VIZITATOR: '19 Honda Civic 1.6 i-DTEC Confort, Brilliant Sporty Blue Metallic

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • vizitator
    replied
    As vrea sa imi pun un powerbox la motor ca sa ii maresc puterea, pana la urma l-am gasit pe acesta:
    https://www.bluesparkautomotive.com/...0-ps-pro-boost
    Ma duce de la 120 la 152 CP, pret de 280 lire sterline, dar nu prea am auzit de firma aceasta. Voi ce parere aveti?

    Leave a comment:


  • vizitator
    replied
    Stie cineva ce vascozitate are uleiul pe care reprezentantele il pun in motorul 1.6 dtec? Pe bidonas scrie doar Honda engine oil, synthetic si cam atat...fara urma de producator sau vascozitate.

    Leave a comment:


  • alexme24
    replied
    Originally posted by cujone View Post

    Daca te-ai uitat in lista din dreapta videoului mai erau niste chestii despre Civic gen "Secret Codes Civic X" sau asa ceva.Nu mai tin bine minte.Poate gasesti ceva acolo...
    dap, cel de la pro jason il stiu, e f util., mai ales daca nu ai avut honda inainte.

    Leave a comment:


  • cujone
    replied
    Originally posted by alexme24 View Post

    4/6 din pacate inutile, in afara de chestia cu geamurile si portbagajul, pe care honda a bagat-o recent in europa, desi prin SUA de prin anii 2010, restu marcilor nu mai zic ca o au ca standard de nu mai stiu cand. Partea cu browserul era interesanta, doar ca, wi-fiul din tableta e dezastru. Si la el in video se vede, cum un filmulet de pe youtube pe care zice ca l-a deschis mai devreme, inca se incarca)). Dar totusi buna tentativa lui.
    Daca te-ai uitat in lista din dreapta videoului mai erau niste chestii despre Civic gen "Secret Codes Civic X" sau asa ceva.Nu mai tin bine minte.Poate gasesti ceva acolo...

    Leave a comment:


  • vizitator
    replied
    Intre timp am tot incercat sa schimb filtrul de polen si nu am reusit. Asa ca am mers la un prieten care are un service de cartier, si mi l-a schimbat el cu 20 RON (l-am intrerupt din lucrare, altfel nu cred ca imi lua bani). Ptr el a fost simplu, a bagat mainile in torpedou si intr-o secunda a scos torpedoul, a scos vechiul filtru, apoi l-a bagat pe cel loc. Mai greu a fost sa puna la loc arcul care tine torpedoul sa nu coboare brusc, a trebuit sa foloseasca un patent sa il puna la loc.
    Daca tot am fost in telemunca am verificat si consumul: am parcus 874km cu 47.12litri combustibil, adica 5.39%. Calculatorul de bord mi-a aratat 5.3%, deci f pe aproape (viteza medie fiind de 33km/h).

    Leave a comment:


  • alexme24
    replied
    Originally posted by cujone View Post
    Poate intereseaza pe cineva...https://www.youtube.com/watch?v=c5UkHA5Wklw
    4/6 din pacate inutile, in afara de chestia cu geamurile si portbagajul, pe care honda a bagat-o recent in europa, desi prin SUA de prin anii 2010, restu marcilor nu mai zic ca o au ca standard de nu mai stiu cand. Partea cu browserul era interesanta, doar ca, wi-fiul din tableta e dezastru. Si la el in video se vede, cum un filmulet de pe youtube pe care zice ca l-a deschis mai devreme, inca se incarca)). Dar totusi buna tentativa lui.

    Leave a comment:


  • cujone
    replied
    Poate intereseaza pe cineva...https://www.youtube.com/watch?v=c5UkHA5Wklw

    Leave a comment:


  • BBR91
    replied
    Exista varianta cu becuri H9 daca vrei mai mult. Trebuie modificat putin becul si intra in soclul H11 perfect dar merge la 65 W si au lumina mult mai puternica. Si spre deosebire de HID sau LED sau alta varianta, becul fiind identic cu H11, geometria luminii va fi perfecta si doar intensitatea va fi mai mare. Este o modificare foarte populara, usoara si ieftina.

    https://youtu.be/_mrbdQmck7E

    Inainte sa sara toti cu "LED is best", va zic ca nu exista bec cu LED aftermarket H11 care sa respecte geometria luminii si sa fie mai puternic ca un bec halogen. Philips si OSRAM au variante scumpe care respecta geometria dar nu ofera mai multa lumina decat un bec halogen bun. Si da am multe linkuri care dovedesc asta cu masuratori empirice in punctele cheie ale fasciculului luminos, nu pareri de pe grupuri de Facebook cu poze din fata masinii.

    Leave a comment:


  • vizitator
    replied
    Am pus deja Osram Night Breaker. Cāștigul de lumina se simte, dar e mic. Acum 2 seri era cat pe ce sa lovesc o mașină parcata aiurea pe carosabil. Era īntuneric, inițial nu am vazut-o, daca nu era sotia sa tipe, cred ca loveam masina respectiva.

    Trimis de pe al meu SM-J510FN folosind Tapatalk

    Leave a comment:


  • BBR91
    replied
    Schimba becurile cu unele mai luminoase. Nu va fi diferenta de la cer la pamant dar masina vine cu Philips longlife made in China. Da si eu as fi vrut facelift pentru faruri si insonorizare.

    Leave a comment:


  • vizitator
    replied
    Cu placere.
    Sa stii ca si la diesel schimbul de ulei si filtru ulei se fac la 10 000km, iar revizia propriu zisa cam la 20 000 km ( iti scrie pe computerul de bord cand te cheamă, iar pe mine asa ma cheama: la 10 000km). Merg la max 10 000km la schimb ulei, si dupa alti 10 000km la revizie.
    Insa, ca dinamica, motorul pe benzină e mult peste diesel. Plus ca e mai silentioas la viteza. Am mers si eu cu el si pot sa spun ca intr-adevar se ducea cand apasam accelerația. Nu mi-a placut lagul de la pedala de accelerație care e mai mare decat la diesel. Si masina era mai ușoară, cel putin asa o percepem eu.
    Oricum, indiferent ce motor alegi, incearca sa iei faceliftul. Are insonorizarea mai bună si becuri led, nu chioratanii de H11 ca la mine.

    Trimis de pe al meu SM-J510FN folosind Tapatalk

    Leave a comment:


  • cujone
    replied
    vizitator Iti multumesc pt amabilitate.Se pare ca porbagajul nu este mai mare ca la Civic VIII.
    In alta ordine de idei am intrat ieri de curiozitate pe forum la noul CR-V si-am ramas f surprins de ce am vazut acolo.Foarte multi utilizatori se plang de motorizarea 1,5T de intervarul extrem de scurt pt revizii.Intr-un mod ciudat Honda n-a reusit sa rezolve problema dilutie uleiului nici la 4 ani de la lansarea acestui motor.Tocmai Honda care este recunoscuta pt fiabilitatea exemplara a benzinarelor(este adevarat ca toate au fost aspirate).Dar chiar si asa...in acest context parca nu mai mira pe nimeni clasarea Honda in clasamentul JD Power undeva pe la mijloc,dintr-o pretendenta in permanenta la locurile de varf.In mod clar raman la diesel...Pe final va doresc tuturor posesorilor acestui motor sa fiti feriti de probleme....

    Leave a comment:


  • vizitator
    replied
    E vorba de 420 litri.

    Trimis de pe al meu SM-J510FN folosind Tapatalk

    Leave a comment:


  • cujone
    replied
    Originally posted by geoS View Post
    vizitator "-4) fara locașul de depozitare al roții de rezerva portbagajul are 420 cmc ( asta nu am măsurat, scrie un carte)."

    Chiar asa scrie ?!
    Adica nu incape decat o sticla de 0,5 l ????
    (1 l = 1000 cmc)
    Haide frate....

    Leave a comment:


  • geoS
    replied
    vizitator "-4) fara locașul de depozitare al roții de rezerva portbagajul are 420 cmc ( asta nu am măsurat, scrie un carte)."

    Chiar asa scrie ?!
    Adica nu incape decat o sticla de 0,5 l ????
    (1 l = 1000 cmc)

    Leave a comment:

Working...
X