Ma apropii si eu de a doua revizie, probabil voi implini 20.000 pana atunci. O sa incerc inca un rezumat cu bune si rele dupa 1.5 ani / 20k km :-).
Marvin42: '20 Honda Civic Sport Plus 1.5 I-VTEC Turbo CVT, Sonic Grey Pearl
Collapse
X
-
Pana la rezumat, am o problema - AC-ul pare ca nu functioneaza pe partea soferului. Problema e mult mai nasoala dupa ce masina a stat in soare, pentru ca mult, mult timp dupa nu se face racoare deloc. Intra ceva aer rece pe partea dreapta, insa gura de ventilatie din stanga + centru stanga basically ma umplu cu aer cald. Ati patit si voi? Daca da, de la ce a fost si cat de repede au rezolvat in service?
Din ce-am inteles poate fi:
* insuficient lichid de racire => se raceste doar partial aerul din dreapta si deloc cel din stanga
* o problema la amestecul de aer => cumva "stanga" e blocata cu un mix cu foarte putin aer rece
Incerc sa ajung curand in service ptr diagnoza. Am si-un OBD scanner, poate arunc un ochi maine daca e vreo eroare.
Comment
-
Originally posted by marvin42 View PostAm ridicat-o astazi. Impresii la cald, dupa 250km pe DN-uri si in trafic bara la bara:
Ce m-a dezamagit partial:
* sistemul audio - ma asteptam sa fie mai WOW, nu stiu care-i problema. Imi vine greu sa cred ca se aude atat de rau, deci banuiesc ca e ceva - suspectii principali sunt cablul USB sau ceva setari stupide in telefon. O sa sap maine.
* unul dintre stopuri s-a aburit la extremitatea superioara (zona fara lumina de "deasupra"). Am vazut ca au mai patit-o si alti colegi, nu ma agit pe tema asta
De aceea mă chinui să-mi fac playlist-uri pe stick cu melodiile preferate, în funcţie de traseul pe care-l am de parcurs. Este maximul de calitate pe care-l poţi obţine de la acest sistem.
Şi eu păţesc să găsesc aburite lămpile din spate, acolo unde nu sunt becuri - însă parcarea mea de reşedinţă este pe malul unui lac, iar problema se manifestă în condiţii de umiditate foarte mare şi de temperaturi scăzute (sub 20 grade) sau de diferenţe mari de temperatură de la zi la noapte şi invers. Oricum, lămpile de pe spate nu se abureau la Primera în condiţii identice.
Comment
-
Radioul se aude "jalnic" (comparativ cu un fişier audio de calitate bună spre foarte bună) şi datorită faptului că este o transmisie în FM afectată de diverşi factori, inclusiv de antena mult prea mică. În schimb, un fişier audio redat de pe un stick nu este afectat de factorii externi, acolo calitatea audio depinde de codarea fişierului. Un fişier FLAC bine făcut, convertit în MP3 cu compresie cât mai mică (deloc, dacă s-ar putea), se va auzi excelent, mai ales dacă başii şi înaltele sistemului audio sunt setate undeva pe la 70% sau peste. Am melodii care se aud atât de bine, încât dau impresia că maşina este dotată cu subwoofer, fără exagerare.
Depinde şi de genul muzical - una este să asculţi muzică simfonică şi alta este să te delectezi cu un techno sau goa.
Totuşi, sistemul audio nu este unul premium, denumirea asta e dată strict din raţiuni de marketing. Nici cel Bose de pe Mazda 3 nu mi se pare "best of the best", însă, comparativ cu Civic-ul, postul de radio se aude mai bine.
Aplicaţii online nu am încercat, nici să redau muzică prin bluetooth de pe telefon. TuneIn este compatibil cu Android Auto, cine are abonament cu date mobile nelimitate poate încerca.
Comment
-
Originally posted by PSC View PostTotuşi, sistemul audio nu este unul premium, denumirea asta e dată strict din raţiuni de marketing. Nici cel Bose de pe Mazda 3 nu mi se pare "best of the best", însă, comparativ cu Civic-ul, postul de radio se aude mai bine.
O data pentru ca are partea de frecvente joase acoperita si a doua, mai important, ca acustica a fost luata in calcul de la inceputul procesului de design a caroseriei. Trecand peste claritate, volum, chestii de genul, este singura masina pe care am avut-o pana acum (dar sunt sigur ca exista si altele) la care pot sa am si muzica data tare si sa port o conversatie cu pasagerul din dreapta, fara sa tip. Senzatia este chiar faina, esti invaluit de muzica insa nu "asaltat".
Trecand la subiectul calitate audio pe Radio, problema principala este calitatea execrabila a sursei. Pe FM nu veti avea in vecii vecilor calitate audio, de asta s-a inventat DAB.
Comment
-
Bine ai revenit, @Closchutza. Sunt si masini (inclusiv Mazda 3) la care se aude muult mai bine pe radio FM decat la Honda. Tu, care ai Mazda 3, stii asta mai bine decat mine. Eu doar am fost la test drive , am testat sunetul pe radio, si fara drept de tagada se aude muult mai clar decat la Civic.
Intre timp s-a lansat Honda Civic 10 (in SUA si Asia) si vad ca toti care le testeaza spun ca s-a imbunatatit simtitor confortul scaunelor si calitatea sunetului din boxe. Deci au remarcat si altii ca la Civic 10 sunetul nu e chiar asa cum ar trebui..
Comment
-
Originally posted by vizitator View PostTu, care ai Mazda 3, stii asta mai bine decat mine. Eu doar am fost la test drive , am testat sunetul pe radio, si fara drept de tagada se aude muult mai clar decat la Civic.
Traiasca Apple Music (si alte aplicatii de genul), ascult ce vreau, cand vreau, la o calitate de N ori mai buna decat pe radio (unde N - > infinit).
Comment
-
Apropos de caliatea sunetului, am descarcat niste melodii ale formatiei mele preferate (Depeche Mode) de pe internet pe telefonul mobil, in format mp3, si apoi le-am ascultat la sistemul audio al masinii (dupa ce in prealabil am conectat telefonul la masina prin bluetooth). Ce pot sa spun, se aude si mai prost decat pe radio....
Comment
-
Eu mazda 3 am testat ambele variantei, cu Bose si fara. Cum nu eram pregatit sa testez muzica, am pus radio si nu am vazut diferente . Totusi ceva imi zice ca la radio online sau aplicatii de muzica sistemul Bose isi face simtita prezenta si e peste "sistemul premium Honda". Eu personal folosesc Spotyfy cu listele mele de preferinte si radio dau doar de pe Tune In, my Free Radio si Live Online. Pe bluetooth se aude o idee mai slab dar conectat cu cablu e decent si daca instalezi in telefon si o aplicatie tip egalizator sunet, deja te poti juca mult mai amplu cu setarile. Pana la urma , sunetul si perceptia lui e subiectiva .
Comment
-
In principiu sunt de-acord, dupa 22k km - muzica e "ok", nu "premium". Din pacate problema cu AC-ul e inca prezenta si e o perioada absolut oribila sa ai asemenea probleme. Astept sa vina piesele, voi schimba compresorul + radiatorul pe garantie.
Apropo de plusuri si minusuri, ma tot uit la ce e pe piata si nu prea vad, nici dupa 18 luni aproape, o varianta mai buna overall. Daca vrei o pozitie faina la volan, putere ok si toate jmecheriile electronice (care mi se par excelente, apropo, n-as mai lua masina fara) e un 5d sport plus e varianta cea mai buna.
Daca suporti o pozitie mai de autobuz (nu neaparat inconfortabila, dar mai ridicata) sau daca iti place stilul asta "crossover", daca vrei garda la sol mai buna, daca vrei garantie mai lunga, atunci mai degraba un xceed 1.6 TGDI.
Comment
Comment