Marvin42: '20 Honda Civic Sport Plus 1.5 I-VTEC Turbo CVT, Sonic Grey Pearl

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • proceed gt, cu putina negociere iese bine in pret.....si stai bine in ea dar tot civic sport plus as lua la mustata cu mazda 3...mazda 3 va fi in grada 100% in 2-3 ani, pt sotie

    bube au toate masinile, pe orice forum intri, fiecare are ceva...
    Honda Civic x 2020 1.5 182 CP

    Honda Civic IX 2015 1.8 142 CP

    Comment


    • Originally posted by marvin42 View Post
      I

      Apropo de plusuri si minusuri, ma tot uit la ce e pe piata si nu prea vad, nici dupa 18 luni aproape, o varianta mai buna overall. Daca vrei o pozitie faina la volan, putere ok si toate jmecheriile electronice (care mi se par excelente, apropo, n-as mai lua masina fara) e un 5d sport plus e varianta cea mai buna.
      Te referi la un Civic 5d cumva?

      Comment


      • Sigur, vizitator :-) .

        Comment


        • Eu am Civic 5d si pot sa spun ca pozitia la volan numai buna nu este...dar aceasa e cu totul si cu totul alta discutie.

          Comment


          • Wow, serios? Tot scaun cu reglaje electrice? Ce e neplacut la pozitie?

            Comment


            • fara reglaj electric, insa scaunele sunt la fel, doar ca varianta sport are reglajul acela electric iar eu nu il am. Ca sa conduc confortabil (ptr zona lombara a spatelui) trebuie sa las spatarul scaunului pe spate, si asta ma departeaza cu mainile de volan si de comenzi. Rezulta posibile reactii intarziate in trafic, plus ca iau mult din locul pasagerului din spate, aplecand asa mult spatarul pe spate.
              Colegul a avut varianta sport si iti poate da mai multe detalii despre scaune, insa nu a fost deloc multumit de reglaje.

              Comment


              • la facelift e mai ok, poti regla scaunul mai bine avand si reglaj pt partea din fata a sezutului
                Honda Civic x 2020 1.5 182 CP

                Honda Civic IX 2015 1.8 142 CP

                Comment


                • Mda, am sport plus, cu reglaje electrice si, intr-adevar, se poate ridica perna in partea din fata. Pacat ca-s asa diferente mari, la chestii atat de sensibile :-(.
                  Altfel, tot n-am AC. Nu stiu cand vin piesele, dupa ce trece canicula probabil.

                  Comment


                  • Intre timp am reusit sa rezolv cu AC-ul, am fost si in concediu, ne-am si intors, si-n plus i-am pus si gand rau (s-o vand) :-) .


                    Per total, dincolo de stresurile stupide de la inceput cu uleiul si alte bazaconii, ne-am inteles f bine cu masina. On the other hand, mi se pare un moment bun sa o vand - nu stiu cati bani as mai lua pe ea in 1-2 ani - si un moment bun sa iau o electrica. E trist ca Honda nu e in stare sa vanda o masina full electric compacta / subcompacta (macar Jazz-ul, daca nu ceva de dimensiunea Civic-ului), dar poate pana la urmatoarea achizitie isi revin si ei. Am invatat sa apreciez predictibilitatea Honda in ceea ce priveste detinerea unei masini si mi-ar placea sa combin cele doua lumi (Honda si EV-uri).

                    Poate ne-auzim la un jurnal atipic dupa ce fac schimbarea :-).

                    Comment


                    • da, ti-ai ales un moment f bun sa o vinzi. Si eu cred ca o vand pe a mea la anul, preturile la masinile second hand au crescut foarte mult. Ma gandesc sa o dau la buy back la noul Civic, (care va fi un full hibrid), dar nu stiu cand va fi disponibil ptr vanzare. Dealerul spunea ca va fi in aprilie 2022, dar daca cineva are informatii in acest sens este rugat sa imi spuna.

                      Comment


                      • Da, este un moment bun de vandut, sigur o dai cu pret mai bun acum decat ai lua in 2 ani. Ai ceva pe lista scurta, la electrica ma refer? Daca faci si concedii, nu ti-ar fi mai utila o versiune plug in ?
                        Honda Civic x 2020 1.5 182 CP

                        Honda Civic IX 2015 1.8 142 CP

                        Comment


                        • Ma scuzi, dar daca vrei masina plug-in hibrid aceasta este ptr oras, nu ptr concedii. Bateria se termina cam in o ora, (si asa se termina si consumul de 1-2%) si apoi treci exclusiv pe motorul termic. Cu motorul termic al unei ghibride vei polua si vei consuma chiar mai mult decat cu un motor termic conventional.
                          ptr concedii mai bine iti iei diesel..hibridele, la stadiul tehnologiei actuale, sunt pentru oras si nu ptr drumuri lungi, gen concedii.

                          Comment


                          • Va raspund amandurora la gramada, ca nu stiu sa dau quote din mai multe mesaje :

                            * a fost, intr-adevar, un moment f bun de a o vinde. Am luat aproape 80% din pretul inital, ceea ce la o masina luata de noua mi se pare excelent. Combinatia de chip shortage, km putini, pandemie, lipsa fonduri rabla clasic a jucat in favoarea mea (ma rog, a fost parte din ecuatie, poate ca altfel nu luam decizia acum deci na :-) )
                            * hibrida / plugin au fost pe lista. Dar, overall, la cum mergem noi, nu era o economie foarte mare (financiar vorbind), iar asta a fost un factor foarte important
                            * pentru concedii sunt mai multe variante. Daca e Grecia, probabil avion. Daca e vestul europei, sunt extrem de multe chargere publice, iar masina se reincarca 20-80% in ~25min (Citroen eC4). O sa trebuiasca sa mergem cu 100-110 in loc de 120-130 pe autostrada si, in general, mai chill. E o decizie asumata, prefer dezavantajul asta, dar sa pot incalzi masina remote, sa "alimentez" foarte ieftin acasa, etc.. Ca idee, la o tura buc - Tm, estimarea e de 8h30, din care 1h si-un pic pauze de incarcare. In cel mai rau caz, la nevoie pot imprumuta o masina de la dealer, contra cost (dar la un pret decent); ma indoiesc ca voi avea nevoie, insa.

                            Comment


                            • Repede te-ai miscat . Inteleg ca deja ai ales C4. Mi-ai trezit dracusorul sa ma uit cat as lua faceliftul meu cu 39k km ....
                              Honda Civic x 2020 1.5 182 CP

                              Honda Civic IX 2015 1.8 142 CP

                              Comment


                              • Originally posted by vizitator View Post
                                Ma scuzi, dar daca vrei masina plug-in hibrid aceasta este ptr oras, nu ptr concedii. Bateria se termina cam in o ora, (si asa se termina si consumul de 1-2%) si apoi treci exclusiv pe motorul termic. Cu motorul termic al unei ghibride vei polua si vei consuma chiar mai mult decat cu un motor termic conventional.
                                ptr concedii mai bine iti iei diesel..hibridele, la stadiul tehnologiei actuale, sunt pentru oras si nu ptr drumuri lungi, gen concedii.
                                nu. Categoric nu aveti dreptate. Aveti hibrida? Eu am, deja 10.000 km. Am mers prin toata Europa. E o masina de drumuri lungi. Si e hibrida.
                                Ex: CR-V 2,2 Diesel Executive 2012
                                Ex: CR-V Elegance WP NAVI 2.0 A/T
                                Now: CR-V Elegance e:HEV (hybrid)

                                Comment

                                Working...
                                X