VIZITATOR: '19 Honda Civic 1.6 i-DTEC Confort, Brilliant Sporty Blue Metallic

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Intre timp a venit caldura, am schimbat filtrul de polen in regie proprie, dar am observat ca aerul conditionat nu prea mai baga racoare ca inainte. Adica baga rece, dar nu ca acum 2 veri (cand am cumparat masina). Are cineva idee ce ar putea fi? Ma gandesc ca poate a pierut freon pe udeva, dar asa de repede sa inceapa sa piarda freon?

    Comment


    • Aerul conditionat si-a dat drumul si functioneaza ca inainte....probabil, dupa o perioada lunga de nefolosire, la inceput nu a bagat aer la fel de rece ca inainte.
      Insa, de dimineata, mi s-a aprins martorul de lipsa ulei in bord (martor rosu). Dupa ce am oprit sistemul start & stop, martorul s-a stins si nu s-a mai aprins. Stiti cumva, motorul 1.6l diesel are tendinta sa manance ulei? Mai am 3 luni pana la revizie.

      Comment


      • cidat ca s-a stin martorul si nu s-a mai aprins. nu ai verificat pe joja sa vezi cum stai?
        Honda Civic x 2020 1.5 182 CP

        Honda Civic IX 2015 1.8 142 CP

        Comment


        • am verificat si joja, aseara dupa ce masina a stationat 9 ore. Nivelul de ulei este pe maxim, hai sa zic 1-2 milimetri mai jos decat maximul. Deci e clar ca nu pierde ulei.
          Atunci de ce mi s-a aprins martorul de ulei, in culoarea rosie? Eu cred ca din cauza sistemului start and stop, care a intrat in functiune prea devreme, cand uleiul nu era incalzit suficient. Imediat ce am dezactivat sistemul start and stop, si am stat cu motorul pornit in permanenta, martorul nu s-a mai aprins.

          Comment


          • clar nu e ceva normal, trebuie tinuta sub observatie. la mine sincer nu functioneaza start stop ul daca e motorul rece si asa e si normal. eu oricum primul lucru pe care il fac dupa ce pornesc motorul e sa dezactivez sistemul asta.
            intrebare...martorul de ulei s-a aprins in timp ce motorul era pornit sau oprit de sistemul start stop ca sincer daca s-a aprins in timp ce functiona motorul ?
            Honda Civic x 2020 1.5 182 CP

            Honda Civic IX 2015 1.8 142 CP

            Comment


            • Motorul era stins de sistemul start-stop cand s-a aprins martorul. La mine, cand e cald afara, sistemul start-stop se activeaza mult prea repede, dupa nici 5 min de mers in aglomeratie m-am trezit ca s-a activat sistemul start-stop. Uleiul nu era nici macar la 50 grade cand s-a aprins martorul ulei.
              ma rog, de atunci nu a mai facut.

              Comment


              • HELP, NU SE MAI INCUIE PORTIERA SOFERULUI.
                Azi am constatat ca, orice as face, portiera soferului nu se mai incuie. Adica opresc motorul, ma dau jos din masina, apas pe butonul de Inchis al telecomenzii, mi se încuie celelalte portiere si portbagajul, dar portiera soferului ramane descuiata in permanenta. Am incercat si cu cheia de rezerva si acelasi rezultat: portiera soferului nu se incuie. Ma intreb ce ar putea fi? Zilele trecute am umblat in setarile computerului de bord, posibil sa fi stricat ceva pe acolo, dar ce anume? Cu cheia nu pot sa o incui, vad ca nu intra decat pana la jumatate in butuc si imi e teama sa nu stric butucul daca fortez.

                Comment


                • Intre timp portiera si-a revenit si se inchide din inchiderea centralizata, inclusiv din telecomanda. Inclin sa cred ca era o problema de butuc, am observat ca actuatorul care incuie portiera soferului nu se ducea pana la capat cand era pe pozitia Inchis, ci pana la jumatate (spre comparatie, acum se duce pana la capat). Am incercat sa o incui/descui cu cheia, poate asa si-a dat drumul...
                  Orium, a fost stresant sa am masina in fata blocului stiind ca mereu poate intra cineva in ea ptr ca nu se incuie portiera soferului,..

                  Comment


                  • Nu la Honda mi s-a întâmplat, ci la Primera, ca maşina să nu se încuie - o singură dată în 14 ani. Nu ştiu care a fost cauza, însă maşina a reacţionat ca şi cum s-ar fi încuiat şi am luat-o de bună.
                    Spre deosebire de tine, eu eram în Bulgaria (Veliko Tărnovo), ţara aia de unde dispar maşini şi unde sunt răpiţi oameni la drumul mare...
                    Dar da, am plecat liniştit de lângă ea crezând că s-a încuiat; luminile au clipit, alarma s-a cuplat... Când am revenit lângă ea şi am apăsa pe butonul telecomenzii (acelaşi pentru închis-deschis), am constatat că... nu se mai deschide nicio uşă. Mă învârteam lângă ea neştiind ce să fac, iar după vreo 10 secunde am apăsat iarăşi butonul. Şi uşile s-au descuiat normal.
                    Prin urmare, maşina stătuse descuiată vreo 3 ore, în plină Bulgarie, ce-i drept cu alarma activată.

                    Comment


                    • da, dar ai aflat cauza pana la urma?
                      Cine stie cat am stat si eu cu masina descuiata, abia aseara m-am prins, dar nu stiu de cat timp este asa..
                      Acum cateva zile cineva a incercat sa intre in masina (cand eram la piata) si s-a pornit alarma, nu stiu daca are vreo cauza cu faptul ca nu se mai incuie. E posibil ca hotul sa fi incercat sa descuie portiera soferului cu vreun speraclu si sa fi deranjat butucul, apoi s-a pornit alarma, s-a speriat si a fugit. Oricum, asa cum am spus, la mine cred ca e problema de butuc, am vazut ca actuatorul care inchide portiera nu se mai arma la maxim.

                      Comment


                      • Iar mi s-a aprins martorul rosu de ulei...eram in trafic, abia plecasem de acasa (cam de 5 min), s-a activat sistemul start-stop si imediat mi s-a aprins martorul de ulei. Numai ca de data aceasta stiam cauza, am anulat sistemul start stop, motorul a pornit, si martorul s-a stins imediat. Deci asta e cauza, sistemul start-stop se intra in functiune prea devreme si uleiul nu apuca sa se incalzeasca.

                        Comment


                        • poate fi o cauza dar eu zic ca calculatorul masinii stie ce temperatura are uleiul si ar dezactiva SS ul pana ajunge uleiul la temepratura normala. La benzina, la mine ambele civicuri , nu intra SS pana nu urca temeperatura . o fi un bug de sistem si de aici apare problema la tine dar zic ca nu ar fi rau sa pui o intrebare si la service cand mergi
                          Honda Civic x 2020 1.5 182 CP

                          Honda Civic IX 2015 1.8 142 CP

                          Comment


                          • azi dimineata sistemul start and stop s-a activat dupa 50 metri de mers (cam 10 secunde din momentul in care am pornit motorul). Da, o fi un bulk al sistemului electronic, doar ca m-am invatat minte si dezactivez manual sistemul start and stop pana cand ajung cu temperatura la optim.

                            Comment


                            • Am încercat şi eu Start-Stop în primul an de utilizare a maşinii. Nu ţinea cont de temperatura uleiului şi/sau a lichidului de răcire; sistemul a oprit motorul la primul semafor, când încă nu se aprinsese deloc indicatorul de temperatură. Ţinea cont, în schimb, de consumul asupra acumulatorului (sistemul nu se activa dacă AC era în funcţiune şi ventilaţia era la peste 50%, de exemplu.) Mai ţinea cont de gradul de încărcare al acumulatorului; dacă era prea descărcat, sau în pericol să se descarce (în "opinia" lui), nu se activa.
                              De atunci mi-am format reflexul de a opri sistemul imediat după pornirea motorului.
                              Nici cu motorul cald nu e bine să fie activat; dacă mergi mult timp bară la bară şi sistemul tot opreşte şi porneşte motorul, poate fi afectată turbina (mi s-a spus la reprezentanţă).

                              Comment

                              Working...
                              X