Marvin42: '20 Honda Civic Sport Plus 1.5 I-VTEC Turbo CVT, Sonic Grey Pearl

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Marvin42: '20 Honda Civic Sport Plus 1.5 I-VTEC Turbo CVT, Sonic Grey Pearl

    Buna regasire,


    In urma cu vreun an jumate - doi am avut un Civic Sedan 1.8 AT pe care l-am dat rapid din motive personale. De cand am vazut noul civic am sperat sa-l iau, cand / daca voi ajunge sa mai cumpar o masina noua.

    Acum a venit vremea si am avut de ales intre:

    * Kia XCeed 1.6t 204hp, echipata ok (Style+ si optionale)
    * Corolla 2.0 HSD, echipata ok (exclusive sau exclusive plus)
    * civic sedan 1.5t facelift Elegance
    * Civic hatch 1.5t facelift Sport Plus

    Dintre toate:
    * sedanul era cel mai convenabil ca pret, dar si cel mai slab dotat (desi foarte ok overall). In Civic (ambele variante) stau cel mai bine la volan.
    * XCeed avea cele mai ok dotari (si, in special, o unitate infotainment mult peste ce are Honda) si un motor un pic mai puternic. Nu-mi placea solutia aleasa pentru transmisia automata (DCT).
    * Corolla era cea mai scumpa (se ducea spre 30.000eur ce imi doream eu), dar, mai ales, nu are android auto (seriously, Toyota?) - cica vine "de la anul"
    * civic hatch arata cel mai bine, avea dotarile ok (similare cu XCeed-ul), dar ceva mai scump decat sedan

    M-am codit mult sa aleg, pentru ca nu ma impac deloc cu unitatea multimedia din Honda si m-au ingrijorat un pic diversele povesti citite (inclusiv aici) despre oil dilution, zgomote si alte minuni.
    Pana la urma, insa, I pulled the trigger si-am ales ceea ce imi placea cel mai mult. Sper ca problemele de fiabilitate sa nu existe sau sa fie minime.

    Masina am luat-o de la Asko si nu am decat cuvinte de lauda pentru ei :-).

    Livrarea va fi undeva pe la jumatatea lui Decembrie. Sper s-o am de Craciun, o sa imi imaginez ca au adus-o un copil si-un caine antropomorf intr-o sanie trasa de reni canibali.

  • #2
    Eu am Sedan CVT Elegance fara facelift si singurele inconveniente pe care le pot spune sunt plastice care zdrangane si suierarul de la AC in mers. N-am decat vreo 6000 km ce-i drept. Dar e foarte probabil sa se fi rezolvat la facelift. Sa-ti vina cat mai repede si sa te bucuri de ea.

    Comment


    • #3
      Merci de urari.

      Da, trag speranta ca la facelift sa mai fi rezolvat din chestiile astea minore care au mai aparut. S-o conduci si tu pe-a ta multi km fara probleme!

      Comment


      • #4
        Salut,

        Am fost si eu sambata sa fac un test cu CVT, aveau daor versiunea sedan la test pe care nu o am la inima. tot 5d imi place si mie , toate bune si frumoase, dinamic imi place msina, totusi pt 26500, versiunea sport plus cvt mi se pare ciudat sa pui acele butoane de plastic jalnic pe volan, zdrangane tot in ea...am plecat dezamagit si mi-am dat seama ca civicul meu 2015 e lux la materiale si feeling.

        In showroom era si kia si mi-a placut la nebunie xceed si proceed, iar intr-o echipare super larga , peste sport plus, iesi mai bine la bani. ok kia nu e honda dar nici civicul asta nou nu e honda pe care o stiam si o asteptam. daca eu as avea in buzunar acum 25000 de euro nu as alege 5d.

        Altefel , sa o stapanesti sanatos pe a ta, sa iti vina cat mai repede si sa nu ai nici o problema cu ea
        Honda Civic x 2020 1.5 182 CP

        Honda Civic IX 2015 1.8 142 CP

        Comment


        • #5
          Asteptare usoara!
          '08 Civic 5D 1,8 Sport Champagne Silver: Vicky

          sigpic

          Comment


          • #6
            Merci
            ticker
            Administrator
            ticker !

            Stiu ce zici,
            enopul
            Senior Member
            enopul . Si mie mi se par ridicole butoanele de pe volan (comparativ cu civicul sedan precedent sau kia).
            Sunt cateva lucruri foarte faine la XCeed vs. hatch-ul pe care l-am ales. In ultima instanta, insa, pentru mine a contat cel mai mult cum ma simt in scaunul civicului. Intr-o masura mai mica a contat CVT vs DCT (prefer linistea sufleteasca data de CVT si de lipsa grijilor cu ambreiajele), precum si spatiul interior ceva mai ok de la Civic.

            In alta ordine de idei, ma stresez un pic cu garda la sol (dar imi trece) si ma gandesc daca sa iau de la Asko si roti de iarna sau nu (trebuie sa imi fac timp sa caut oferte si nu reusesc deloc).

            Comment


            • #7
              Felicitari pentru achizitie
              marvin42
              Senior Member
              marvin42 ! Asteptam sa o aduca Mosul

              Originally posted by enopul View Post
              Salut,

              Am fost si eu sambata sa fac un test cu CVT, aveau daor versiunea sedan la test pe care nu o am la inima. tot 5d imi place si mie , toate bune si frumoase, dinamic imi place msina, totusi pt 26500, versiunea sport plus cvt mi se pare ciudat sa pui acele butoane de plastic jalnic pe volan, zdrangane tot in ea...am plecat dezamagit si mi-am dat seama ca civicul meu 2015 e lux la materiale si feeling.

              In showroom era si kia si mi-a placut la nebunie xceed si proceed, iar intr-o echipare super larga , peste sport plus, iesi mai bine la bani. ok kia nu e honda dar nici civicul asta nou nu e honda pe care o stiam si o asteptam. daca eu as avea in buzunar acum 25000 de euro nu as alege 5d.

              Altefel , sa o stapanesti sanatos pe a ta, sa iti vina cat mai repede si sa nu ai nici o problema cu ea
              Mazda 3 hatchback are aere de premium. Nu are motorizarile de pe Honda, insa in interior te simti exceptional si sistemul audio Bose e incredibil.
              '08 Honda Civic Type S 1.8 i-VTEC

              Comment


              • #8
                Multam!
                Mazda3 are Skyactive-X (aspirat, ~180hp) care, sincer, imi placea mult mai mult decat 1.5t (plus automata clasica, pe care as fi preferat-o CVT-ului). Insa, mai scump, fara nici o reducere semnificativa - meh. Si, repet, pozitia la volan din civic e neegalata (ma rog, n-am incercat focus / golf / astra, but I wouldn't touch those with a pole)

                Comment


                • #9
                  La focus iti spun eu, e oribila. Stai sus, schimbatorul e jos, volanul prea aproape de picioare, generatia anterioara era mai ok desi si aia avea niste probleme de ergonomie. Golf-ul a avut mereu pozitie ok la volan, Astra e decenta .

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by marvin42 View Post
                    Merci
                    ticker
                    Administrator
                    ticker !

                    Stiu ce zici,
                    enopul
                    Senior Member
                    enopul . Si mie mi se par ridicole butoanele de pe volan (comparativ cu civicul sedan precedent sau kia).
                    Sunt cateva lucruri foarte faine la XCeed vs. hatch-ul pe care l-am ales. In ultima instanta, insa, pentru mine a contat cel mai mult cum ma simt in scaunul civicului. Intr-o masura mai mica a contat CVT vs DCT (prefer linistea sufleteasca data de CVT si de lipsa grijilor cu ambreiajele), precum si spatiul interior ceva mai ok de la Civic.

                    In alta ordine de idei, ma stresez un pic cu garda la sol (dar imi trece) si ma gandesc daca sa iau de la Asko si roti de iarna sau nu (trebuie sa imi fac timp sa caut oferte si nu reusesc deloc).
                    n-ai dc sa te stresezi cu garda la sol. Daca nu urci borduri de borduri, nu o atingi. e dstul de inalta.

                    Comment


                    • #11
                      Eu am atins o portiune de asfalt incretit si nu a patit nimic si am trecut peste o creanga pe autostrada pe care nu am avut timp s-o evit si mi-a rupt o bucatica de mocheta dedesubt. Am mai atins odata o baveta de noroi de la o roata din fata dar tot asa, fara daune. E ok, e masina, pentru drumuri e facuta.

                      Comment


                      • #12
                        Masina e pe drum, o sa fie in romania pe la inceputul lui Decembrie, mai devreme decat era programat. Trebuie sa ma hotarasc rapid cu rotile de iarna, ca sa ma pot bucura de ea de la inceput :-).

                        Comment


                        • #13
                          A ajuns, nu pot s-o iau pentru ca m-a incurcat statul roman si inca n-am banii in cont. Un rahat.

                          Comment


                          • #14
                            Am ridicat-o astazi. Impresii la cald, dupa 250km pe DN-uri si in trafic bara la bara:

                            Ce m-a dezamagit partial:
                            * sistemul audio - ma asteptam sa fie mai WOW, nu stiu care-i problema. Imi vine greu sa cred ca se aude atat de rau, deci banuiesc ca e ceva - suspectii principali sunt cablul USB sau ceva setari stupide in telefon. O sa sap maine.
                            * unul dintre stopuri s-a aburit la extremitatea superioara (zona fara lumina de "deasupra"). Am vazut ca au mai patit-o si alti colegi, nu ma agit pe tema asta


                            Ce mi-a placut:
                            * cutia. Habar n-am de ce se plange lumea de CVT, este compromisul perfect pentru folosirea normala a masinii. Cat timp mergi normal, sta sub 2000rpm aproape constant. Cand am calcat-o brusc si mult / foarte mult, a urcat in ture rapid si a accelerat suficient. Ma rog, gusturile nu se discuta, I suppose :-)
                            * the electronic nannies - desi in mod normal ma enerveaza lane departure warning-ul (or whatever it is, chestia care se plange cand iesi de pe banda fara sa semnalizezi), e ceva ce va fi foarte util daca voi ajunge sa conduc obosit. La fel si blind spot monitor-ul - ma felicit ca am luat un model care il are.
                            * ACC cu low speed follow e divin. Din pacate, chiar si la distanta minima, e un pic prea permisiv pentru nebunia din Bucuresti.
                            * brake hold - absolut excelent
                            * farurile, in special faza lunga automata. Merge neasteptat de bine dracovenia, reactioneaza prompt si corect in aproape toate cazurile. Daca farurile celorlalti sunt obstructionate cumva sau daca-s prea chioare pentru a fi remarcate, trebuie sa intervii manual. Altfel, excelenta functionalitatea.
                            * trapa. Hai odata cu primavara aia!
                            * spatiul - stiam ca e mare, in continuare mi se pare foarte mare (la interior, pentru o compacta)
                            * arata senzational in culoarea asta, s-au intors destul de multe capete astazi

                            Cam atat. Consumul la finalul zilei a fost 6.4l/100km, in conditiile in care am stat vreo 3h pe DN (mers 60-90/100) si vreo 1.5h bara la bara in Bucuresti (unde s-or duce toti oamenii astia?).

                            Mai povestesc zilele urmatoare si poate reusesc sa urc si niste poze, acum sunt cam rupt de oboseala.

                            Comment


                            • #15
                              Sistemul audio chiar este mediocru dar te joci putin cu EQ sa-l faci mai pe gustul tau dar oricum e slab. Iar RDM se poate dezactiva. Si eu il tin dezactivat pentru ca te distrage sa tot sune aiurea. Daca folosesti LKAS oricum te avertizeaza ca parasesti banda si cu RDM oprit. CVT vei vedea ca are un lag, mai ales la plecarea de pe loc, dar in rest imi place si mie.

                              Sa te bucuri de ea si asteptam poze.

                              Comment

                              Working...
                              X