VIZITATOR: '19 Honda Civic 1.6 i-DTEC Confort, Brilliant Sporty Blue Metallic

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • adiwarp
    replied
    Originally posted by vizitator View Post
    Am sunat si ei la Asko intre timp si montează senzori marca Directed. Din acestia ai si tu, mai mult ca sigur. Ii vand cu 595 ron, iar la Balcon sunt 485 Ron.
    Tot la Asko montează si camere ptr mers in marsalier, dar nu știau marca. La pret de 485 ron. Cu alte cuvinte camera si senzorii costa 1080 ron. Restul pana la 400 euro au fost manopera si pielea de pe volan. Esti multumit de camera? Mie cea originală mi s-a parut ca are rezoluția slaba.

    Trimis de pe al meu SM-J510FN folosind Tapatalk
    scuze ca ma bag. de la care Asko ai cerut ofertele de pret pt senzori si camera mers inapoi ?
    am constatat si eu dupa 3 luni ca am nevoie ( nu m-am obisnuit cu gabaritul masinii chiar daca vin de pe una mai lunga)

    Leave a comment:


  • elunico
    replied
    intre timp mai m-am documentat si raspunsurile voastre sunt similare cu ce am citit pe net, multumesc!

    Leave a comment:


  • elunico
    replied
    multumesc frumos pentru raspunsuri si am sa tin cont de ele

    Leave a comment:


  • vizitator
    replied
    elunico, dieselul are cea mai proasta ungere cand e la relanti. Nu are sens sa stai sa astepti pana se incalzeste motorul....imediat ce se stabilizeaza turatia la relanti, ai pornit. Eu pornesc imediat, vad ca la Honda turatia se stabilizeaza imediat (la 1.9 tdi de la VAG se sta cateva zeci de secunde iarna pana se stabilizeaza turatia)
    Insa ai grija sa nu te pui ca Pacala pe turbina cu motorul rece: nu o accelera, nu o brusca, urca lent in ture pana cand motorul ajunge la temperatura optima.
    O altra masura este ca, dupa ce ai dat forja motorului (Ex mers cu viteza pe autostrada sau mers in trafic f aglomerat, bara la bara), sa stai cateva minute cu motorul la relanti, pana se raceste turbina.

    Leave a comment:


  • botz
    replied
    Originally posted by elunico View Post
    salutare, posesor tot de diesel 1.6 , 120 cp , an 2019 si prima masina diesel, intrebarea mea este daca trebuie preincalzit motorul la relanti indiferent de anotimp inainte de plecat la drum cu ea.
    in cartea masinii nu am gasit nimic specificat despre partea asta de functionare a motorului asa ca am apelat la voi
    multumesc!
    Diesel fiind astepti mult si bine sa se incalzeasca . Personal la toate masinile diesel nu am facut asta ( sa stau cu ea in relanti)si au mers fara probleme .Plus ca masina se incalzeste cel mai bine in sarcina adica mergand.Pe partea cealalta nu ii da tare in ea imediat ce pleci ...

    Leave a comment:


  • elunico
    replied
    salutare, posesor tot de diesel 1.6 , 120 cp , an 2019 si prima masina diesel, intrebarea mea este daca trebuie preincalzit motorul la relanti indiferent de anotimp inainte de plecat la drum cu ea.
    in cartea masinii nu am gasit nimic specificat despre partea asta de functionare a motorului asa ca am apelat la voi
    multumesc!

    Leave a comment:


  • vizitator
    replied
    OK, multumesc de raspuns. Cu prima ocazie voi sui masina pe elevator sa vad ce fel de scut este acolo.
    In rest mai am urmatoarele nemultumiri:
    -volanul sta inclinat spre dreapta cu cateva grade
    -instalatia de clima nu face fata la temperaturi peste 30 grade....adica dau clima pe maxim si fac caldura in masina.
    Problema cu scaunele neconfortabile am rezolvat-o cat de cat, prin montarea unui suport lombar de la firma Benergo (e tare, dar tine coloana in pozitie corecta).

    Leave a comment:


  • closchkutza
    replied
    Sub motor din ce stiu, este un scut de aluminiu, prezent la toate Civic-urile (cel putin la benzinare e acolo). Rolul, evident, este mai mult aerodinamic si foarte putin de incasat lovituri. Deci raspunsul este: da, cel mai probabil exista un scut metalic si pe masina ta.

    Leave a comment:


  • vizitator
    replied
    OK, merci...Dupa cum s-a auzit bufnitura, eram sigur ca am lovit scutul metalic al motorului.

    Leave a comment:


  • cerevelu
    replied
    Originally posted by vizitator View Post
    Intrebarea este: nivelul de dotari Comfort are scut metalic?
    Merci.
    Nu stiu sa existe scut metalic instalat din fabrica la nici o Honda vanduta la noi.

    Se pot insa comanda si monta, de exemplu cel de la: http://www.scutmotor.co/scut-motor-h...ayon-2005-2015

    Leave a comment:


  • vizitator
    replied
    Masina are cumva scut metalic la motor? ma refer la nivelul de dotari Comfort...Am trecut peste o denivelare (un damb din beton in mijlocul asfaltului) si am decis sa il iau intre rotile din fata...Problema a fost ca dambul era mai inalt decat credeam eu, si m-a lovit pe sub partea de jos a masinii, intre rotile din fata. A facut buf, s-a auzit un zgomot metalic, si am crezut ca mi s-a spart baia de ulei.
    Spre minunea mea, nu curgea nimic din masina, si nici nu s-a aprins vreun martor in bord...
    Intrebarea este: nivelul de dotari Comfort are scut metalic?
    Merci.

    Leave a comment:


  • Danielsportivu
    replied
    Originally posted by vizitator View Post
    exact....asa am facut eu, fara sa imi dau seama, si m-am trezit cu sensorul activat in mijlocul autostrazii A1. Imediat ce s-a activat senzorul, s-a activat si faza lunga, si asa am mers pana in Bucuresti.
    PS: cum pot totusi sa merg si eu cu faza scurta? Daca dau pe auto, imediat se comuta pe faza lunga...nu exista vreo posibilitate sa comut pe ,,manual''?

    Leave a comment:


  • vizitator
    replied
    exact....asa am facut eu, fara sa imi dau seama, si m-am trezit cu sensorul activat in mijlocul autostrazii A1. Imediat ce s-a activat senzorul, s-a activat si faza lunga, si asa am mers pana in Bucuresti.
    PS: cum pot totusi sa merg si eu cu faza scurta? Daca dau pe auto, imediat se comuta pe faza lunga...nu exista vreo posibilitate sa comut pe ,,manual''?

    Leave a comment:


  • aco
    replied
    Originally posted by Danielsportivu View Post
    Si la mine senzorul de lumini lucreaza foarte bine, dar lumina celui din fata trebuie sa bata pe el, exceptie curbe daca nu bate lumina pe senzor sau cand urc o panta si iarasi lumina nu e sesizata. Daca dai un bliz il dezactivezi, asa am inteles de la colegi, deci nu mai este pe automat pana pornesti iar masina.
    Il poti activa inapoi daca tii maneta trasa spre tine cateva secunde.

    Leave a comment:


  • Danielsportivu
    replied


    Leave a comment:

Working...
X