Mulţumesc. La Pampers nu m-am gāndit, n-am copii.
Dacă se vor tăia cărţile corespunzător şi vom putea pleca īn Grecia, voi merge la Asko nu numai pentru faţetele uşilor, ci şi pentru revizie. Mai sunt estimaţi vreo 1800-1900 km şi sigur se va īmplini termenul pe acolo.
Ca idee, de cānd am luat maşina am verificat o singură dată nivelul uleiului - īn parcarea unui hotel din Sibiu, de Crăciun, īn 2019 (cānd maşina abia īmplinise 2 luni). Eram īncă obsedat de diluţia uleiului. Acum mi-a trecut. De atunci am trecut prin 2 revizii şi la niciuna nu s-a constatat nivel de ulei altfel decāt īn limitele normale. Atunci īn Sibiu, nivelul uleiului era la 1-2 mm sub nivelul maxim.
Referitor la problema asta, singura grijă pe care o am este ca, indiferent de anotimp, să las motorul să meargă īn gol, la rece, minim un minut (timpul īn care introduc īn aCar/Fuelly datele traseului), după care, īn primii 3 km (iarna) şi 2 km (vara) am grijă să nu urc peste 2500 rot/min. Apoi, după oprire, indiferent de anotimp, las iarăşi motorul să meargă īn gol un minut, pentru binele turbinei. Am cunoscut un subarist care, indiferent de locul unde ajungea, mai stătea 2 minute īn maşină pentru acest lucru, īn timp ce familia pleca după treburile ei.
La Primera am verificat nivelul uleiului de vreo 3-4 ori īn 14 ani. Nu m-a dezamăgit niciodată.
Da, cred că acoperirea cu scotch este singura soluţie. Trebuie să accept că soţia are această problemă cu durerile din umăr din cauza aerului condiţionat. Aşa e cānd te duci spre 50 ani şi nu poţi să te opreşti.
Dacă se vor tăia cărţile corespunzător şi vom putea pleca īn Grecia, voi merge la Asko nu numai pentru faţetele uşilor, ci şi pentru revizie. Mai sunt estimaţi vreo 1800-1900 km şi sigur se va īmplini termenul pe acolo.
Ca idee, de cānd am luat maşina am verificat o singură dată nivelul uleiului - īn parcarea unui hotel din Sibiu, de Crăciun, īn 2019 (cānd maşina abia īmplinise 2 luni). Eram īncă obsedat de diluţia uleiului. Acum mi-a trecut. De atunci am trecut prin 2 revizii şi la niciuna nu s-a constatat nivel de ulei altfel decāt īn limitele normale. Atunci īn Sibiu, nivelul uleiului era la 1-2 mm sub nivelul maxim.
Referitor la problema asta, singura grijă pe care o am este ca, indiferent de anotimp, să las motorul să meargă īn gol, la rece, minim un minut (timpul īn care introduc īn aCar/Fuelly datele traseului), după care, īn primii 3 km (iarna) şi 2 km (vara) am grijă să nu urc peste 2500 rot/min. Apoi, după oprire, indiferent de anotimp, las iarăşi motorul să meargă īn gol un minut, pentru binele turbinei. Am cunoscut un subarist care, indiferent de locul unde ajungea, mai stătea 2 minute īn maşină pentru acest lucru, īn timp ce familia pleca după treburile ei.
La Primera am verificat nivelul uleiului de vreo 3-4 ori īn 14 ani. Nu m-a dezamăgit niciodată.
Da, cred că acoperirea cu scotch este singura soluţie. Trebuie să accept că soţia are această problemă cu durerile din umăr din cauza aerului condiţionat. Aşa e cānd te duci spre 50 ani şi nu poţi să te opreşti.
Comment