Originally posted by alexme24
View Post
VIZITATOR: '19 Honda Civic 1.6 i-DTEC Confort, Brilliant Sporty Blue Metallic
Collapse
X
-
Originally posted by cujone View Post
Daca te-ai uitat in lista din dreapta videoului mai erau niste chestii despre Civic gen "Secret Codes Civic X" sau asa ceva.Nu mai tin bine minte.Poate gasesti ceva acolo...
Comment
-
As vrea sa imi pun un powerbox la motor ca sa ii maresc puterea, pana la urma l-am gasit pe acesta:
https://www.bluesparkautomotive.com/...0-ps-pro-boost
Ma duce de la 120 la 152 CP, pret de 280 lire sterline, dar nu prea am auzit de firma aceasta. Voi ce parere aveti?
Comment
-
Originally posted by vizitator View PostAs vrea sa imi pun un powerbox la motor ca sa ii maresc puterea, pana la urma l-am gasit pe acesta:
https://www.bluesparkautomotive.com/...0-ps-pro-boost
Ma duce de la 120 la 152 CP, pret de 280 lire sterline, dar nu prea am auzit de firma aceasta. Voi ce parere aveti?
Sfatul meu ar fi sa verifici la firmele de tuning din Romania, sau sa arunci un ochi sa vezi daca exista vreun tune pentru Hondata sau Ktuner. Eu nu știu să existe pentru diesel la Ktuner, dar nici nu m-am uitat.
Așa mergi pe cea mai sigura și lipsită de bătăi de cap varianta.
Comment
-
Hondata si Ktuner nu au boxuri pentru Civic X diesel. Cu tunerii din Romania am mai vorbit, sunt contra acestor dispozitive (si e logic sa fie contra pentru ca tuning boxurile le fac o concurentq serioasa).
Pe mine m-ar interesa si parerea cuiva care a mai avut, chiar si la o motorizare pe benzina.
Comment
-
Merita o discutie cu ei avind destula experienta in tuning OBD http://tcmturbo.ro/chiptuning.php
Comment
-
Eu am răspuns bazat pe ce am căutat pe internet, ce am citit pe forumuri. Principiul este supra-complex: dacă poți să schimbi map-urile doar conectānd un laptop la OBD2, atunci de ce ai adaugă o piesa aftermarket?
E vorba de principiu, de complexitate suplimentara care nu este necesara.
Din nou, vorbesc strict din ce am citit, nu din experiența proprie. Dar de ce ai prefera aceasta varianta peste un tuning de la băieții recomandați de colegul?
Comment
-
Originally posted by Take5 View PostDar de ce ai prefera aceasta varianta peste un tuning de la băieții recomandați de colegul?
Comment
-
Parerea celor de la TCM o stiu deja: sunt contra acestor dispozitive ( numite tuning boxuri) ptr ca ar afecta fiabilitatea masinii. Pe de alta parte, daca fac la ei un tuning clasic prin mufa OBD2, ar fi mai sigur ptr motor dar pierd garantia la motor. Mai am 4 ani de garantie si nu vreau sa o arunc la gunoi ptr ca imi fac tuning. Daca cerceteaza, cei de la reprezentanta se vor prinde.
Power boxul e o cutiuta, un cip extern care se conecteaza la 2 sau 4 senzori de la motor. El este ,,traceles", nu lasa urme dupa ce e dat jos, deci nu poti pierde garantia daca il folosesti ( cu conditia sa il dai jos inainte devfiecarevrevizie). Deci cu power boxul nu pierd garantia, dar nici prea safe ptr motor nu este.
m
Ma intereseaza parerea cuiva care a mers multi km cu powrr box, indiferent de motorizare. A avut vreo problema la motor?
Comment
-
Originally posted by vizitator View PostParerea celor de la TCM o stiu deja: sunt contra acestor dispozitive ( numite tuning boxuri) ptr ca ar afecta fiabilitatea masinii. Pe de alta parte, daca fac la ei un tuning clasic prin mufa OBD2, ar fi mai sigur ptr motor dar pierd garantia la motor. Mai am 4 ani de garantie si nu vreau sa o arunc la gunoi ptr ca imi fac tuning. Daca cerceteaza, cei de la reprezentanta se vor prinde.
Power boxul e o cutiuta, un cip extern care se conecteaza la 2 sau 4 senzori de la motor. El este ,,traceles", nu lasa urme dupa ce e dat jos, deci nu poti pierde garantia daca il folosesti ( cu conditia sa il dai jos inainte devfiecarevrevizie). Deci cu power boxul nu pierd garantia, dar nici prea safe ptr motor nu este.
m
Ma intereseaza parerea cuiva care a mers multi km cu powrr box, indiferent de motorizare. A avut vreo problema la motor?
Comment
-
Originally posted by vizitator View PostParerea celor de la TCM o stiu deja: sunt contra acestor dispozitive ( numite tuning boxuri) ptr ca ar afecta fiabilitatea masinii. Pe de alta parte, daca fac la ei un tuning clasic prin mufa OBD2, ar fi mai sigur ptr motor dar pierd garantia la motor. Mai am 4 ani de garantie si nu vreau sa o arunc la gunoi ptr ca imi fac tuning. Daca cerceteaza, cei de la reprezentanta se vor prinde.
Power boxul e o cutiuta, un cip extern care se conecteaza la 2 sau 4 senzori de la motor. El este ,,traceles", nu lasa urme dupa ce e dat jos, deci nu poti pierde garantia daca il folosesti ( cu conditia sa il dai jos inainte devfiecarevrevizie). Deci cu power boxul nu pierd garantia, dar nici prea safe ptr motor nu este.
m
Ma intereseaza parerea cuiva care a mers multi km cu powrr box, indiferent de motorizare. A avut vreo problema la motor?
De aia Ktuner e usor, ca apeși pe butonul flash to stock si in 5 minute esti back to normal.
Teoretic garanția nu īți este afectată decāt dacă ai o problema la motor cauzata de tune. Eu am mers pe maps-urile stoc ale lui Ktuner pentru că sunt super sigure, la cāteva mii de utilizatori nu a fost raportat nici cel mai mic defect. Daca mergi pe ceva conservativ și nu tragi de motor pānă la limitele fizice, și cat timp conduci ponderat, ii faci revizii, etc, nu vei avea probleme. Consensul este că un motor stoc condus mega agresiv tot timpul sau prost īntreținut va fi mai puțin fiabil decāt unul tunat dar īntreținut.
Comment
-
Din pacate nici Ktuner si nici Hondata nu au boxuri pentru motoare diesel. Am scris personal la ei, si mi-au raspuns in mai putin de o ora: nu lucreaza cu diesel (oricum, o nota in plus din partea lor ca mi-au raspuns rapid).
Cei de la reprezentante se uita in acel counter sa vada daca s-au facut remapari, dar numai daca au banuieli. Stiu om cu Audi A4 care a pierdut garantia la motor 2.0 tdi ptr ca a facut tuning de la 150 la 190 CP. In mod normal nu verifica, mai ales in cadrul reviziilor, dar daca au suspiciuni verifica.
Nu stiu cum functioneaza boxurile de la Ktuner si Hondata...insa celelalte de pe piata pacalesc sensorul de presiune in turbina (boost) si pe cel de presiune in galeria de admisie (rail). Crezand ca presiunile in turbina si in galeria de admisie sunt mici, ECU le va creste, si asa se obtine o putere mai mare, bruta si instantanee. Am mers cu o Skoda 2.0 tdi cu box de la firma Racechip si ma baga cu ceafa in tetiera cand o acceleram: livrarea puterii era brutala, instantanee. In schimb, dupa ce omul a lasat boxul si a facut tuning la TCM, livrarea puterii era mult mai liniara.
Comment
-
Originally posted by vizitator View PostDin pacate nici Ktuner si nici Hondata nu au boxuri pentru motoare diesel. Am scris personal la ei, si mi-au raspuns in mai putin de o ora: nu lucreaza cu diesel (oricum, o nota in plus din partea lor ca mi-au raspuns rapid).
Cei de la reprezentante se uita in acel counter sa vada daca s-au facut remapari, dar numai daca au banuieli. Stiu om cu Audi A4 care a pierdut garantia la motor 2.0 tdi ptr ca a facut tuning de la 150 la 190 CP. In mod normal nu verifica, mai ales in cadrul reviziilor, dar daca au suspiciuni verifica.
Nu stiu cum functioneaza boxurile de la Ktuner si Hondata...insa celelalte de pe piata pacalesc sensorul de presiune in turbina (boost) si pe cel de presiune in galeria de admisie (rail). Crezand ca presiunile in turbina si in galeria de admisie sunt mici, ECU le va creste, si asa se obtine o putere mai mare, bruta si instantanee. Am mers cu o Skoda 2.0 tdi cu box de la firma Racechip si ma baga cu ceafa in tetiera cand o acceleram: livrarea puterii era brutala, instantanee. In schimb, dupa ce omul a lasat boxul si a facut tuning la TCM, livrarea puterii era mult mai liniara.
Masinile astea au aceste ECU-uri tocmai ca sa poata monitoriza sute de data-points si sa actioneze corespunzator. Avantajul acestor harti de la tuneri este ca ele sunt facute on top of the current ones, adica masina tot va putea reactiona prudent in situatii limita (exemplu extrem limp mode).
Fiecare producator le are pe ale lui. Am inteles de pe forumuri ca in America Subaru are posibilitatea de a verifica istoricul de flash-uri, dar Honda cica nu poate face asta. Am citit asta in repetate randuri, am auzit-o de la tipul din Olanda care e mecanic autorizat, si am citit de la alti mecanici autorizati in America. Cred ca la Honda nu exista posibilitatea de a face asta, conform celor spuse de ei. Acum nu pot garanta pentru asta.
Comment
-
ar fi bine sa fie asa. Daca asa este, se poate face tuning fara risc (bine, daca vor sa cereceze tot se prind ptr ca vor compara hartile curente cu cele stock).
Ai cumva o poza cu dispozitivul de la K tuner?? sau cel putin cum arata? Sper ca nu ca boxurile obisnuite, care sunt o cutiuta cu 2 fire: unul ptr pacalit senzorul de presiune in turbina si celalalt ptr pacalit senzorul de presiune in galeria de admisie.
Comment
Comment