Marvin42: '20 Honda Civic Sport Plus 1.5 I-VTEC Turbo CVT, Sonic Grey Pearl

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by marvin42 View Post
    Salutare,

    Vi s-a intamplat pana acum sa se activeze "cut in prediction-ul" pe autostrada? Eu am patit o chestie tare ciudata pe A1:

    * eram pe B2, urma sa prind din urma un logan si-un TIR
    * eram pe ACC (~130kmph)
    * cand mai aveam relativ putin pana la logan, masina mea a dat sa incetineasca
    * eu nu observasem nimic in fata, am dat sa accelerez
    * in fractiunea de secunda urmatoare, loganul se baga in fata mea sa depaseasca TIR-ul

    Toata treaba cu frana / acceleratie / logan se baga s-a intamplat aproape instantaneu (stiu ca suna de parca dormeam acolo, nu e cazul :-) ).
    In nici un moment n-a fost nimeni in pericol, insa toata experienta a fost un pic ciudata. Fie a fost un bug de ACC si o coincidenta enorma, fie masina chiar a sesizat inceputul miscarii loganului inainte ca eu s-o percep ca atare. Nu eram cu ochii pe campii (ma uitam in fata), dar nu exclud posibilitatea ca masina sa "observe" miscarea mai devreme decat mine.

    Aveti si voi experiente similare cu Honda Sensing (la Civic sau alte modele)?
    Si eu am observat asta atat in timp ce testam sistemul pentru prima data dar si cu alte ocazii. Surprinzator de eficient.

    Sunt curios daca schimbarea parbrizului afecteaza...

    Comment


    • Merci de feedback, pare ca a fost masina intr-adevar si nu am visat :-).
      Cat timp schimbi parbrizul la Honda, nu ai ce sa gresesti. Din ce-am citit, sistemul se bazeaza pe camera + radar, deci cat timp camera e in locul in care trebuie si nu are vederea obturata, e ok.

      In alta ordine de idei, ma apropii de prima revizie. O sa mai intre o excursie, maxim doua, si trebuie sa schimb uleiul. Nivelul nu pare peste maxim, miroase inca a benzina, dar nu m-am mai stresat pe tema asta lately.

      Comment


      • Nu te stresa. Eu nici nu vad nivelul pe joja pentru ca e prea transparent uleiul. Cat timp nu ti se aprinde martorul de nivel de ulei nu-ti face griji. Speram ca la facelift au rezolvat cu AC macar.

        Comment


        • Originally posted by BBR91 View Post
          Nu te stresa. Eu nici nu vad nivelul pe joja pentru ca e prea transparent uleiul. Cat timp nu ti se aprinde martorul de nivel de ulei nu-ti face griji. Speram ca la facelift au rezolvat cu AC macar.
          Care era problema cu AC?

          Comment


          • Un sunet dubios pe la 1800-2000rpm (sau asa ceva), cand AC-ul e pornit. Eu merg cu trapa deschisa de cand a venit vara, foarte rar cu AC, nu am probleme cu sunetele .

            Comment


            • Originally posted by marvin42 View Post
              Un sunet dubios pe la 1800-2000rpm (sau asa ceva), cand AC-ul e pornit. Eu merg cu trapa deschisa de cand a venit vara, foarte rar cu AC, nu am probleme cu sunetele .
              Eu n-am observat... dar am mers cu AC pornit aproape non-stop pe Auto, 21-23 grade. Incerc si fara sa vad comparativ.

              Comment


              • Aia nu e problema. Problema e ca masinile pierd freon. Multe, nu sunt cazuri izolate. Si problema este ca dureaza 2-3 luni sa vina piesele de schimb. Eu am stat 2 saptamani fara AC in iunie pana am incarcat freon din banii mei si a durat 6 saptamani sa-mi vina piesele de schimb. Conform legii trebuie in maxim 15 zile calendaristice rezolvata orice problema de garantie. Este un mare circ si sunt multi colegi care asteapta piesele inca. Merita niste reclamatii, procese etc.

                Piesele de care zic eu sunt radiatorul si conducta care face acel zgomot dar sunt si colegi care au probleme cu compresorul de AC. Alt circ acolo. La orice alta masina piesele vin in 3-4-5 zile, ai schimbat si gata. La Honda dureaza cateva luni in care te tiganesti si ii ameninti cu ANPC ca sa-ti respecte drepturile de consumator.

                Comment


                • Hm, nu stiam de asta. La mine inca face rece, n-am sesizat probleme. Dar, cum spuneam, n-am folosit AC prea mult.

                  Comment


                  • Originally posted by BBR91 View Post

                    Piesele de care zic eu sunt radiatorul si conducta care face acel zgomot dar sunt si colegi care au probleme cu compresorul de AC. Alt circ acolo. La orice alta masina piesele vin in 3-4-5 zile, ai schimbat si gata. La Honda dureaza cateva luni in care te tiganesti si ii ameninti cu ANPC ca sa-ti respecte drepturile de consumator.
                    Exagerezi nitel. Piesele nu vin in luni de zile, mai degraba in 1, maxim 2 saptamani si nu trebuie sa stai fara AC functional in perioada asta. Problemele astea tin de dealeri, nu de politica Honda si ei trebuie scuturati nitel si evitat a li se baga bani in cont daca nu-si respecta clientii.

                    Comment


                    • Originally posted by closchkutza View Post

                      Exagerezi nitel. Piesele nu vin in luni de zile, mai degraba in 1, maxim 2 saptamani si nu trebuie sa stai fara AC functional in perioada asta. Problemele astea tin de dealeri, nu de politica Honda si ei trebuie scuturati nitel si evitat a li se baga bani in cont daca nu-si respecta clientii.
                      Nu exagerez deloc. La mine a durat 6 saptamani sa vina. Mi-au spus ca Honda nu deconteaza incarcarea de freon decat la reparatie. Stau fara sau platesc. Dupa 2 saptamani fara AC cand am vazut ca nu vin piesele am platit eu freonul. Dealerul mi-a oferit masina de schimb de la ei, nu de la Honda. Dupa niste amenintari cu ANPC la Honda Trading mi-au spus ca imi deconteaza ei incarcarea aceea.

                      Este un coleg pe Softpedia care a asteptat 2 luni. Si ii urmaresti topicul si stii. Iar pe grupul de Civic X sunt multi altii care asteapta. Cuiva i-au zis ca in septembrie ii vin. Comandate din mai sau iunie. In lege scrie maximum 15 zile calendaristice. Ei nu sunt in stare sa-si respecte angajamentele legale, nu mai zic de respectul fata de clienti.

                      N-am auzit de asa ceva la alta marca. E de plans.

                      Comment


                      • Facui prima revizie azi. Schimb ulei, filtru si filtru de polen, la ASKO, total vreo 680 parca.

                        Km cu primul ulei - 9100, dar in ultima vreme am mers aproape exclusiv in afara orasului. Nu m-am gandit sa ma uit de la cat a pornit numaratoarea azi, o sa verific maine :-).

                        Comment


                        • Originally posted by marvin42 View Post
                          Facui prima revizie azi. Schimb ulei, filtru si filtru de polen, la ASKO, total vreo 680 parca.

                          Km cu primul ulei - 9100, dar in ultima vreme am mers aproape exclusiv in afara orasului. Nu m-am gandit sa ma uit de la cat a pornit numaratoarea azi, o sa verific maine :-).
                          este important. eu sunt intr-o mare dilema. daca la achizitia masinii prima data m-a trimis in service la 20.000 km si aprox 1 an de rulaj , dupa revizie surpriza mai aveam 270 de zile ( m-am intrebat de ce) intre timp fara sa-mi schimb stilul de condus sau obiceiurile zilnice ( ba din contra consumul scazand pe 25000 km cu 0,2%/100 km) scade vertiginos si apreciez ca o sa ajung in service cu +8000 km si la 7 luni. diferentele intre 20.000/8000 respectiv 12 luni/7 luni mi se par imense. asa ca : suspectez calitate slaba a uleiului la schimbul de la prima revizie sau "smechereala serviceului". ma gansesc sa fac urmatoarea revizie la alta reprezentanta unde sa ma lase sa stau linga masina. voi ce ziceti?

                          Comment


                          • Masina nu stie sa analizeze proprietatile sau calitatile unui ulei.

                            Comment


                            • adiwarp - e o problema a motorului, nu tine de dealer. N-ai ce sa faci, din cate imi dau seama, e pur si simplu incompetenta celor de la Honda.

                              Comment


                              • După mine este simplu, și cred că confirma o bănuială a mea. In Romania, autoklass, după schimbarea uleiului face un switch pe rulare condiții severe a mașinii pentru a face bani din serviceuri. In cartea mașinii exista un Asterix unde spune că īn condiții severe schimbul de ulei se face la 10000 km (la jumătate) sau cānd se aprinde martorul de schimb ulei. Bănuiala mea este că dim fabrica a venit pe setări normale fara condiții severe. La primul schimb au activat condiții severe, din moment ce ai spus că nu ai schimbat comportamentul de mers. Eu am un comportament chill de condus și maxim am prins 9300 km intre schimburi pe 60%urban 40% extra sau aprox.
                                Acuma nu zic, e ok sa schimbi devreme uleiul, dar macar sa fie transparenți, să lase la latitudinea clientului, să ii explice că e ok sa īl schimbe la 10.000. mie personal mi se pare decent un schimb la 10-12 k, in condițiile in care merg normal cu mașina și nu mă dau la ea decat f rar. Schimburi de ulei la 5-7000 km , după cum am mai auzit că mai cere mașina la unii sunt forțate după mine, și nu cred că cei īn cauză au mers cu ea preponderent pe circuit.

                                Comment

                                Working...
                                X