VIZITATOR: '19 Honda Civic 1.6 i-DTEC Confort, Brilliant Sporty Blue Metallic

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by vizitator View Post
    Eu zgomote de plastic care zdrangane nu am. Cel puțin nu pana acum, după 1 an de utilizare ( nu troncane si nu zdrangane nimic). Insa zgomotul de rulare al anvelopelor este evident, acesta fiind si primul lucru care mi-a atras atenția cand am iesit cu masina pe autostrada. La face lift imi place rotita clasica de reglare a volumului radioului, care īnlocuiește butoanele virtuale de + si -.
    A propos, la variantele Elegance si Executive exista inainte buton de selectare a modului de condus sport? Acum vad ca este.

    Trimis de pe al meu SM-J510FN folosind Tapatalk
    A fost buton de sport si mai este un buton interesant,cel de reglare a tariei amortizoarelor....

    Comment


    • Originally posted by bobescu25 View Post
      Zgomotul la rulare este produs in principiu de cauciucuri, de care toata lumea se plānge și bineīnțeles că este peste mana sa le schimbi imediat după achiziționarea mașinii. Eu am simțit diferența la gumele premium de iarna conti, că fiind mai silențioase, la fel am citit că și altor utilizatori li se pare că gumele de iarna sunt mai subtile, cea ce din nou e in contradictoriu. Gumele Bridgestone er33 au calificativ departe de gume Premium, e pentru consum, deci rezistenta la rulare, și C la mers pe ploaie, iar din ce am găsit la zgomot au 68 db, cea ce este puțin īn contradictoriu cu nivelul perceput. Antifonarea la pasajul rotilor este slab, iar la parbriz și geamuri slabuta și ea. Sa nu mai zic că suprafețele vitrate nu au protecție termică. Nu īnțeleg cum la nivelul asta de preț să facă un asemenea compromis. Am mers cu o KIA Sportage, suv cu aerodinamica net inferioară și gume hankook și mașină era net mai silențioasa, atāt la roti cāt și la geamuri, oglinzile ce erau cat casa ce mai vājāiau după 100.
      Pe mine antifonarea nu m-ar deranja asa de mult.In schimb,cum ai spus si tu la acest nivel de pret sa nu existe geamuri atermice,doar cu tenta,la varianta executive...Este ceva la care nu te astepti de la honda mai ales ca ei vand cel mai mult la americani si se stie ce pretentiosi sunt ei.Alta surpriza neplacuta pe langa lipsa butoanelor pt climatizare....

      Comment


      • Rotita pt tăria suflantei de aer exista si la varianta prefacelift, e situată ļæ½n partea dreaptă a ecranului multimedia.Problema este ca nu avem buton fizic ptr on/off aer conditionat. Acum mi-am pus la loc anvelopele de vara cu care a venit echipată masina (marca Michelin Primacy 3) si masina iar a devenit zgomotoasă la rulare. Cu cele de iarna (marca Nokian) era ceva mai silentioasa, fără a fi ļæ½nsă un etalon. Stiu ca e contra legilor firii ca anvelopele de iarnă sa fie mai silentioase decat cele de vara, dar uite ca se poate ( Nokian avļæ½nd cam 68decibeli ca zgomot de rulare).
        Pretul de catalog al mașinii a fost de 22500 euro și reducerea inițială a fost de 3%. Insa am prins un moment in care se lichidau toate dieselurile de pe stoc de la Honda si am mai luat 4000 euro reducere in plus. Insa acum nu mai exista acea promoție, ļæ½n Romļæ½nia se pot cumpara doar modelele pe benzina.

        Trimis de pe al meu SM-J510FN folosind Tapatalk


        Comment


        • Stie cineva cum se schimba filtrul de polen la Civic X? A venit momentul sa il schimb, masina a facut 1 an, dar nu prea stiu sa o fac. Am vazut niste tutoriale pe internet cum ca la Civic IX se scoate torpedoul, apoi se scoate vechiul filtru si se pune cel nou. E valabil si la Civic X?

          Trimis de pe al meu SM-J510FN folosind Tapatalk

          Comment


          • Se vand diesel in Germania si in alte tari UE la preturi asemanatoare. Probabil Ungaria este cea mai la indemana. Este un motor foarte reusit dieselul acela din ce am citit.

            Zgomotul de rulare este enervant la masina asta si nu am vazut sa aibe vreo izolatie fonica in oala rotilor. Anvelopele cu care vine oricum sunt de toata jena dar nu am sesizat o imbunatatire foarte mare nici cu cele de iarna.

            Comment


            • Originally posted by vizitator View Post
              Stie cineva cum se schimba filtrul de polen la Civic X? A venit momentul sa il schimb, masina a facut 1 an, dar nu prea stiu sa o fac. Am vazut niste tutoriale pe internet cum ca la Civic IX se scoate torpedoul, apoi se scoate vechiul filtru si se pune cel nou. E valabil si la Civic X?

              Trimis de pe al meu SM-J510FN folosind Tapatalk
              Da cred ca la fel. Deschizi torpedoul si in lateral are cate o clema care il tine sa nu cada de tot usa. Le apesi si tragi. Atentie ca are si un amortizor mic agatat in partea stanga. Este prins cu un carlig si este incomod de scos si mai ales de pus la loc. Sa nu il rupi din greseala. Dupa ce deschizi complet usa este un capac dreptunghiular prins cu cleme parca. Il deschizi si acolo e filtrul.

              Eu am platit 150 lei la reprezentanta pentru asta. Pentru ca garantie...

              Edit: am ajuns la filtru odata pentru ca vroiam sa ajung la modulul de amestec aer din bord care zdrangane uneori la rece. Acesta e accesibil oarecum tot deschizand torpedoul.

              Comment


              • garantia .... nu are nicio treaba cu filtru habitaclu (polen) . asa se schimba si e f usor doar sa fii atent la directia indicata pe filtru

                Comment


                • Originally posted by catalin rus View Post
                  garantia .... nu are nicio treaba cu filtru habitaclu (polen) . asa se schimba si e f usor doar sa fii atent la directia indicata pe filtru
                  In caietul service, unde este tabelul cu operatiunile ce trebuie efectuate, scrie ca garantia este valabila cu conditia efectuarii operatiunilor din caiet la reprezentanta in intervalul mentionat. Daca filtrul de polen este in programul de mentenanta si ei nu scriu in caiet ca l-am schimbat, pentru ca nu il schimb la ei, nu este motiv de anulare a garantiei? Chiar si doar pentru instalatia HVAC.

                  Nu ma pricep, este prima data cand am o masina noua in garantie si chiar sunt curios. Pentru ca si filtrul de aer se schimba foarte usor si as prefera sa merg doar pentru schimb de uleiuri la reprezentanta la ce preturi au. Mai ales ca la mine in oras este reprezentata Mercedes-Benz cu preturi pe masura.

                  Comment


                  • Pai și eu care de ex mi l schimb la 6 luni ce fac? Le zic lor ca am schimbat filtru ca să nu mi taie garanția? Sa fim serioși, e doar un filtru, nu ulei sau alta componenta. Personal pun filtru de la man cu carbon și multe altele. https://www.epiesa.ro/filtru-polen-h...odid-12876229/

                    Chiar īși face treaba, mai ales la fumuri și mirosurile de la compatrioții noștri cu tdi. De schimbat poți sa īl schimbi și fata sa scoți tija aia care tine torpedou., dar trebuie o mana mai subțire. Eu am reușit mai rapid asa, decāt ultima oara cānd am scos tija aia și mi-am blestemat viata īncercānd sa o pub la loc.

                    Comment


                    • Adica voi cand mergeti la revizia completa le spuneti ca nu vreti filtru de habitaclu?

                      Comment


                      • Originally posted by BBR91 View Post
                        Adica voi cand mergeti la revizia completa le spuneti ca nu vreti filtru de habitaclu?
                        eu asa procedez. il schimb de doua ori pe an singur si la reprezentanta cer fara filtru habitaclu .

                        Comment


                        • Da. Asa și eu. Inclusiv filtrul de aer. Ca și ala īl schimb la juma de an. Ei schimba doar uleiul și filtrul și atāt.

                          Comment


                          • Da, si eu am procedat la fel la toate masinile: le spun sa nu schimbe filtrul de habitaclu ptr ca il schimb eu. Ptr asta nu se pierde garantia. In schimb, filtrul de aer trebuie schimbat doar la ei. E mai usor de schimbat decat cel de polen, dar neschimbarea lui la reprezentanta duce la pierderea garanției ptr motor.

                            Trimis de pe al meu SM-J510FN folosind Tapatalk

                            Comment


                            • @BBR91: merci de sfat. Voi incerca zilele acestea sa schimb singur filtrul de polen. Manopera mai tii minte cat a costat? Ca banuiesc ca 150 RON au costat manopera si filtrul impreuna.

                              Trimis de pe al meu SM-J510FN folosind Tapatalk

                              Comment


                              • Originally posted by alexme24 View Post
                                Da. Asa și eu. Inclusiv filtrul de aer. Ca și ala īl schimb la juma de an. Ei schimba doar uleiul și filtrul și atāt.
                                filtru de aer motor ar cam trebui ca ei sa l faca , sa nu ai surprize daca vreodata ar fi sa ai probleme la motor, ti ar putea o baga pe gat problema din cauza filtrului . la ala nu ma ating doar de vreau sa l mai schimb mai des

                                Comment

                                Working...
                                X