Marvin42: '20 Honda Civic Sport Plus 1.5 I-VTEC Turbo CVT, Sonic Grey Pearl
Collapse
X
-
Yeah. Si am gresit, la conditii severe e limita 6 luni in loc de un an. O sa-i intreb cand merg pentru verificarea de 1000km.
-
Daca porneste de la 10.000 este teapa pentru ca sistemul stie sa diferentieze regimurile de exploatare si sa ajusteze intervalul ramas functie de acestea. Acesta trebuie sa porneasca de la valoarea maxima, 20.000 si nu de la o valoare deja ajustata pentru ca sfarsesti prin a avea intervale de service dublu-ajustate si revizii la cateva mii de km.
Leave a comment:
-
Intervalul de service este, in general, 20.000km sau 1 an. In cazul particular al uleiului si filtrului de ulei, intervalul este atunci cand iti spune masina ca este - el variaza in functie de regimul in care e condusa. Pare ca la mine porneste de la 10000km, ceea ce corespunde setarii pentru folosire in conditii severe.
Numerele astea sunt valabile pentru toate motoarele benzina turbo din gama Honda. De fapt, daca te uiti in cartea service pe care ai primit-o cu masina, le poti vedea pe toate trecute (pentru toate modelele, e o carte universala).
Leave a comment:
-
Scrie, totusi niste date actualizare despre civic 1.5 T! Ma refer la interval service!
Leave a comment:
-
Multumesc pentru info re: vibratii. Se aude f putin daca e liniste si deloc cu muzica pornita, deci nu-mi fac griji.
Azi am primit si prima informatie de la indicatorul de viata a uleiului - 8700km remaining, dupa 900km rulati.
Leave a comment:
-
Originally posted by BBR91 View PostVoi cauta undeva sa nu demonteze fetele de usi pentru folii. In Constanta am fost in 2 locuri si au zis ca ei demonteaza deci am evitat.
Leave a comment:
-
Voi cauta undeva sa nu demonteze fetele de usi pentru folii. In Constanta am fost in 2 locuri si au zis ca ei demonteaza deci am evitat.
Leave a comment:
-
Multumesc pt raspunsuri. Mai supraveghez pana in primavara, si daca tot se mentine consumul, ma duc la ei sa vedem ce zic. Pt folie, nu trebuie data jos fata de usa. Du-te la llumar si o sa te rezolve baietii fara probleme. Si eu urmeaza sa pun folie pe fata si parbriz, pt ca da, vara e sauna in masina.
Leave a comment:
-
Eu scot 7 acum iarna pe autostrada Timișoara - Margina, ACC și 140km/h. Vara scade la 6.4.
Maxim am avut 7.2 consum pe vara cānd am mers bucata de 80km autostrada mai alert, 160km/h.
Consum de 8.8 am de regula īn oraș deci ceva nu este īn regula la tine.
Eu am pus folii peste tot mai puțin parbriz evident și nu a fost nevoie sa dea jos vreo masca, se aplica frumos direct pe geam.
Leave a comment:
-
Nu vibreaza conductele sau copexurile, ci unitatea de amestec din bord. Dar cum toate conductele sunt conectate la acea unitate, daca le misti se misca si unitatea respectiva si nu mai vibreaza cateva secunde. Nici eu nu mi-am dat seama pe unde sa pun niste buretei sa nu mai vibreze. Oricum face 2 minute la prima pornire pana se incalzeste.
Legat de consum, cu ACC la 130 eu am cam 7 L/100 km. Depinde de anvelope, vant, asfalt. Pe DNuri in jur de 6 si in oras 10. In mare. Si o medie pentru mine ar fi cam 8.5. Nu merg mult cu masina deci nu imi pasa prea tare.
Ma gandesc ca vine vara si o sa ma coc prin geamuri si am vazut ca pentru montarea foliilor trebuie data jos masca de usa si izolatia fonica care este o panza prinsa cu lipici. Si nu stiu cata incredere am in dorei s-o puna la loc cum era... greu cu masina noua.
Leave a comment:
-
Legat de greieri, avea dreptate
Leave a comment:
-
Am un greiere mic, mic de tot - se aude doar daca opresc muzica si doar intre 60-80kmph. E un soi de vibratie usoara care pacane cu o frecventa mare (but, again, abia sesizabil). Maine fac ordine prin masina, sper sa fie un gunoi mic prins pe undeva :-).
In rest, m-apropii de 1000km si sunt tare curios cati km o sa inceapa sa-mi arate indicatorul de ulei.
Leave a comment:
-
Azi am prins cateva melodii care s-au auzit foarte bine, apoi unele mai nasoale. Sunt aproape sigur ca-i o problema cu aplicatia - fie acel High quality e schimbat cand e semnal slab (desi am setat fix sa nu se intample asta) fie sursa originala (de unde a importat Google melodiile) nu e intotdeauna cea mai buna. Deci, ma declar fericit si la capitolul asta - probabil o sa imi cumpar albumele pe care chiar vreau sa le-ascult un pic mai bine .
In alta ordine de idei, am facut plinul din nou astazi. Consumul mediu l-am spus mai sus (a ramas tot pe-acolo) - cel mai interesant e ca a consumat 5.8 la un drum de ~120km, mers cu traficul la limita amenzii (60/80 prin localitati, 90-110 pe DN1). Inca o data, sunt placut surprins de aspectul asta.
Cutia este excelenta pentru un om care conduce ca mine, este de departe cea mai relaxanta experienta la volan pe care am trait-o - zgomotul este minim, accelereaza constant (mai mult sau mai putin in functie de cat o calci), cand o calci mai tare se duce ok. Trebuie doar sa accepti lag-ul convertizorului de cuplu (in prima faza) si ciudatenia specifica unui CVT (in general). Overall, masina ma face un sofer mult mai chill si asta-i un lucru bun :-).
Sarbatori fericite tuturor!
Leave a comment:
-
Foarte de acord. La 320kbps pentru un sistem normal ar trebui sa nu fie nici o diferenta de calitate vs lossless.
Leave a comment:
Leave a comment: