VIZITATOR: '19 Honda Civic 1.6 i-DTEC Confort, Brilliant Sporty Blue Metallic

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Danielsportivu
    replied


    Leave a comment:


  • alexme24
    replied
    Din Pacate la senzori au facut economie si acum ne confruntam noi cu consecintele. Senozorul de faza lunga la mine functioneaza f bine pe autostrada, dar in rest e varza. Mi/am luat multe injuraturi pentru ca senzorul nu comuta pe faza scurta si pana mutam eu deja primeam carnea in frigider. Din pacate am observat ca si cu faza scurta primesc flashuri si ce-i drept am avut pe autostrada pe cineva in spatele meu cu un civic identic, si efectiv am zis ca e un Logan cu xenoane de 100 w in faruri..cand a trecut pe langa mine si am vazut ca e civc am ramas mut.

    Cu cel de ploaie din pacate nu ai ce sa faci. Am reclamat si eu de multe ori senzorul la reprezentanta, dar mereu primeam raspuns, ca la ei a functonat corect, asta desi le-am aratat si filmari. Aia e, il pui pe off si da-i la manivela cand ploua, asa cum fac si eu). Considera ca nu ai optiunea asta.

    Leave a comment:


  • vizitator
    replied
    bine ca pe asta nu il am...imi ajunge un senzor ca nu functioneaza cum trebuie.
    Sa sti ca si la masinile grupului Vag sensorul se porneste foarte usor, adica daca treci pe langa o fantana arteziana si cad 2-3 stropi de apa pe parbriz, atunci stergatoarele se pun in miscare. Insa, de uitat sa plece cand e potop, inca nu am auzit.

    Leave a comment:


  • Danielsportivu
    replied
    Originally posted by closchkutza View Post
    Prin HU ma refeream la Head Unit, nu la ECU. Daca imi aduc bine aminte e o preferinta acolo legata de asistenta faza lunga.


    Poate o fi diferit la CRV insa la mine am vazut ca nu trebuie sa bata lumina efectiv pe senzor (farurile masinilor sa bata in parbriz) ci doar sa vada o sursa de lumina in fata.
    Daca ar fi asa cum ar mai sesiza stopurile masinilor la departare (500+), ca doar nu bate lumina lor pe parbriz?
    Sa sesizeze o anumita intensitate a luminii, ceva de genul cand apare brusc o lumina a unuia din curba are un doua secunde pana se comuta, la fel si in panta... E alta senzatia fata de drum drept si-l vede de la distanta si comuta fata de unul care e aproape si pitit dupa o curba sau mai ales in panta am observat.
    Pe autostrada nici la mine nu schimba mereu ca mai sunt separatoarele alea, de fapt cred ca senzorului ii trebuie 2-3 secunde ca sa comute, nu stiu exact doar zic, dar cert e faptul ca nu primesc flasuri deci functioneaza corect.

    Leave a comment:


  • Co5min
    replied
    Pe autostrada este singurul loc in care acest senzor isi arata limitarile in cazul meu, in sensul ca nu trece pe faza scurta daca am masina la 500m in fata.

    In schimb pe drum national cu masini aflate la distanta mai mica in fata si la intalnirea cu masini de pe contrasens, se comporta bine.

    Ca tot suntem la senzori, eu am probleme cu cel de ploaie. Stergatoarele merg fara noima, de cateva luni. Pleaca ca nebunele la doar cativa stropi si uita sa plece cand e potop. E foarte deranjant.

    Leave a comment:


  • vizitator
    replied
    Oricum o dau, la mine de pe faza lunga pe faza scurta nu se comuta decat fff greu...adica am mers jumatate din autostrada cu faza lunga pornita, pana sa se prinda senzorul sa am lumini in fata si sa comute pe faza scurta...In Bucuresti la fel: s-a comutat singur pe faza lunga, si asa a mers pana am ajuns acasa (in ciuda flashurilor primite de la alti participanti la trafic)

    Leave a comment:


  • closchkutza
    replied
    Prin HU ma refeream la Head Unit, nu la ECU. Daca imi aduc bine aminte e o preferinta acolo legata de asistenta faza lunga.

    Originally posted by Danielsportivu View Post
    Si la mine senzorul de lumini lucreaza foarte bine, dar lumina celui din fata trebuie sa bata pe el, exceptie curbe daca nu bate lumina pe senzor sau cand urc o panta si iarasi lumina nu e sesizata. Daca dai un bliz il dezactivezi, asa am inteles de la colegi, deci nu mai este pe automat pana pornesti iar masina.
    Poate o fi diferit la CRV insa la mine am vazut ca nu trebuie sa bata lumina efectiv pe senzor (farurile masinilor sa bata in parbriz) ci doar sa vada o sursa de lumina in fata.
    Daca ar fi asa cum ar mai sesiza stopurile masinilor la departare (500+), ca doar nu bate lumina lor pe parbriz?

    Leave a comment:


  • IB
    replied
    Din pacate cu 22000 Euro nu mai cumperi aceeasi calitate precum cumparai acum 10 ani. O masina buna incepe de pe la 30000 Euro.

    Leave a comment:


  • vizitator
    replied
    Civic este o masina cu un pret de catalog de 22 000 euro, si nu accept alceva decat functionarea ireprosabila. Eu nu am nevoie de dezactivari din ecu, am nevoie ca optiunea sa imi functioneze perfect...daca nu o vor face, presimt ca ajung la OPC.

    Leave a comment:


  • Danielsportivu
    replied
    Si la mine senzorul de lumini lucreaza foarte bine, dar lumina celui din fata trebuie sa bata pe el, exceptie curbe daca nu bate lumina pe senzor sau cand urc o panta si iarasi lumina nu e sesizata. Daca dai un bliz il dezactivezi, asa am inteles de la colegi, deci nu mai este pe automat pana pornesti iar masina.

    Leave a comment:


  • closchkutza
    replied
    In curbe nu stinge nici la mine (decat daca apare un stop / far) si in general functioneaza foarte bine. Unde am vazut ca e depasit de situatie:
    - ceata (aprinde si uita sa mai stinga / stinge prea tarziu);
    - masini vechi cu stopuri chioare / afumate - stinge mai tarziu decat ar trebui.
    In afara de aceste limitari, in rest merge super ok / precis, reactioneaza mai rapid decat as face-o eu. Nici la drumuri de sute de km pe noapte nu am avut probleme.
    Daca va deranjeaza mi se pare ca se poate dezactiva complet din HU.

    Leave a comment:


  • aalex691
    replied
    E un gunoi de senzor. Si la mine face figuri (aprinde faza lunga cand vin masini de pe contrasens sau e lumina pe strada, nu stinge in curbe, nu stinge cand vin masini din fata, nu stinge cand ajung masini din urma). I-au dat un reset la reprezentanta insa nu s-a schimbat nimic, functioneaza la fel de prost.
    Cu butonul pe modul auto, cand sunt aprinse farurile daca tragi o data de maneta ( sa dai un blitz ) se dezactiveaza faza lunga automata. La drum lung noaptea eu o dezactivez mereu.
    De asemenea, cand nu stinge, daca tragi o data de maneta ramane doar faza scurta.

    Leave a comment:


  • vizitator
    replied
    OK, multumesc de raspuns....da, de comutat de pe faza scurta pe faza lunga comuta, dar invers nu o face NICIODATA. Ba chiar am ramas blocat pe faza lunga in oras, de ma injurau toti.
    Nu am decat sa o duc la reprezentanta la verificari.

    Leave a comment:


  • Co5min
    replied
    Daca este lasata pe auto, ar trebui sa comute automat intre cele 2 faze functie de trafic. La mine o face destul de bine insa la tine pare sa existe o problema.

    Leave a comment:


  • vizitator
    replied
    acum am alta nedumerire: cum functioneaza faza lunga si faza scurta? Pe maneta din stanga, la comenzile pentru lumini am 4 pozitii: Stop, Auto, lumini in bord si faza lunga.
    Mergand noaptea cu mante setate pe auto, luminile sunt comutate pe faza scurta. La un moment dat mi se aprinde faza lunga, si asa ramane, indiferent ce fac eu si indiferent ce masini imi vin din fata. Am mers asa pe autostrada, mi-am luat flashuri...am intrat in Bucuresti, la un moment dat s-a comutat inapoi pe faza scurta, apoi iar a revenit la faza lunga fara sa ii fac eu nimic...Nu ar fi normal sa se comute inapoi pe faza scurta daca vede lumini venind din fata?

    Leave a comment:

Working...
X