sunt vopsite in culoarea caroseriei...da, am vazut la alte Civic-uri ca acolo este un ornament negru, dar la mine are culoarea caroseriei. E chiar sub portiera dreapta
VIZITATOR: '19 Honda Civic 1.6 i-DTEC Confort, Brilliant Sporty Blue Metallic
Collapse
X
-
Am o mare problema, sunt in concediu, am intrat cu mașina īn curte la tara, apoi a plouat intens, și roata dreapta fata s-a īnfundat in noroi de nu mai pot sa o scot. Practic am ajuns cu roata dreapta fata sa fie īngropată pānă la jumătate īn noroi. As vrea sa mă tracteze cineva dar nu găsesc unde sa prind cārligul de remorcare de pe partea spate a mașinii. Cārlig am găsit īn portbagaj, dar nu știu unde să īl īnșurubez pe partea spate a mașinii. Varianta este Comfort. Mulțumesc daca īmi spuneți unde este acel suport unde pot prinde cārligul de remorcare.
Comment
-
Īntre timp am alta dandana: mi s-a aprins martorul check engine, in mers, după ce am turat puțin motorul (cam 3000ture). Martorul este galben și nu clipește. Știe cineva ce ar putea fi? O alta īntrebare este unde e vasul de expansiune la motoarele dtec, nu īl pot localiza deloc și mă gāndesc că poate nu mai are suficient antigel
Comment
-
Da, acolo este. Cand ma uitasem eu acum 2 zile, era noapte afara, si il confundasem cu vasul pentru lichid de frana. Dimineata mi-am dat seama ca este in coltul din dreapta fata, oarecum asemanator cu cel din imagine. Intre timp am fost la Honda, au pus masina pe tester, si aprinderea martorului Check engine este datorata proastei functionari a sondei Lamda. Se va schimba pe garantie in ianuarie. Buna treaba garantia extinsa, am schimbat un radiator si o sonda lambda pe ea.
Comment
-
Intre timp s-a schmbat si sonda Lambda, si nu s-a mai aprins martorul Check Engine. Insa am dat de alta problema: martorul de filtru DPF se aprinde cam la 35 de zile. semn ca filtrul incepe sa se infunde. Ies cu masina pana spre Giurgiu sau pe DN1 pana la Snagov, martorul dispare, dar peste o luna se aprinde din nou. Este normal sa se aprinda asa de des, masina avand numai 68000km?
Comment
-
Depinde cāt mergeți prin oraș distanțe scurte cu motorul rece.
La service pot să mai curețe filtrul.
Sunt și firme care īl ard și īl curăță, īl fac să mai țină 50.000 km.
Pe net am văzut filtre DPF cu sub 400$, deci ar fi un consumabil la 100k km... cred.
Ex: CR-V 2,2 Diesel Executive 2012
Ex: CR-V Elegance WP NAVI 2.0 A/T
Now: CR-V Elegance e:HEV (hybrid)
Comment
-
12-20 km pe zi …. 3-4 opriri , motorul rece … dieselul nu e făcut pentru asta ! Să o luăm benzină -diesel , la drumuri scurte și km puțini pe an …..mult mai ok e benzina ! Nu ai turbo care să pice , filtru DPF, ambreaj, injectoare ! La benzină e consum mai mare dar sti ca nu ți pică mai nimic ! Fiecare știe pt ce si ia mașina ! Vine vara și o scoat ți la drumuri lungi
Comment
-
Am o opire la 5-6 km, niciodata mai devreme. La orice oprire motorul deja a apucat sa se incalzeasca, deci nu il opresc rece. Am colegi cu alte marci de masina care merg tot cat mine si nu au nicio problema la DPF, deci inclin sa cred ca aceste filtre nu sunt la fel de bune ca la alte marci.
Comment
-
Originally posted by vizitator View PostAm o opire la 5-6 km, niciodata mai devreme. La orice oprire motorul deja a apucat sa se incalzeasca, deci nu il opresc rece. Am colegi cu alte marci de masina care merg tot cat mine si nu au nicio problema la DPF, deci inclin sa cred ca aceste filtre nu sunt la fel de bune ca la alte marci.
Comment
-
Originally posted by vizitator View PostAm o opire la 5-6 km, niciodata mai devreme. La orice oprire motorul deja a apucat sa se incalzeasca, deci nu il opresc rece. Am colegi cu alte marci de masina care merg tot cat mine si nu au nicio problema la DPF, deci inclin sa cred ca aceste filtre nu sunt la fel de bune ca la alte marci.Ex: CR-V 2,2 Diesel Executive 2012
Ex: CR-V Elegance WP NAVI 2.0 A/T
Now: CR-V Elegance e:HEV (hybrid)
Comment
-
Daca tot vorbeam de probleme, acum am alta: a inceput sa imi scartaie pedala de ambreiaj, mai ales cand eliberez pedala. Fiind la Honda Nord cu alte probleme, le-am explicat situatia, au zis ca oricum observasera si ei de dinaintea mea, apoi s-au aplucat sa greseze tija pedalei de ambreiaj. Dupa plecarea de la reprezentanta pedala a inceput sa scartaie si mai tare, dar pana am ajuns acasa scartaitul s-a diminuat. Inteleg ca de vina ar fi tija pedalei, care a piedut gresarea in timp, si atinge de alte metale cand se apasa pedala sau se elibereaza cursa. Ma intereseaza daca au si alti colegi zgomotul, sau eu am fost printre putinii ghinionisi?
Comment
Comment