THETRACKER: '18 Honda Cvic Comfort 1.0 VTEC Turbo M/T, Sonic Gray

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • THETRACKER: '18 Honda Cvic Comfort 1.0 VTEC Turbo M/T, Sonic Gray

    Salutare,

    De cateva zile sunt posesor de Honda Civic 1.0 Comfort si inca unul foarte incantat. Am plecat in cautarea unei compacte cu portbagaj mai mare, cu un buget de 15.000Euro si am condus modelele uzuale (Ford Focus, VW Golf) dar nu mi-am putut convinge jumatatea sa luam un break. Se pare ca nu-i plac breakurile. Abia la recomandarea unui prieten motociclist am ajuns sa ma uit la Honda Civic si nu regret. In showroom am vazut un Sonic Gray 1.5 Sport care nu incapea in buget, asa ca m-am multumit doar cu culoarea
    Masina inlocuieste o Skoda Octavia 2.0 TDI si deja se vede ca o face foarte bine. Spatiu generos pentru familie, suspensii comfortabile dar stabila pe viraje si motor prezent in sarcina dar mut la mers constant/frana de motor. Mai multe nu pot sa zic ca am abia 110km si 6.5L/100km la bord, las pozele sa vorbeasca de la sine.

  • #2
    Sa o conduci cu placere multi km. si fara probleme. Frumoasa culoarea.

    Comment


    • #3
      Sa ai noroc de ea! De obicei soferii de 2.0 tdi nemtesc se plang de lipsa de cuplu cand trec la benzine. Si totusi vorbim de jumatate din cilindreea veche.
      '08 Civic 5D 1,8 Sport Champagne Silver: Vicky

      sigpic

      Comment


      • #4
        Mersi de urari De cand ma stiu mi-au placut benzinarele, inainte de 2.0 tdi am avut un Roomster 1.6 benzina pe care il conduc si acum placere. Poate ca are 2.0 tdi cuplu, dar eu nu m am obisnuit niciodata cu salturile mari intre treptele inferioare, plafonarea la peste 3000rpm si lipsa unui sunet interesant de sub capota. La prima iesire 1.0 Honda merge mai fluid, mai silentios dar suna mai interesant, si destul de agil pentru ce am eu nevoie. La Octavia aveam 140cp vs 1395kg, la Honda am 126cp vs 1275kg, ma astept ca la turatiile potrivite sa nu fie diferente asa de mari la performante.

        Comment


        • #5
          Felicitari! S-o folosesti cu placere!

          Comment


          • #6
            DarthMaul40
            Senior Member
            DarthMaul40 Mersi, vad ca suntem colegi de 1.0 Comfort, grup exclusivist pe forumul asta

            In alta ordine de idei, am dat o tura prin tara sa ma obisnuiesc cu masinuta. Am 2000km facuti si sunt foarte multumit de alegere, e o combinatie excelenta intre comfort pe distante lungi, sportivitate si economie. Acum am 5.4L/100km la media generala, de cand am luat masina din reprezentanta. Cealalta medie am setat-o sa se reseteze la scoaterea contactului, si nu am avut probleme sa scad pana la 4.6-4.7L/100km pe distante mai lungi. Ce-i drept nici nu am depasit mult 100km/h din cauza traficului, mai mult pe bucatile mici de autostrada din Transilvania. Pe de alta parte, am gonit un pic masina pe niste dealuri din Bihor cu a2a si a3a, cu schimbat la 4500rpm si am consumat 7.5L/100km pe segmentul respectiv, lucru care iarasi imi pare foarte ok.

            Comment


            • #7
              Fumoasa, sa te bucuri de ea!
              Si eu tot 1.0 Comfort am, undeva la 6000km pana acum. Consumul o sa te uimeasca dupa ce "se lasa" putin motorul. Eu scot constant sub 4% extra-urban, conducand la viteze legale.

              Comment


              • #8
                Si care mai e bucuria condusului? Imi dau seama cum mergi daca scoti sub 4% la benzinar.
                ex.Civic i-CTDi ; Accord i-DTEC & X6 3.0d

                Comment


                • #9
                  Eu am renuntat sa mai urmaresc consumul. Merg cu ea asa cum simt in functie de conditii si stare de spirit... Uneori merg "mosnegeste" cand nu ma grabesc si vreau sa admir peisajul, alteori sub 3000 RPM nu vede La Econ am renuntat de multa vreme si dezactivez stop/start din instinct. Nu stiu de ce, dar impresia mea e ca, daca o tin la mers economic, parca se leneveste. Ori ECU se ajusteaza, ori mersul ala nu-i face bine, iar eu tind sa cred ca varianta a doua e mai plauzibila. La mine dupa cateva reprize de "joaca" la turatii mai mari motorul incepe sa nu se mai auda aproape deloc si trage aproape instantaneu la cea mai mica apasare a acceleratiei.

                  Comment


                  • #10
                    Si mie imi place sa o calc unde se poate, dar cand merg in coloane interminabile trec si eu personal pe modul econ . Eu am facut tot rodajul aproape pe modul econ. In oras prefer econ, parca pot sa conduc mai lin masina, dar in treptele mai mari ai un lag serios cand accelerezi.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by DarthMaul40 View Post
                      Nu stiu de ce, dar impresia mea e ca, daca o tin la mers economic, parca se leneveste. Ori ECU se ajusteaza, ori mersul ala nu-i face bine, iar eu tind sa cred ca varianta a doua e mai plauzibila. La mine dupa cateva reprize de "joaca" la turatii mai mari motorul incepe sa nu se mai auda aproape deloc si trage aproape instantaneu la cea mai mica apasare a acceleratiei.
                      Este un pic din ambele .
                      Cat despre ECON, pe 1.5 eu pot sa-l folosesc doar la mers in coloana cu viteze mici, pana in 40-50. Peste mi se pare ca abia ma tarasc si mai mult, ii incurs si pe altii. Taie total tot avantul masinii.

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by alex2680 View Post
                        Si care mai e bucuria condusului? Imi dau seama cum mergi daca scoti sub 4% la benzinar.
                        Am specificat, cand merg legal: 50-60km/h localitati, 90-100km/h in afara. Cand conduci de placere nu te mai uiti la consum.

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by uovi View Post
                          Am specificat, cand merg legal: 50-60km/h localitati, 90-100km/h in afara. Cand conduci de placere nu te mai uiti la consum.
                          E clar ca acel "condus de placere" are definitii nenumarate, de la persoana la persoana.

                          Eu tot as vrea sa vad o pagina pe forumul asta Honda in care intra lumea si se lauda acolo cu consumul mare realizat...ceva gen "azi, intre Brasov si Sighisoara am scos consum de 14.3%" si comentariile aferente: "cum ai reusit frate, ca eu merg cu ea pe acolo pe rosu si mai mult de 14.1 n-am scos!"...:-)

                          Comment


                          • #14
                            eu aveam la cl9 frecvent in urban 14 sau 15 si la extraurban 11
                            la cw2 13 urban si extraurban 10 (condus tare) sau 8 sedat
                            masina actuala serveste 13 in urban si 10 in afara la mersul meu obisnuit; daca merg in asa fel incat sa tin becul de eco aprins tot timpul consuma 7,5-8 extra urban - dar pentru acest consum trebuie sa merg exact cu vitezele descrise mai sus ceea ce nu imi iese
                            Turkish
                            Senior Member
                            Last edited by Turkish; 16-11-18, 18:55.
                            "Ethics. That's always so inconvenient."
                            Cal Lightman

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by TheTracker View Post
                              La Octavia aveam 140cp vs 1395kg, la Honda am 126cp vs 1275kg, ma astept ca la turatiile potrivite sa nu fie diferente asa de mari la performante.
                              Din nefericire sunt diferente. Si sunt chiar mari, in special dupa 150 km/h.

                              Comment

                              Working...
                              X