Incept jurnalul prin prezentarea proaspat achizitionatei Honda Civic, motorizare 1.6 i-dtec 120 CP, nivel de dotari Comfort, culoare albastru metalizat.
Masina a fost achizitionata de noua de la Honda Nord si pana in prezent am mers 1400 km cu ea.
La prima vedere are urmatoarele puncte tari:
-motorul mi se pare foarte fasnet ptr cei 120 CP ai sai. In oras se misca decent, iar pe autostrada si drumuri nationale se infige foarte bine. Vin de pe un motor pe benzina si la diesel sunt f multumit ca nu trebuie sa retrogradez ca sa fac depasiri (sunt in 2000 turatii, apas acceleratia si gata, masina s-a lansat in depasire).
-motorul e f silentios la relanti si mers linistit, neasteptat de silentios ptr un diesel. De asemenea nu simt nici vibratii in volan, pedalier sau schimbtorul de viteze (spre comparatie, o Toyota Avensis m-a surprins neplacut cand am vazut cat de tare vibreaza la motorul 2.0d)
-masina e usoara dar stabia la viteze mari si foarte manevrabila. Directia este prompta si pot face manevre bruste, manevre pe care la alte masini nici nu visezi sa le faci; nu trebuie sa invart mult de volan ca sa brachez la maxim rotile
-spatiul interior este OK, inclusiv la portbagaj. Nu asa de mare ca la Skoda Octavia, dar OK.
-instalatia de AC este f buna, raceste pana la 15 grade si face fata cu brio (la Skoda sufeream uneori de faptul ca racea doar pana la 18 grade)
Puncte slabe:
-confortul scaunelor este sub orice critica. Varianta Comfort nu are suport lombar la scaune si, din acest motiv ma rupe de spate la drumuri lungi. Am ajuns sa apreciez confortul unui Logan mai mult decat cel oferit de scaunele de pe Civic...daca stiti o solutie prin care sa imi pot monta suport lombar la scaune va rog sa imi spuneti; ma gandesc chiar sa schimb scaunul soferului cu unul de Elegance, daca se poate
-masina e cam joasa ptr drumurile noastre, dar nu ma deramjeaza in mod deosebit. Preferam totusi Octavia, cu care treceam mai sigur peste gropi si denivelari
-inca nu m-am obisnuit cu setarile telecomenzii, in care apesi o data butonul sa deblochezi portiera soferului, apoi inca o data sa debochezi restul potierelor.
-nu am difuzor de aer catre locurile din spate
-la viteze mari zgomotul de rulare al rotilor se aude in habitaclu, iar susepnsia nu e la fel de confortabila la drum lung ca la Octavia 2 , spre exemplu. In schimb in oras suspensia e mult mai confortabila decat la Octavia.
Cam atat pentru moment, daca cineva stie o metoda sa imi montez suport lombar la scaunele spate e rugat sa imi spuna. Pana acum am pus un suport lombar ca o plasa, cumparata cu 21 RON din comert, ma ajuta dar ca un suport din fabrica.
Masina a fost achizitionata de noua de la Honda Nord si pana in prezent am mers 1400 km cu ea.
La prima vedere are urmatoarele puncte tari:
-motorul mi se pare foarte fasnet ptr cei 120 CP ai sai. In oras se misca decent, iar pe autostrada si drumuri nationale se infige foarte bine. Vin de pe un motor pe benzina si la diesel sunt f multumit ca nu trebuie sa retrogradez ca sa fac depasiri (sunt in 2000 turatii, apas acceleratia si gata, masina s-a lansat in depasire).
-motorul e f silentios la relanti si mers linistit, neasteptat de silentios ptr un diesel. De asemenea nu simt nici vibratii in volan, pedalier sau schimbtorul de viteze (spre comparatie, o Toyota Avensis m-a surprins neplacut cand am vazut cat de tare vibreaza la motorul 2.0d)
-masina e usoara dar stabia la viteze mari si foarte manevrabila. Directia este prompta si pot face manevre bruste, manevre pe care la alte masini nici nu visezi sa le faci; nu trebuie sa invart mult de volan ca sa brachez la maxim rotile
-spatiul interior este OK, inclusiv la portbagaj. Nu asa de mare ca la Skoda Octavia, dar OK.
-instalatia de AC este f buna, raceste pana la 15 grade si face fata cu brio (la Skoda sufeream uneori de faptul ca racea doar pana la 18 grade)
Puncte slabe:
-confortul scaunelor este sub orice critica. Varianta Comfort nu are suport lombar la scaune si, din acest motiv ma rupe de spate la drumuri lungi. Am ajuns sa apreciez confortul unui Logan mai mult decat cel oferit de scaunele de pe Civic...daca stiti o solutie prin care sa imi pot monta suport lombar la scaune va rog sa imi spuneti; ma gandesc chiar sa schimb scaunul soferului cu unul de Elegance, daca se poate
-masina e cam joasa ptr drumurile noastre, dar nu ma deramjeaza in mod deosebit. Preferam totusi Octavia, cu care treceam mai sigur peste gropi si denivelari
-inca nu m-am obisnuit cu setarile telecomenzii, in care apesi o data butonul sa deblochezi portiera soferului, apoi inca o data sa debochezi restul potierelor.
-nu am difuzor de aer catre locurile din spate
-la viteze mari zgomotul de rulare al rotilor se aude in habitaclu, iar susepnsia nu e la fel de confortabila la drum lung ca la Octavia 2 , spre exemplu. In schimb in oras suspensia e mult mai confortabila decat la Octavia.
Cam atat pentru moment, daca cineva stie o metoda sa imi montez suport lombar la scaunele spate e rugat sa imi spuna. Pana acum am pus un suport lombar ca o plasa, cumparata cu 21 RON din comert, ma ajuta dar ca un suport din fabrica.
Comment