Marvin42: '20 Honda Civic Sport Plus 1.5 I-VTEC Turbo CVT, Sonic Grey Pearl

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Aproximatix 2 saptamani.

    Comment


    • in ultima saptamina am avut un singur drum mai lung. motorul se adude exceptional( parca mai silentios) , de mers merge de rupe, consumul este ok . am resetat si trip A si B . nu a mai scazut de la 110 zile. orice ar fi intervaul pana la revizie de 120 initial m-a speriat . mai urmaresc - mai studiez si va tin la curent . in weekend am programat drum de 200km.

      Comment


      • colegul meu a lovit bandoul de la aripa cel de jos - negru. ( de obicei conduce un A6 riidcat pe perne la maxim) de o bordura . s-a pus usor la loc DARRR clemele de prindere de jos erau deja ruginite( cam devreme dupa 18 luni) . a doua zi am constatat ca am pierdut pe drum si geamul de la semnalizatorul de aripa. acum am alte intrebari: de ce a cazut atat de usor si ce lagatura este intre bandoul de protectie de jos si lampa de pe aripa. de ce nu a cazut atunci pe loc ci dupa citeva ore. p.s. nu stiu unde l-am pierdut imi poate spune cineva cum se numeste si de unde il pot achizitiona( semnalizatorul ca geamul putin probabil sa-l gasesc separat). Click image for larger version

Name:	WhatsApp Image 2020-10-07 at 09.29.24.jpeg
Views:	213
Size:	52.8 KB
ID:	872514
        Attached Files

        Comment


        • Aripa e cumva zgariata (coltul dreapta sus al pozei), sau e doar o reflexie?

          Comment


          • Originally posted by IB View Post
            Aripa e cumva zgariata (coltul dreapta sus al pozei), sau e doar o reflexie?
            parcata linga una unora cu termopane, intrebat daca-i deranjeaza. gasit masina zgariata.

            Comment


            • Originally posted by adiwarp View Post
              in ultima saptamina am avut un singur drum mai lung. motorul se adude exceptional( parca mai silentios) , de mers merge de rupe, consumul este ok . am resetat si trip A si B . nu a mai scazut de la 110 zile. orice ar fi intervaul pana la revizie de 120 initial m-a speriat . mai urmaresc - mai studiez si va tin la curent . in weekend am programat drum de 200km.
              mi-a mai venit inima la loc. am facut drumul de 200 km ( Ploiesti - Brasov si retur) nu a mai scazut de la 110 zile ramase. deci trag o concluzie: algoritmul Honda functioneaza si/cu intregistrarile de la TRIP , anormal zic eu. setarile de la Trip ar trebui sa fie numai pentru sofer- sa stie si sa-si planifice anumite actiuni. resetarea TRIP n-ar trebui sa aiba nicio legatura cu km rulati, in ce interval si in ce mod de condus.

              Comment


              • Originally posted by adiwarp View Post

                parcata linga una unora cu termopane, intrebat daca-i deranjeaza. gasit masina zgariata.
                Probabil tot ei ti-au lovit si lampa din bara.

                Comment


                • Cu o maaaare întârziere faţă de posibilităţile de a alege ale iniţiatorului, menţionez şi eu că Civic 5D al meu, Sport Plus, însă fără facelift, cu CV manuală, a fost maşina câştigătoare doar în urma vizionării unui simplu clip pe YouTube. "Simplu clip" - adică fără niciun cuvânt rostit, doar filmarea cu o cameră montată pe capul şoferului. Nu se auzea nimic altceva decât sunetele maşinii în timpul rulării. Am considerat acel clip cel mai bun promo făcut vreodată unei maşini şi cel mai corect.
                  Totuşi, ca să nu zic că am ales doar cu inima, am comparat şi alte maşini. Cu ocazia asta am aflat cine vrea să vândă cu adevărat şi cine nu.
                  Fără să doresc a face reclamă, fără să am vreun interes patrimonial sau de oricare altă natură, însă singura reprezentanţă care a vândut acest produs - autovehicul - 100% corect a fost Asko.
                  Eu am cumpărat-o de la Chiajna, însă şi de cei din Giuleşti am fost extrem de mulţumit.

                  Bun, ajunge cu arătura, hai din nou pe şosea. Deci, în octombrie 2019 am ales dintre:
                  - Mazda 3: n-au avut sedan la test, doar hatchback, nu m-am împăcat cu caroseria. De asemenea, nu m-am împăcat cu pedala de acceleraţie prinsă în podea, după 10 minute de condus mă durea laba piciorului. Altfel, este o maşină foarte bună şi pe care o admir zilnic, fiind a unui vecin;
                  - Kia Proceed: alături de Civic 5D, a fost singura maşină în care m-am simţit cu adevărat confortabil la volan, din care nu mai voiam să cobor. Însă Proceed nu era disponibilă la test drive;
                  - Ford Focus: de asemenea, indisponibil la test drive, iar pentru cumpărare trebuia să achit avansul, urmând ca maşina să intre în fabricaţie după aceea. Motiv invocat: nu există configuraţii (echipări) fixe, ele fiind 100% personalizate pe nevoile clientului. Dintre personalizări, se puteau alege inscipţionarea semnăturii posesorului undeva pe bord, sau a numerelor de înmatriculare pe oglinzile exterioare.

                  Singurele maşini cu care am putut face de 2 ori test drive au fost Mazda 3 şi Civic-ul. La Civic nu am avut limită de km, ci doar de timp, astfel că am putut testa maşina în aproape toate condiţiile, inclusiv drum betonat ca vai de el, autostradă, trafic urban.
                  Am ales Civic-ul şi nu regret.
                  Cel mai mare minus al maşinii este garda la sol joasă; poate fi un mare impediment atunci când, în minunata noastră capitală, dai de o moviliţă în asfalt formată de roţile autobuzelor. Adrenalina creşte la maxim când vezi gâlma şi ştii că e maşina joasă, din fericire nu am lovit-o până acum pe dedesubt. Pe de altă parte, urcarea şi coborârea sunt puţin mai greoaie, eu fiind mai înalt. Dar aceste micuţe chinuri dispar instantaneu odată ce mă aflu în faţa volanului (sau în spatele lui, cum greşit se spune).

                  Alte detalii nu mai adaug, ele sunt în jurnalul meu de bord.
                  Doar mai menţionez un singur lucru: culoarea din titlul topicului. La primul contact vizual nu mi-a plăcut deloc. Al doilea contact vizual a fost în Grecia, maşina aparţinând unui elveţian. Atunci m-am îndrăgostit şi mai tare de acest model.
                  A mea este Polished Metal Metallic, a fost ultimul model Sport Plus cu cutie manuală disponibil în România, n-am mai avut cum să aleg culoarea. Totuşi, bine că nu e argintie (Lunar Silver Metallic), acea culoare o "aruncă" în marea masă a maşinilor argintii.

                  Lampa aceea nu este de semnalizare, ci de gabarit.

                  Comment


                  • Originally posted by IB View Post

                    Probabil tot ei ti-au lovit si lampa din bara.
                    Sigur.

                    Comment


                    • @PSC: ma bucur ca iti place masina...la test-drive si eu m-am indragostit de ea, am cumparat-o, dar dupa primul drum lung mi-am revenit cu picioarele pe pamant. Practic nu imi plac urmatoarele:
                      -scaunele spartane care imi dau dureri lombare la drum lung
                      -insonorizarea spartana, pe la 100km/h huruie parca e Logan (cand merg pe A1)
                      -luminile chioare pe timp de noapte.
                      Daca la face-lift au reusit sa rezolve aceste 3 probleme, intr-adevar poti spune ca e o masina reusita.

                      Comment


                      • Originally posted by vizitator View Post
                        @PSC: ma bucur ca iti place masina...la test-drive si eu m-am indragostit de ea, am cumparat-o, dar dupa primul drum lung mi-am revenit cu picioarele pe pamant. Practic nu imi plac urmatoarele:
                        -scaunele spartane care imi dau dureri lombare la drum lung
                        -insonorizarea spartana, pe la 100km/h huruie parca e Logan (cand merg pe A1)
                        -luminile chioare pe timp de noapte.
                        Daca la face-lift au reusit sa rezolve aceste 3 probleme, intr-adevar poti spune ca e o masina reusita.
                        Scaunele sunt chiar ok - mai ales lăsate în poziția cea mai joasă - și tind să cred că nu-s subiectiv având în vedere feedbackul pasagerilor din dreapta și a altor posesori de civic x, după drumuri lungi. Când îl ridici mai sus șezutul pare că se deformează aiurea.

                        La spătar n-am ce reproșa. Posibil să fie o particularitate pt tine?

                        Cu insonorizarea sunt de acord! Am facelift care cică ar fi mai silențioasă dar tot mă deranjează. Cred că ține și de anvelope. Abia aștept să aud diferența când trec de pe Primacy 4 pe Crossclimate+ ...de la 71-72 la 68-69db.

                        Luminile mi se par excepționale pe timp de noapte. Schimbarea automată a fazei funcționează aproape perfect. Ai testat LED sau ... ?

                        Comment


                        • am lumini cu halogen, si parca si cele de Logan bat mai bine. Nu recomand sub nicio forma Civic X cu becuri pe halogen, sunt extrem de chioare. Chiar si cu Osram Night Breaker nu e mare diferenta fata de baza. Aproape ca imi vine sa merg in permanenta cu faza lunga.
                          Tu, avand scaune cu suport lombar reglabil electric te cred ca esti mai multumit, dar cele fara suport lombar crede-ma ca sunt groaznice. Am pus si tineri de sub 30 de ani pe scaunul pasagerului, si nu au rezistat la drum lung. Am tras pe dreapta sa le pun o perna lombara la scaun.
                          Spatarul as fi vrut sa aiba mai multa sustinete laterala

                          Comment

                          Working...
                          X