Marvin42: '20 Honda Civic Sport Plus 1.5 I-VTEC Turbo CVT, Sonic Grey Pearl

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Da mult mai bine desigur.

    Comment


    • #32
      Am folosit doar AndroidAuto pana acum. Am banuit ca e de la cablu, l-am schimbat cu unul mai bun, parca e cam la fel.
      Nu sunt vibratii, mi se pare doar ca se aude un pic ciudat - sa zic, mai neclar si cu mai putine joase decat mi-as fi dorit. De exemplu, atat in mazda 3 cat si in XCeed, fiecare cu sistemul sau premium, se auzea mai pe gustul meu. Nu-i un capat de tara si nu e atat de rau, doar mi-ar fi placut sa se auda mai bine.

      Comment


      • #33
        Ce sursa audio ai? Adica de unde vine..muzica?
        Eu nu am folosit niciodata cablu (a se citi nu am folosit Apple Carplay - nu-mi surade ideea sa-mi bag tel la incarcat de 2-3 ori pe zi degeaba) si pe BT (care nu este mediul perfect de transmisie date) chiar nu pot sa ma plang de lipsa de claritate (asta e si principalul motiv pentru care nu m-am chinuit cu varianta pe cablu - poate o s-o incerc odata de curiozitate, sa vad ce diferente sunt).
        Legat de bass, nu este un sistem bass-heavy (lucru care nu este neaparat rau, intr-o lume de sisteme audio / casti care prioritizeaza joasele vs orice altceva) in schimb pe muzica ce are bass (de exemplu trance), odata ce urci volumul putin chiar se simte decent. Daca imi aduc aminte bine, sunt cu bass-ul spre peste 50%, cred ca pe la 75%. Oricum, asta cu bass-ul este discutabila si tine de preferintele fiecaruia si cu ce a fost obsinuit (eu de exemplu ascult muzica de vreo 10 ani folosind casti de monitorizare) insa la capitolul claritate nu ar trebui sa ai probleme daca sursa este buna (ceva format loseless).

        Comment


        • #34
          Muzica este stream de la Google Play Music (unele le am salvate in telefon, dar n-am sesizat diferente de calitate intre cele locale si cele online - am totul setat pe high quality in aplicatie). Best case scenario pentru "high quality" e 320kbps, ceea ce e "ok" dar nu e lossless :-).

          Transferul telefon - masina se face prin cablul USB. De-acord cu bass-ul / gusturi / preferinte. Pana acum am scazut inaltele putin si crescut medii si joase la fel de putin - parca 2 niveluri in fiecare directie. O sa am mai mult timp acum, de sarbatori, si revin cu info.

          In alta ordine de idei, ma apropii de finalul primului rezervor:
          * viteza medie 33kmph (mix, DN + oras)
          * consum mediu 7l/100km

          Am mers chill, dar nu ca un bosorog si am calcat-o pe coada pana pe la max 4000rpm. Mi se pare un consum excelent pana acum.

          Comment


          • #35
            Eu cred ca e dificil sa-ti dai seama intr-o masina din clasa compacte de diferentele intre 320kbps si lossless. Eu am facut mai multe teste pe sisteme de sunet $2000+ si nu am observat diferente.
            Poti incerca un cont trial la Tidal si sa cauti ceva la calitatea "Masters" ce sunt 96 kHz/24 bit si apoi compara cu aceiasi melodie din Google Play/Spotify/etc.

            Comment


            • #36
              Foarte de acord. La 320kbps pentru un sistem normal ar trebui sa nu fie nici o diferenta de calitate vs lossless.

              Comment


              • #37
                Azi am prins cateva melodii care s-au auzit foarte bine, apoi unele mai nasoale. Sunt aproape sigur ca-i o problema cu aplicatia - fie acel High quality e schimbat cand e semnal slab (desi am setat fix sa nu se intample asta) fie sursa originala (de unde a importat Google melodiile) nu e intotdeauna cea mai buna. Deci, ma declar fericit si la capitolul asta - probabil o sa imi cumpar albumele pe care chiar vreau sa le-ascult un pic mai bine .


                In alta ordine de idei, am facut plinul din nou astazi. Consumul mediu l-am spus mai sus (a ramas tot pe-acolo) - cel mai interesant e ca a consumat 5.8 la un drum de ~120km, mers cu traficul la limita amenzii (60/80 prin localitati, 90-110 pe DN1). Inca o data, sunt placut surprins de aspectul asta.
                Cutia este excelenta pentru un om care conduce ca mine, este de departe cea mai relaxanta experienta la volan pe care am trait-o - zgomotul este minim, accelereaza constant (mai mult sau mai putin in functie de cat o calci), cand o calci mai tare se duce ok. Trebuie doar sa accepti lag-ul convertizorului de cuplu (in prima faza) si ciudatenia specifica unui CVT (in general). Overall, masina ma face un sofer mult mai chill si asta-i un lucru bun :-).

                Sarbatori fericite tuturor!

                Comment


                • #38
                  Originally posted by marvin42 View Post
                  Overall, masina ma face un sofer mult mai chill si asta-i un lucru bun :-).

                  Sarbatori fericite tuturor!
                  Exact asta este si experienta mea si imi place.

                  Sarbatori fericite!

                  Comment


                  • #39
                    Am un greiere mic, mic de tot - se aude doar daca opresc muzica si doar intre 60-80kmph. E un soi de vibratie usoara care pacane cu o frecventa mare (but, again, abia sesizabil). Maine fac ordine prin masina, sper sa fie un gunoi mic prins pe undeva :-).

                    In rest, m-apropii de 1000km si sunt tare curios cati km o sa inceapa sa-mi arate indicatorul de ulei.

                    Comment


                    • #40
                      Legat de greieri, avea dreptate BBR91 . Cel din bord vine de la copexurile si tevile ce sunt la ventilatia pt picioare. Bagand mana pe acolo, am vazut ca sunt foarte libere in miscari. Nu stiu cum si unde se poate pune burete ca sa nu mai zdrangane.

                      marvin42 ce consum ai pe autostrada, la mers normal (130-140)? Incerc sa adun cat mai multe consumuri, pt ca eu ieri iar am scos pe buc-ploiesti la 140 pe acc, 8.8%, ceea ce mi se pare enorm. Efectiv cu orice benzina as merge si oricat de linistit, nu pot cobori sub 7-8.

                      Comment


                      • #41
                        Nu vibreaza conductele sau copexurile, ci unitatea de amestec din bord. Dar cum toate conductele sunt conectate la acea unitate, daca le misti se misca si unitatea respectiva si nu mai vibreaza cateva secunde. Nici eu nu mi-am dat seama pe unde sa pun niste buretei sa nu mai vibreze. Oricum face 2 minute la prima pornire pana se incalzeste.

                        Legat de consum, cu ACC la 130 eu am cam 7 L/100 km. Depinde de anvelope, vant, asfalt. Pe DNuri in jur de 6 si in oras 10. In mare. Si o medie pentru mine ar fi cam 8.5. Nu merg mult cu masina deci nu imi pasa prea tare.

                        Ma gandesc ca vine vara si o sa ma coc prin geamuri si am vazut ca pentru montarea foliilor trebuie data jos masca de usa si izolatia fonica care este o panza prinsa cu lipici. Si nu stiu cata incredere am in dorei s-o puna la loc cum era... greu cu masina noua.

                        Comment


                        • #42
                          Eu scot 7 acum iarna pe autostrada Timișoara - Margina, ACC și 140km/h. Vara scade la 6.4.

                          Maxim am avut 7.2 consum pe vara cānd am mers bucata de 80km autostrada mai alert, 160km/h.

                          Consum de 8.8 am de regula īn oraș deci ceva nu este īn regula la tine.

                          Eu am pus folii peste tot mai puțin parbriz evident și nu a fost nevoie sa dea jos vreo masca, se aplica frumos direct pe geam.

                          Comment


                          • #43
                            Multumesc pt raspunsuri. Mai supraveghez pana in primavara, si daca tot se mentine consumul, ma duc la ei sa vedem ce zic. Pt folie, nu trebuie data jos fata de usa. Du-te la llumar si o sa te rezolve baietii fara probleme. Si eu urmeaza sa pun folie pe fata si parbriz, pt ca da, vara e sauna in masina.
                            BBR91 Daca gasesti cumva locul unde sa plasam buretele, sa ne dai de stire).

                            Comment


                            • #44
                              Voi cauta undeva sa nu demonteze fetele de usi pentru folii. In Constanta am fost in 2 locuri si au zis ca ei demonteaza deci am evitat.

                              alexme24 daca imi dau seama iti spun dar nu mi-am mai batut capul. Zdrangane 2 minute la 1800 rpm si gata. Oricum va zic daca ii dau de cap.

                              Comment


                              • #45
                                Originally posted by BBR91 View Post
                                Voi cauta undeva sa nu demonteze fetele de usi pentru folii. In Constanta am fost in 2 locuri si au zis ca ei demonteaza deci am evitat.

                                alexme24 daca imi dau seama iti spun dar nu mi-am mai batut capul. Zdrangane 2 minute la 1800 rpm si gata. Oricum va zic daca ii dau de cap.
                                In mod normal nu se dau jos fetele de usi. Se desfac doar in partea de sus( spre geam). Acolo de scoate acea bagheta care dirijeaja geamul cand se ridica. Folia se masoara pe exterior, se decupeaza dupa exterior si apoi se pune pe interior.

                                Comment

                                Working...
                                X