THETRACKER: '18 Honda Cvic Comfort 1.0 VTEC Turbo M/T, Sonic Gray

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by Turkish View Post
    eu aveam la cl9 frecvent in urban 14 sau 15 si la extraurban 11
    la cw2 urban si extraurban 10 (condus tare) sau 8 sedat
    masina actuala serveste 13 in urban si 10 in afara la mersul meu obisnuit; daca merg in asa fel incat sa tin becul de eco aprins tot timpul consuma 7,5-8 extra urban - dar pentru acest consum trebuie sa merg exact cu vitezele descrise mai sus ceea ce nu imi iese
    La cw2 aveai 10 urban???
    I'm not anti-social. I'm anti-idiot.
    My cars:

    '09 Honda Accord Tourer 2.4 A/T, Executive, Cobalt Blue Pearl--all season daily car
    '00 S2000, Silverstone Metallic - my new daily sunny day drive
    '96 CRX Del Sol 1,6 SIR, Custom Metallic Green - sunny&warm days car
    '78 Accord SJ 1,6 Yellow - historical car
    EX-'11 CR-V 2,2 I-DTEC A/T Executive, Urban Titanium Metallic
    EX -'09 Accord Sedan 2,4 M/T Executive, Cobalt Blue Pearl
    EX-''00 HR-V 1,6, Custom Matt BlacK - Utility car
    EX-'15 Civic 5D 1,8 Sport M/T Briliant Sporty Blue Metallic
    EX- '95 Civic Eg 1,8 White - race car
    EX-'08 Civic 5d 1,8 Sport M/T Alabaster Silver -

    Comment


    • #17
      hehe,
      as fi vrut eu, am mancat niste caractere la scris
      lua 13 după resoft de la Dinu
      "Ethics. That's always so inconvenient."
      Cal Lightman

      Comment


      • #18
        Mă speriasem )))
        I'm not anti-social. I'm anti-idiot.
        My cars:

        '09 Honda Accord Tourer 2.4 A/T, Executive, Cobalt Blue Pearl--all season daily car
        '00 S2000, Silverstone Metallic - my new daily sunny day drive
        '96 CRX Del Sol 1,6 SIR, Custom Metallic Green - sunny&warm days car
        '78 Accord SJ 1,6 Yellow - historical car
        EX-'11 CR-V 2,2 I-DTEC A/T Executive, Urban Titanium Metallic
        EX -'09 Accord Sedan 2,4 M/T Executive, Cobalt Blue Pearl
        EX-''00 HR-V 1,6, Custom Matt BlacK - Utility car
        EX-'15 Civic 5D 1,8 Sport M/T Briliant Sporty Blue Metallic
        EX- '95 Civic Eg 1,8 White - race car
        EX-'08 Civic 5d 1,8 Sport M/T Alabaster Silver -

        Comment


        • #19
          Originally posted by IB View Post

          Din nefericire sunt diferente. Si sunt chiar mari, in special dupa 150 km/h.
          Sunt diferente si sub 150kmh. Am senzatia ca pe reprizele tipice din treptele 3 si 4 1.0 face cam 80% din ce facea 2.0. Condus mai aproape de zona rosie probabil diferentele vor fi mai mici, dar inca nu m-am dus dupa 5000rpm sa pot compara ca lumea.

          Comment


          • #20
            Am incheiat de curand un concediu de vreo 4400km prin Germania si vreau sa zic ca masina s-a comportat excelent. Cel mai mare highlight al masinii ramane suspensia. Sportiva, dar in acelasi timp foarte comfortabila. De multe ori aveam senzatia ca stau in SUV de 1,5t in loc de compacta de 1,3t. Noroc ca mai miscau rafalele de vant masina si intrerupeau senzatia. Spatiul in masina a fost exemplar, am fost 5 persoane cu bagaje de 8 zile. Portbagajul a fost la limita cu bagaje de 5 persoane, dar e ok asa. Pentru o silueta asa de sportiva, este o masina foarte practica.
            O alta veste buna este motorul de 1.0. Mi-am asumat un risc cand am trecut de pe 2.0 tdi pe un 1.0, dar se pare ca mie imi ajunge. Pe autostrada, la 130-140kmh nu se aude nimic de la motor si nu se simt vibratii. La 160kmh incepe sa se auda ceva in fundal, dar nicidecum deranjant. Am reusit sa tin si 180kmh pe mai multi km dar daca pui frana iti ia mult timp sa reaccelerezi, asa ca 160kmh pare un compromis bun ptr 1.0, unde legile permit. Consumul mediu la toata distractia a fost 6.2l/100km, marea lor majoritate facuti pe autostrada cu 130-140kmh. Cu Octavia scoteam 5.3-5.5l/100km pe aceeasi tura. Cica uleiului i-a placut, s-a mutat service-ul de la km 9300 la km 12100. Practic, la 4400km rulati pe autostrada am adaugat 2800km la range-ul uleiului. Mai putin impresionant la 1.0 e "revhangul"; accelerezi, calci ambreiajul sa schimbi in sus si turatia ramane sus, mi-a luat ceva sa invat sa schimb rapid fara sa bruschez masina, din pacate o trasatura tipica pentru multe motoare in 3 cilindrii actuale si nu numai. Si mai putin impresionant a fost ACC-ul, am senzatia ca regleaza prea brutal viteza cand se apropie de masina din fata, asa ca l-am folosit in esenta ca un cruise control clasic si la intoarcere nu prea l-am mai folosit deloc. Poate nu il setez eu bine, dar pe Golf 7 ACC-ul e mult mai fin.

            PS. Vad ca e adevarat ce zicea dealerul din Cluj inca din octombrie, au scos Civicul Comfort din oferta, modelul de baza e acum 1.0 Elegance.



            TheTracker
            Member
            Last edited by TheTracker; 15-01-19, 12:12.

            Comment


            • #21
              Super consum pentru autostrada si pe cat de incarcata era . Am condus un singur motor de 1L ca si curiozitate de la Ford dar ala era mult mai setos .Am avut si eu skode de 2L ( 2 face-lift si 3) dar la mine erau mult mai insetate gen 5,X L scoteam doar pe DN-uri dar probabil e de la sofer la sofer .
              Spui ca este silentioasa la 130-140km/h .Mai tii minte cam ce turatii are motorasul la vitezele alea ?Merci mult!

              Comment


              • #22
                La cat de incarcata era masina ta si pe autostrada, e un consum excelent! E ciudat ce zici de ACC ca franeaza brutal... la mine o face destul de lin. Nu cumva pui si tu frana in acelasi timp cu ACC? Cand faci asta, se aduna "talpa" ta la frana deja pusa de ACC.
                botz
                Senior Member
                botz - La a mea la 130 Km/h are cam 2800 - 2900 RPM

                Comment


                • #23
                  botz
                  Senior Member
                  botz Eu tin minte ca la 130kmh am 3000rpm si la 160kmh 3800rpm. Cu Octavia 2 FL scadeam pe DN-uri tot timpul sub 5l/100km.
                  Cu ACC-ul e foarte ciudat.. identifica masina din fata, apoi urmeaza o frana brusca unde viteza masinii scade sub viteza aluia din fata, apoi ii da talpa tare ca sa nu ramana in urma si abia apoi merge fin in urma vehicului din fata. Eu nu pun frana deloc. Econ ON ajuta un pic sa diminueze accelerarea puternica, setarea unei distante mai mari gen 3 sau 4 ajuta si ea un pic sa diminueze franarea puternica dar tot bruscheaza. Daca mergi in coloana e ok, dar daca tot depasesti pe autostrada si te retragi pe banda din dreapta, cred ca e mai bine cu ACC Off. Sau poate chiar asa e gandit sa fie utilizat sistemul?

                  Comment


                  • #24
                    Eu cand fac manevre de schimbare de banda si e trafic aglomerat, dezactivez ACC - apas f usor pe frana si se dezactiveaza - reactivez ACC cand raman pe o banda.

                    Comment


                    • #25
                      Ok, deci nu il foloseam eu bine. Daca vrei sa mergi mai dinamic/tare atunci dai ACC off. Suna chiar logic dupa ce o pui in scris

                      Comment


                      • #26
                        Dupa ce la fostele masini s-au cam zgariat pragurile, am zis sa iau ceva de protectie. Am vrut niste praguri care nu ies in evidenta, sa para cat mai OEM si sa fie rezistente. M-am riscat cu o comanda de pe amazon care nu avea review-uri si eu zic ca s-a meritat. 70euroi pentru 4 praguri din otel vopsit negru mat care se prind cu banda dublu adeziva. Vedem cat rezista.

                        Comment


                        • #27
                          Si uite ca am ajuns la 14.000km. Masinuta merge in continuare foarte bine, si chiar daca mai aveam 800km oil life, am dus-o la o revizie "B" la Cluj, cost: 864ron. Dupa ce m-am chinuit sa gasesc numarul bun de telefon la service, totul a decurs foarte ok. Spre sfarsitul intervalului incepuse sa miroase si la mine uleiul un pic a benzina, in principiu dupa 12.000km cand am calcat-o pe niste curbe Doua mici probleme; Range-ul mi-a dat la un moment dat o eroare ciudata, aveam 8 litri benzina in rezervor dar masina zicea ca mai merge doar 40km. Si mai e ventilatia cu care mai trebuie sa ma obisnuiesc, modul "auto" face orice sa imi sufle aer rece in fata, la fosta masina dadea mai elegant pe parbriz.
                          Si mai e ceva ce ma irita un pic la combinatia motor-cutie, anume lipsa unei frane de motor mai serioase. E aproape ok cand mergi cu AC pornit, dar fara AC, masina se tot duce. Dealerul din Cluj a fost de treaba si m-a lasat sa conduc putin un 1.5 manual sa compar si intradevar 1.5ul tine mai bine masina la turatii mari, dar la turatii mici e cam acelasi lucru. Cumva nu imi place sa stau intr-una pe frane, dar cred ca va trebui sa ma obisnuiesc.

                          Comment


                          • #28
                            '' Range-ul mi-a dat la un moment dat o eroare ciudata, aveam 8 litri benzina in rezervor dar masina zicea ca mai merge doar 40km. ''
                            Nu e neaparat eroare .Din cate imi aduc aminte si la generatia veche iti ia in functie de cum ai condus in ultimii km . Daca ai calcat-o din greu pe curbe sau autostrada cu +180 km range-ul scade instantaneu . Btw si invers functioneaza la fel. Daca mergi o perioada super tare apoi incetinesti la mers legal sau sub, range-ul creste .

                            Comment


                            • #29
                              Asa am observat si eu la CR-V ul meu, calculeaza in functie de cum conduci ultimii km.

                              Comment


                              • #30
                                In momentul in care aveti 0km automomie, mai aveti o rezerva de approx 7 l de carburant.
                                '08 Civic 5D 1,8 Sport Champagne Silver: Vicky

                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X