Marvin42: '20 Honda Civic Sport Plus 1.5 I-VTEC Turbo CVT, Sonic Grey Pearl

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by bobescu25 View Post
    După mine este simplu, și cred că confirma o bănuială a mea. In Romania, autoklass, după schimbarea uleiului face un switch pe rulare condiții severe a mașinii pentru a face bani din serviceuri. In cartea mașinii exista un Asterix unde spune că īn condiții severe schimbul de ulei se face la 10000 km (la jumătate) sau cānd se aprinde martorul de schimb ulei. Bănuiala mea este că dim fabrica a venit pe setări normale fara condiții severe. La primul schimb au activat condiții severe, din moment ce ai spus că nu ai schimbat comportamentul de mers. Eu am un comportament chill de condus și maxim am prins 9300 km intre schimburi pe 60%urban 40% extra sau aprox.
    Acuma nu zic, e ok sa schimbi devreme uleiul, dar macar sa fie transparenți, să lase la latitudinea clientului, să ii explice că e ok sa īl schimbe la 10.000. mie personal mi se pare decent un schimb la 10-12 k, in condițiile in care merg normal cu mașina și nu mă dau la ea decat f rar. Schimburi de ulei la 5-7000 km , după cum am mai auzit că mai cere mașina la unii sunt forțate după mine, și nu cred că cei īn cauză au mers cu ea preponderent pe circuit.
    credeti ca este reversibila schimbarea la din "rulare in conditii severe " la " rulare in conditii normale" ? cui sa cer asta? cei de la Service la revizia 2 mi-au spus ca nu stiu despre o astfel de setare ( poate chiar nu stiau). si eu zic ca este normala schimbarea la 10.000 km a uleiului , cu unul bun , etc ( am avut numai dieseluri cu 1 singura exceptie ) si niciodata nu am avut probleme cu motoarele.

    Comment


    • Originally posted by adiwarp View Post

      am facut revizia 2 . prima surpriza NEPLACUTA - dupa resetarea facut din bordul masinii unde s-au bifat schimburile de ulei,filtre etc masina arata 120 zile pana la urmatoarea revizie. adica 4 luni (/diferit de 1 an ca sa nu mai zic de cei 20.000 km). a doua surpriza NEPLACUTA - de la Brasov la Ploisti numarul de zile a scazut la 110 !!!! ori eu sunt cel mai prost sofer din lume dar in ritmul asta o sa ajung sa-mi fac revizia pana in primul sens giratoriu und eintorc sa merg la service. HELP ME ....
      Inainte de toate,cati km are masina?
      Apoi, din cate imi aduc aminte de la Civic (care tot in zile era) tot ce trebuie sa faci este sa resetezi tot ceea ce s-a schimbat si ar trebui sa vezi 340 zile afisat, imediat dupa resetarea ultimului element. Daca ceva ramane neresetat, intervalul este mai mic. Daca ceva a fost schimbat in trecut si neresetat, la fel, intervalul este mai mic.
      In cazul tau, ce s-a schimbat la revizie? Ai vazut cu ochii tai ca s-a facut resetarea corect? Pentru fiecare dintre elementele schimbate? Intreb pentru ca eu am vazut mecanic care nu stia sa faca asta si evident, de vina era masina.

      Comment


      • Originally posted by adiwarp View Post

        credeti ca este reversibila schimbarea la din "rulare in conditii severe " la " rulare in conditii normale" ? cui sa cer asta? cei de la Service la revizia 2 mi-au spus ca nu stiu despre o astfel de setare ( poate chiar nu stiau). si eu zic ca este normala schimbarea la 10.000 km a uleiului , cu unul bun , etc ( am avut numai dieseluri cu 1 singura exceptie ) si niciodata nu am avut probleme cu motoarele.
        Setarea de conditii asta este o bănuială a mea, nu am fost niciodată langa mecanici cānd au făcut resetarea. Am sa cer acum, īn vreo săptămānă sunt programat la schimb ulei. La 24.500 aprox, sau 10.500 de la ultimul schimb din martie. Este al treilea schimb de cānd am mașină.
        La mine counterul este in km, și după fiecare schimb, cam 800 - 1000 km , counterul e cu ..., Apoi īmi arată cam 7-8000 km. Aprox la fel și că și la cei cu zile. Din ce am vb cu posesori și din ce am citit, cam la toată lumea e la fel, 160-180 zile sau 6-8000 km. Asteroixul din carte , pentru condiții severe este la 10.000 km sau jumătate, 7-8000 km, nu īnseamnă nici măcar condițiile severe din carte.

        Comment


        • La mine dupa revizie (care la mine insemna ulei, f.ulei, filtru cabina, filtru aer motor, toate resetate corespunzator) mereu am avut 360, care se traduceau in ~11.000km. Functie de cat dura sa fac acei km, atat dura pana se consumau cele 360 zile. Dupa ultima revizie, din motive de Covid, am facut mai putini km pe luna => cele 360 scadeau in mod calendaristic.

          Comment


          • Asa e si la mine, bobescu25 .

            Comment


            • Originally posted by closchkutza View Post

              Inainte de toate,cati km are masina?
              Apoi, din cate imi aduc aminte de la Civic (care tot in zile era) tot ce trebuie sa faci este sa resetezi tot ceea ce s-a schimbat si ar trebui sa vezi 340 zile afisat, imediat dupa resetarea ultimului element. Daca ceva ramane neresetat, intervalul este mai mic. Daca ceva a fost schimbat in trecut si neresetat, la fel, intervalul este mai mic.
              In cazul tau, ce s-a schimbat la revizie? Ai vazut cu ochii tai ca s-a facut resetarea corect? Pentru fiecare dintre elementele schimbate? Intreb pentru ca eu am vazut mecanic care nu stia sa faca asta si evident, de vina era masina.
              salut. masina are acum putin peste 30.000 KM. la revizia 2 am stat linga mecanic ( multumesc pe acesta cale Honda Brasov pentru transparenta de care n-am avut parte la Ploiesti la revizia 1) . mi-a aratat fiecare resetare ( care a inceput aratand 90 zile !!! si a urcat la 120 zile !!! dupa resetarea tuturor parametrilor). la revizia 1 am avut incredere oarba si se pare ca mi-a fost inselata din prostie ( nu cred) sau din smecherie ( incep sa cred). \

              Comment


              • Originally posted by closchkutza View Post
                La mine dupa revizie (care la mine insemna ulei, f.ulei, filtru cabina, filtru aer motor, toate resetate corespunzator) mereu am avut 360, care se traduceau in ~11.000km. Functie de cat dura sa fac acei km, atat dura pana se consumau cele 360 zile. Dupa ultima revizie, din motive de Covid, am facut mai putini km pe luna => cele 360 scadeau in mod calendaristic.
                exact asta reclam. dupa revizie mi-au fost indicate 120 zile !!!!! , de la Brasov la Ploiesti ( 90 minute- rulaj normal ) am pierdut 10 zile!!!! ( pe drum).

                Comment


                • Originally posted by bobescu25 View Post

                  Setarea de conditii asta este o bănuială a mea, nu am fost niciodată langa mecanici cānd au făcut resetarea. Am sa cer acum, īn vreo săptămānă sunt programat la schimb ulei. La 24.500 aprox, sau 10.500 de la ultimul schimb din martie. Este al treilea schimb de cānd am mașină.
                  La mine counterul este in km, și după fiecare schimb, cam 800 - 1000 km , counterul e cu ..., Apoi īmi arată cam 7-8000 km. Aprox la fel și că și la cei cu zile. Din ce am vb cu posesori și din ce am citit, cam la toată lumea e la fel, 160-180 zile sau 6-8000 km. Asteroixul din carte , pentru condiții severe este la 10.000 km sau jumătate, 7-8000 km, nu īnseamnă nici măcar condițiile severe din carte.
                  convertind in km cele 110 zile care mi-au mai ramas sa zic ca urmatorul schimb va fi la 5000 km. repet- condus normal 50% ora-50% extraurban. sau poate am eu ceva cu stilul de conducere si trebuie sa-l schimb. mai urmaresc ce se intampla dar iau in calcul renuntarea la garantia Honda urmand sa efectuez mentenanta cum ma taie capul si cu ulei de care vreau eu ( adus de afara in principal) sau chiar vinzarea masinii si inlocuirea cu o alta unde sa am transparenta verificarilor si costurilor periodice.

                  Comment


                  • Originally posted by adiwarp View Post

                    am facut revizia 2 . prima surpriza NEPLACUTA - dupa resetarea facut din bordul masinii unde s-au bifat schimburile de ulei,filtre etc masina arata 120 zile pana la urmatoarea revizie. adica 4 luni (/diferit de 1 an ca sa nu mai zic de cei 20.000 km). ..
                    Ceva este putred: ar trebui sa iti arate 365 zile, doar ca acestea trec mult mai repede decat zilele normale.
                    Sa iti scada 10 zile din intervalul pana la revizie ptr un singur drum se poate intampla...desi si aici parca e cam trasa de par. Mie imi scad 2-3 zile dupa un drum de 220 km, dar nu 10...

                    Comment


                    • Originally posted by adiwarp View Post

                      exact asta reclam. dupa revizie mi-au fost indicate 120 zile !!!!! , de la Brasov la Ploiesti ( 90 minute- rulaj normal ) am pierdut 10 zile!!!! ( pe drum).
                      Daca se conecteaza laptopul de diagnoza la masina se pot vedea toate counterele pe care masina le urmareste. Cel mai probabil la tine ceva in trecut nu a fost resetat, desi a fost schimbat. Vezi la reprezentanta cu ei, nu inteleg de ce nu ai plecat de acolo asa iar ei cum te-au lasat sa pleci asa.
                      vizitator : masina nu arata niciodata 365 zile (ci 360) si nu scade altfel decat din 10 in 10 pana la 30 zile. De la 30 in jos va scadea multiplu de 1.

                      Comment


                      • la mine scade si cu mai putin de 10 zile, (este disel). Daca ar scadea din 10 in 10 zile si numaratoarea inversa ar incepe de la 360 zile, inseamna ca in permanena numarul de zile ramase pana la revizie ar f multiplu de 10. Iar asta nu e adevarat, am avut si zile mai mari de 30 care nu se termina in 0.
                        Oricum, in 13 zile trebuie sa fac revizia si voi monitoriza mai atent cum scad zilele pana la revizie.

                        Comment


                        • La mine, masina nu a aratat niciodata 365 sau 360 zile,indiferent daca s-au resetat toate sau s-a pus laptopul pe ea. La inceput imi arata 180 zile, cand mergeam foarte mult. Acum cu pandemia, drumurile s-au redus iar la ultimele doua schimburi numarul de zile a urcat la 290 zile. Mai sus nu urca. De coborat......nu coboara din 10 in 10 zile, ci mult mai mult.

                          Comment


                          • aurelian.paratu : pai e normal, pentru ca tu faci mult mai multi km pe luna fata de medie.
                            Hai s-o luam logic, daca intervalul default este 360 zile / 20.000km iar tu faci 4000km pe luna (o cifra aruncata la nimereala, nu stiu exact cati km faci tu pe luna), cifra pe care masina o stie deja pe baza calculelor deja efectuate = > imediat dupa revizie vei avea ~150 zile afisat. Asta pentru ca masina stie chiar si dupa reset ca tu ai o medie de 133.3km pe zi si face calculul bazat pe cifra asta si asta iti afiseaza.
                            In cazul tau, 180 zile valoare de start inseamna ~110km/zi. Nu cam atat faceai, in medie, in periodele pre-pandemie?

                            Comment


                            • ba da. Tocmai. Dar in mod normal, cand dai reset, ar tb ca masina sa ia totul de la zero. N ar tb sa se mai raporteze la ce a fost inainte. Eu asa o vad. Si inca o chestie.....scaderea de la 180 zile la 60 zile aparea dupa prima 1000 km. Brusc. Ceea ce nu e ok. Eu asa cred.

                              Comment


                              • Resetarea dupa revizie doar marcheaza ca anumite elemente au fost schimbate la momentul X, nu sterge nici un fel de alte date / statistici pe care masina le are deja stocate.
                                Eu iti zic care e logica implementata. Ca la orice software, fiecare poate aprecia daca ii place sau nu dar asta nu va schimba nimic.
                                In cat timp faceai cei 1000km?

                                Comment

                                Working...
                                X