Stie cineva: daca imi schimb placutele de frana in alta parte decat la reprezentanta pierd garantia pe partea mecanica? Intreb ptr ca am fost la revizie si mi s-a spus ca sunt tocite in proportie de 85% si ar trebui schimbate. Totusi, pretul cerut la reprezentanta mi se pare enorm: 1500 RON (placute fata-spate+manopera).
VIZITATOR: '19 Honda Civic 1.6 i-DTEC Confort, Brilliant Sporty Blue Metallic
Collapse
X
-
Eu stiu ca daca faci schimbul intr-un service autorizat RAR nu se pierde nici o garantie. Si sincer daca faci schimbul in alt service , nu te complica sa iti iei tu placutele si ei sa faca doar manopera ca e complicat in caz de garantie, cine pe cine da vina. Ai grija ce service alegi ca la placutele spate trebuie sa stie sa codeze, pe spate ai autohold asa ca aici e bine sa te interesezi. cauta rally honda pe facebook si poate te ajuta el
Comment
-
Intre timp a venit vara si am dat iarasi drumul la AC. Filtrul este nou, original, cu carbon activ, insa am inceput sa aud niste borboroseli din partea instalatiei de AC, borboroseli care se aud mai ales cand ventilatia este data pe low (probabil atunci e mai multa liniste in masina). Este normal ptr instalatia de clima de pe Civic sa aud asa ceva? Aer rece nu prea baga, insa nici cand era noua nu baga prea rece.
Comment
-
Comment
-
Originally posted by vizitator View PostOK, multumesc de sfat. La mine doar bolboroseste (ca si cand ai turna un lichid pe o teava), dar suierat inca nu aud. Aer rece nu prea baga la intensitate, insa nici can era noua nu baga..
asta am avut și eu la sedan și s-a rezolvat prin schimbare teava + compresor + radiator AC, pe garantie.
Faza cu borboloseala e doar īnceputul.
o verificare atenta īn service ar trebui sa ofere un diagnostic.
succes!
Comment
-
Pe 15 august mi s-a ars becul Osram nighr breaker de pe partea soferului. L-am schimbat pe 12 ianuarie 2020, deci a tinut 2 ani si 7 luni. Scriu acest lucru ptr ca atunci au fost discutii privind durata de functionare a becului, unii colegi spuneau ca tine 1 an, altii mai mult. Ei bine, atat a tinut: 2 ani si 7 luni (insa am si avut grija sa nu pornesc becurile daca nu era nevoie). In loc am pus unul Osram normal, si nu mi se pare sa fie nicio diferenta fata de Night breaker.
Comment
-
Din pacate mi s-a exfoliat o bucata de lac pe partea din mijloc a capotei motorului...vopseaua este intacta, dar lacul s-a luat cam cat suprafata unei unghii. Ma intereseaza ceilalti colegi cum au rezolvat problema: daca se poate lacui sau e musai sa se vopseasca capota.
Am mai avut pe o aripa, o mica bucata de lac exfoliat, dar fiind pe colt au reusit sa faca retus. Pe capota motorului este suprafata plana, este mai greu de facut retus, de aceea intreb.
Comment
-
Avand in vedere ca becurile Osram night breaker mi s-au ars cam dupa 2 ani si jumatate, as vrea sa montez unele cu led pe soclu de H11 (cele long life din fabrica le exclud ptr ca sunt chioare rau de tot). Am vazut ca se gasesc la emag. Ma intereseaza daca se recomanda (avand in vedere ca masina a venit din fabrica cu becuri din fabrica cu halogen si nu cu led) si daca exista intr-adevar un castig de luminozitate.
Comment
-
Inteleg ca ,,sursele de lumină NU trebuie să fie interschimbabile din punct de vedere mecanic, atāt timp cāt diferă modul de generare a fasciculului luminos. De exemplu: o lampă cu filament nu poate fi interschimbabilă cu o lampă cu LED!". OK, deci pa, pa LED, imi voi cauta un bec pe halogen ptr faza scurta. Vreau sa mai intreb doar ce bec cu halogen mi-ati recomanda. De OSram Night Breaker nu prea am fost multumit...doar putin mai multa lumina.
Comment
-
Este o intreagă poveste aici. Avem de ales īntre becuri cu sticla ( ma rog, cuarțul) clară și sticla ușor albăstruie - deși asta absoarbe lumina, poate parea mai ”luminos” becul... și īntre becuri supravoltate care țin mai puțin și dau mai mulă energie luminoasă și becuri normale.
Eu aș poliza farurile, aș pune folie de protecție, și aș pune bec de acest gen: https://www.emag.ro/bec-auto-philips...ch-Action=view
Are review-uri bune și pare să fie ceea ce scrie pe ambalaj. Oricum unul mai bun la noi nu există, din cāte văd.
Punerea de leduri presupune scandal la fiecare revizie tehnică și probleme la fiecare control al unui politist mai nervos. Altfel ar fi OK, dacă led-ul este bun și nu orbește pe cei din față - nu există soluție miraculoasă, focarul unui far conceput pentru bec cu filament va diferi de pozitia ledului, orice am face, de aici și problemele.
M-aș feri ca de dracu de becuri albastre care poate poate par mai luminoase dar măsurate cu exponometrul sunt o tragedie.Ex: CR-V 2,2 Diesel Executive 2012
Ex: CR-V Elegance WP NAVI 2.0 A/T
Now: CR-V Elegance e:HEV (hybrid)
Comment
Comment