VIZITATOR: '19 Honda Civic 1.6 i-DTEC Confort, Brilliant Sporty Blue Metallic

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • vizitator
    replied
    Originally posted by Geo87 View Post

    In banii aia ai si montajul senzorilor? Senzori vopsiti + montaj 700 lei la Honda Nord...atat am platit.

    Daca tai fire asa am inteles ca se pierde garantia...
    Din cate am inteles este vorba numai de manopera ptr camera de mers inapoi. Tie ce marca de senzori ti-au montat la Honda Nord? Esti multumit de cum funcționează?

    Trimis de pe al meu SM-J510FN folosind Tapatalk

    Leave a comment:


  • Geo87
    replied
    Originally posted by vizitator View Post
    Este IMENS de mult. Insa, daca se monteaza camera/senszorii in regie proprie, fara a se taia vreun fir, se pierde garantia la partea electrica???
    In banii aia ai si montajul senzorilor? Senzori vopsiti + montaj 700 lei la Honda Nord...atat am platit.

    Daca tai fire asa am inteles ca se pierde garantia...

    Leave a comment:


  • unixro
    replied
    Daca te uiti dupa o ploaie pe disc-uri o sa vezi rugina aparuta in 1-2h daca nu mai repede e doar de suprafata, se sterge usor si la fel de usor se si curata

    Leave a comment:


  • vizitator
    replied
    Voi cumpara capace noi, dar vin pe 26 octombrie. F rapid au incpeut sa rugineasca, din pacate. Nu ma asteptam sa apara rugina asa repede. In fata e mai bine, parca nu au inceput sa rugineasca.

    Leave a comment:


  • Xander
    replied
    Pe fata ai acolo sub capacelele alea un surub si o siguranta (asa e de regula, nu stiu daca si la acest model). E destul de naspa sa o lasi asa si sa rugineasca acel ansamblu.

    Leave a comment:


  • unixro
    replied
    Capacele alea sunt mai mult ornamental dar tin si apa departe de butuc. Oricum o sa rugineasca pe langa roata . Poti da cu niste spray antirugina din cand in cand. E de suprafata rugina aia asa ca nimic de speriat.

    Leave a comment:


  • vizitator
    replied
    Este IMENS de mult. Insa, daca se monteaza camera/senszorii in regie proprie, fara a se taia vreun fir, se pierde garantia la partea electrica???

    Leave a comment:


  • Geo87
    replied
    Originally posted by uovi View Post

    Salut!
    Cum se comporta camera pana acum? Totul in regula?!
    Eu am comunicat cu cei de la Asko si mi-au cerut un pret de 1077 lei doar pe montaj, cu camera cumparata separat de mine.

    Interesant, nu?!

    Wow... nu mi se pare ok... este f mult 1077 lei.
    camera este ok, noaptea nu se vede ea f bine dar isi face treaba.

    Leave a comment:


  • vizitator
    replied
    Asa cum am menționat mai sus, la nicio luna de cand am cumparat masina, mi-au furat capacele de la buticul rotilor. Nu le-am schimbat ptr moment dar am observat ca in cele 4 luni de mers fara capace a început sa imi rugineasca axul central al toti ( adica exact partea care era acoperita de capac). Intrebarea mea este daca aceste capace au doar rol de ornament sau chiar previn ruginirea partii pe care o acoperă?

    Trimis de pe al meu SM-J510FN folosind Tapatalk

    Leave a comment:


  • uovi
    replied
    Originally posted by Geo87 View Post

    Salut, camera de la Asko aftermarket este una Jvc Cm30 ..
    Nu merge sa schimbi unghiul, doar iti arata liniile de ghidare.
    M-a costat la Asko 880 lei... camera + montaj, vad ca la Flanco este 280, dar trebuie sa manance toata lumea.. mi-am facut nebunia si cu asta, sunt multumit.

    https://www.flanco.ro/camera-auto-ma...nzor-cmos.html
    Salut!
    Cum se comporta camera pana acum? Totul in regula?!
    Eu am comunicat cu cei de la Asko si mi-au cerut un pret de 1077 lei doar pe montaj, cu camera cumparata separat de mine.

    Interesant, nu?!

    Leave a comment:


  • vizitator
    replied
    Între timp vad ca nu am mai pierdut apa. Doar daca pornesc ac-ul incepe sa curgă iarasi. Deci e clar ca este vorba de condens de la instalația de clima. Ce nu imi explic este de ce a curs si cand instalația de AC era oprita. Poate consoarta sa ii fi dat drumul si nu m-am prins eu? Nu as prea crede nici asta, masina nu baga rece atunci.

    Trimis de pe al meu SM-J510FN folosind Tapatalk

    Leave a comment:


  • Geo87
    replied
    Originally posted by uovi View Post

    Bănuiesc că lucrarea e de calitate și nu se văd cablurile prin portbagaj, nu?!
    E suficient că rămne camera n afară tot timpul și e expusă la murdărie, ngheț, etc. N-aș vrea să văd vreo urmă de cablu pe undeva....
    Nu se vede nici un cablu, totul este bagat pe interior... dar repet eu zic sa iti cumperi una mai buna, la asta se vede cam slabut dar isi face treaba bine.

    Leave a comment:


  • vizitator
    replied
    Atât am pierdut, in o ora.

    Trimis de pe al meu SM-J510FN folosind Tapatalk

    Leave a comment:


  • vizitator
    replied
    Este apa, cu siguranță. Cand am oprit masina, am constatat că scurgerea s-a incetinit. In o ora am pierdut cam 100ml. Apoi am plecat iar cu masina, cu AC pornit , fara sa am martori aprinsi in bord pd drum. Cum am ajuns la destinație, am văzut ca iar imi curgea apa (chiar în zona torpedoului pasagerului din fata). Am pus un vas sub masina, am conectat lichidul si l-am gustat: este apa plata.
    După ce am oprit ac-ul, cu motorul la relanti, scurgerea de lichid s-a incetinit dramatic. Deci e clar ca are legatura cu AC-ul. Tare imi e teama ca e doar condens de scurgere la AC....totusi de ce am avut scurgeri cand nu functiona instalatia de AC?
    M-am uitat si sub masina, are un semn de fiecare mai in spate, unde se termină portiera pasagerului.

    Trimis de pe al meu SM-J510FN folosind Tapatalk

    Leave a comment:


  • catalin rus
    replied
    ulei ...nu i. pune pe deget si verifica l pe buze , daca e dulceag e antigel daca nu , doar solutie parbriz pote fi. daca spui ca ai mers fara ac sa fie de la condens

    Leave a comment:

Working...
X