VIZITATOR: '19 Honda Civic 1.6 i-DTEC Confort, Brilliant Sporty Blue Metallic
Collapse
X
-
Originally posted by vizitator View PostHonda Nord si Asko isi vad in sistem reparatiile si interventiile facute la o masina? Adica daca ma duc la Asko, cei de la Honda Nord pot vedea ca am facut acolo interventia??
Leave a comment:
-
Din pacate cei de la Asko nu dau masina la schimb decat ptr cei care isi repara masinile pe RCA.....asa ca in final ma voi duce la Honda Nord. (ei ofera masina la schimb, daca au disponibila).
Leave a comment:
-
Se poate. Este linia R434, care merge de la Lujerului la Chiajna, aproape de Centura. Uita-te pe Google Maps.
Leave a comment:
-
Apropos, la Asko se poate ajunge si altfel decat cu masina personala? Exista vreo linie preoraseneasca, ceva, sa pot ajunge sau sa ma pot intoarce de acolo?
Leave a comment:
-
Honda Nord si Asko isi vad in sistem reparatiile si interventiile facute la o masina? Adica daca ma duc la Asko, cei de la Honda Nord pot vedea ca am facut acolo interventia??
Leave a comment:
-
La HN primesti masina la schimb daca ceri. Daca reparatia dureaza mai mult de 1 zi. Doar sa aiba disponibile.
Leave a comment:
-
Merci, dar vreau sa fac doar la reprezentanta. Daca tot am casco, o fac ca lumea.
Leave a comment:
-
Salut,
Imi pare rau sa aud astfel de vesti. Nu am avut experiente personale cu nici unul din cele mentionate de tine, nu pe partea de tinichigerie insa pot sa spun ca a mea, a avut o interventie la bara spate pe casco la HondaNord si a iesit bine. De asko am auzit doar de bine. Tot pe Casco poti incerca la TOP LAC, dar daca mergi acolo iti recomand sa le ceri sa ti-o faca in sediul de pe Timisoara , cel de langa vama nu cel din Cotroceni. Am avut 6 interventii la ei , cu diverse masini, cu una singura au dat buleala, in rest impecabil . Inclusiv la Civicania IX am vopsit o bara spate si iti spun sincer , nu vezi diferenta de culoare. Iti dau si masina la schimb aia, sunt foarte profi, te pot ajuta cu contactul sefului de service .
Leave a comment:
-
Din pacate astazi am comis-o: am dat cu spatele ca sa ies din parcare, o masina vene din dreapta mea, sofer f grabit, nici nu am apucat sa dau 20 cm in spate ca m-a si acrosat cu partea lui dreapta. Initial am crezut ca daunele mele sunt minimie pentru ca doar m-a acrosat, dar cand ma dau jos din masina constat ca bara spate e facuta zob, sparta si o bucata cazuta pe jos.
Ma rog, legal sunt vinovat ptr producerea evenimentului, imi voi repara masina pe casco.
Intrebarea mea este cine sunt mai buni pe tinichigerie: Honda Nord sau Asko?? Oare se sta mult pana imi vine o bara spate noua?
Ma mai intereseaza daca stie cineva daca vreunul din aceste 2 serivice-uri ofera masina la schimb pe perioada reparatiei.
Merci ptr raspunsuri.
Leave a comment:
-
Mie mi se pare foarte ciudat sa schimbi bateria dupa 2 ani, dupa 1 an nu mai zic. chiar si cu start stop, sunt baterii cu tehnologie AGM , speciale pt asa ceva. imi aduc aminte ca la Focus am Schimbat-o dupa 6 sau 7 ani, vb de cea originala . La cealalta Honda, am schimbat-o dupa 4 ani si imi aduc aminte ca era cu tehnologie EFB , tot pt Start Stop.
Leave a comment:
-
Deocamdată, a mea funcționează cu bateria originală; la jumătatea lunii octombrie va īmplini 2 ani.
M-am īnvățat să decuplez start-stop la plecare, asta și fiindcă, la rece, numai bine nu-i face motorului, iar la cald, de asemenea (oprirea bruscă a motorului putānd afecta turbina — un subarist a pățit-o, de atunci nu mai folosește start-stop și ține motorul pornit 2 minute după ce ajunge acasă, dar el are curte).
Leave a comment:
-
la 1 an am schimbat-o si eu: masina are 2 ani si 4 luni si schimb bateria a doua oara.
la mine e posibil sa conteze si faptul ca nu decuplez sistemul start & stop, si repornirea motorului la semafor consuma curentul din baterie. Pe de alta parte, in vara aceasa in fiecare weekend am iesit cu masina la drum lung afara din Bucuresti, deci nu se poate spune ca nu a avut unde sa se reincarce.
ma rog, iarna mi se aprinde martorul ,,bujii incandescente" la pornirea motorului la rece, tare imi e teama ca tot de la baterie era si acest simptom.
Leave a comment:
-
Nu stiu daca bateriile pentru europa sunt diferite de cele din SUA. Dar la americani una din principalele probleme cu honda este calitatea extrem de proasta a bateriilor. Rareori tin mai mult de 3 ani ai multi le-au schimbat la 1 an. Multi au ales sa inlocuiasca bateria originala cu alta baterie mai fiabila. La unii au existat probleme cu descarcarea bateriei prin niste senzori sau procese ramase active dupa oprirea motorului. Cum noi europenii nu suntem atat de atenti cu drepturile noastre cand dam bani pe un produs nu vad raportari atat de extensive legate de probleme cu bateria. Inca o data, nu stiu daca este acelasi timp de baterie.
Leave a comment:
-
intre timp am facut revizia si s-a depistat cauza ptr care mi se aprindea martorul lipsa ulei: trebuie schimbata bateria. Au pus masina pe tester si au primit un mesaj de genul ,,replace battery".
acum m-au programat la schimbat, in luna septembrie. Ciudat, sunt deja la a doua baterie originala, nu inteleg de ce se ,,consuma" asa repede.
Leave a comment:
Leave a comment: