TAKE5: '18 Honda Civic 1.5 iVTEC M/T Sport, Rallye Red

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Originally posted by closchkutza View Post
    Si eu la fel. Posibil sa nu mai tin eu minte exact, ce-i drept eram si cu Fordul si la ala ambreiajul se simte diferit fata de Civic. Adica nu am facut comparatie back to back cu a mea si e posibil fie totusi diferenta. Poate apuc la un moment dat si un TD cu TypeR-ul dar se pare ca e complicat (fie nu-l au la TD, fie daca il au, incearca sa te convinga sa nu-l iei, cum s-a intamplat la Asko).
    Eu ambreiajul perfect l-am simțit pe o MX-5, nu te rupe, dar simți foarte clar unde începe să muște, e scurt, e plăcut.

    La MX-5 pot schimba vitezele astfel încât pasagerul din dreapta sa simta că și cum ar merge cu o mașină dual clutch, și nu e meritul meu, e combinația perfectă între cutie, motor și comenzile mașinii.

    Acum compar mere cu pere, MX-5-ul e o jucărie menită distractiei, Civic e o mașină serioasa menita sa nu te plictisească.

    Comment


    • #92
      La ce te referi in comparatia cu Dual Clutch?

      Comment


      • #93
        Originally posted by closchkutza View Post
        La ce te referi in comparatia cu Dual Clutch?
        Poate părea un exemplu tâmp,t dar era atât de ușor să schimbi viteze încât poți schimba la fel de repede și smooth cum schimba o cutie DSG. Să reușești cu o manuala sa faci asta înseamnă că e foarte bine configurată. La Honda daca incerc sa schimb repede, din cauză că nu am feedback de la ambreiaj ori o turez înainte să cuplez ambreiajul, ori o bruschez, etc.

        Comment


        • #94
          Originally posted by Take5 View Post

          Poate părea un exemplu tâmp,t dar era atât de ușor să schimbi viteze încât poți schimba la fel de repede și smooth cum schimba o cutie DSG. Să reușești cu o manuala sa faci asta înseamnă că e foarte bine configurată. La Honda daca incerc sa schimb repede, din cauză că nu am feedback de la ambreiaj ori o turez înainte să cuplez ambreiajul, ori o bruschez, etc.
          Astea sunt chestii legate de setarea DBW (Drive by wire) de la acceleratie. Parerea mea ca din soft se rezolva, nu tin de ambreiaj.

          Legat de putere, mi s-ar parea prea de tot sa aiba 190 whp stock (asta se traduce in minim 220 cai la motor vs 180 declarati), dar daca stau sa ma gandesc, m-am alergat un pic cu un amic intr-un Civic din asta nou 1.5T (eu cu Acoord-ul Type R care sincer nu cred ca are 190 whp) si se tinea bine dracia de Civic, nu ma asteptam. Totusi nu era mai rapid decat ATRul. Anyway, marfa, i-ar prinde bine un diferential LSD.
          '02 Accord Type-R CH1 / '07 Accord CL7 Elegance / ex '10 Civic Type-R FN2 LSD / ex '14 C Coupe AMG

          Comment


          • #95
            Originally posted by Take5 View Post

            Poate părea un exemplu tâmp,t dar era atât de ușor să schimbi viteze încât poți schimba la fel de repede și smooth cum schimba o cutie DSG. Să reușești cu o manuala sa faci asta înseamnă că e foarte bine configurată. La Honda daca incerc sa schimb repede, din cauză că nu am feedback de la ambreiaj ori o turez înainte să cuplez ambreiajul, ori o bruschez, etc.
            Sunt de acord ca necesita acomodare. De asemenea, daca schimbi repede si in ture, nu ai cum sa scapi de "zvac"-ul (saltul inainte) pe care masina il face cand eliberezi ambreiajul. Cum am zis, degustibus, mie unul imi place senzatia. Daca conduci normal, schimbi normal, poti schimba fara sa se simta mare lucru - daca esti atent la ce faci. Daca nu, atunci smuceste. Si asta imi place, te face sa fii atent, implicat in ce faci, nu esti atent, se simte .
            Pentru mine, cel putin, compromisul e parfum: mergi normal, nu se simte nimic (daca esti atent la ce fac picioarele). Esti calare pe ea, la fiecare schimbare iti da capul pe spate / simti cum masina sare inainte la fiecare schimb de treapta .
            Xander : cei de la Hondata cand si-au pus masina pe Dyno (un Civic 1.5T 6MT 4dr), le-au iesit tot 190cp (masina cu 400 mile la bord). Dyno facut dupa ECU reset, deci teoretic cu valorile cele mai safe.

            Comment


            • #96
              Originally posted by Xander View Post

              Astea sunt chestii legate de setarea DBW (Drive by wire) de la acceleratie. Parerea mea ca din soft se rezolva, nu tin de ambreiaj.

              Legat de putere, mi s-ar parea prea de tot sa aiba 190 whp stock (asta se traduce in minim 220 cai la motor vs 180 declarati), dar daca stau sa ma gandesc, m-am alergat un pic cu un amic intr-un Civic din asta nou 1.5T (eu cu Acoord-ul Type R care sincer nu cred ca are 190 whp) si se tinea bine dracia de Civic, nu ma asteptam. Totusi nu era mai rapid decat ATRul. Anyway, marfa, i-ar prinde bine un diferential LSD.
              Cu treaba cu diferențialul chiar mi-ați dat de gândit. Vreau sa vad cum se va comporta cu cauciucuri mai serioase, și atunci voi decide dacă fac pasul asta.

              Uite si poza cu setup-ul acum. Am luat un suport din ala cu ventuza si l-am pus in zona aia cat sa am loc sa pun si telefonul cuplat la Android Auto. Neavand modelul Sport Plus nu am stresul ca pierd Wireless Charging.

              Mulțumesc mult pentru toate sfaturile acordate!
              Attached Files

              Comment


              • #97
                Si acum ai 3 turometre? ) Parca e prea de tot.
                '02 Accord Type-R CH1 / '07 Accord CL7 Elegance / ex '10 Civic Type-R FN2 LSD / ex '14 C Coupe AMG

                Comment


                • #98
                  Originally posted by Xander View Post
                  Si acum ai 3 turometre? ) Parca e prea de tot.
                  Cu un ochi mă uit la Ktuner, cu celălalt la dash iar pasagerul cu unul se uita la Infotainment si cu celălalt la drum.

                  Comment


                  • #99
                    Deci pasagerul este singurul care se uita la drum, nu? (cu un ochi) )

                    Comment


                    • Originally posted by closchkutza View Post
                      Deci pasagerul este singurul care se uita la drum, nu? (cu un ochi) )
                      Nu înțeleg. Nu vad cum am putea face altfel. Eu sunt ocupat să mă uit la doua turometre, nu am 5 ochi...

                      Comment


                      • Comment


                        • Nuca de schimbător Mugen?! Cum ai putut să dai 250 de dolari pe un glob de Crăciun glorificat?

                          Nu e originala, evident, cu 200 de dolari pun alcantara pe cotiere și panourile usilor.

                          L-am luat de pe Wish.com, a fost 23 de euro și pot spune că sunt surprins plăcut de calitate. Nu știu cum se arată originalul, dar asta arata foarte Profi, fara urme de lucrătură chinezeasca cheap.

                          E cam măricel, trebuie sa mă obișnuiesc cu el, iar nuanțele roșii sunt gândite sa meargă cu toate cusăturile roșii ce urmează să vina in zona aia pe alcantara, adică e o investiție de viitor, de perspectiva long-term ).

                          Ce părere aveți?
                          Attached Files

                          Comment


                          • Nu e rea insa e prea “racer” pentru mine .
                            Important este sa-ti placa tie

                            Comment


                            • Eu tocmai ce am luat o nuca Mugen originala noua (new old stock, fabricata in '98) pentru Accord Type R. Abia astept sa vina. A fost mai mult de 250 dolari, dar nu as fi fost comod cu gandul ca am renuntat la nuca OEM din titan ca sa pun un fake. Sunt multe chestii care pot fi wrong la o nuca, nu e doar de design - greutate, cum e distribuita, forma etc.

                              Dar daca imi place, sa o folosesti cu drag!
                              '02 Accord Type-R CH1 / '07 Accord CL7 Elegance / ex '10 Civic Type-R FN2 LSD / ex '14 C Coupe AMG

                              Comment


                              • Legat de nuca fake as putea sa adaug si eu urmatoarea experienta:
                                La fostul Civic Type S am cumparat initial o nuca fake, insa nici nu am apucat sa o pun pe masina pentru ca aveam sentimentul ca nu e ceea ce trebuie.
                                La scurt timp am cumparat o nuca Skunk2 care avea o greutate mai mare decat cea OEM, si anume parca 470gr.
                                Ei, cu noua nuca parca nu mai agata asa des cutia, reuseam sa schimb mai precis vitezele, si asta cred ca din cauza greutatii.

                                Alt aspect la care atunci Xander mi-a atras atentia este forma pe care o alegi, care ar trebui sa fie oarecum in concordanta cu prinderea nucii. Unii prind de sus, cu podul palmei, altii din lateral. Altfel poti sa ai impresia ca ceva nu se potriveste, dar nu stii ce si de ce.
                                “I don't care if you're black, white, straight, bisexual, gay, lesbian, short, tall, fat, skinny, rich or poor. If you're nice to me, I'll be nice to you. Simple as that.” ― Robert Michaels MD - 2007 - Graduation Speaker

                                Comment

                                Working...
                                X