VIZITATOR: '19 Honda Civic 1.6 i-DTEC Confort, Brilliant Sporty Blue Metallic

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Va salut.Revin c-o intrebare,daca este cineva amabil sa ma informeze.M-ar interesa care este lungimea porbagajului daca rabatem scaunele spate?Adica din spatarul scaunelor fata pana in hayon.Prin plierea scaunelor se formeaza o suprafata plana?Intre podeaua portbagajului si umarul din spate al masinii este o diferenta mare sau este cumva o suprafata plana acolo?exista 2 nivele de asezare a podelei portbagajului?Multumesc

    Comment


    • Incerc sa raspund eu:
      -1) distanta de la spătarul scaunelor fata pana la buza portbagajului o voi masura cand cobor la masina. Dar nu mi se pare f mare, la Skoda Octavia era mult mai mare
      -2) suprafață obținută prin rabatarea banchete spate nu este plana, dimpotrivă e destul de înclinată
      -3)buza portbagajului e destul de ridicata. Daca scoti obiecte din portbagaj trebuie sa le ridici nu sa le tragi
      -4) daca nu optezi ptr roata de rezerva, intr-adevar portbagajul e pe 2 etaje. Prin scoaterea roții de rezerva s-a câștigat un volum de aprox 70 cm cubi sub portbagaj. Ca sa ajungi la ei trebuie sa ridici podeaua portbagajului, dar ai avantajul ca fiind pe adâncime, lucrurile lăsate în acea adancitura nu se răstoarnă

      Trimis de pe al meu SM-J510FN folosind Tapatalk

      Comment


      • Eu am avut de 2 ori Civic VIII masina care mi-a ramas la suflet si va fi ever cea mai frumoasa masina construita vreodata.Pt mine desigur.Si acolo podeaua portbagajului era plana cu scaunele rabatate,iar buza de incarcare din ce-mi aduc aminte nu era deloc sau era f mica.Lungimea de care intreb era de 170 cm.La acest civic ma astept la 180-190 avand in vedere ca este mai mare,din orice privinta.In ceea ce priveste roata de rezerva cu certitudine voi opta pt ea,indiferent de varianta,cu toata ca roata normala nu cred ca exista.

        Comment


        • Între timp am fost la masina si am facut cateva măsurători:
          -1) cat de orizontală este bancheta dupa rabdare nu imi pot da seama ptr ca la rabatare ea se lovește de cotiera scaunului copilului. Dar imi amintesc ca, atunci când am ridicat masina de la dealer, am rabatat-o si nu era perfect orizontală
          -2) distanta de la spătarul scaunului față pana la buza din spate a portbagajului este de 160 cm. Hai sa zic ca indrept spătarul in unghi de 90 grade si se fac 170 cm in total ( desi în cazul acesta nu mai am loc sa intru la volan). Dar mai mult de 170 cm nu scot, oricum as masura
          -3) înălțimea portbagajului, măsurată de la podea la buza portbagajului este de 17 cm.
          -4) fara locașul de depozitare al roții de rezerva portbagajul are 420 cmc ( asta nu am măsurat, scrie un carte).

          Trimis de pe al meu SM-J510FN folosind Tapatalk

          Comment


          • vizitator
            Senior Member
            vizitator "-4) fara locașul de depozitare al roții de rezerva portbagajul are 420 cmc ( asta nu am măsurat, scrie un carte)."

            Chiar asa scrie ?!
            Adica nu incape decat o sticla de 0,5 l ????
            (1 l = 1000 cmc)

            Comment


            • Originally posted by geoS View Post
              vizitator
              Senior Member
              vizitator "-4) fara locașul de depozitare al roții de rezerva portbagajul are 420 cmc ( asta nu am măsurat, scrie un carte)."

              Chiar asa scrie ?!
              Adica nu incape decat o sticla de 0,5 l ????
              (1 l = 1000 cmc)
              Haide frate....

              Comment


              • E vorba de 420 litri.

                Trimis de pe al meu SM-J510FN folosind Tapatalk

                Comment


                • vizitator
                  Senior Member
                  vizitator Iti multumesc pt amabilitate.Se pare ca porbagajul nu este mai mare ca la Civic VIII.
                  In alta ordine de idei am intrat ieri de curiozitate pe forum la noul CR-V si-am ramas f surprins de ce am vazut acolo.Foarte multi utilizatori se plang de motorizarea 1,5T de intervarul extrem de scurt pt revizii.Intr-un mod ciudat Honda n-a reusit sa rezolve problema dilutie uleiului nici la 4 ani de la lansarea acestui motor.Tocmai Honda care este recunoscuta pt fiabilitatea exemplara a benzinarelor(este adevarat ca toate au fost aspirate).Dar chiar si asa...in acest context parca nu mai mira pe nimeni clasarea Honda in clasamentul JD Power undeva pe la mijloc,dintr-o pretendenta in permanenta la locurile de varf.In mod clar raman la diesel...Pe final va doresc tuturor posesorilor acestui motor sa fiti feriti de probleme....

                  Comment


                  • Cu placere.
                    Sa stii ca si la diesel schimbul de ulei si filtru ulei se fac la 10 000km, iar revizia propriu zisa cam la 20 000 km ( iti scrie pe computerul de bord cand te cheamă, iar pe mine asa ma cheama: la 10 000km). Merg la max 10 000km la schimb ulei, si dupa alti 10 000km la revizie.
                    Insa, ca dinamica, motorul pe benzină e mult peste diesel. Plus ca e mai silentioas la viteza. Am mers si eu cu el si pot sa spun ca intr-adevar se ducea cand apasam accelerația. Nu mi-a placut lagul de la pedala de accelerație care e mai mare decat la diesel. Si masina era mai ușoară, cel putin asa o percepem eu.
                    Oricum, indiferent ce motor alegi, incearca sa iei faceliftul. Are insonorizarea mai bună si becuri led, nu chioratanii de H11 ca la mine.

                    Trimis de pe al meu SM-J510FN folosind Tapatalk

                    Comment


                    • Schimba becurile cu unele mai luminoase. Nu va fi diferenta de la cer la pamant dar masina vine cu Philips longlife made in China. Da si eu as fi vrut facelift pentru faruri si insonorizare.

                      Comment


                      • Am pus deja Osram Night Breaker. Câștigul de lumina se simte, dar e mic. Acum 2 seri era cat pe ce sa lovesc o mașină parcata aiurea pe carosabil. Era întuneric, inițial nu am vazut-o, daca nu era sotia sa tipe, cred ca loveam masina respectiva.

                        Trimis de pe al meu SM-J510FN folosind Tapatalk

                        Comment


                        • Exista varianta cu becuri H9 daca vrei mai mult. Trebuie modificat putin becul si intra in soclul H11 perfect dar merge la 65 W si au lumina mult mai puternica. Si spre deosebire de HID sau LED sau alta varianta, becul fiind identic cu H11, geometria luminii va fi perfecta si doar intensitatea va fi mai mare. Este o modificare foarte populara, usoara si ieftina.

                          https://youtu.be/_mrbdQmck7E

                          Inainte sa sara toti cu "LED is best", va zic ca nu exista bec cu LED aftermarket H11 care sa respecte geometria luminii si sa fie mai puternic ca un bec halogen. Philips si OSRAM au variante scumpe care respecta geometria dar nu ofera mai multa lumina decat un bec halogen bun. Si da am multe linkuri care dovedesc asta cu masuratori empirice in punctele cheie ale fasciculului luminos, nu pareri de pe grupuri de Facebook cu poze din fata masinii.

                          Comment


                          • Poate intereseaza pe cineva...https://www.youtube.com/watch?v=c5UkHA5Wklw

                            Comment


                            • Originally posted by cujone View Post
                              Poate intereseaza pe cineva...https://www.youtube.com/watch?v=c5UkHA5Wklw
                              4/6 din pacate inutile, in afara de chestia cu geamurile si portbagajul, pe care honda a bagat-o recent in europa, desi prin SUA de prin anii 2010, restu marcilor nu mai zic ca o au ca standard de nu mai stiu cand. Partea cu browserul era interesanta, doar ca, wi-fiul din tableta e dezastru. Si la el in video se vede, cum un filmulet de pe youtube pe care zice ca l-a deschis mai devreme, inca se incarca)). Dar totusi buna tentativa lui.

                              Comment


                              • Intre timp am tot incercat sa schimb filtrul de polen si nu am reusit. Asa ca am mers la un prieten care are un service de cartier, si mi l-a schimbat el cu 20 RON (l-am intrerupt din lucrare, altfel nu cred ca imi lua bani). Ptr el a fost simplu, a bagat mainile in torpedou si intr-o secunda a scos torpedoul, a scos vechiul filtru, apoi l-a bagat pe cel loc. Mai greu a fost sa puna la loc arcul care tine torpedoul sa nu coboare brusc, a trebuit sa foloseasca un patent sa il puna la loc.
                                Daca tot am fost in telemunca am verificat si consumul: am parcus 874km cu 47.12litri combustibil, adica 5.39%. Calculatorul de bord mi-a aratat 5.3%, deci f pe aproape (viteza medie fiind de 33km/h).

                                Comment

                                Working...
                                X