VIZITATOR: '19 Honda Civic 1.6 i-DTEC Confort, Brilliant Sporty Blue Metallic

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by alexme24 View Post

    4/6 din pacate inutile, in afara de chestia cu geamurile si portbagajul, pe care honda a bagat-o recent in europa, desi prin SUA de prin anii 2010, restu marcilor nu mai zic ca o au ca standard de nu mai stiu cand. Partea cu browserul era interesanta, doar ca, wi-fiul din tableta e dezastru. Si la el in video se vede, cum un filmulet de pe youtube pe care zice ca l-a deschis mai devreme, inca se incarca)). Dar totusi buna tentativa lui.
    Daca te-ai uitat in lista din dreapta videoului mai erau niste chestii despre Civic gen "Secret Codes Civic X" sau asa ceva.Nu mai tin bine minte.Poate gasesti ceva acolo...

    Comment


    • Originally posted by cujone View Post

      Daca te-ai uitat in lista din dreapta videoului mai erau niste chestii despre Civic gen "Secret Codes Civic X" sau asa ceva.Nu mai tin bine minte.Poate gasesti ceva acolo...
      dap, cel de la pro jason il stiu, e f util., mai ales daca nu ai avut honda inainte.

      Comment


      • Stie cineva ce vascozitate are uleiul pe care reprezentantele il pun in motorul 1.6 dtec? Pe bidonas scrie doar Honda engine oil, synthetic si cam atat...fara urma de producator sau vascozitate.

        Comment


        • As vrea sa imi pun un powerbox la motor ca sa ii maresc puterea, pana la urma l-am gasit pe acesta:
          https://www.bluesparkautomotive.com/...0-ps-pro-boost
          Ma duce de la 120 la 152 CP, pret de 280 lire sterline, dar nu prea am auzit de firma aceasta. Voi ce parere aveti?

          Comment


          • Originally posted by vizitator View Post
            As vrea sa imi pun un powerbox la motor ca sa ii maresc puterea, pana la urma l-am gasit pe acesta:
            https://www.bluesparkautomotive.com/...0-ps-pro-boost
            Ma duce de la 120 la 152 CP, pret de 280 lire sterline, dar nu prea am auzit de firma aceasta. Voi ce parere aveti?
            Salut! Nu știu exact daca e diferit la diesel-uri, dar din cate am înțeles în ziua de azi tuning-ul trebuie făcut prin OBD. Orice bolt on este nerecomandat pentru soft tuning.

            Sfatul meu ar fi sa verifici la firmele de tuning din Romania, sau sa arunci un ochi sa vezi daca exista vreun tune pentru Hondata sau Ktuner. Eu nu știu să existe pentru diesel la Ktuner, dar nici nu m-am uitat.

            Așa mergi pe cea mai sigura și lipsită de bătăi de cap varianta.

            Comment


            • Hondata si Ktuner nu au boxuri pentru Civic X diesel. Cu tunerii din Romania am mai vorbit, sunt contra acestor dispozitive (si e logic sa fie contra pentru ca tuning boxurile le fac o concurentq serioasa).
              Pe mine m-ar interesa si parerea cuiva care a mai avut, chiar si la o motorizare pe benzina.

              Comment


              • Merita o discutie cu ei avind destula experienta in tuning OBD http://tcmturbo.ro/chiptuning.php

                Comment


                • Eu am răspuns bazat pe ce am căutat pe internet, ce am citit pe forumuri. Principiul este supra-complex: dacă poți să schimbi map-urile doar conectând un laptop la OBD2, atunci de ce ai adaugă o piesa aftermarket?

                  E vorba de principiu, de complexitate suplimentara care nu este necesara.

                  Din nou, vorbesc strict din ce am citit, nu din experiența proprie. Dar de ce ai prefera aceasta varianta peste un tuning de la băieții recomandați de colegul?

                  Comment


                  • Originally posted by Take5 View Post
                    Dar de ce ai prefera aceasta varianta peste un tuning de la băieții recomandați de colegul?
                    Eu as prefera varianta asta pentru ca as putea oricand reveni la starea initiala doar scotand device-ul afara si, bineinteles, sa-l recuplez la loc, cand doresc, fara sa mai platesc pe cineva sa mi-o remapeze.

                    Comment


                    • Parerea celor de la TCM o stiu deja: sunt contra acestor dispozitive ( numite tuning boxuri) ptr ca ar afecta fiabilitatea masinii. Pe de alta parte, daca fac la ei un tuning clasic prin mufa OBD2, ar fi mai sigur ptr motor dar pierd garantia la motor. Mai am 4 ani de garantie si nu vreau sa o arunc la gunoi ptr ca imi fac tuning. Daca cerceteaza, cei de la reprezentanta se vor prinde.
                      Power boxul e o cutiuta, un cip extern care se conecteaza la 2 sau 4 senzori de la motor. El este ,,traceles", nu lasa urme dupa ce e dat jos, deci nu poti pierde garantia daca il folosesti ( cu conditia sa il dai jos inainte devfiecarevrevizie). Deci cu power boxul nu pierd garantia, dar nici prea safe ptr motor nu este.
                      m
                      Ma intereseaza parerea cuiva care a mers multi km cu powrr box, indiferent de motorizare. A avut vreo problema la motor?

                      Comment


                      • Originally posted by vizitator View Post
                        Parerea celor de la TCM o stiu deja: sunt contra acestor dispozitive ( numite tuning boxuri) ptr ca ar afecta fiabilitatea masinii. Pe de alta parte, daca fac la ei un tuning clasic prin mufa OBD2, ar fi mai sigur ptr motor dar pierd garantia la motor. Mai am 4 ani de garantie si nu vreau sa o arunc la gunoi ptr ca imi fac tuning. Daca cerceteaza, cei de la reprezentanta se vor prinde.
                        Power boxul e o cutiuta, un cip extern care se conecteaza la 2 sau 4 senzori de la motor. El este ,,traceles", nu lasa urme dupa ce e dat jos, deci nu poti pierde garantia daca il folosesti ( cu conditia sa il dai jos inainte devfiecarevrevizie). Deci cu power boxul nu pierd garantia, dar nici prea safe ptr motor nu este.
                        m
                        Ma intereseaza parerea cuiva care a mers multi km cu powrr box, indiferent de motorizare. A avut vreo problema la motor?
                        Mai sunt si altii,nu doar cei de la TCM.Ei sunt scumpi si eu unul n-as face la ei.Exista chiar aici pe forum o sectiune despre tunning motor.E un tip acolo care se ocupa de mult timp de asta.Ar fi bine sa vb cu el prima data sa vezi ce-ti spune.Parerea mea din tot ce-am citit pe net despre marirea puterii este ca se face doar prin softare.Acele power box doar pacalesc niste senzori cu date false,astfel incat sa-ti mareasca puterea.Dar in acelasi timp vei avea o crestere semnificativa a consumului.Posta cineva despre o crestere cu 3l la suta.Uite poti incerca aici http://www.obdtuning.ro/ro/contact-obdtuning/ .Un telefon nu costa nimic.Despre pierderea garantiei masinii,nu stiu nimic.In conditii normale,daca nu se intampla nimic la motor nu vad cum cei din reprezentanta si-ar da seama ca e softat ECU

                        Comment


                        • Originally posted by vizitator View Post
                          Parerea celor de la TCM o stiu deja: sunt contra acestor dispozitive ( numite tuning boxuri) ptr ca ar afecta fiabilitatea masinii. Pe de alta parte, daca fac la ei un tuning clasic prin mufa OBD2, ar fi mai sigur ptr motor dar pierd garantia la motor. Mai am 4 ani de garantie si nu vreau sa o arunc la gunoi ptr ca imi fac tuning. Daca cerceteaza, cei de la reprezentanta se vor prinde.
                          Power boxul e o cutiuta, un cip extern care se conecteaza la 2 sau 4 senzori de la motor. El este ,,traceles", nu lasa urme dupa ce e dat jos, deci nu poti pierde garantia daca il folosesti ( cu conditia sa il dai jos inainte devfiecarevrevizie). Deci cu power boxul nu pierd garantia, dar nici prea safe ptr motor nu este.
                          m
                          Ma intereseaza parerea cuiva care a mers multi km cu powrr box, indiferent de motorizare. A avut vreo problema la motor?
                          Corect, tuning-ul făcut de alții nu îți permite să flash back stock. Eu când am pus Ktuner pe a mea, cel de unde l-am cumpărat, care este mecanic autorizat Honda, mi-a povestit că ei nu pot vedea istoricul maparilor. El zicea că nu se vor uita nici la ce mapa ai in prezent, dar exista un risc.

                          De aia Ktuner e usor, ca apeși pe butonul flash to stock si in 5 minute esti back to normal.

                          Teoretic garanția nu îți este afectată decât dacă ai o problema la motor cauzata de tune. Eu am mers pe maps-urile stoc ale lui Ktuner pentru că sunt super sigure, la câteva mii de utilizatori nu a fost raportat nici cel mai mic defect. Daca mergi pe ceva conservativ și nu tragi de motor până la limitele fizice, și cat timp conduci ponderat, ii faci revizii, etc, nu vei avea probleme. Consensul este că un motor stoc condus mega agresiv tot timpul sau prost întreținut va fi mai puțin fiabil decât unul tunat dar întreținut.

                          Comment


                          • Din pacate nici Ktuner si nici Hondata nu au boxuri pentru motoare diesel. Am scris personal la ei, si mi-au raspuns in mai putin de o ora: nu lucreaza cu diesel (oricum, o nota in plus din partea lor ca mi-au raspuns rapid).
                            Cei de la reprezentante se uita in acel counter sa vada daca s-au facut remapari, dar numai daca au banuieli. Stiu om cu Audi A4 care a pierdut garantia la motor 2.0 tdi ptr ca a facut tuning de la 150 la 190 CP. In mod normal nu verifica, mai ales in cadrul reviziilor, dar daca au suspiciuni verifica.
                            Nu stiu cum functioneaza boxurile de la Ktuner si Hondata...insa celelalte de pe piata pacalesc sensorul de presiune in turbina (boost) si pe cel de presiune in galeria de admisie (rail). Crezand ca presiunile in turbina si in galeria de admisie sunt mici, ECU le va creste, si asa se obtine o putere mai mare, bruta si instantanee. Am mers cu o Skoda 2.0 tdi cu box de la firma Racechip si ma baga cu ceafa in tetiera cand o acceleram: livrarea puterii era brutala, instantanee. In schimb, dupa ce omul a lasat boxul si a facut tuning la TCM, livrarea puterii era mult mai liniara.

                            Comment


                            • Originally posted by vizitator View Post
                              Din pacate nici Ktuner si nici Hondata nu au boxuri pentru motoare diesel. Am scris personal la ei, si mi-au raspuns in mai putin de o ora: nu lucreaza cu diesel (oricum, o nota in plus din partea lor ca mi-au raspuns rapid).
                              Cei de la reprezentante se uita in acel counter sa vada daca s-au facut remapari, dar numai daca au banuieli. Stiu om cu Audi A4 care a pierdut garantia la motor 2.0 tdi ptr ca a facut tuning de la 150 la 190 CP. In mod normal nu verifica, mai ales in cadrul reviziilor, dar daca au suspiciuni verifica.
                              Nu stiu cum functioneaza boxurile de la Ktuner si Hondata...insa celelalte de pe piata pacalesc sensorul de presiune in turbina (boost) si pe cel de presiune in galeria de admisie (rail). Crezand ca presiunile in turbina si in galeria de admisie sunt mici, ECU le va creste, si asa se obtine o putere mai mare, bruta si instantanee. Am mers cu o Skoda 2.0 tdi cu box de la firma Racechip si ma baga cu ceafa in tetiera cand o acceleram: livrarea puterii era brutala, instantanee. In schimb, dupa ce omul a lasat boxul si a facut tuning la TCM, livrarea puterii era mult mai liniara.
                              Ktuner si Hondata fac exact ce face un tunershop ca cei de la TCM, dar intr-o maniera foarte intuitiva. Practic ei iti livreaza un device care se baga in OBD2 care are pe el hartile facute de Ktuner/Hondata. Nu pacaleste senzorii, ci efectiv schimba parametrii. Eu peste tot pe unde am vazut, pe toate canalele care vorbesc de inginerie si tuning scrie ca acele tuning box-uri sunt ori tepe ori periculoase. In anumite situatii, de exemplu cand vrei sa controlezi knock-ul, masina are nevoie de date precise de la senzori. Daca tie iti creste knock-ul peste nivelul normal si masina vrea sa actioneze knock-control, nu va putea face asta corect pentru ca (nestiind presiunea reala din turbina), nu va putea controla corespunzator amestecul aer-benzina.

                              Masinile astea au aceste ECU-uri tocmai ca sa poata monitoriza sute de data-points si sa actioneze corespunzator. Avantajul acestor harti de la tuneri este ca ele sunt facute on top of the current ones, adica masina tot va putea reactiona prudent in situatii limita (exemplu extrem limp mode).

                              Fiecare producator le are pe ale lui. Am inteles de pe forumuri ca in America Subaru are posibilitatea de a verifica istoricul de flash-uri, dar Honda cica nu poate face asta. Am citit asta in repetate randuri, am auzit-o de la tipul din Olanda care e mecanic autorizat, si am citit de la alti mecanici autorizati in America. Cred ca la Honda nu exista posibilitatea de a face asta, conform celor spuse de ei. Acum nu pot garanta pentru asta.

                              Comment


                              • ar fi bine sa fie asa. Daca asa este, se poate face tuning fara risc (bine, daca vor sa cereceze tot se prind ptr ca vor compara hartile curente cu cele stock).
                                Ai cumva o poza cu dispozitivul de la K tuner?? sau cel putin cum arata? Sper ca nu ca boxurile obisnuite, care sunt o cutiuta cu 2 fire: unul ptr pacalit senzorul de presiune in turbina si celalalt ptr pacalit senzorul de presiune in galeria de admisie.

                                Comment

                                Working...
                                X