VIZITATOR: '19 Honda Civic 1.6 i-DTEC Confort, Brilliant Sporty Blue Metallic

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • BBR91
    replied
    Daca ti se pare ca bat prea jos ii poti ruga la reprezentanta sa ti le regleze. Eu am facut asta si bateau putin prea sus la mine. Dar nu cred ca ti le vor regla mai sus decat trebuie. Daca sunt reglate corect cred ca doar ti se pare ca bat prea jos. Oricum sunt mediocre farurile. Am vazut mai multi colegi multumiti de Philips White Vision, poate incerci.

    Leave a comment:


  • vizitator
    replied
    Am schimbat becul original de pe stanga cu unul Osram night breaker silver si pot sa spun ca diferenta mare nu este....da, e putin mai bine, dar nu cine stie ce. Ori de puneam Osramuri simple, ori cu Night Breaker silver, tot cam pe acolo e luminozitatea. Sunt putin mai puternice, dar nici pomeneala de +110% cum scrie pe ele.
    Problema la farurile de la Civic este ca sunt reglate sa bata prea jos...ma intreb daca nu or vrea de la reprezentanta sa le regleze sa bata mai departe.

    Leave a comment:


  • vizitator
    replied
    Personal am cumparat un set de 2 becuri Osram Night Breaker silver, la pret de 110 RON setul. Maine le montez pe masina, apoi voi spune cum sunt. Oricum, cu astea stock nu mai pot merge. Noaptea am ajuns sa ratez sa fac dreapta pe strada pe care vroiam sa merg, din cauza vizibilitatii f proaste.

    Leave a comment:


  • mmvi
    replied
    Philips White Vision sunt foarte bune partea proasta e ca sunt scumpe si trebuie inlocuite, chiar daca nu se ard, cam la 1 an.
    Am tot cautat dar nu gasesc de cumparat Philips X-tremeVision G-force (130%). Chiar si Philips X-tremeVision (100%) am gasit doar pe amazon si ebay.

    Am incercat si ledurile de la Philips si nu le recomand (lumineaza mai bine/corect halogenul).

    Leave a comment:


  • vizitator
    replied
    Au spus ca nu este cazul ptr filtrul de aer. Pe cel de polen il schimb eu ca sa nu am mirosuri in masina (care deja incepusera sa apara prin septembrie-octombrie, cand mai porneam AC-ul).
    La 20 000km se schimba cel de aer, cand e adevarata revizie (acum fiind una intermediara).
    Spre surpinderea mea bateria are probleme si necesita schimbare pe garantie; am observat eu ca porneste mai greu dimineata, dar am zis ca e din cauza frigului. Ei bine, o vor schimba pe garantie, se pare ca nu se incarca cum trebuie.

    Leave a comment:


  • catalin rus
    replied
    filtrul de aer (preventiv ) ??!!

    Leave a comment:


  • vizitator
    replied
    Am facut si prima revizie, la Honda Nord. Masina are 10 000km si a fost necesara doar schimbarea uleiului si a filtrului de ulei (celelalta filtre se schimba la 20000km). Preventiv voi schimba eu singur filtrul de polen la primavara. Costul total a fost de 614 RON, dupa cum urmeaza:
    -manopera....92 ROn
    -filtru ulei......76
    -5l ulei...........441
    TOTAL: ....614 RON.
    De fapt au intrat mai putin de 4.5l de ulei, dar asta e, s-a comandat un butoi de 4l si o sticla de 1l.

    Leave a comment:


  • unixro
    replied
    Night breaker luati varianta laser ca tine mai mult (aproximativ un an) si da merita, doar sa aveti farurile reglate bine

    Leave a comment:


  • Co5min
    replied
    Eu am montat Philips White Vision de 1.4 ani si sunt foarte multumit.

    Leave a comment:


  • vizitator
    replied
    In ultimul timp am condus mult noaptea pe soselele patriei, si pot sa spun ca becurile sunt de toata jena. Lumina asa chioara parca nici la Matiz nu este.
    am oprit intr-o benzinarie si am montat singur un bec Osram h11 de 55wati, pe care l-am pus la farul din partea pasagerului. Pe dreapta se vede mai bine, nu cu mult, dar ceva ceva tot e mai bine. Nu imi mai ramane decat sa imi cumpar unul si mai bun si sa il pun pe stanga (partea soferului). Am vazut Osram Night Breaker la 75 RON, dar oare merita??

    Leave a comment:


  • alexme24
    replied
    La civic sedan eu m.am chinuit vreo 20 de minute cu cel de habitcalu, mai exact cu prostia aia de amortizor de la usa de torpedou.
    La demontat e usor, dar la montat, pana nimeresti prinderea, iti trebuie rabdare. Dar da, e DIY acasa, mai ales la praful din Bucuresti, eu le schimb la 5000 km sau 6 luni, atat pe cel de aer, cat si pe cel de habitaclu.

    Leave a comment:


  • vizitator
    replied
    Mea culpa, aveti dreptate: filtrul de combustibil il schimbam la 4 ani la vechea masina. Cel de aer, de ulei si de habitaclu (polen) le schimbam anual. Totusi, era vorba de o schimbare anuala, nu la 8 luni cum incearca cei de la Honda sa imi faca acum. Incerc sa negociez cu ei sa imi schimb acum doar filtrul de ulei si uleiul, iar restul cand fac 1 an. Pe cel de polen il schimb si singur, nu crec ca este mare poveste. L-as schimba singur si pe cel de aer, dar daca nu se trece in cartea tehnica ca a fost schimbat, risc sa pierd garantia la motor.

    Leave a comment:


  • vtin
    replied
    Nu știu cum o fi la modelele voastre, īnsă schimbarea filtrului de aer la generatiile recente de Civic/Accord este una dintre cele mai simple operațiuni imaginabile. Pentru a ști cānd a venit marele moment, din cānd īn cānd trebuie făcută o inspectare a stării acelui filtru, nu stat și asteptata trecerea timpului. 4 ani?

    https://youtu.be/iZgI2nKzlR0

    Leave a comment:


  • catalin rus
    replied
    filtru de aer la 4 ani ??? .... la un an sau mai des la praful care l avem in tara ! de habitaclu il schimbi tu cand vrei si nu le mai platesti lor .

    Leave a comment:


  • MPopescu
    replied
    Sa nu fie vorba de filtrul de motorină, el se schimba la 40000 km, filtrul de aer mai des la toate modelele, de regulă un an sau 20000 km. Daca acceseze site.ul unui dealer găsești programul de īntreținere pentru fiecare model in parte

    Leave a comment:

Working...
X