VIZITATOR: '19 Honda Civic 1.6 i-DTEC Confort, Brilliant Sporty Blue Metallic

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • BBR91
    replied
    Se vand diesel in Germania si in alte tari UE la preturi asemanatoare. Probabil Ungaria este cea mai la indemana. Este un motor foarte reusit dieselul acela din ce am citit.

    Zgomotul de rulare este enervant la masina asta si nu am vazut sa aibe vreo izolatie fonica in oala rotilor. Anvelopele cu care vine oricum sunt de toata jena dar nu am sesizat o imbunatatire foarte mare nici cu cele de iarna.

    Leave a comment:


  • vizitator
    replied
    Stie cineva cum se schimba filtrul de polen la Civic X? A venit momentul sa il schimb, masina a facut 1 an, dar nu prea stiu sa o fac. Am vazut niste tutoriale pe internet cum ca la Civic IX se scoate torpedoul, apoi se scoate vechiul filtru si se pune cel nou. E valabil si la Civic X?

    Trimis de pe al meu SM-J510FN folosind Tapatalk

    Leave a comment:


  • vizitator
    replied
    Rotita pt tăria suflantei de aer exista si la varianta prefacelift, e situată �n partea dreaptă a ecranului multimedia.Problema este ca nu avem buton fizic ptr on/off aer conditionat. Acum mi-am pus la loc anvelopele de vara cu care a venit echipată masina (marca Michelin Primacy 3) si masina iar a devenit zgomotoasă la rulare. Cu cele de iarna (marca Nokian) era ceva mai silentioasa, fără a fi �nsă un etalon. Stiu ca e contra legilor firii ca anvelopele de iarnă sa fie mai silentioase decat cele de vara, dar uite ca se poate ( Nokian av�nd cam 68decibeli ca zgomot de rulare).
    Pretul de catalog al mașinii a fost de 22500 euro și reducerea inițială a fost de 3%. Insa am prins un moment in care se lichidau toate dieselurile de pe stoc de la Honda si am mai luat 4000 euro reducere in plus. Insa acum nu mai exista acea promoție, �n Rom�nia se pot cumpara doar modelele pe benzina.

    Trimis de pe al meu SM-J510FN folosind Tapatalk


    Leave a comment:


  • cujone
    replied
    Originally posted by bobescu25 View Post
    Zgomotul la rulare este produs in principiu de cauciucuri, de care toata lumea se plnge și binențeles că este peste mana sa le schimbi imediat după achiziționarea mașinii. Eu am simțit diferența la gumele premium de iarna conti, că fiind mai silențioase, la fel am citit că și altor utilizatori li se pare că gumele de iarna sunt mai subtile, cea ce din nou e in contradictoriu. Gumele Bridgestone er33 au calificativ departe de gume Premium, e pentru consum, deci rezistenta la rulare, și C la mers pe ploaie, iar din ce am găsit la zgomot au 68 db, cea ce este puțin n contradictoriu cu nivelul perceput. Antifonarea la pasajul rotilor este slab, iar la parbriz și geamuri slabuta și ea. Sa nu mai zic că suprafețele vitrate nu au protecție termică. Nu nțeleg cum la nivelul asta de preț să facă un asemenea compromis. Am mers cu o KIA Sportage, suv cu aerodinamica net inferioară și gume hankook și mașină era net mai silențioasa, att la roti ct și la geamuri, oglinzile ce erau cat casa ce mai vjiau după 100.
    Pe mine antifonarea nu m-ar deranja asa de mult.In schimb,cum ai spus si tu la acest nivel de pret sa nu existe geamuri atermice,doar cu tenta,la varianta executive...Este ceva la care nu te astepti de la honda mai ales ca ei vand cel mai mult la americani si se stie ce pretentiosi sunt ei.Alta surpriza neplacuta pe langa lipsa butoanelor pt climatizare....

    Leave a comment:


  • cujone
    replied
    Originally posted by vizitator View Post
    Eu zgomote de plastic care zdrangane nu am. Cel puțin nu pana acum, după 1 an de utilizare ( nu troncane si nu zdrangane nimic). Insa zgomotul de rulare al anvelopelor este evident, acesta fiind si primul lucru care mi-a atras atenția cand am iesit cu masina pe autostrada. La face lift imi place rotita clasica de reglare a volumului radioului, care nlocuiește butoanele virtuale de + si -.
    A propos, la variantele Elegance si Executive exista inainte buton de selectare a modului de condus sport? Acum vad ca este.

    Trimis de pe al meu SM-J510FN folosind Tapatalk
    A fost buton de sport si mai este un buton interesant,cel de reglare a tariei amortizoarelor....

    Leave a comment:


  • cujone
    replied
    Originally posted by vizitator View Post
    Faceliftul a apărut deja. Practic modificările sunt minore dar binevenite: s-a introdus un buton fizic ptr volumul radioului ( e in partea stanga jos a ecranului multimedia). A doua schimbare este antifonarea mult mai bună la zgomotul de rulare ( spre ex dieselul meu, care nu e face lift, este zgomotos la rularea la viteza). A treia modificare este introducerea unui buton sport ( o fi fost si la varianta precedentă, dar nu pe masina mea).
    Daca iti iei Civic, neaparat sa mergi pe varianta cu scaune cu reglaj lombar electric. Fără asta, te va rupe de spate la drumuri lungi. Deasemenea as merge pe face lift si nu pe varianta pre-facelift ptr ca e mai bine antifonata si are buton ptr volum.
    Legat de pret, la Honda Romania reducerile sunt mici. Adica iti dau rabla si o reducere de cteva procente. Eu am prins o lichidare de stoc cu reduceri mai mari, nsă in general reducerile sunt mici.

    Trimis de pe al meu SM-J510FN folosind Tapatalk
    Inca o chestie care m-ar deranja ar fi lipsa butoanelor pt climatizare.Asta e enervant rau.Trendul asta e dar mie nu-mi place deloc.Ma gandeam ca la facelift s-a rezolvat problema reaparand butoane fizice pt viteza suflantei si reglajul temperaturii.Dar din ce spui tu se pare ca inu.Pacat.Am citit despre probl tale cu reglajul lombar,dar sa sti ca la variantele de echipare superioara exista si este electric.Deci chiar de-as vrea tot n-as putea cumpara varianta confort.M-ar interesa niste pareri despre automata cu 9 trepte de la Aisin.Prin teste toti au laudat-o dar na...Dar pretul tot nu l-ai spus.Nu este voie sa spui asa ceva aici pe acest forum?Ms

    Leave a comment:


  • bobescu25
    replied
    Zgomotul la rulare este produs in principiu de cauciucuri, de care toata lumea se plnge și binențeles că este peste mana sa le schimbi imediat după achiziționarea mașinii. Eu am simțit diferența la gumele premium de iarna conti, că fiind mai silențioase, la fel am citit că și altor utilizatori li se pare că gumele de iarna sunt mai subtile, cea ce din nou e in contradictoriu. Gumele Bridgestone er33 au calificativ departe de gume Premium, e pentru consum, deci rezistenta la rulare, și C la mers pe ploaie, iar din ce am găsit la zgomot au 68 db, cea ce este puțin n contradictoriu cu nivelul perceput. Antifonarea la pasajul rotilor este slab, iar la parbriz și geamuri slabuta și ea. Sa nu mai zic că suprafețele vitrate nu au protecție termică. Nu nțeleg cum la nivelul asta de preț să facă un asemenea compromis. Am mers cu o KIA Sportage, suv cu aerodinamica net inferioară și gume hankook și mașină era net mai silențioasa, att la roti ct și la geamuri, oglinzile ce erau cat casa ce mai vjiau după 100.

    Leave a comment:


  • vizitator
    replied
    Eu zgomote de plastic care zdrangane nu am. Cel puțin nu pana acum, după 1 an de utilizare ( nu troncane si nu zdrangane nimic). Insa zgomotul de rulare al anvelopelor este evident, acesta fiind si primul lucru care mi-a atras atenția cand am iesit cu masina pe autostrada. La face lift imi place rotita clasica de reglare a volumului radioului, care nlocuiește butoanele virtuale de + si -.
    A propos, la variantele Elegance si Executive exista inainte buton de selectare a modului de condus sport? Acum vad ca este.

    Trimis de pe al meu SM-J510FN folosind Tapatalk

    Leave a comment:


  • BBR91
    replied
    Pentru antifonare si faruri LED standard imi pare si mie putin rau ca nu am luat facelift. Nu stiu cum este la diesel, poate se aude motorul, la benzina nu se aude motorul dar zgomotul de rulare este destul de pronuntat la viteza. Nu e foarte elegant. Si poate au mai rezolvat si din plasticele care zdrangane in interior.

    Leave a comment:


  • vizitator
    replied
    Faceliftul a apărut deja. Practic modificările sunt minore dar binevenite: s-a introdus un buton fizic ptr volumul radioului ( e in partea stanga jos a ecranului multimedia). A doua schimbare este antifonarea mult mai bună la zgomotul de rulare ( spre ex dieselul meu, care nu e face lift, este zgomotos la rularea la viteza). A treia modificare este introducerea unui buton sport ( o fi fost si la varianta precedentă, dar nu pe masina mea).
    Daca iti iei Civic, neaparat sa mergi pe varianta cu scaune cu reglaj lombar electric. Fără asta, te va rupe de spate la drumuri lungi. Deasemenea as merge pe face lift si nu pe varianta pre-facelift ptr ca e mai bine antifonata si are buton ptr volum.
    Legat de pret, la Honda Romania reducerile sunt mici. Adica iti dau rabla si o reducere de cteva procente. Eu am prins o lichidare de stoc cu reduceri mai mari, nsă in general reducerile sunt mici.

    Trimis de pe al meu SM-J510FN folosind Tapatalk

    Leave a comment:


  • cujone
    replied
    Am citit tot acest topic si ca o concluzie as putea spune ca surprinzator,honda face masini cu probleme.Pana la urma se pare ca nu degeaba in clasamentul JD Power sunt atat de jos(pt o marca care era pretendenta tot timpul la podium).Chiar si asa sunt interesat sa cumpar una,dar avand in vedere ca de la noi nu se poate comanda un diesel voi aleg probabil austria sau germania.Si un alt nivel de echipare decat cea ce aveti voi.De fapt,cam tot ce-am vazut pana acum in germania era versiunea elegance sau executive.Ceva normal ca si Honda sa faca diferenta cand e vb de romanica,avand in vedere cum suntem vazuti peste tot in lume.
    As avea si eu o intrebare:cat a costat obiectul,pt ca spre surprinderea mea nu apare nicaieri.Doar ca a fost un pret bun.Deci,cat a costat?A dost cu rabla sau doar reducerea producatorului?Si inca un lucru.Acest diesel de 1,6l prezent pe civic 10 are fix aceleasi caracteristici ca si cel vechi prezent pe versiunile anterioare.Dar din ce-am gasit pe net s-ar parea ca este aproape un motor nou,principala schimbare fiind la pistoane care sunt acum din fier forjat ,nu din aluminiu ca cel vechi.Surprinzator as spune avand in vedere ca honda a fost primul constructor generalist care a construit un diesel cu bloc si pistoane din aluminiu(celebrul 2,2l).
    Si ultimul lucru:daca te uiti pe net acum pt un civic vei observa ca din 2020 apare un facelift.Nu stiu in ce consta el n-am gasit pe nicaieri.In plus se face din nou o diferentiere la motorizarea de 1,6l D dar si la cea de 1,5 TB.S-ar parea ca au aparut imbunatatiri si la ele,cu toate ca din nou caracteristicile sunt aceleasi..Ce-am gasit diferit ar fi la 1,5 TB care este pe CRV ar avea 190 cai fata de cei 180 prezenti pe civic

    Leave a comment:


  • vizitator
    replied
    Am avut aproape 8 ani Skoda Octavia 2 FL si stiu ce spun: Civicul X are suspensiile mult mai moi. De fapt as spune ca sunt chiar magistrale la treceri peste denivelari si linii de tramvai, insa in curbe nu sunt la fel de confortabile. Acum vad ca tu ai modelul 2015, deci e Civic IX. In acest caz se schimba situatia, suspensiile de la Civic IX si Civic X sunt diferite, e posibil ca cele de la Civic IX sa fie mai tari decat la Octavia 2.
    Octavia 3 topaie de spate din cauza faptului ca nu are punte independenta pe spate, acesta fiind si motivul ptr care nu am mai vrut Octavia (la fel si Ford Focus, si el topaia la test drive de parca era iepure).
    Last edited by vizitator; 29-01-20, 11:21.

    Leave a comment:


  • botz
    replied
    Originally posted by vizitator View Post
    botz are dreptate, nici noi nu am avut nicio problema cu raul de masina, atata timp cat am mers cu Skoda Octavia (cu mentiunea ca Skoda Octavia are suspensii mai tari decat Honda Civic, si probabil ca din acest motiv nu aveam rau de miscare). Cu Civic-ul, indiferent unde ii pun in masina, incep sa se vaiete ca ametesc, mai ales cand iau curbele cu viteza.
    Asta e, nu am decat sa imi schimb stilul de condus, si sa nu mai fac manevre bruste, mai ales in curbe.
    Eu am modelul de civic 2015 unde suspensiile masinii sunt sigur mai ''tari'' decat orice model de octavia am condus (O2 1.9l,O2 FL 2l si O3 2l) .Nu stiu la modelul tau de civic cum sunt suspensiile dar nu cred ca au cum sa fie moi precum la skoda octavia . In special la O3 era si moale si topaia de spate in draci dar asta e alta discutie...Ideea e ca eu fortez nitel lucrurile in special pe serpentine cu civicul caci imi place extrem de mult cum sta pe sosea de unde si raul de masina din spate al sotiei . Daca sta in fata nu are aceasta problema sau daca merg linistit .

    Leave a comment:


  • vizitator
    replied
    botz are dreptate, nici noi nu am avut nicio problema cu raul de masina, atata timp cat am mers cu Skoda Octavia (cu mentiunea ca Skoda Octavia are suspensii mai tari decat Honda Civic, si probabil ca din acest motiv nu aveam rau de miscare). Cu Civic-ul, indiferent unde ii pun in masina, incep sa se vaiete ca ametesc, mai ales cand iau curbele cu viteza.
    Asta e, nu am decat sa imi schimb stilul de condus, si sa nu mai fac manevre bruste, mai ales in curbe.

    Leave a comment:


  • closchkutza
    replied
    Eu cred ca este exact pe dos, nu consider ca civic-ul are suspensii moi iar Nokian WRD4 nu sunt niste anvelope moi nici ele (le am pe Fiesta si se tin bine pe curbe).
    De asemenea, daca zici ca nu ai aderenta, atunci franarea brusca mai rau face, atat aderentei cat si pasagerilor. Desi, din nou, am aceleasi anvelope si nu am probleme de aderenta decat data trag de ele.

    Leave a comment:

Working...
X