Am fost si eu acum pe strada cu ciurucuri auto si nu aveau decat becuri de-alea de 15 lei haha, mi-au zis sa caut Philips in alta parte. Au la Carrefour Philips Vision 30% si Osram Nightbreaker Laser. Dat fiind faptul ca eu nu merg nici 6 luni pe an cu masina, si atunci majoritatea ziua, poate iau Osram.
VIZITATOR: '19 Honda Civic 1.6 i-DTEC Confort, Brilliant Sporty Blue Metallic
Collapse
X
-
Aspad-shop sunt undeva pe sub pod aerogarii au si si(daca esti din buc, daca nu online), dar nu neaparat cele mai bune preturi. Daca iei Osram sa schimbi si pozitiile cu ceva mai spre alb parca 4300K cele standard sunt prea galbene si nu se vede chiar asa frumos pe far. Btw sa ai farurile reglate corect ca bat muult..
Comment
-
Originally posted by Aer Curat View PostO propunere, dacă tot vă gândiți la schimbarea becurilor de fază scurtă și/sau lungă: nu vreți să considerați becurile cu led ?! Unele de bună calitate, desigur.
Ar fi mai eficiente, mai longevive și poate mai utile.
PS: Am cumparat Philips Vision +30%. Maine le schimb. Nu ma astept la mare diferenta dar sper sa fie totusi.
Comment
-
Inca nu am schimbat becul cu cel Osram. Am fost la un drum lung in weekend, cu cele stock se vede asa prost ca imi venea sa scot capul pe geam. M-am descurcat pana la urma, dar voi cauta totusi ceva mai ca lumea, care sa si tina.
Intre timp am schimbat anvelopele de vara cu cele de iarna, si cei de la Autosoft mi-au aruncat capacele originale de la ventil si mi-au pus unele after market (unul a si sarit deja). Mi s-a aprins iar martorul de lipsa presiune in anvelope. Vreau sa va intreb daca are vreo relevanta ptr sistem faptul ca s-au pus capace de janta banale in locul celor originale ? (eu avand senzor de presiune in anvelope).
Comment
-
Nu are relevanta pentru ca nu ai senzori de presiune. Sistemul de monitorizare a presiunii (TPMS) foloseste senzorii ABS pentru a determina viteza unghiulara a fiecarei roti si iti afiseaza o avertizare in bord daca constata ca una se invarte mai repede (pentru ca o roata dezumflata se invarte mai repede). Capacul de la ventil este sa previna intrarea mizeriei, nu sa tina presiunea oricum.
Legat de bec care sa si tina si sa fie si puternic, nu exista deoarece lumina mai puternica vine din filamentul care se incalzeste mai puternic deci tine mai putin. Trebuie sa gasesti compromisul care iti convine tie.
Comment
-
Originally posted by BBR91 View Post
Foarte proasta idee. Si ilegala. Nu e deloc ok sa pui becuri HID sau LED in ansamblu proiectat pentru bec halogen. Motivul este ca ansamblul este proiectat luand in calcul pozitia exacta si dimensiunea exacta a unui filament de bec. Nici becurile HID si nici cele LED nu au exact aceeasi pozitie a sursei de lumina. De aceea iluminarea ar fi deficitara pentru sofer, ar orbii ceilalti participanti la trafic, sau ambele. Nici macar LEDurile Philips sau Osram, care sunt de calitate si foarte scumpe nu sunt aprobate pentru utilizare pe drumuri publice. Si am surse pentru tot ce am spus.
PS: Am cumparat Philips Vision +30%. Maine le schimb. Nu ma astept la mare diferenta dar sper sa fie totusi.
Am încercat diverse soluții de la Philips sau Osram, halogen, fază scurtă, pe diferite mașini. Luminau mai bine, dar durata de viață nu depășea 12 luni.
Civicul X nu excelează la luminozitatea fazei scurte (modelele fără faruri led de serie). Și, pe lângă factorul estetic, ar putea fi o soluție un bec led de bună calitate.
Așa și becurile halogen de putere mare (de ex. 100W, pe unde se mai găsesc, pe vremuri erau și de ăstea) nu sunt legale.
În plus, aș face o verificare a farurilor, la un stand profi, de dorit la dealer. Au fost cazuri, variate mărci, când mașinile au venit cu farurile prost reglate, mă refer la situațiile în care băteau prea / mai jos. Desigur, a nu se înțelege cumva că agreez ideea de a regla farurile mai sus decât specificațiile.
Comment
-
Originally posted by Aer Curat View Post
Nu aș fi așa de categoric, în contextul în care majoritatea zdrobitoare o problemelor de iluminare ale celorlalți participanți la trafic se datorează foarte proastelor reglaje ale farurilor indiferent de tipul de bec. Apoi vin instalațiile ”csenon” sau alte tâmpenii de becuri (incluzând și becurile led de proastă calitate).
Am încercat diverse soluții de la Philips sau Osram, halogen, fază scurtă, pe diferite mașini. Luminau mai bine, dar durata de viață nu depășea 12 luni.
Civicul X nu excelează la luminozitatea fazei scurte (modelele fără faruri led de serie). Și, pe lângă factorul estetic, ar putea fi o soluție un bec led de bună calitate.
Așa și becurile halogen de putere mare (de ex. 100W, pe unde se mai găsesc, pe vremuri erau și de ăstea) nu sunt legale.
În plus, aș face o verificare a farurilor, la un stand profi, de dorit la dealer. Au fost cazuri, variate mărci, când mașinile au venit cu farurile prost reglate, mă refer la situațiile în care băteau prea / mai jos. Desigur, a nu se înțelege cumva că agreez ideea de a regla farurile mai sus decât specificațiile.
Comment
-
Nu stii cat de fericit sunt ca pot avea o conversatie. Ma asteptam la replici de genul "xenonul in lupa nu orbeste". Sa incepem:
Originally posted by Aer Curat View Post
Nu aș fi așa de categoric, în contextul în care majoritatea zdrobitoare o problemelor de iluminare ale celorlalți participanți la trafic se datorează foarte proastelor reglaje ale farurilor indiferent de tipul de bec. Apoi vin instalațiile ”csenon” sau alte tâmpenii de becuri (incluzând și becurile led de proastă calitate).
Am încercat diverse soluții de la Philips sau Osram, halogen, fază scurtă, pe diferite mașini. Luminau mai bine, dar durata de viață nu depășea 12 luni.
Civicul X nu excelează la luminozitatea fazei scurte (modelele fără faruri led de serie).
https://www.iihs.org/ratings/vehicle...018#headlights
Așa și becurile halogen de putere mare (de ex. 100W, pe unde se mai găsesc, pe vremuri erau și de ăstea) nu sunt legale.
Și, pe lângă factorul estetic, ar putea fi o soluție un bec led de bună calitate.
Studiu SAE in care au testat 27 de LEDuri aftermarket: https://saemobilus.sae.org/content/2...0850/#abstract
Stiu ca nu avem acces decat la abstract, am avut tot textul mai demult, dar abstractul este suficient: "Several different LED replacement bulb kits, each designed to replace a conventional 55-W H11 halogen bulb, were purchased and tested in three different low-beam headlight units. Photometric measurements at several critical test points for headlight performance revealed that none of the resulting distributions met all of the test point photometric requirements. Some intensity values were lower than allowed minima while others exceeded allowed maxima. Photographs of the resulting beam patterns for each combination of LED bulb and headlight unit, when compared to the patterns with the halogen bulb, revealed stark differences in performance between the halogen and LED bulbs. Even though some bulbs more closely matched halogen performance, performance for different headlights using the same LED bulb could vary widely. These findings suggest that using after-market LEDs to replace halogen bulbs can compromise headlighting performance."
Un blog foarte interesant care se ocupa cu testarea LEDurilor: http://automotiveledresearch.com/tes...SrlNEtXJt9BIVU
O pereche de astfel de LEDuri Osram costa in jur de 400 lei, nu sunt legale, dupa cum scrie si la ei pe site, si nu indeplinesc cerintele de iluminare. Daca nici Osram sau Philips nu stiu sa faca becuri, stiu chinezii?
Recomand pagina lui de Facebook:https://www.facebook.com/AutomotiveLEDResearch/
Mai este de precizat si ca lumina alba creata de becuri gen White Vision sau Diamond Vision nu este neaparat mai buna pentru vizibilitate chiar daca arata cool. Oricum, solutia sunt becuri halogen care lumineaza mai puternic dar care vor avea, inevitabil, durata de viata mai scazuta comparativ cu unele mai chioare.
Comment
-
BBR91
faine linkuri, thx
eu cand am avut hondele m-am rezumat la a schimba semnale si pozitii in LED iar faza mica actualizata cu modele de la Philips si Osram cu lumina ceva mai alba
in fine, pe mine ma deranja fix diferenta de culoare intre pozitiile OEM cu filament si HID-urile mai albe
dpdv luminozitate nu am simtit niciodata lipsuri la farurile de pe Accord
e adevarat ca dupa ce am trecut la faruri led mi se par intr-adevar o evolutie, mai ales faza mare
ca si fapt divers amuzant la Lexus singurele chestii non led erau semnalele pe spate - pe care le-am schimbat cu niste becuri de pe ebay care erau facute special pentru semnal, cu rezistenta incorporata in fasung si cu un mecanism care nu le permite functionare continua mai mult de cateva secunde (ceea ce in mod special in cazul semnalului e accceptabil) - merg de un an si jumatate foarte bine"Ethics. That's always so inconvenient."
Cal Lightman
Comment
Comment