TAKE5: '18 Honda Civic 1.5 iVTEC M/T Sport, Rallye Red

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Dragii mei, am pus ochii pe ceva care mi-a absorbit intreaga ființă... Exagerez, evident. Cu toate astea, incep deja să gāndesc următorul set de upgrade-uri. Asta cred că va deschide vara 2020. Poate va inspira:

    https://jhpusa.com/collections/new-i...vic-type-r-fk8

    350 de dolari, se scot cele două module cu butoane de pe spite și montajul de airbag și se muta pe cel nou.

    ​​​Cred că va arata belea.


    Comment


    • #47
      Da, volanul de la Buddy Club e belea!

      Comment


      • #48
        Originally posted by closchkutza View Post
        Da, volanul de la Buddy Club e belea!
        Nu știam de el pānă ieri. Mi-a trimis un prieten un video cu un kitsch de Civic X făcut roșu tot īn interior, dar care avea alt volan. Atunci m-a lovit că poate exista alte volane pe piata care se pot monta fara sa compromită airbag și butoane. Am dat peste asta și mi s-a părut superb. Mi se pare ok și prețul de 350 de dolari, dar asta e prețul de america, trebuie să vedem cum va arăta după ce adaugi taxe vamale și transport.

        In altă ordine de idei, mă bate gāndul și la un catback. Īnainte să merg mai departe, trebuie sa clarific, astfel īncāt să nu fiu judecat de toți oamenii buni, că nu vreau o partaitoare. Nu vreau un eșapament care să supere vecinii sau care sa nu mă mai lase să ascult Pink Floyd pe autostrada clar. Vreau ceva de bun simt care sa scoată īn evidență sunetul superb al acestui motor că sa ii dea mașinii o nota mai sportiva.

        As vrea ceva care sa potențeze sunetul mașinii, sa ii ofere un pic mai mult volum, mai ales pe zona de low end. Mi-ar placea daca aș găsi si ceva care sa mai pocnească cand schimb viteze. Nu vreau pocnituri din alea violente, ci alea subtile și multe (stil raliu).

        Din ce am văzut GReddy ar putea fi o opțiune. Aveti alternative?

        Comment


        • #49
          La partea de evacuare e mai delicata treaba, nu prea ai unde sa le auzi si orice ai lua, n-o sa stii cum e sa traiesti cu ea decat dupa ce o ai montata pe masina. Orice decibel in plus atunci cand iti doresti va insemna sunet in plus si cand nu iti doresti, adica la drum intins, pe autostrada. Fiecare are tolerenta diferita la asta si pana nu o vei monta nu vei stii cum e. Pocnituri pe decelerare nu cred ca o sa ai, indiferent ce pui, softul nu e facut sa iti ofere chestia asta (pocnituri de obicei inseamna benzina nearsa ajunsa in evacuare).
          Evacuarea sport care vine pe masina nu e rea deloc si desi initial am crezut ca nu se aude cine stie ce dinspre ea, in exploatare mi-am dat seama ca totusi nu e chiar asa, face treaba dar destul de finut. In parcarea subterana unde las masina in fiecare zi cand mai prind liber dimineata, o mai calc un pic si la 2500rpm (mai sus n-am unde sa urc) cu geamul deschis se aude dragut.

          Comment


          • #50
            Originally posted by closchkutza View Post
            La partea de evacuare e mai delicata treaba, nu prea ai unde sa le auzi si orice ai lua, n-o sa stii cum e sa traiesti cu ea decat dupa ce o ai montata pe masina. Orice decibel in plus atunci cand iti doresti va insemna sunet in plus si cand nu iti doresti, adica la drum intins, pe autostrada. Fiecare are tolerenta diferita la asta si pana nu o vei monta nu vei stii cum e. Pocnituri pe decelerare nu cred ca o sa ai, indiferent ce pui, softul nu e facut sa iti ofere chestia asta (pocnituri de obicei inseamna benzina nearsa ajunsa in evacuare).
            Evacuarea sport care vine pe masina nu e rea deloc si desi initial am crezut ca nu se aude cine stie ce dinspre ea, in exploatare mi-am dat seama ca totusi nu e chiar asa, face treaba dar destul de finut. In parcarea subterana unde las masina in fiecare zi cand mai prind liber dimineata, o mai calc un pic si la 2500rpm (mai sus n-am unde sa urc) cu geamul deschis se aude dragut.
            Uite aici: https://youtu.be/AoRMewmHAsQ

            Și eu știu că treabă cu pocniturile tine de tuning, teoretic e anti-lag-ul. Cu toate astea, Pawnin are mașină stoc īnafara de schimbător și suna chiar bine. Uite pe la minutul 10.

            Comment


            • #51
              Dragi colegi Hondisti, a mai trecut ceva timp de la ultimul update.

              Sunt pe la 15.000km, mașina merge, evident, superb. Sunt extrem de fericit cu schimbătorul Acuity, dar trebuie sa fii nebun sa dai banii aia pe el.

              Am și un greieraș, fapt ce īmi zgārie toate chakrele. E pe lāngă volan, e foarte silențios, dar partea enervanta este că se aude inclusiv de la vibrația motorului intr-un anumit interval de turații. Cum ar trebui sa rezolv asta? Sa mă duc la service să īmi demonteze bordul?!

              Aici īn Olanda nu conduc prea mult, fac, cred, maxim 30km pe săptămānă, abia scot mașina din garaj, īnafara de atunci cānd merg la drum cu ea prin īmprejurimi, ceea ce se īntāmplă cam de doua ori pe luna, dar atunci umblu.

              Am avut ocazia să urmăresc zilele rămase pānă la următorul service. Am făcut revizia la sfārșit de Iulie. Cānd am ajuns in Olanda după condus īn București si Romania intens, aveam 80 de zile pānă la următorul service (asta pe 1 septembrie). Mult timp am condus-o maxim odată pe săptămānă cate 10km, și īn perioada aia a crescut timpul la 120 de zile și a stat acolo. De vreo două săptămāni tot umblu cu ea pe distante scurte, abia cat sa aibă timp să se īncălzească motorul că nu mai e vreme de bicicleta. Mă cam mănāncă talpa și conduc destul de sportiv (după ce se īncălzește motorul, evident). Rezultatul? 160 de zile pānă la service... Dovada EMPIRICA a felului īn care a fost construita mașina.

              UPGRADES:

              ALCANTARA: In vara voiam să pun alcantara pe toate suprafețele pe care le ating īnafara de scaune in fata, am fost la Vivacy Leather si mi-au dat prețul de 2000RON totul inclus. Eu sper sa mai negociez. Asta pentru cotiere (central, uși), panouri usi, cele două "wings-uri" care urca pe lāngă ecran și pentru "sapca" care vine peste vitezometru/turometru. Totul cu alcantara negru și cusături roșii plasate astfel īncāt să aibă o continuitate design-ul.

              Sunt multi bani, știu, inca nu m-am decis dacă o să o fac vara viitoare. Trebuie programare din timp la băieții de la Vivacy, dar am văzut cum și ce lucrează, și sunt chiar tari.

              LUMINI AMBIENTALE: Mie chiar īmi place interiorul masinii, e sportiv, orientat către șofer, are linii chiar ok. Nu pot să sufăr, īnsă, că īn 2019 Honda nu pune lumini LED colorate ambientale. La naiba toate mașinile din zilele de azi au măcar pe o culoare... Ce mă enervează și mai tare, e că dacă vreau sa pun luminile lor, amaratele alea de LED-uri care curg pe lāngă consola costa cat două case. Cum naiba sa ceri 400 de euro pe așa ceva?! Sunt niște plastice la naiba!

              Chiar mi-ar placea sa am lumini ambientale. M-am uitat pe Ali și pe alte site-uri să văd dacă există variante. Exista chinezării care copiază accesoriile Honda, dar sunt circumspect... N-ar trebui sa fiu?

              JANTE: Am zis că imediat ce se duc cauciucurile astea (nu am pus de iarna, nu e nevoie in Olanda de așa ceva pentru cat folosesc eu masina), o sa iau un set de jante frumoase pe 18 care sa se potrivească cu mașina, adică să pară că vin de la Honda. Are cineva experiență cu jante pe 18? Am citit la Americani (unde pe unele niveluri de echipare vin stoc) că nu afectează confortul deloc. Știți cumva daca la jante aftermarket pot monta capacele Honda?

              VOLAN: Mă bate gāndul să dau banii pe un Buddy Club, arată superb. Inca nu am decis, și aia e o investiție destul de mare.

              PARTEA SENSIBILA: Aici vine partea sensibila. Vara asta am condus mult o MX-5 2018 și am realizat cat de odios este rev hang-ul la Civic. Mi-aș dori sa īl elimin. Am tot citit de Ktuner, și īmi surāde ideea sa am ecranul și să pot să comutez eu cānd vreau de pe un tuning pe stoc. Au inclusiv un mapping unde switch-ul se face din butonul ECO. Mă bate gāndul să merg pe un Ktuner V2, am văzut că mai baga și cativa căluți (vreo 30), dar nu asta e motivul, motivul este că sporește dinamica motorului (īntārzierea accelerației, rev-hang, etc.)

              Are cineva experiență cu așa ceva? Īnafara de NIKKON, mai are cineva experiență cu vreun fel de tunning? Vreun sfat?

              Asta este povestea unui pasionat care aruncă cu banii irațional de sus īn jos pe tāmpenii pentru mașina. Nu īmi amintiți cat de irațional sunt, sunt conștient. Cu toate astea, ideea de a face mașina mai "a mea", e foarte satisfăcătoare.

              La vară, cānd īncep iar să bat Europa īn lung și īn lat cu ea, toate se vor potrivi foarte bine.

              Mă bucur că mă număr printre voi, și mă bucur că pot apela la sfaturile și ajutorul vostru, și citi poveștile voastre cu Civic-ul.

              Va salut cu drag și respect!

              Comment


              • #52
                Pt lumini, eu am procedat foarte simplu. La picioare, am luat un kit cu alimentare din USB, montate frumos sub bord si in spate sub sinele de la scaune, si parca sunt de fabrica. Se poate schimba si culoarea, in functie de preferinte si intensitatea, ca sa nu fie deranjante la ochi. Am vrut cu usb, ca sa se alimenteze din bricheta, unde am bagat un alimentator cu 2 mufe usb, unu pt lumini, unu pt camere.
                Pentru ambientale, am luat kitul de pe Ali Express, le-am colantat in culoarea bordului si montate in locul ornamentelor de fabrica. Au doua culori, albastru sau portocaliu. Eu personal le tine pe portocaliu pentru ca e mai strident, albastru parca e cam puternic. Mai exista kituri si cu 12 culori, dar pt alea trebuie sa treci alte fire prin toata usa si nu am avut chef. Astea cu 2 culori sunt plug&play, le legi ori in mufa direct la masina , ori direct pe fire. ( + si - ) . Le am de 3 luni si nu am nicio problema cu ele. Cnad ma satur de ele, dau fetele de usi jos, si pun la loc ornamentele originale.

                Mai erau pe Ali niste lumini pentru bord, dar mie personal nu mi place sa am acolo lumina, mai ales ca vine oricum lumina de sub tableta, iar in cotiera am pus un led in usbul de jos, care e mai mult ca perfect.

                Inca cochetez cu legarea luminilor de la picioare, la mufele de sub volan, unde se leaga cele originale, dar inca nu am descoperit ce amperaj suport si ce voltaj scot, dar momentan nu ma deranjeaza, iar cele ambientale, oricum au un delay la stingere de 30 de secunde dupa oprirea motorului, deci e perfect.

                Comment


                • #53
                  Originally posted by alexme24 View Post
                  Pt lumini, eu am procedat foarte simplu. La picioare, am luat un kit cu alimentare din USB, montate frumos sub bord si in spate sub sinele de la scaune, si parca sunt de fabrica. Se poate schimba si culoarea, in functie de preferinte si intensitatea, ca sa nu fie deranjante la ochi. Am vrut cu usb, ca sa se alimenteze din bricheta, unde am bagat un alimentator cu 2 mufe usb, unu pt lumini, unu pt camere.
                  Pentru ambientale, am luat kitul de pe Ali Express, le-am colantat in culoarea bordului si montate in locul ornamentelor de fabrica. Au doua culori, albastru sau portocaliu. Eu personal le tine pe portocaliu pentru ca e mai strident, albastru parca e cam puternic. Mai exista kituri si cu 12 culori, dar pt alea trebuie sa treci alte fire prin toata usa si nu am avut chef. Astea cu 2 culori sunt plug&play, le legi ori in mufa direct la masina , ori direct pe fire. ( + si - ) . Le am de 3 luni si nu am nicio problema cu ele. Cnad ma satur de ele, dau fetele de usi jos, si pun la loc ornamentele originale.

                  Mai erau pe Ali niste lumini pentru bord, dar mie personal nu mi place sa am acolo lumina, mai ales ca vine oricum lumina de sub tableta, iar in cotiera am pus un led in usbul de jos, care e mai mult ca perfect.

                  Inca cochetez cu legarea luminilor de la picioare, la mufele de sub volan, unde se leaga cele originale, dar inca nu am descoperit ce amperaj suport si ce voltaj scot, dar momentan nu ma deranjeaza, iar cele ambientale, oricum au un delay la stingere de 30 de secunde dupa oprirea motorului, deci e perfect.
                  Multumesc mult de răspuns! Ai vreo poza? Daca ai cum sa faci odată seara as aprecia maxim! Eu nu vreau 15 culori, defapt eu as vrea roșu.

                  Comment


                  • #54
                    Incerc sa fac o filmare, pentru ca in poza se vede destul de prost si iti trimit linkul. Si eu am dorit doar galbenul ala de bec cu halogen, dar am pus pana la urma RGB si m-ai schimb cand am chef)

                    Comment


                    • #55
                      Am reusit sa filmez cat de cat. Sper sa se inteleaga ceva.

                      https://youtu.be/b3-hTALs9eo


                      https://ibb.co/sbt8yH1
                      https://ibb.co/YpyyX2v

                      Comment


                      • #56
                        Originally posted by alexme24 View Post
                        Am reusit sa filmez cat de cat. Sper sa se inteleaga ceva.

                        https://youtu.be/b3-hTALs9eo


                        https://ibb.co/sbt8yH1
                        https://ibb.co/YpyyX2v
                        Multumesc mult pentru raspunsul super rapid! Intr-adevar arata bine. Ai cumva niste link-uri? Trim panel-urile de la usi au fost greu de montat?

                        Comment


                        • #57
                          Astea sunt linkurile. La trimuri singura problema este ca nu exista decat pe culoarea carbon. Eu le-am colantat in griul care este pe manere. Deci mai adauga si costul colantarii daca ai interiorul cu gri.

                          trimurile sunt super simplu de montat. Scoti suportul butonului din mijllocul usii cu o unealta de plastic(iese f usor, fiind masina noua), iar apoi tragi de fata de usa de jos, ca de acolo ai cum sa o apuci f bn. Trage cu incredere, ca iese f usor. Grija doar la maner, ca ala ramane pe usa sj are niste cleme idioate. La prima fata de usa am fortat in zona aia si a crapat fata de usa un pic in dreptul ala, dar nimic deranjant. O fata de usa e 800 lei la honda, dar la mn se vede f putin si vreau sa pun un abtibild ceva, gen de decor. Pe urma ai 4 suruburi si aia e. A si sa ai un burghiu conic, ca sa dai o gaura in fata de usa ca sa poti trece firul. Doar pe spate e nevoie, pe fata are gaurile facute.

                          LA luminile de la picioare e simplu, bagi firele pe sub cotiera centrala si aia e.

                          US $99.00 | Led Light Fit For Civic Car 2016-2018 Interior Refit Door Panel Decorative Strip Light Ambient Light free yellow and blue light
                          https://s.click.aliexpress.com/e/5onL5FT6F


                          US $8.05 38%OFF | 2019 Car Atmosphere Light Foot Light USB/Cigarette Lighter Remote Control Interior Decorative Ambient LED Lamp Strip Accessories
                          https://s.click.aliexpress.com/e/dSrtsRRCB

                          aici trebuie cele cu usb.

                          Comment


                          • #58
                            Originally posted by alexme24 View Post
                            Astea sunt linkurile. La trimuri singura problema este ca nu exista decat pe culoarea carbon. Eu le-am colantat in griul care este pe manere. Deci mai adauga si costul colantarii daca ai interiorul cu gri.

                            trimurile sunt super simplu de montat. Scoti suportul butonului din mijllocul usii cu o unealta de plastic(iese f usor, fiind masina noua), iar apoi tragi de fata de usa de jos, ca de acolo ai cum sa o apuci f bn. Trage cu incredere, ca iese f usor. Grija doar la maner, ca ala ramane pe usa sj are niste cleme idioate. La prima fata de usa am fortat in zona aia si a crapat fata de usa un pic in dreptul ala, dar nimic deranjant. O fata de usa e 800 lei la honda, dar la mn se vede f putin si vreau sa pun un abtibild ceva, gen de decor. Pe urma ai 4 suruburi si aia e. A si sa ai un burghiu conic, ca sa dai o gaura in fata de usa ca sa poti trece firul. Doar pe spate e nevoie, pe fata are gaurile facute.

                            LA luminile de la picioare e simplu, bagi firele pe sub cotiera centrala si aia e.

                            US $99.00 | Led Light Fit For Civic Car 2016-2018 Interior Refit Door Panel Decorative Strip Light Ambient Light free yellow and blue light
                            https://s.click.aliexpress.com/e/5onL5FT6F


                            US $8.05 38%OFF | 2019 Car Atmosphere Light Foot Light USB/Cigarette Lighter Remote Control Interior Decorative Ambient LED Lamp Strip Accessories
                            https://s.click.aliexpress.com/e/dSrtsRRCB

                            aici trebuie cele cu usb.
                            Super! Multumesc foarte mult! Cat a costat colantarea, de curiozitate? O sa ma uit sa vad daca le gasesc si pe rosu pe cele de la usi.

                            Comment


                            • #59
                              Nu ai pt ce. Nu stiu daca exista si pe rosu, dar daca ai un prieten electronist, cred ca se pot schimba ledurile cu unele rosii.
                              colantarea a fost undeva la 300 Ron, cu material. Nu prea se baga nimeni la lucrari marunte.

                              Comment


                              • #60
                                Dragi colegi, am nevoie de un sfat. Sunt interesat sa imbunatatesc sistemul audio de pe Civic, eu am modelul Sport și chiar nu este prea buna sonorizarea. Nu știu, īnsă, de unde sa o apuc.

                                Toate video-urile despre asta (Crutchfield & Co.) Iți vorbesc de pus stații īn portbagaj, de subwoofers și alte alea. Eu nu simt că basul da de dorit, vreau doar un sunet mai clar, mai pronunțat, mai bine diferențiat, mai aproape de ce am spune Hi-Fi (cat mai aproape am zis) și cu mai puțină distorsionare. Aveți vreo idee?

                                Comment

                                Working...
                                X