VIZITATOR: '19 Honda Civic 1.6 i-DTEC Confort, Brilliant Sporty Blue Metallic

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • geoS
    replied
    vizitator "-4) fara locașul de depozitare al roții de rezerva portbagajul are 420 cmc ( asta nu am măsurat, scrie un carte)."

    Chiar asa scrie ?!
    Adica nu incape decat o sticla de 0,5 l ????
    (1 l = 1000 cmc)

    Leave a comment:


  • vizitator
    replied
    Īntre timp am fost la masina si am facut cateva măsurători:
    -1) cat de orizontală este bancheta dupa rabdare nu imi pot da seama ptr ca la rabatare ea se lovește de cotiera scaunului copilului. Dar imi amintesc ca, atunci cānd am ridicat masina de la dealer, am rabatat-o si nu era perfect orizontală
    -2) distanta de la spătarul scaunului față pana la buza din spate a portbagajului este de 160 cm. Hai sa zic ca indrept spătarul in unghi de 90 grade si se fac 170 cm in total ( desi īn cazul acesta nu mai am loc sa intru la volan). Dar mai mult de 170 cm nu scot, oricum as masura
    -3) īnălțimea portbagajului, măsurată de la podea la buza portbagajului este de 17 cm.
    -4) fara locașul de depozitare al roții de rezerva portbagajul are 420 cmc ( asta nu am măsurat, scrie un carte).

    Trimis de pe al meu SM-J510FN folosind Tapatalk

    Leave a comment:


  • cujone
    replied
    Eu am avut de 2 ori Civic VIII masina care mi-a ramas la suflet si va fi ever cea mai frumoasa masina construita vreodata.Pt mine desigur.Si acolo podeaua portbagajului era plana cu scaunele rabatate,iar buza de incarcare din ce-mi aduc aminte nu era deloc sau era f mica.Lungimea de care intreb era de 170 cm.La acest civic ma astept la 180-190 avand in vedere ca este mai mare,din orice privinta.In ceea ce priveste roata de rezerva cu certitudine voi opta pt ea,indiferent de varianta,cu toata ca roata normala nu cred ca exista.

    Leave a comment:


  • vizitator
    replied
    Incerc sa raspund eu:
    -1) distanta de la spătarul scaunelor fata pana la buza portbagajului o voi masura cand cobor la masina. Dar nu mi se pare f mare, la Skoda Octavia era mult mai mare
    -2) suprafață obținută prin rabatarea banchete spate nu este plana, dimpotrivă e destul de īnclinată
    -3)buza portbagajului e destul de ridicata. Daca scoti obiecte din portbagaj trebuie sa le ridici nu sa le tragi
    -4) daca nu optezi ptr roata de rezerva, intr-adevar portbagajul e pe 2 etaje. Prin scoaterea roții de rezerva s-a cāștigat un volum de aprox 70 cm cubi sub portbagaj. Ca sa ajungi la ei trebuie sa ridici podeaua portbagajului, dar ai avantajul ca fiind pe adāncime, lucrurile lăsate īn acea adancitura nu se răstoarnă

    Trimis de pe al meu SM-J510FN folosind Tapatalk

    Leave a comment:


  • cujone
    replied
    Va salut.Revin c-o intrebare,daca este cineva amabil sa ma informeze.M-ar interesa care este lungimea porbagajului daca rabatem scaunele spate?Adica din spatarul scaunelor fata pana in hayon.Prin plierea scaunelor se formeaza o suprafata plana?Intre podeaua portbagajului si umarul din spate al masinii este o diferenta mare sau este cumva o suprafata plana acolo?exista 2 nivele de asezare a podelei portbagajului?Multumesc

    Leave a comment:


  • closchkutza
    replied
    E o parere personala si eu sunt dresat bine, vin dupa 7 ani de revizii in reteaua Toyota, unde tot atat dadeam pe o revizie normala .
    Evident, alegerea era a mea sa duc in reprezentanta o masina iesita bine de tot din garantie si nu o regret.

    Leave a comment:


  • alexme24
    replied
    Originally posted by closchkutza View Post

    Mie sincer nu mi se pare scumpa revizia, la 700 lei - parere personala.
    closchkutza da, la nord aici e 700, dar īn rest jonglează pe la 900-1000,ceea ce e destul de mult pt nici 2 ore de stat īn srrvice.

    Leave a comment:


  • BBR91
    replied
    Originally posted by closchkutza View Post

    Mie sincer nu mi se pare scumpa revizia, la 700 lei - parere personala.
    La reprezentanta de la mine din oras am platit 970 lei dupa aplicarea unei reduceri de 10% din factura. Mie mi se pare foarte foarte scumpa pentru 3 filtre banale si 4 L de ulei. Nu e ca si cand chiar verifica ceva pe bune la masina. Si nu e ca la alte masini unde muncesti sa schimbi filtrele. E ceva super banal revizia la Honda. Asa ca imi doresc sa le dau cat mai putini bani pentru facut nimic.

    Leave a comment:


  • vizitator
    replied
    Depinde la care revizie ne referim: la cea intermediară sau la cea de baza? Pe mine la diesel m-au chemat la prima revizie la 10 000km si m-a costat 614 ron. Dar am schimbat doar uleiul (450 RON), filtrul de ulei plus manopera 92 (ron).
    Īnsă peste 10 000km ma vor chema si la cea de baza. Se vor mai adauga filtrul de aer, filtrul de motorină, plus o manopera mai consistenta. Ma duce la 1000 ron.

    Trimis de pe al meu SM-J510FN folosind Tapatalk

    Leave a comment:


  • Co5min
    replied
    Te cred, tu care urmează sa cumpere Type R-ul.

    Leave a comment:


  • closchkutza
    replied
    Originally posted by BBR91 View Post
    E si scump si prost cel OEM. E vreo 50 de lei un filtru de polen ok. Dai 100 ca scrie Honda pe el. Nu e ca si cand e ieftin restul de revizie la masina ca sa zici ca nu conteaza.
    Mie sincer nu mi se pare scumpa revizia, la 700 lei - parere personala.

    Leave a comment:


  • alexme24
    replied
    Originally posted by vizitator View Post
    Īntre revizii nu stie nimeni ca ai umblat si ai schimbat filtrul de aer. Dar, daca nu il schimbi si la reprezentanta la termenul stabilit in cartea de service, ai ramas fara garantie la motor.

    Trimis de pe al meu SM-J510FN folosind Tapatalk
    Absolut. Cele la termen īntotdeauna le fac complet, mai puțin cel de polen, tocmai pt a fi īn carte și a nu avea ei motiv de negociere īn caz de probleme ulterioare.

    Leave a comment:


  • BBR91
    replied
    E si scump si prost cel OEM. E vreo 50 de lei un filtru de polen ok. Dai 100 ca scrie Honda pe el. Nu e ca si cand e ieftin restul de revizie la masina ca sa zici ca nu conteaza.

    Leave a comment:


  • closchkutza
    replied
    Va stresati degeaba cu filtrul ala. Eu de vreo 2 revizii le-am cerut sa-mi dea mir filtru ca mi-l schimb eu (faceau prea mult deranj pentru ce aveau de facut). Nu au comentat.

    Leave a comment:


  • BBR91
    replied
    Originally posted by vizitator View Post
    Am luat filtru cu vreo 45 ron. Sper sa imi iasa si manopera. Oricum, daca nu ne descurcam asa, la anul cumpara noi filtrul si il montează ei in cadrul reviziei. Tot e mai ieftin decat 150 ron.

    Trimis de pe al meu SM-J510FN folosind Tapatalk
    Nu ai ce sa gresesti, iti iese sigur. Multumesc de pont, mai economisesc si eu asa la urmatoarea revizie.

    Leave a comment:

Working...
X