VIZITATOR: '19 Honda Civic 1.6 i-DTEC Confort, Brilliant Sporty Blue Metallic

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • vizitator
    replied
    Intre timp am mers mai mult cu AC_ul pornit la maxim, aseara si azi de dimineata si im revizuiesc parerea: baga aer rece, probabil la o temperatura de 5-6 grade, deci nu pot sa spun ca problema este din cauza instalatiei de aer conditionat. In masina este cald din cauza recircularii, (nu sunt fante de aerisire in spate) si din cauza lipsei geamurilor atermice. Adica aerul scos pe fante este rece, dar in masina e cald (racoarea se disipa prea usor prin geamuri). Ma rog, asta e, nu am decat sa recurg la folii puse in geam. Am avut si la Skoda si erau foarte eficiente, le-am tinut 6 ani fara nicio problema.
    Aa...inca o diferenta fata de masinile grupului Vag: la acestea aerul iese cu viteza maire pe fantele laterale si mica pe fantele centrale din bord. La Civic e exact invers: vant mare pe partea centrala si vant mic pe fantele laterale .

    Leave a comment:


  • cerevelu
    replied
    Originally posted by vizitator View Post
    AC-ul este de vina, dupa parerea mea....dau la maxim si baga aer caldut, nu rece. Pur si simplu tin mana pe fantele de aerisire si, abia abia baga o boare de racoare.
    La temperaturi de 25-26 grade clima functioneaza impecabil....insa imediat cum afara trece de 30 grade, gata, parca nici nu am aer conditionat.
    Ceva nu este in regula cu AC... ori nu este presiune la freon ( ma rog, nu mai se pune freon, dar..) ori este ceva in neregula pe undeva. Eu am avut un CR-V cu 2,2 diesel si acum cu 2 benzinar si la amandoua AC baga un frig zdravan la orice temperatura de afara. Am fost in Grecia la 45 de grade si inauntru era racorel.
    Asa, uitasem: cand am luat primul CR-V in primele sute de km tot asa era o faza cand nu mai mergea AC. Am dat fuga la ASKO si era un surub desfacut care nu facea masa la computerul principal al masinii.
    Mi s-a spus atunci ca AC care nu merge este un sistem de comunicare al masinii, care transmite ca ceva nu este in regula. Ca si faza cu toate becurile aprinse in bord. Am avut-o si pe aia.

    Leave a comment:


  • DarthMaul40
    replied
    De obicei o tin pe 22 de grade, Auto, dar pe caldurile astea urc pe la 24 pentru ca se face prea rece incercand sa compenseze diferenta cu aerul de afara.

    Leave a comment:


  • closchkutza
    replied
    De curiozitate, cum folositi instalatia, pe ce temperatura o tineti si in ce mod? De exemplu, pentru racire (ca asta ne intereseaza acum), eu o tin doar pe Auto la 20 grade, pornesc motorul, il las un pic sa rontaie la ralanti si apoi apas direct auto.
    Pana acum n-am simtit ca nu ar baga aer rece, de exemplu daca merg cu soarele in fata si e cald afara (gen peste 30 grade), sta pe recirculare si scoate aer rece-rece prin gurile de ventilatie. Nu cred ca sunt 3 grade insa nu cred ca e mai sus de 5-6, oricum ar fi se simte rece.
    O sa fac un test cu un termometru, pe auto cu temperatura setata pe LO dupa ce a stat in soare ceva, sa vedem ce iese. Chiar is curios, practic ar trebui sa scoata cat de rece poate ea.

    Leave a comment:


  • vizitator
    replied
    Originally posted by alexme24 View Post

    Da, exact asta suspectez si eu. Mai ales in parcari subterane, unde nu bate soarele in masina, pe fante iese aer caldut, nu rece. Nu am din pacate un termometru sa pun pe fantele de aerisire, dar cel putin la accord era in jur de 3 grade, nu puteai tine mana mult acolo, iar la drum sub 24 de grade chiar nu puteai cobori vara).
    este exclus sa am 3 grade la Civic....abia daca iese o boare de raceala, probabil de vreo 10 grade. Din pacate si la Opel face la fel, inclusiv la Insignia. Ma voi duce cand am timp la reprezentanta sa imi verifice ac-ul, darnu cred sa fie vreun defect: pur si simplu asa e el.

    Trimis de pe al meu SM-J510FN folosind Tapatalk

    Leave a comment:


  • alexme24
    replied
    Originally posted by vizitator View Post
    AC-ul este de vina, dupa parerea mea....dau la maxim si baga aer caldut, nu rece. Pur si simplu tin mana pe fantele de aerisire si, abia abia baga o boare de racoare.
    La temperaturi de 25-26 grade clima functioneaza impecabil....insa imediat cum afara trece de 30 grade, gata, parca nici nu am aer conditionat.
    Da, exact asta suspectez si eu. Mai ales in parcari subterane, unde nu bate soarele in masina, pe fante iese aer caldut, nu rece. Nu am din pacate un termometru sa pun pe fantele de aerisire, dar cel putin la accord era in jur de 3 grade, nu puteai tine mana mult acolo, iar la drum sub 24 de grade chiar nu puteai cobori vara).

    Leave a comment:


  • vizitator
    replied
    AC-ul este de vina, dupa parerea mea....dau la maxim si baga aer caldut, nu rece. Pur si simplu tin mana pe fantele de aerisire si, abia abia baga o boare de racoare.
    La temperaturi de 25-26 grade clima functioneaza impecabil....insa imediat cum afara trece de 30 grade, gata, parca nici nu am aer conditionat.

    Leave a comment:


  • Co5min
    replied
    Am avut 35 in Timisoara cateva zile consecutive recent si cu AC on la 23C, nu am avut treaba.

    Odata cu infolierea gemuri fata, lururile se vor imbunatati. Dar recunosc ca golful 5 fara folii pe geamuri pare sa se descurce cel putin la fel de bine.

    Leave a comment:


  • TheTracker
    replied
    Originally posted by vizitator View Post
    Am avut Octavia 2 facelift timp de aproape 8 ani, si scaunele erau super, cu suport lombar reglabil. Doar ca era varianta Business, cea mai avansata.
    Suspensia cu certitudine e mai moale decat la Octavia 2 facelift. Sotia sta in spate si tipa la mine sa conduc mai incet ca ameteste pe serpentine, (lucru care la Octavia nu i se intampla). Aseara am fost pe un drum pietruit, care la Octavia ma cam zguduia de spate. Cu Honda a fost muult mai confortabil pe acest drum.
    Ma rog, eu sunt multumit de masina si de motorizare, cu exceptia a 3 lucruri:
    -scaunele fara suport lombar (le simt bine la drum lung)
    -AC-ul nu face fata pe caldura de 34 grade, chiar si pe maxim
    -lipsa gurilor de ventilatie catre locurile din spate.
    Ce tare, si eu tot O2 FL, tot Business. Am tinut-o 7 ani. ...si invarteam de rotita aia de reglaj lombar de numa si tot nu ma ajuta. Altfel ai dreptate, ventilatia si AC-ul sunt mult mai slabe la Civic, cam la nivel de Octavia 1 cu climatronic.

    Leave a comment:


  • alexme24
    replied
    Originally posted by Co5min View Post
    La AC, problema este de fapt la lipsa tratamentului termic geamuri sau or fi ele tratate dar insuficient. Folii spate si fata vor ajuta enorm.

    Pe spate am pus urmeaza sa pun Llumar air 80 si pe gamuri fata si rezolv problema.
    Nu stiu daca ajuta enorm sau nu, in principiu da. Dar problema est clar la AC: daca il dai si la LO, pe maxim, eco off, vine aer caldut, ca si cum ar merge doar ventilatorul. Si apoi sta pe recirculare timp de 30-40 de minute. Mi-e groaza cand or fi 40 de grade afara si la nivelul asfaltului peste 60, clar nu va face fata.

    Leave a comment:


  • Co5min
    replied
    La AC, problema este de fapt la lipsa tratamentului termic geamuri sau or fi ele tratate dar insuficient. Folii spate si fata vor ajuta enorm.

    Pe spate am pus urmeaza sa pun Llumar air 80 si pe gamuri fata si rezolv problema.

    Leave a comment:


  • vizitator
    replied
    Am avut Octavia 2 facelift timp de aproape 8 ani, si scaunele erau super, cu suport lombar reglabil. Doar ca era varianta Business, cea mai avansata.
    Suspensia cu certitudine e mai moale decat la Octavia 2 facelift. Sotia sta in spate si tipa la mine sa conduc mai incet ca ameteste pe serpentine, (lucru care la Octavia nu i se intampla). Aseara am fost pe un drum pietruit, care la Octavia ma cam zguduia de spate. Cu Honda a fost muult mai confortabil pe acest drum.
    Ma rog, eu sunt multumit de masina si de motorizare, cu exceptia a 3 lucruri:
    -scaunele fara suport lombar (le simt bine la drum lung)
    -AC-ul nu face fata pe caldura de 34 grade, chiar si pe maxim
    -lipsa gurilor de ventilatie catre locurile din spate.

    Leave a comment:


  • TheTracker
    replied
    Si eu am varianta Comfort si la primul drum mai lung m-a durut un pic spatele. Nu stiu daca era din cauza Hondei sau inca ma durea de la fosta Octavia cu buretele aplatizat la scaunul soferului. Am aplecat spatarul mai in fata, sa stau mai drept si a trecut. Orice modificare faci, da-i un pic de timp ca spatele sa se reajusteze si sa treaca durerea, nu te astepta sa treaca instant.

    Suspensia e mai tare ca la Octavia, mai ales reboundul, dar in rest e doar alt compromis, mai spre sport si, zic eu, e mai bine asa.

    Leave a comment:


  • vizitator
    replied
    intre timp am reusit sa setez telecomanda, in asa fel incat sa deschid toate portierele masinii de la prima apasare a pozitiei ,,deschis'' de pe telecomanda.
    Acum am alta intrebare: husele scaunelor fata se pot da jos, intr-un fel sau altul? Ma gandesc sa dau jos imbracamintea spatarului scaunelor fata, sa montez un suport lombar gonflabil cu aer, apoi sa le pun la loc.

    Leave a comment:


  • vizitator
    replied
    Da, sunt din Romania, mai precis Bucuresti.
    Incerc sa descarc aplicatia, multumesc mult.
    PS: legat de scaune, am intrat pe un site al utilizatorilor din Canada si toti cu Civic cu varianta de baza se plang de dureri de spate. Au incercat cu tot felul de solutii, cu perne lombare cu memorie, perne care se agata de teriera sau chiar lumbair (perne gonflabile cu aer). Ideea este ca toti erau nemultumiti de lipsa suportului lombar la versiunea de baza.

    Leave a comment:

Working...
X