviziile la 8-10 luni in loc de 12, ca aproape intotdeauna 12 luni se fac cand sunt plecat. Pierd multi bani asa dar am ulei proaspat tot timpul

                              Comment


                              • Originally posted by marvin42 View Post

                                Mie asta mi se pare cea mai graitoare dovada ca e un bullshit total ce se intampla aici. Absolut nimic din ceea ce semnezi / vezi in momentul in care faci testdrive / comanzi masina nu iti spune, direct sau indirect, ca exista posibilitatea sa fii nevoit sa schimbi uleiul la 2500 / 3000 / 5000km. Exista conceptul de conditii severe si-atat. Also, faptul ca acel algoritm cere un schimb de ulei mult mai devreme decat am fost invatati in decenii de motoare cu combustie interna ma face pe mine sa pun la indoiala fiabilitatea masinii. Or, la dracu, unul dintre motivele serioase pentru care lumea cumpara Honda e fiabilitatea dovedita in timp.

                                Revenind un pic la masina mea, am 2000km si pute joja aia simtitor. Daca ar mai fi aurolaci prin Bucuresti ca in anii '90, i-as gasi dimineata incercand sa ridice capota. Asta in conditiile in care in ultimii 700km am mers minim 500 la drum lung, maxim 100-110kmph si constant, iar in trafic aglomerat nu prea am treaba. Nu vreau sa ma gandesc ce s-ar fi intamplat daca as fi mers la birou zilnic cu masina, asa cum faceam cu civicul vechi. Si-apoi, hai sa punem problema si altfel - am luat un hatch misto, de 180cai. Acum ce fac, evit sa-l duc la 4000-5000rpm, daca vreau sa dau o tura mai fun pe la munte stau pe ACC la 80kmph, ca sa am grija sa nu omor 1000km dintr-o tura de 200? Sa fim seriosi.

                                Anyway, incerc sa nu ma mai gandesc la treaba asta, it is what it is. Astept o pozitie oficiala din partea dealerului cu privire la viata redusa a uleiului (cel putin in masina mea) si om vedea ce se mai intampla mai departe. Masina este excelenta din punctul meu de vedere, in toate privintele mai putin grija pentru ulei / motor si valoarea de revanzare.
                                Din cāte am citit eu, la aceste motoare este firesc să miroasă joja a benzina. Tehnologia folosită implica amestecarea unei cantități mici de benzina in ulei care apoi (teoretic) se evapora de la căldură.

                                Motorul nu mai funcționează īn parametrii normali cānd intră prea multa benzina, dar nu cred că este cazul aici.

                                Comment

                                Working...
                                X