Originally posted by adiwarp
View Post
VIZITATOR: '19 Honda Civic 1.6 i-DTEC Confort, Brilliant Sporty Blue Metallic
Collapse
X
-
Originally posted by vizitator View PostDaca tot a venit vorba de reprezentante, am si eu o intrebare: de cand am luat masini, volanul statea inclinat catre dreapta cateva grade (asa a venit din fabrica), iar masina trage dreapta, evident. In decembrie vreau sa duc masina la prima revizie (8 luni de la achizitie). Se mai poate remdia pe garantie? Teoretic stiu ca, in primii 10 000km orice reglaj este gratis, dar nu stiu cum e la Honda.
Comment
-
Pai daca refuza geometria facuta pe garantie, sunt neseriosi. Reglajele sunt gratis in primii 10000km, pana si la Porsche Buc Nord le fac gratis pe primii 10000km. Am fost si in primii 1000km, au zis sa uniformizez presiunea in roti, ptr ca nu are cum sa traga dreapta o masina cu geometria din fabrica. Am echilibrat presiunea la 2.5 bari, si volanul tot inclinat spre dreapta sta, si masina tot dreapta trage.
Comment
-
Și la mine a stat volanul cas, spre dreapta. Am fost la 2 reprezentanțe honda Timișoara și Arad, ambele m-au refuzat, au spus că în primele sute de km daca veneam la ei făceau gratuit. M-au invitat să îmi fac pe banii mei la altcineva că ei nu au posibilitatea oricum in reprezentanta - Autoklass . La 3000 de km le-am sesizat. Pe bani mei m-au costat aprox 100 Ron și merge f bine. Concluzia este ca sunt neseriosi. Am un prieten cu un superb 3 luat cu 20 k km de la porsche Tm, nu vreți să știți cum e tratat... (Cel puțin regește). Mașina i-a fost imobilizata o zi pt a putea fi testată și la rece, de dim... A primit un golf nou cu 60 km.Last edited by bobescu25; 18-11-19, 19:57.
Comment
-
Originally posted by bobescu25 View PostȘi la mine a stat volanul cas, spre dreapta. Am fost la 2 reprezentanțe honda Timișoara și Arad, ambele m-au refuzat, au spus că în primele sute de km daca veneam la ei făceau gratuit. M-au invitat să îmi fac pe banii mei la altcineva că ei nu au posibilitatea oricum in reprezentanta - Autoklass . La 3000 de km le-am sesizat. Pe bani mei m-au costat aprox 100 Ron și merge f bine. Concluzia este ca sunt neseriosi. Am un prieten cu un superb 3 luat cu 20 k km de la porsche Tm, nu vreți să știți cum e tratat... (Cel puțin regește). Mașina i-a fost imobilizata o zi pt a putea fi testată și la rece, de dim... A primit un golf nou cu 60 km.
Comment
-
Personal sunt f nemultumit de cum bat farurile de la Civicul meu. Nu am observat daca sunt cu lupe sau fara lupe, dar parca si farurile de Logan lumineaza mai bine. As vrea sa schimb becurile de faza scurta cu unele Philips White Vision. Intrebarea mea este cum se schimba? Se trage becul din soclu prin spatele farului, sau trebuie demontat becul cu totul?
Comment
-
Rotesti in sens invers acelor de ceasornic si scoti becul prin spatele farului fara sa demontezi nimic. Este foarte rapid si usor. Scrie si in manual. Pe faza scurta sunt becuri H11. Le voi schimba si eu cu Osram Night Breaker sau ce gasesc. Din fabrica sunt Philips EcoVision Longlife. Deci tin mult pentru ca ard mai rece deci lumineaza mai prost. Cele care lumineaza mai puternic tin mai putin. Eu voi incerca si daca se ard prea repede le schimb cu Philips Vision 30% si gata.
Comment
-
Cuuum? H11 ptr faza scurta? Pana acum, la toate masinile pe care le-am avut, soclul de la becurile de faza scurta era H7.
Da, inteleg sistemul de scoatere a becurilor, este la fel ca la Renault...numai sa imi incapa mana prin mataraia din spatele becurilor. In manualul descarcat de pe site am cautat prima data, dar nu am gasit informatii.
Multumesc de info, totusi sa mai verificam daca e vorba de H7 sau H11. Vreau sa le schimb cat de repede si nu stiu daca sa iau Philips White vision H11 sau H7.
Acesta este bun, sau e exclusiv ptr proiectoare?
https://www.emag.ro/bec-auto-cu-halogen-pentru-proiector-philips-h11-vision-30-12v-55w-1-buc-12362prb1/pd/DVNRLBBBM/
Last edited by vizitator; 28-11-19, 16:41.
Comment
-
Ok, multumesc de informatii. Mai am o intrebare: Un Osram halogen H11 12 V 55 W este bun ca bec de far ptr faza scurta? Initial il luasem ca prioiector de ceata ptr Skoda, dar era prea mare 55W, si l-am lasat printr-un sertar pe acasa. Acum l-am gasit, as mai lua unul la fel si le-as pune ca becuri de faza scurta pe Civic.
Comment
-
Daca este H11 e ok. Cam toate becurile halogen sunt de 55 W. Cand spui H11 te referi la soclu, voltaj si putere deci este ok orice H11 ai pune. Totusi acele Philips Vision 30% sunt foarte bune. Daca acel Osram de care spui este tot OEM sau longlife sau cum se numeste, nu va fi nicio imbunatatire fata de ce ai acum pe Civic. Cum s-a mai discutat pe aici, eu as lua ceva puternic gen +150% sau +130% si daca te tin suficient pentru tine mergi pe alea. Daca se ard prea repede iei ceva de genul +30% si ramai cu ele. Orice e mai bun decat OEM/longlife.
Comment
-
Nu este OEM si nici Long Life. E un bec banal, cumparat de la Unix Auto. Ma gandesc sa il pun pe acesta pe partea soferului, pana imi iau o pereche de Philips Vision +30%. Nu te incurca cu cele +150%, se ard in cateva luni si costa peste 100 RON pe bucata. Un coleg si-a pus pe Hyundai I30 o pereche de Philips white Vision si se vede foarte bine, mult mai bine decat inainte (si el era tot pe becuri long life).
Multumesc de sfaturi BBR91, acum stiu ce am de facut.
Comment
Comment