CLAUDIUBOOT: '19 Honda Civic 5D 1.5T CVT Sport, Sonic Grey Pearl

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • CLAUDIUBOOT: '19 Honda Civic 5D 1.5T CVT Sport, Sonic Grey Pearl

    Salutare,

    Am intrat si eu recent in grupul posesorilor de Civic cu un Hatchback in varianta cutie automata (dupa o varsta cauti confortul in locul sprintului de la semafor). Pot sa va spun ca m-am interesat despre masina mai bine de un an, timp in care am testat si alte marci dar nu m-au surprins asa cum a facut-o Civicul. Pentru mine un aspect important a fost si test drive-ul unde dealerul mi-a lasat masina pe mana sa merg pe unde vreau si sa testez ce vreau eu la ea + sutele de review-uri si materiale pe care le-am tot citit.

    S-au strans deja vreo 1000 de km si primele impresii sunt foarte bune, pozitie excelenta la volan, cruise controlul adaptiv e wow si motorul parca abia asteapta sa treaca rodajul. Am ramas surprins sa vad la ce turatii joase poate rula, zici ca e un deasel nu benzina. Ma cam sperie un pic manualul de 800 de pagini pe care trebuie sa-mi fac timp sa-l studiez...

    Urmeaza acum sa ma interesez de anvelope + jante iarna, ma gandesc sa iau ceva pe 16" pentru ca in carte am vazut ca pot monta si 215/55R16.
    Voi cum ati procedat? Ceva recomandari sunt binevenite.


    Click image for larger version

Name:	IMG_2920.jpg
Views:	0
Size:	46.5 KB
ID:	860769

  • #2
    Salut, sa o stăpānești sănătos si cu zāmbetul pe buze.
    Legat de anvelope iarna: am vrut sa mi iau jante de tabla dar nu am mai gasit in oct(daca nu iti pasa asa mult aspectul iarna cauta de pe acum, se dau repede) asa ca ca am luat jante dezent td de 16 si anvelope de iarna debica frigo 2 215/55/16 de care sunt multumit.
    Configuratia asta a fost cam 500 euro (mult mai buna buna decat oferta Asko pt jante+anvelope iarna de anul trecut).

    Comment


    • #3
      Sa o conduci cu placere multi km. si fara de probleme.

      Comment


      • #4
        Foarte faina masinuta, eu am pus jante de tabla Alcar 7520 si Debica Frigo HP2 iarna. Pentru condus normal is foarte ok, dar am simtit un consum minimal mai mare. Pe la sfarsitul iernii, am ajuns sa regret jentile de tabla, masina arata ca o nava spatiala pe butuci, cred ca la tine cu pragurile de pe Sport ar arata si mai ciudat.

        Comment


        • #5
          Mai bine cautati ceva jante de aliaj fara prea mari pretentii. Nu se strica chiar asa cum cred unii. Eu am jante de aliaj pe o masina de 11 ani si a facut si iarna si vara (nu am gasit jante de Fiat asa usor la acea vreme si nu am mai luat). Cu tabla pe masinile actuale chiar ca-s de toata jena (mai ales pe X-uri care-s superbe)
          '09 Honda Accord CU2 Type S A/T
          ex. '10 Honda Civic Type S 1.8 i-VTEC M/T
          ex. '09 Honda Accord CU1 Exec A/T

          Comment


          • #6
            Felicitari pentru achizitie! Intr-adevar o masina speciala. In urma test drive ului facut de mine am ramas insa cu impresia ca masina nu prea isi arata cei 182cp. In rest ,o masinarie foarte dinamica si confortabila.
            '07 Honda Accord 2.0 i-Vtec A/T, Executive

            Comment


            • #7
              Sa ai noroc de el!
              '08 Civic 5D 1,8 Sport Champagne Silver: Vicky

              sigpic

              Comment


              • #8
                Originally posted by balaurul View Post
                Felicitari pentru achizitie! Intr-adevar o masina speciala. In urma test drive ului facut de mine am ramas insa cu impresia ca masina nu prea isi arata cei 182cp. In rest ,o masinarie foarte dinamica si confortabila.
                Sa stii ca asa e si mie imi da feelingu asta uneori, ca are un maxim 150 cp. Depinde foarte probabil si de cutie: manuala sau cvt si daca e cvt, depinde de cat ii ia sa se adapteze, dar daca o ajuti din padele si arunca turatia spre 4000 atunci da trage. Nu prea o ajuta nici cuplul din pacate, 200 e cam putintel.

                Comment


                • #9
                  Felicitari pentru achizitie si bun venit in club
                  Referitor la jante, eu cand am luat-o pe-a mea, am preferat sa iau un set complet de jante originale identice cu cele cu care venise masina, in primul rand pentru ca arata foarte bine si in al doilea rand m-am gandit la situatia in care se daca intampla ceva la o roata, ori janta ori cauciucul, am intotdeauna o rezerva gata de montat pe masina, ceea ce imi da timp sa caut inlocuitor la partea defecta. Am ajuns alaltaieri in situatia asta, cand am incalecat din neatentie o bordura ce mi-a taiat efectiv cauciucul pe spate stanga. Am pus repede roata de rezerva aia slim cu care am ajuns acasa, dupa care am apelat la rotile de iarna, in asteptarea unui cauciuc nou.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by alexme24 View Post

                    Sa stii ca asa e si mie imi da feelingu asta uneori, ca are un maxim 150 cp. Depinde foarte probabil si de cutie: manuala sau cvt si daca e cvt, depinde de cat ii ia sa se adapteze, dar daca o ajuti din padele si arunca turatia spre 4000 atunci da trage. Nu prea o ajuta nici cuplul din pacate, 200 e cam putintel.
                    Si eu sunt de aceiasi parere cu alexme24, dupa aproape 5000 km pe civic 1.5 cvt, pe modul D imi da impresia de maxim 150 cp, pe eco sunt disparuti si aia, dar in sport e alta mancare de peste, in special cand o tin in anumite viteze din padele, raspunsul pedala motor este aproape 1X1. Pe drive cand am nevoie de o depasire sau sa tasnesc putin dintr-o intersectie raspunsul este sub asteptari, ia poate si 3 secunde pana se intampla ceva la o apasare de 1/2 din cursa pedalei de acceleratie, noroc cu padelele, si ca poti interveni. Eu de exemplu aproape la fiecare depasire dau un minus din padela si masina e pregatita pentru urmatoarele 10-15 secunde sa ma scoata dintr-o anumita situatie, cu toate ca uneori intervine calculatorul cutiei si mai repede si preia comanda.
                    Am vazut si revazut de multe ori testele lui Robert Adam de la turatii in legatura cu civicul CVT, unde a cam explicat destul de bine ( confirm 100% ce zice dupa 5000 de km) experienta / feelingul civicului CVT - este ca simti un calculator intre tine si masina, nu esti in control, nu prea e predictibila - (ma refer la raspunsul cutie/motor). Partea de comfort o face cu brio, merge ca untul, acceleratie liniara (la accelerari soft/normale) zici ca mergi cu o electrica, 80-90% din timp imi indemplineste nevoile. Sincer in modul D la drum lung, in depasiri imi da putin emotii in depasiri ca nu stiu exact cand decoleaza ), de acea ajut din padela cu un kickdown, sa pregatesc masina. Cand vreau sa fiu mai in control, pe serpentine sau am de depasit mai multe masini dau pe S si ma joc din padele.
                    All in all nu regret alegerea CVT pe civic, doar ca o mai tempereaza putin si in acelasi timp o face mai comfortabila, iar padelele ii salveaza si putin din sportivitate pentru acel 10-20% din timp cand vreau sa trag de honduta.
                    Acuma am si o mica retinere in legatura cu fiabilitatea cutiei in timp, avand in vedere ca folosesc padelele zilnic, sper totusi ca cei de la honda sa nu fi pus padelele acolo doar de show off si ca cutia sa reziste in timp si in cazul in care soferul se mai da le ele din cand in cand.
                    Last edited by bobescu25; 30-07-19, 08:51.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by bobescu25 View Post


                      Acuma am si o mica retinere in legatura cu fiabilitatea cutiei in timp, avand in vedere ca folosesc padelele zilnic, sper totusi ca cei de la honda sa nu fi pus padelele acolo doar de show off si ca cutia sa reziste in timp si in cazul in care soferul se mai da le ele din cand in cand.
                      Hai ca facem off-topic pe topicul omului si sa nu se supere. Ca o completare, aici e si marea mea frica, ca pana in 100000 va ceda ceva, ori cureaua metalica ori alte componente ale cutiei CVT. Bn ca all in one sper sa nu ajung totusi cu masina pana la 100000 si sa reusesc sa fac upgrade intre timp.



                      Comment


                      • #12
                        Teoretic un CVT Honda e foarte fiabil atata timp cat i se face intretinerea la timp
                        '08 Civic 5D 1,8 Sport Champagne Silver: Vicky

                        sigpic

                        Comment


                        • #13
                          Voi nu folositi kickdown in depasiri? Eu numai asa le fac si instant se tureaza la 6000rpm si fuge de sub mine, indiferent de modul in care e cutia.

                          Comment


                          • #14
                            Ba da, dar in 5/10 cazuri, la kick down( cu eco off ma refer), nu schimba direct la 6000 ci maxim de la 2000 o urca la 4000 si cam atat si trage ca melcul. eu aici intervin si ii dau din padele si asa ajunge turatia la 6000 si atunci trage..

                            Comment


                            • #15
                              Incearca sa apesi mai brutal acceleratia cand ai nevoie de putere, in afara de adancimea la care o apesi masina tine cont si de viteza cu care o faci.

                              Comment

                              Working...
                              X