TAKE5: '18 Honda Civic 1.5 iVTEC M/T Sport, Rallye Red

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Asta este jucăria. Practic este Huayra-ul in rāndul mod-urilor de schimbător de Civic X.

    Īnlocuiește īntreg modulul de schimbător stoc, este Bolt on cu patru șuruburi și se prind cablurile de el.

    Este ajustabil pe īnălțime, throw fata spate și mișcare laterala.

    Fiind full metal nu ar trebui sa mai existe niciun fel de joc. Este tata de mata cum s-ar spune. A fost foarte scump, și dubiul pe care īl am nu este legat de calitatea lui pe cat este de nevoia mea de asemenea calitate.

    Din nou, achiziția a fost făcută de tipul daca o fac hai sa o fac maxim. Mă roade un pic vina acum... )

    https://acuityinstruments.com/produc...-short-shifter

    Comment


    • #32
      Uite că am pus māna și pe jucăriile de la Acuity. Acum mă voi īndrepta spre service-ul Honda Nord īn speranța că vor fi dispuși să le monteze. As fi putut să o fac eu, dar īmi lipsesc niste niste scule destul de importante și nu am putut face rost de ele.

      Nu am scos īncă schimbătorul din țiplă pentru că vreau sa fie protejat pānă īl montez. Așa, de la distanță arata foarte bine. Cāntărește vreo 1.8 kg, și se simte și vede calitatea.

      ​​​​​​Tineti-mi pumnii sa il monteze că după sa vă pot povesti de el.

      Comment


      • #33
        Eu sincer m-as fi bagat sa-l montez singur din 2 motive:
        - sa nu ma trezesc cu zgarieturi pe diverse plastice;
        - ai totul ajustabil la schimbatorul ala, as face niste teste de drum cu parte din consola demontata pana s-o pun la loc complet, pentru a face ajustarile necesare;

        Sunt curios cum o sa ti se para, din ce am vazut / citit se comporta ca un schimbator de rally old school, mai ales cu toate reglajele la minim (foarte strans, foarte mecanic, un pic greoi).
        closchkutza
        Senior Member
        Last edited by closchkutza; 29-07-19, 13:57.

        Comment


        • #34
          Am rezolvat la Honda Nord.

          In primul rand vreau sa spun că experiența cu cei de la Honda Nord a fost excepțională! Cānd i-am īntrebat dacă pot pune piesa, șeful de service a spus foarte clar: "Daca piesa e făcută special pentru acest model, noi o montam."

          Au demontat in 3 minute toată consola centrala, iar după șeful de service a stat și a lucrat la mecanism, să īl scoată pe ăla vechi și să īl pună pe cel nou. A fost vreo oră jumătate de lucru de acest gen. La sfārșit mi-a zis sa nu mă grăbesc și să īmi fac ajustările exact după gustul meu. Mi-au montat ei inclusiv inelul nou pentru manșetă schimbatorului. La sfārșit șeful de service a verificat să meargă fiecare viteza cu mare atenție, și fiecare șurub.

          Așadar recomand din plin service-ul. Cu schimbul de ulei, filtru de polen și ulei, 2.5 ore de manopera prețul a fost de 940RON TVA inclus.

          ​​​​​​Schimbătorul in sine e ceva, altceva. Cred că nu e pentru toata lumea. Eu īl am la lungime minima, dar throw 2 si lateral movement maxim. Arcul e dur, foarte dur, și necesită o mana mai musculoasa că sa nu fie un efort fiecare schimbare. Feel-ul este cel pe care īl doream, fara joc, precis, imposibil să bagi intre viteze.

          Eu sunt extraordinar de incantat de rezultat, prietena mai puțin. Sper sa se obișnuiască și să īi placa la un final.

          Voi mai reveni cu opinii. Daca cineva e curios sa vadă cum se comporta, ne īntālnim prin București. Oricum īmi doream de ceva timp sa aud experientele altor posesori dedicați in real life.


          ​​​

          Comment


          • #35
            Mie cutia de pe generatia 9 mi se pare fabuloasa ca si feeling. Cutiile de Honda sunt asa in general. Asa ca cea. de pe generatia 10 nu are cum sa fie mai prejos. Fara nici macar sa testez inainte si dupa, tind sa ii dau dreptate prietenei tale

            Comment


            • #36
              Am condus 9 sedan si este sub stock-ul de pe 10. Ce si-a montat colegul e smecherie insa, nu e pentru oricine, doar pentru pasionati, penalizand comfortul dar transformand cutia in ceva similar cu masinile de raliu. Eu as fi curios sa vad cum se simte, recunosc.

              Comment


              • #37
                Originally posted by closchkutza View Post
                Am condus 9 sedan si este sub stock-ul de pe 10. Ce si-a montat colegul e smecherie insa, nu e pentru oricine, doar pentru pasionati, penalizand comfortul dar transformand cutia in ceva similar cu masinile de raliu. Eu as fi curios sa vad cum se simte, recunosc.
                Asta e treabă, că odată ce te obișnuiești cu ea nu sacrifica din comfort. Treaba e că felul īn care este gāndită ajuta sa schimbi rapid și ușor viteze prin niste gesturi mai simple și mai puțin "condus de maneta". Tragi spre tine și īn jos, după doar īmpingi īn sus, la asta mă refer.

                Daca stai cu mașina pe loc și o īnvārti că īn unt, atunci da, pare destul de dură și īnspăimāntătoare. Daca conduci, in schimb, și chiar treci din treapta in treapta cum e firesc, faci retrogradări etc, atunci nu mai este o problema.

                Eu am făcut drumul pānă la Bușteni și a fost excepțional.
                Attached Files

                Comment


                • #38
                  Originally posted by BV26CAT View Post
                  Mie cutia de pe generatia 9 mi se pare fabuloasa ca si feeling. Cutiile de Honda sunt asa in general. Asa ca cea. de pe generatia 10 nu are cum sa fie mai prejos. Fara nici macar sa testez inainte si dupa, tind sa ii dau dreptate prietenei tale
                  Sa nu ma īnțelegi greșit. Cutia stock este foarte buna, mai ales comparānd cu ce aberații exista pe piata in clasa asta. Cu toate astea, daca te-ai urcat vreodată īntr-un Type R, indiferent de generație, și ai īnvārtit pe loc schimbătorul, īnțelegi că se poate mult mai bine. Schimbătorul Acuity poate fi că cel de pe Type R, sau mult mai dur, depinde cum l-ai reglat. La mine e cam o idee peste Type R can nivel de duritate.

                  Comment


                  • #39
                    Uite ca am facut doua saptamani cu noul mecanism si nu pot decat sa spun ca sunt foarte incantat. Toti cei care s-au suit in masina si au umblat cu ea mi-au spus ca a fost o investitie buna. Mai presus de toate, acum si iubitei ii place la nebunie, atat de mult ca nu vrea sa ma mai lase sa o conduc (in ciuda faptului ca o vad ca depune un efort substantial cand baga in marsarier).

                    Dupa o mica analiza de buget am realizat ca vreau sa fac si treaba cu alcantara tot vara aceasta. Am sunat la cei de la Vivacy Leather si mi-au spus sa ma prezint la ei dupa data de 19, ca pana atunci sunt in concediu. Planul? Sa schimb tot ce inseamna material textil in partea din fata a masinii (inafara de scaune) cu alcantara neagra cu cusaturi rosii, adica exact ca pe Type R. Pe langa asta, vreau sa vad daca pot impacheta si cele doua 'coloane' de plastic care urca de langa schimbator pe marginile infotainment-ului. Ele se scot foarte usor si sunt singura bucata de plastic dur care este efectiv fix in fata ta si pe care o atingi (neintentionat) constant. Cred ca daca le imbrac si pe ele in alcantara masina va deveni subit mult mai premium in interior.

                    Cu asta as vrea sa inchei sezonul 2019 de modificari, si vedem la anul ce ma mai bate capul. O sa revin cu un update dupa ce merg la cei de la Vivacy.

                    Comment


                    • #40
                      Am pus chiar ieri folia pentru ecran de la Smart Protection si pot spune că sunt surprins. Sunt obișnuit de la telefoane (la care nu port niciodată folie) sa simt că folia este un compromis estetic și de feeling. Aici nu simt asta. Folia intra perfect īn spațiul acela și chiar nu se vede că este pusă, nu se vede că și cum ai un strat in plus de ceva peste ecran care nu e menit sa fie acolo.

                      Pe langa asta, montajul a fost foarte ușor iar textura foliei imi place mai mult decāt cea a ecranului original. Este glossy so se simte foarte plăcut. Am cumpărat 2, că sa am și de rezervă și a fost 76 RON.

                      Acum pot sta liniștit cānd o duc la spălat in interior.

                      Comment


                      • #41
                        Nu-i bai, n-o sa-ti zgarie ecranul, zgarie restul de chestii lucioase din jurul lui .

                        Comment


                        • #42
                          Daca stiam ca esti iin cautare de folie, iti dadeam setul 2 pe care l.am luat de la ei. Tot smart protection. O am deja de 8 luni si este excelenta. Sau poate e cineva iinteresat pe aici.

                          Comment


                          • #43
                            nu m-am gāndit că o folie poate vreodată să facă mașină mașină sa para mai premium doar prin virtutea faptului că este glossy.
                            Take5
                            Senior Member
                            Last edited by Take5; 16-08-19, 06:08.

                            Comment


                            • #44
                              Nu am știut. Mulțumesc mult colegii! Oricum, folia e belea.

                              Comment


                              • #45
                                Originally posted by alexme24 View Post
                                Daca stiam ca esti iin cautare de folie, iti dadeam setul 2 pe care l.am luat de la ei. Tot smart protection. O am deja de 8 luni si este excelenta. Sau poate e cineva iinteresat pe aici.
                                Salut, Alex, mi-ar trebui și mie o folie, cu cāt vrei sa le dai ?

                                Comment

                                Working...
                                X