VIZITATOR: '19 Honda Civic 1.6 i-DTEC Confort, Brilliant Sporty Blue Metallic

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • De data asta chiar nu am mai mers tare, ptr ca stiam la ce sa ma astept. Am vazut ca li se face rau in general in masinile cu suspensii moi (Ford, spre exemplu). Cred ca voi pune presiune de 2,7 bari in roti, (acum avand 2.5 bari), ca sa fie mult mai tari.

    Comment


    • Spune-le sa nu se mai uite pe geamurile laterale, ideal sa se uite inainte (nu sa stea cu nasul in telefon, asta amplifica raul de masina) si mergi mai..fluent (cu schimbari mai line de directie / viteza).
      Nu e vorba de cat de tare mergi, ci cum sunt percepute schimbarile de miscare (sus/jos, stanga/dreapta, inainte/inapoi). Raul de miscare apare cand creierul primeste informatii conflictuale privind starea in care se afla (merge sau sta).

      Am avut pasageri in spate si nu li s-a facut rau insa am mers consitient de faptul ca am pasageri in masina. Daca i-as fi agitat putin, sigur in 5 minute erau albi la fata.
      closchkutza
      Senior Member
      Last edited by closchkutza; 27-01-20, 11:48.

      Comment


      • Cum spun si colegii, accelerari sau decelerari bruste, inainte/inapoi sau laterale pot provoca raul de miscare, in special cand pasagerii se uita in telefon, carte, etc.. Creierul nu vede miscarea dar o simte si atunci declanseaza mecanismul de aparare crezand ca este afectata urechea interna de substante toxice. De aceea si versi.

        Eu sunt ofiter maritim si am rau de miscare. De la vapor, de la masina si chiar si de la anumite jocuri video mi se face rau.

        Incearca sa mergi lin, sa fii prevazator, sa nu iei curbele cu viteza mare sa imprastii pasagerii. Pasagerii sa se uite in fata cand se simt rau, sa nu fie prea cald in masina si sa nu fie mirosuri neplacute, gen de la evacuarile masinilor.

        O singura data mi s-a facut rau de miscare in masina in fata, cand accelera si frana brus soferul. N-am vazut condus asa prost, si era sofer de meserie cu masina personala.

        Singura legatura cu anvelopele poate fi daca nu au perete ranforsat si atunci se poate balansa masina mai mult in curbe. Dar nu cred ca sesizezi asta. Sau au aderenta mai buna si accelerezi si franezi mai tare fara sa iti dai seama. Iarasi, nu cred ca ti-ai schimba stilul de condus atat de tare fara sa observi.

        Comment


        • Am schimbat putin stilul de condus ptr ca anevelopele de iarna care le am acum (Nokian WRD4) nu prea au aderenta pe uscat, asa ca n-am decat sa apas pedala de frana mai tare. Prin urmare nici stilul nu e asa fluent ca inainte, franele sunt mai bruste...insa si cu Skoda tot asa am condus, si nu a avut nimeni rau de masina. Tind sa cred ca tot de la amortizoarele moi e problema...mai ales ca si in Ford Focus patesc la fel (si Focusul le are la fel de moi). Voi incerca sa pun mai multa presiune in roti + acadele contra raului de miscare.

          Comment


          • Inainte de Civic am avut cateva skode octavia cu suspensii extrem de moi. Nici un fel de problema in spate de la sotie sau copil. De cand am luat civicul, in special pe serpentine aproape de fiecare data i se face rau la sotie . Copilul nu are probleme . Evident ca tine mai mult de stilul de condus cel putin in cazul meu....

            Comment


            • Eu cred ca este exact pe dos, nu consider ca civic-ul are suspensii moi iar Nokian WRD4 nu sunt niste anvelope moi nici ele (le am pe Fiesta si se tin bine pe curbe).
              De asemenea, daca zici ca nu ai aderenta, atunci franarea brusca mai rau face, atat aderentei cat si pasagerilor. Desi, din nou, am aceleasi anvelope si nu am probleme de aderenta decat data trag de ele.

              Comment


              • botz
                Senior Member
                botz are dreptate, nici noi nu am avut nicio problema cu raul de masina, atata timp cat am mers cu Skoda Octavia (cu mentiunea ca Skoda Octavia are suspensii mai tari decat Honda Civic, si probabil ca din acest motiv nu aveam rau de miscare). Cu Civic-ul, indiferent unde ii pun in masina, incep sa se vaiete ca ametesc, mai ales cand iau curbele cu viteza.
                Asta e, nu am decat sa imi schimb stilul de condus, si sa nu mai fac manevre bruste, mai ales in curbe.

                Comment


                • Originally posted by vizitator View Post
                  botz
                  Senior Member
                  botz are dreptate, nici noi nu am avut nicio problema cu raul de masina, atata timp cat am mers cu Skoda Octavia (cu mentiunea ca Skoda Octavia are suspensii mai tari decat Honda Civic, si probabil ca din acest motiv nu aveam rau de miscare). Cu Civic-ul, indiferent unde ii pun in masina, incep sa se vaiete ca ametesc, mai ales cand iau curbele cu viteza.
                  Asta e, nu am decat sa imi schimb stilul de condus, si sa nu mai fac manevre bruste, mai ales in curbe.
                  Eu am modelul de civic 2015 unde suspensiile masinii sunt sigur mai ''tari'' decat orice model de octavia am condus (O2 1.9l,O2 FL 2l si O3 2l) .Nu stiu la modelul tau de civic cum sunt suspensiile dar nu cred ca au cum sa fie moi precum la skoda octavia . In special la O3 era si moale si topaia de spate in draci dar asta e alta discutie...Ideea e ca eu fortez nitel lucrurile in special pe serpentine cu civicul caci imi place extrem de mult cum sta pe sosea de unde si raul de masina din spate al sotiei . Daca sta in fata nu are aceasta problema sau daca merg linistit .

                  Comment


                  • Am avut aproape 8 ani Skoda Octavia 2 FL si stiu ce spun: Civicul X are suspensiile mult mai moi. De fapt as spune ca sunt chiar magistrale la treceri peste denivelari si linii de tramvai, insa in curbe nu sunt la fel de confortabile. Acum vad ca tu ai modelul 2015, deci e Civic IX. In acest caz se schimba situatia, suspensiile de la Civic IX si Civic X sunt diferite, e posibil ca cele de la Civic IX sa fie mai tari decat la Octavia 2.
                    Octavia 3 topaie de spate din cauza faptului ca nu are punte independenta pe spate, acesta fiind si motivul ptr care nu am mai vrut Octavia (la fel si Ford Focus, si el topaia la test drive de parca era iepure).
                    vizitator
                    Senior Member
                    Last edited by vizitator; 29-01-20, 11:21.

                    Comment


                    • Am citit tot acest topic si ca o concluzie as putea spune ca surprinzator,honda face masini cu probleme.Pana la urma se pare ca nu degeaba in clasamentul JD Power sunt atat de jos(pt o marca care era pretendenta tot timpul la podium).Chiar si asa sunt interesat sa cumpar una,dar avand in vedere ca de la noi nu se poate comanda un diesel voi aleg probabil austria sau germania.Si un alt nivel de echipare decat cea ce aveti voi.De fapt,cam tot ce-am vazut pana acum in germania era versiunea elegance sau executive.Ceva normal ca si Honda sa faca diferenta cand e vb de romanica,avand in vedere cum suntem vazuti peste tot in lume.
                      As avea si eu o intrebare:cat a costat obiectul,pt ca spre surprinderea mea nu apare nicaieri.Doar ca a fost un pret bun.Deci,cat a costat?A dost cu rabla sau doar reducerea producatorului?Si inca un lucru.Acest diesel de 1,6l prezent pe civic 10 are fix aceleasi caracteristici ca si cel vechi prezent pe versiunile anterioare.Dar din ce-am gasit pe net s-ar parea ca este aproape un motor nou,principala schimbare fiind la pistoane care sunt acum din fier forjat ,nu din aluminiu ca cel vechi.Surprinzator as spune avand in vedere ca honda a fost primul constructor generalist care a construit un diesel cu bloc si pistoane din aluminiu(celebrul 2,2l).
                      Si ultimul lucru:daca te uiti pe net acum pt un civic vei observa ca din 2020 apare un facelift.Nu stiu in ce consta el n-am gasit pe nicaieri.In plus se face din nou o diferentiere la motorizarea de 1,6l D dar si la cea de 1,5 TB.S-ar parea ca au aparut imbunatatiri si la ele,cu toate ca din nou caracteristicile sunt aceleasi..Ce-am gasit diferit ar fi la 1,5 TB care este pe CRV ar avea 190 cai fata de cei 180 prezenti pe civic

                      Comment


                      • Faceliftul a apărut deja. Practic modificările sunt minore dar binevenite: s-a introdus un buton fizic ptr volumul radioului ( e in partea stanga jos a ecranului multimedia). A doua schimbare este antifonarea mult mai bună la zgomotul de rulare ( spre ex dieselul meu, care nu e face lift, este zgomotos la rularea la viteza). A treia modificare este introducerea unui buton sport ( o fi fost si la varianta precedentă, dar nu pe masina mea).
                        Daca iti iei Civic, neaparat sa mergi pe varianta cu scaune cu reglaj lombar electric. Fără asta, te va rupe de spate la drumuri lungi. Deasemenea as merge pe face lift si nu pe varianta pre-facelift ptr ca e mai bine antifonata si are buton ptr volum.
                        Legat de pret, la Honda Romania reducerile sunt mici. Adica iti dau rabla si o reducere de cāteva procente. Eu am prins o lichidare de stoc cu reduceri mai mari, īnsă in general reducerile sunt mici.

                        Trimis de pe al meu SM-J510FN folosind Tapatalk

                        Comment


                        • Pentru antifonare si faruri LED standard imi pare si mie putin rau ca nu am luat facelift. Nu stiu cum este la diesel, poate se aude motorul, la benzina nu se aude motorul dar zgomotul de rulare este destul de pronuntat la viteza. Nu e foarte elegant. Si poate au mai rezolvat si din plasticele care zdrangane in interior.

                          Comment


                          • Eu zgomote de plastic care zdrangane nu am. Cel puțin nu pana acum, după 1 an de utilizare ( nu troncane si nu zdrangane nimic). Insa zgomotul de rulare al anvelopelor este evident, acesta fiind si primul lucru care mi-a atras atenția cand am iesit cu masina pe autostrada. La face lift imi place rotita clasica de reglare a volumului radioului, care īnlocuiește butoanele virtuale de + si -.
                            A propos, la variantele Elegance si Executive exista inainte buton de selectare a modului de condus sport? Acum vad ca este.

                            Trimis de pe al meu SM-J510FN folosind Tapatalk

                            Comment


                            • Zgomotul la rulare este produs in principiu de cauciucuri, de care toata lumea se plānge și bineīnțeles că este peste mana sa le schimbi imediat după achiziționarea mașinii. Eu am simțit diferența la gumele premium de iarna conti, că fiind mai silențioase, la fel am citit că și altor utilizatori li se pare că gumele de iarna sunt mai subtile, cea ce din nou e in contradictoriu. Gumele Bridgestone er33 au calificativ departe de gume Premium, e pentru consum, deci rezistenta la rulare, și C la mers pe ploaie, iar din ce am găsit la zgomot au 68 db, cea ce este puțin īn contradictoriu cu nivelul perceput. Antifonarea la pasajul rotilor este slab, iar la parbriz și geamuri slabuta și ea. Sa nu mai zic că suprafețele vitrate nu au protecție termică. Nu īnțeleg cum la nivelul asta de preț să facă un asemenea compromis. Am mers cu o KIA Sportage, suv cu aerodinamica net inferioară și gume hankook și mașină era net mai silențioasa, atāt la roti cāt și la geamuri, oglinzile ce erau cat casa ce mai vājāiau după 100.

                              Comment


                              • Originally posted by vizitator View Post
                                Faceliftul a apărut deja. Practic modificările sunt minore dar binevenite: s-a introdus un buton fizic ptr volumul radioului ( e in partea stanga jos a ecranului multimedia). A doua schimbare este antifonarea mult mai bună la zgomotul de rulare ( spre ex dieselul meu, care nu e face lift, este zgomotos la rularea la viteza). A treia modificare este introducerea unui buton sport ( o fi fost si la varianta precedentă, dar nu pe masina mea).
                                Daca iti iei Civic, neaparat sa mergi pe varianta cu scaune cu reglaj lombar electric. Fără asta, te va rupe de spate la drumuri lungi. Deasemenea as merge pe face lift si nu pe varianta pre-facelift ptr ca e mai bine antifonata si are buton ptr volum.
                                Legat de pret, la Honda Romania reducerile sunt mici. Adica iti dau rabla si o reducere de cāteva procente. Eu am prins o lichidare de stoc cu reduceri mai mari, īnsă in general reducerile sunt mici.

                                Trimis de pe al meu SM-J510FN folosind Tapatalk
                                Inca o chestie care m-ar deranja ar fi lipsa butoanelor pt climatizare.Asta e enervant rau.Trendul asta e dar mie nu-mi place deloc.Ma gandeam ca la facelift s-a rezolvat problema reaparand butoane fizice pt viteza suflantei si reglajul temperaturii.Dar din ce spui tu se pare ca inu.Pacat.Am citit despre probl tale cu reglajul lombar,dar sa sti ca la variantele de echipare superioara exista si este electric.Deci chiar de-as vrea tot n-as putea cumpara varianta confort.M-ar interesa niste pareri despre automata cu 9 trepte de la Aisin.Prin teste toti au laudat-o dar na...Dar pretul tot nu l-ai spus.Nu este voie sa spui asa ceva aici pe acest forum?Ms

                                Comment

                                Working...
                                X